Surprise Bunga Dari Suami Hadiah Hari Lahir


Surprise bunga dari suami, hadiah hari lahir | Siapa yang tak happy bila suami buat surprise kan? Memang saya happy giler sebab tak sangka suami buat surprise ni.
Memang saya surprise!!!
Rasa nak nangis.
Pertama kali dapat surprise bunga dari suami
Sebab ini pertama kali suami hadiahkan saya bunga sepanjang perkahwinan. Mula-mula dapat whatsapp dari kedai bunga. Katanya Lalamove on its way nak hantar bunga.
Apehal pulak ni kan? Birthday saya 5/8/2020 tapi saya terima whatsapp tu pada 7/8/2020. Saya ingat ada orang salah hantar mesej. Sebab birthday I dah lepas kan.
Hahaha terus berdebar! Siapa pulak main-main ni? Boleh lepas tu rasa macam siapalah secret admirer yang nak bagi bunga kat kita ni hahaha, bongok. Ingat ko siapa nak ada SA kan hahaha.
Surprise dah tiba Alololo red rose plus Ferrero Rocher, memang berair mata masa dapat bunga ni So tunggu punya tunggu, dalam 15 minit macam tu dapat call dari Lalamove. Dia dah sampai depan gate rumah. And bila dapat je bunga ros merah tu, hahaha berair mata kita baca mesej di kertas.
Hihi dari husband kita lah. So suwwitttt!!!
Wei apa mimpi husband kita ni? Terus call dia ucap terima kasih. Kenapa hantar bunga? Hahaha apsal lah saya tanya kenapa?
Seriusly, memang terkesan dalam hati. Memang terus rasa sayang giler kat husband. Saya pernah cakap saya tak kisah pun kalau saya tak dapat bunga masa hari bersejarah kami.
Walau dalam hati pernah terdetik, seronoknya tengok orang lain dapat bunga dari pasangan diorang. Kalau husband aku macam tu kan best. Tapi tak pernah ambil hati, sebab saya terima pasangan saya seadanya.
Tapi walau takde dapat bunga, kami tetap tak lupa ucap, dan saling mengingati hari bersejarah kami. Baik hari lahir ataupun anniversary. Mesti celebrate potong kek dan masing-masing bagi hadiah.
Cuma kali ni lagi lebih istimewa sebab dia buat benda yang dia tak pernah buat. Sangat terkesan. Terus satu hari rasa happy, asyik tersenyum. Hilang terus penat kita.
Biar murah takpe, janji ikhlas Terima kasih suami, tahun depan sila buat surprise lebih lagi ya, kita happy sangat!! TQ Biarpun surprise ni tak mahal, tak gah tapi masih terkesan dalam hati sampai bila-bila. Suami bukan jenis romantik tapi sekali dia buat macam ni, hargai sangat-sangat effort tu.
Terus terfikir apa pulak surprise saya nak bagi kat dia untuk birthday bulan 11 ni. Nanti dia kita plan baik punya hahaha. Bagilah dia rasa apa kita rasa.
Pada saya, surprise atau hadiah tak perlu mahal-mahal. murah pun takpe. Janji pasangan kita happy dan dia rasa dihargai. Itu lebih penting kan.
Tq Mak, Tq Allah Bertambah lagi usia tahun ni. Syukur sangat Allah bagi peluang kecapi bahagia, tengok anak-anak membesar. Saya seronok Allah hadiahkan saya semua ni.
Teringat kat mak, selalu cerita sayalah paling debab antara adik beradik yang lain. Masa lahir sayalah yang paling bosar!! Mesti mak susah nak lahirkan saya.
Terima kasih mak dan arwah ayah yang besarkan saya. Saya lahir paling debab, saya jugak paling banyak songeh. Liat bangun pagi, liat tolong mak, banyak buat dosa. Moga doa mak sentiasa jadikan saya insan yang sentiasa ingat Allah.
Menang contest Millennium Clinic
Senyum lagi hihi, kali ni menang hadiah contest. Krim UV ni kalau kat luar harganya RM130++. Dan saya memang guna krim ni hari-hari sebelum pakai foundation.
Bagus sebab boleh elak jeragat bermaharaja lela kat muka. Tak sangka dapat percuma. Di bulan kelahiran saya pulak tu.
Alhamdulillah kalau dah rezeki, tak ke mana. Padahal mood join contest dah jauh ke laut dalam. Sekarang duk bakar semangat anak sulung pula join contest.
Nampaknya dia minat 😊.
The post Surprise bunga dari suami, hadiah hari lahir appeared first on Ajumohit.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.ajumohit.com/2020/08/surprise-bunga-dari-suami-hadiah-hari-lahir.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Asyik Sambut Hari Lahir Netizen Pelik Bila Birthday Ruhainies Nak Habis

Asyik Sambut Hari Lahir Netizen Pelik Bila Birthday Ruhainies Nak Habis

papar berkaitan - pada 19/8/2020 - jumlah : 226 hits
unable to retrieve full text content Walaupun ulang tahun kelahirannya jatuh pada 27 Julai lalu namun pelakon Ruhainies masih menerima pelbagai kejutan daripada sahabat serta kenalan dalam industri seni Terbaru pemilik nama Nur Ruhainies Fa...
Wanita Serba Boleh Ardell Aryana Tukar Cat Kereta Suami Dalam Masa 5 Hari

Wanita Serba Boleh Ardell Aryana Tukar Cat Kereta Suami Dalam Masa 5 Hari

papar berkaitan - pada 14/8/2020 - jumlah : 328 hits
Isu diskriminasi jantina semakin jauh dipersoalkan Kejutan yang dilakukan pelakon Ardell Aryana buat suami tersayang dengan menukar warna cat kereta sendiri benar benar menunjukkan wanita juga boleh melakukan kerja kerja lelaki Terpana juga...
Ingin Anak Laki Laki Tapi Yang Lahir Perempuan Suami Istri Ini Tega Buang Bayinya Ke Tong Sampah

Ingin Anak Laki Laki Tapi Yang Lahir Perempuan Suami Istri Ini Tega Buang Bayinya Ke Tong Sampah

papar berkaitan - pada 20/8/2020 - jumlah : 227 hits
Sepasang suami istri tega membuang bayi yang baru dilahirkannya karena berjenis kelamin perempuan Pasutri asal China itu nekat membuang darah dagingnya sendiri lantaran mereka hanya ingin memiliki anak laki laki Dilansir Sosok ID dari Daily...
Selamat Hari Lahir Athirah

Selamat Hari Lahir Athirah

papar berkaitan - pada 4/8/2020 - jumlah : 580 hits
Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera Siapa tak seronok kan sambut ulang tahun pada tiap tahun lagi lagi bila umur kita meningkat heheheSeronoknya tarikh hari lahir kawan KK pada tahun ni jatuh pada hari raya haji pertama lagi senang nak sa...
Agar Suami Tak Selingkuh Mpok Alpa Bercinta Setiap Hari

Agar Suami Tak Selingkuh Mpok Alpa Bercinta Setiap Hari

papar berkaitan - pada 20/8/2020 - jumlah : 295 hits
Pelawak berdarah Betawi Mpok Alpa blak blakan soal urusan ranjangnya Ia buka bukaan soal kehidupan seksnya saat berbincang dengan Nikita Mirzani di video yang diunggah di YouTube Pada video itu Nikita menanyakan seberapa sering pelawak bern...
Biarlah Sayang Tengok Muka Abang 10 Hari Bernikah Suami Syukur Dapat Urus Jenazah Isteri

Biarlah Sayang Tengok Muka Abang 10 Hari Bernikah Suami Syukur Dapat Urus Jenazah Isteri

papar berkaitan - pada 10/8/2020 - jumlah : 455 hits
Setiap ujian yang Allah turunkan pada setiap individu tak sama Lagi lagi bila kehilangan insan tersayang ia sesuatu yang sukar diungkapkan dengan kata kata Orang kata rindu orang yang tiada lagi sakit tetapi jika itulah ketentuan Allah teta...
Kejutan Hari Lahir Untuk Si Dia

Kejutan Hari Lahir Untuk Si Dia

papar berkaitan - pada 8/8/2020 - jumlah : 448 hits
AssalamualaikumKejutan Hari Lahir Untuk Si Dia Sementara off day rajin je laa duduk depan komputer nie nak update blog Kalau tak memang tak laa aku nak layan blog Nie rajin pun sebab dah settle kemas bilik yang bersepah teruk sebab busy ker...
Politikus Israel Ledakan Lebanon Hadiah Dari Tuhan Di Hari Raya Yahudi

Politikus Israel Ledakan Lebanon Hadiah Dari Tuhan Di Hari Raya Yahudi

papar berkaitan - pada 7/8/2020 - jumlah : 181 hits
Mantan Anggota Knesset Israel Moshe Feiglin menyebut ledakan dahsyat di Beirut Lebanon pada Selasa adalah hadiah dari Tuhan tepat di hari festival Yahudi Tu B Av Hari ini adalah Tu B Av hari yang penuh kegembiraan dan terima kasih yang sebe...
Selamat Hari Lahir Yang Ke 36 Buat Diriku

Selamat Hari Lahir Yang Ke 36 Buat Diriku

papar berkaitan - pada 5/8/2020 - jumlah : 464 hits
Assalamualaikum Alhamdulillah Semalam Isnin 3 Ogos 2020 genaplah umur saya 36 tahun Bila lihat pada angkat 36 ni rasa dah macam tua pulak hehehe lantak lah apa orang lain nak kata yang paling penting sekali saya berdoa agar diberikan kesiha...
Politikus Merosakkan Nama Raja Raja Melayu

Pesanan Datin Thalia Kepada Wanita Jadilah Wanita Yang Mahal

Thousands Rally On Labour Day Demand Better Rights

Set Up Gig Workers Commission Quickly Says Anwar

Embark On The Journey Of Family Togetherness With Sharp This Parents Day

Pengangguran Hilang Kerja Dan Kerja Luar Bidang

Awak Solat Tak 5 Waktu Jika Tidak Awak Balik Saja

The Hardest Singing Show



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah


Influencer Marketing For Businesses

Konsert Cinta Di Awan Siti Nurhaliza Tambah Lagi Sehari

Contoh Inspirasi Poster Ucapan Selamat Hari Pekerja 2024

Buah Sukun 6 Khasiat Yang Tak Ramai Orang Tahu

Aepul Roza I L U Chord

Jadilah Cucu Yang Disayang