Sukarnya Beriklan Di Facebook Tapi Nasib Baik Autopost Software Viral Ada


Bismillah

Sejak saya delete akaun Facebook saya yang sudah ada 5,000 rakan dan 1,000 lebih followers pada tahun 2016 dan kemudian cuba kembali ke dunia Facebook. Ianya sebenarnya sangat mencabar. Sukar untuk kekal aktif untuk bersosial malah untuk update status di Facebook personal. Jika kalian selalu singgah di blog saya anda juga mungkin perasan saya agak sukar untuk berkongsi mengenai kisah saya dan keluarga, suami dan anak-anak.


Sebenarnya saya agak protective, dan terlalu risau akan banyak perkara jika saya terlalu kerap menceritakan hal keluarga. Risau terbagi maklumat yang boleh mendatangkan bahaya kepada keluarga sendiri. Haa beginilah tahap kebimbangan saya.


Cukuplah sedikit kisah dan luahan hati saya hari ini. Oleh sebab saya alami kesukaran untuk kembali aktif di media sosial namun kerja-kerja pengiklanan tetap harus diteruskan. Rugi tersangat rugi jika saya tidak menggunakan peluang yang terbentang luas ni, masih terlalu ramai pengguna Facebook di Malaysia. Dan kita tidak harus limitkan diri hanya kerana kita rasa kita kurang serasi di media sosial tersebut. Facebook group dan Facebook Fanpage adalah salah satu medium yang amat berguna dalam mempromosikan produk jualan dan servis yang kita jalankan.


Dengan membina Facebook Fanpage bagi produk anda, anda membina sebuah kedai rasmi buat perniagaan anda. Usah limitkan diri anda untuk 100% berada di dalam kelompok 5,000 kawan sedangkan anda boleh pergi jauh dengan membina sebuah kedai rasmi anda di Facebook Fanpage. Untuk membina FB page juga sangatlah mudah. Dan tiada bayaran dikenakan jika anda sekadar nak setup Fb page. Ok?


Kedua, anda wajib join group-group Facebook untuk memaksimakan pengiklanan anda secara percuma! Rugi sangat anda tidak join group-group beriklan di Facebook kerana anda tidak perlukan bayaran langsung malah anda boleh bertemu ramai prospek di sana.


Jadi usah peningkan kepala dengan asyik memikirkan malu nak beriklan dekat Fb personal, anda boleh gunakan FB page dan FB group untuk iklankan produk jualan anda kay :)


Sejak saya gunakan FB Autopost dan 13 fungsi yang ada dekat Software Viral 2.0 ni, alhamdulillah kerja-kerja pengiklanan jadi lebih mudah. Jika saya kurang kawan, saya boleh add rakan-rakan baru secara automatik. Anda boleh pilih bagaimana anda nak add rakan, setkan masa dan add rakan baru dalam 50 ke 100 orang sehari tanpa anda perlu klik satu per satu. Software Viral ini akan lakukan kerja untuk anda. Kemudian, bercakap pasal FB personal, anda perlu juga aktif membuat interaksi bersama rakan-rakan FB anda yang lain. Janganlah ada kawan sampai 5,000 tapi krik lebih kan.. Biarlah rakan ramai, interaksi juga tinggi. Jika tinggi dapatlah kita prospek yang lebih besar juga. Betul? Jadi bagaimana nak buatkan rakan-rakan kita ni sentiasa follow dan lihat iklan kita ialah dengan kita aktif bersama mereka juga. Oleh itu, apa yang Software Viral ini sediakan ialah Auto likes dan Auto komen status rakan-rakan anda. Dengan lakukan perkara ini, dan konsisten, rakan-rakan FB yang sunyi tu akan mula melihat status-status post anda di wall mereka!

Ha!! Itu yang kita perlukan! Setuju?


Apa lagi kehebatan Software Viral ni?


Ok.. Anda boleh Auto join group-group FB setelah anda buat carian berdasarkan keyword. Contohnya, ada taip dropship sebab anda nak tambah dropship bagi produk anda. Ok, anda taip dan akan keluarlah semua group yang ada di dalam FB yang menggunakan keyword dropship! Jadi anda hanya perlu klik pada group-group tersebut dan tekan RUN NOW, oleh itu SV 2 akan mula menambah group-group ini bagi pihak anda.




Fungsi paling best! Anda boleh iklankan atau post apa sahaja anda nak share ke group-group FB dan biarkan sahaja software buat kerja anda. Anda bolehlah buat kerja lain kan... Jika ada 300 group FB, anda boleh kategori kan setiap group ini berdasarkan pilihan anda sendiri. Jadi mudahlah anda nak beriklan dengan lebih baik apabila anda groupingkan group FB ini dengan kategori lebih baik.

Sebagai contoh, saya ada kategorikan " group dropship", "group blogger" dan yang anda rasa sesuai untuk anda dengan produk jualan anda.


Software Viral 2.0 dengan 13 fungsi hebat ini berharga RM179 sahaja! Harga asal RM329. Jadi anda dah jimat banyak dengan diskaun yang diberikan. RM 179 ni, harga software dan lesen anda, jika masuk tahun kedua, anda tidak perlu bayar RM 179, tapi sambung sahaja dengan bayaran RM 39 untuk bayaran server sahaja!


Tidak mahal kan? Untuk modal RM179 insha Allah anda boleh balikkan modal setelah anda dapat jualan melalui software viral 2.0. Insha Allah, jika anda percaya anda pasti mampu lakukan.


Nak dapatkan produk hebat Software Viral 2.0?


Whatstapp SV2 ke 018-9100 852
Whatstapp SV2 ke 018-9100 852
Whatstapp SV2 ke 018-9100 852

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.emmemarina.com/2018/10/beriklan-di-facebook-secara-automatik-dan-percuma.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Software Viral 2 0 Kini Dengan Lite Version Produk Terbaik Bagi Facebook Online Seller

Software Viral 2 0 Kini Dengan Lite Version Produk Terbaik Bagi Facebook Online Seller

papar berkaitan - pada 1/3/2019 - jumlah : 365 hits
Kalian yang mengikuti saya di blog ini tentu tahu saya pengguna Software Viral 2 0 bagi Facebook Marketing Saya paling kerap gunakan fungsi auto post iklan ke group dan kedua auto like bagi menaikkan engagement FB profile Saya sendiri tidak...
Share Ke Group Facebook Lebih Mudah Dengan Software Viral 2 0

Share Ke Group Facebook Lebih Mudah Dengan Software Viral 2 0

papar berkaitan - pada 6/3/2019 - jumlah : 322 hits
BismillahDalam kita menulis blog dan menunggu entri kita ditemui di carian google Ada satu lagi cara iaitu PING ke group support blogger Group ini berperanan sebagai supporter dan manalah tahu dari sini juga datangnya pelanggan kalian Kadan...
Viral Crg Nasi Ayam Masakan Tradisional Cina Tapi

Viral Crg Nasi Ayam Masakan Tradisional Cina Tapi

papar berkaitan - pada 22/2/2019 - jumlah : 526 hits
Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga rakan rakan sekalian Korang pernah dengan pasal Restoran CRG atau Chicken Rice Guys yang terletak di Seksyen 7 Shah Alam Pernah tular pasal restoran ini kerana kesedapa...
Pokok Durian Terbakar Nasib Baik Abang Bomba Cepat Maya Karin

Pokok Durian Terbakar Nasib Baik Abang Bomba Cepat Maya Karin

papar berkaitan - pada 6/3/2019 - jumlah : 1163 hits
PELAKON Maya Karin panik dan terkejut apabila pokok durian yang terletak di halaman rumahnya di Kampung Sungai Pencala Kuala Lumpur tiba tiba terbakar hingga api menjulang sehingga 10 meter pagi hari ini Maya berkata dia terkejut apabila pe...
Nasib Baik Ada Prk Ingat Juga Ph Janji Janji Yang Belum Ditunaikan Lagi

Nasib Baik Ada Prk Ingat Juga Ph Janji Janji Yang Belum Ditunaikan Lagi

papar berkaitan - pada 22/2/2019 - jumlah : 287 hits
Menurut kata Presiden Bersatu Muhyiddin Yassin kerajaan akan membuat pengumuman penting berkaitan tol dalam masa terdekat ini Kita baru berbincang dalam kabinet mungkin dalam sehari dua ada kenyataan berkaitan tol yang akan diumumkan oleh m...
Maaf Tak Dapat Jaga Boy Dengan Baik Kakak Temui Adik Selepas 24 Jam Viral Namun Dapat Perkhabaran Duka

Maaf Tak Dapat Jaga Boy Dengan Baik Kakak Temui Adik Selepas 24 Jam Viral Namun Dapat Perkhabaran Duka

papar berkaitan - pada 21/2/2019 - jumlah : 792 hits
Maaf Tak Dapat Jaga Boy Dengan Baik Kakak Temui Adik Selepas 24 Jam Viral Namun Dapat Perkhabaran Duka
Viral Gelaran Top Fans Di Facebook Ini Info Menarik Yang Perlu Anda Sebagai Makcik Bawang Ambil Tahu

Viral Gelaran Top Fans Di Facebook Ini Info Menarik Yang Perlu Anda Sebagai Makcik Bawang Ambil Tahu

papar berkaitan - pada 12/3/2019 - jumlah : 275 hits
Bagi menghargai sokongan kepada pengguna atau pengikut setia pada sesebuah laman Facebook kini memperkenal ikon Top Fans yang boleh dimiliki dengan syarat tertentu Mengikut pencarian kami di atas talian terdapat beberapa syarat yang perlu a...
Kata Iwet Ramadhan Luna Maya Baik Baik Saja Dan Doakan Bahagia Selalu

Kata Iwet Ramadhan Luna Maya Baik Baik Saja Dan Doakan Bahagia Selalu

papar berkaitan - pada 3/3/2019 - jumlah : 267 hits
Iwet Ramadhan salah satu sahabat Luna Maya dalam genk Menteri Ceria menjelaskan bahwa Luna baik baik saja
Jangan Menyesal Tengok Bella Dengan Orang Lebih Baik Dari Kau

Jangan Menyesal Tengok Bella Dengan Orang Lebih Baik Dari Kau

papar berkaitan - pada 3/3/2019 - jumlah : 320 hits
Sejak minggu lalu kecoh di media sosial berita mengenai isu panas Aliff Aziz keluar ke kelab malam bersama pelakon baru Oktovia Manrose The post appeared first on
Infinix Memperkenalkan Gt 20 Pro Telefon Pintar Dual Chip Gaming Beast Ke Malaysia

Mahalini Dah Peluk Islam

Fiersa Besari April Chord

Repressive Laws Killing Press Freedom Say Activists

Tahap Empat Babitkan Keseluruhan Kulit Otot Dan Tulang Ini Gambaran Lecur Mengikut Tahap

Kenyataan Cukai Jalan Oleh Bjak

Nak Beriadah Tapi Malas Hadap Jammed Ini 5 Taman Rekreasi Terletak Di Kl Selangor Boleh Diakses Guna Lrt Amp Mrt

Anniversary 4 Tahun Sebagai Ghostwriter



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3


How To Choose The Right Color Bodysuit For Your Outfit

Lontong Azie Kitchen

Cara Ikhtiar Halang Penyakit Ain

918kiss 7 2567 918kiss 918kiss Top 61 By Autumn 918kissauto Io

Sbdj Siri 197 Rahsia 4 Peti Hitam

5 Tips And Ways That Can Help You To Reduce Body Fat