Sm Akan Ambil Tindakan Undang Undang Untuk Lindungi Taeyeon Snsd Dari Komen Jahat


SM Entertainment akan mengambil tindakan undang-undang sebagai tindak balas kepada entri yang berniat jahat melibatkan Tae-yeon GIRLS’ GENERATION.
Pada 9 November, SM Entertainment telah mengeluarkan kenyataan berikut:
Ini adalah SM Entertainment.
Untuk melindungi artis kami, kami terus mengumpul data mengenai aktiviti haram yang berlaku dalam talian, dan kami sedang dalam proses memfailkan aduan undang-undang melalui peguam.
Terdapat contoh pada masa lalu di mana kami mengambil tindakan undang-undang yang sama sebagai tindak balas kepada saluran berniat jahat yang tidak berasas tentang artis kami Tae-yeon, dan mahkamah memerintahkan pihak yang bersalah untuk membayar denda kerana jenayah seperti melanggar Akta Promosi Penggunaan Rangkaian Maklumat dan Komunikasi, Perlindungan Maklumat, dll (fitnah watak).
Walau bagaimanapun, di sebalik langkah-langkah seperti ini, kepalsuan dan saluran berniat jahat yang ditulis dengan niat fitnah tentang Tae-yeon masih tersebar di komuniti dalam talian, YouTube, platform media sosial dan tapak portal.
Kami mengingatkan anda sekali lagi bahawa siaran seperti ini jelas merupakan tindakan jenayah, kerana ia mencemarkan nama artis kami dan menyebabkan tekanan mentalnya.
Oleh itu, untuk bertindak balas terhadap perbuatan jenayah seperti ini yang semakin berleluasa baru-baru ini, kami bercadang untuk memfailkan aduan undang-undang yang berasingan selepas pemantauan intensif dan mengumpulkan laporan daripada peminat. Sehubungan itu, kami meminta peminat menghantar sebarang bukti jenis aktiviti jenayah yang diterangkan di atas ke akaun e-mel agensi kami untuk laporan sedemikian sehingga 17 November.
Kami sedar bahawa peminat secara peribadi telah mengumpulkan dan menyusun bukti sedemikian, dan termasuk bukti ini, kami akan mengumpul dan menyemak dengan teliti bahan yang anda hantar kepada kami dan kami akan menggunakannya bersama-sama dengan bukti yang telah diperoleh oleh agensi kami semasa kami bergerak ke hadapan dengan tindakan undang-undang. Selain itu, kami akan memaklumkan peminat sebaik sahaja saman itu dijalankan atau jika terdapat sebarang keputusan dibuat ke atas kes itu.
Kami merancang untuk menerima semua bahan yang peminat telah terima sendiri, jadi untuk mengelakkan pertindihan, kami meminta anda mengecualikan bahan tersebut dan menghantar hanya bukti tambahan ke akaun e-mel kami untuk laporan.
Agensi kami akan terus memantau dan mengambil tindakan undang-undang secara aktif untuk melindungi artis kami, dan kami akan bertindak balas secara paksa terhadap jenis perbuatan haram ini dengan dasar tanpa toleransi, sambil turut menyampaikan maklumat sedemikian kepada peminat.
Terima kasih.

Semoga semuanya baik-baik sahaja.
Jom ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram dan Telegram KimchiDaily untuk mendapatkan berita Korea paling latest yang sensasi.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://kimchidaily.my/sm-akan-ambil-tindakan-undang-undang-untuk-lindungi-taeyeon-snsd-dari-komen-jahat/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Buntut Kasus Penipuan Sm Entertainment Seriusi Unggahan Jahat Warganet Terkait Taeyon Snsd

Buntut Kasus Penipuan Sm Entertainment Seriusi Unggahan Jahat Warganet Terkait Taeyon Snsd

papar berkaitan - pada 11/11/2021 - jumlah : 173 hits
Banyak spekulasi negatif soal kasus penipuan yang menimpa sang artis agensi itu pun siap menempuh jalur hukum
Pm Vs Tindakan Undang Undang

Pm Vs Tindakan Undang Undang

papar berkaitan - pada 11/11/2021 - jumlah : 135 hits
Sekarang ni dah kecoh kata dah tak boleh komen PM Jika masih gunakan maka penjual atau seller boleh akan dikenakan tindakan undang undang dan didenda sebanyak RM50 000 00BETUL KE Jika betul maka di sini anime4nz cadangkan beberapa perkataan...
Taeyeon Snsd Kongsi Aspirasi Serta Dorongan Untuk Terus Buat Muzik

Taeyeon Snsd Kongsi Aspirasi Serta Dorongan Untuk Terus Buat Muzik

papar berkaitan - pada 28/10/2021 - jumlah : 88 hits
Tae yeon GIRLS GENERATION merupakan muka depan majalah The Star keluaran terbaru Tae yeon telah menyerlahkan daya tarikan yang menarik bercampur dengan sentuhan gaya hip kasual dan bergaya Awal sekali Tae yeon ditanya tentang aspirasinya Di...
Tindakan Undang Undang Sebar Berita Palsu Kematian Pak Lah

Tindakan Undang Undang Sebar Berita Palsu Kematian Pak Lah

papar berkaitan - pada 16/11/2021 - jumlah : 135 hits
Oleh PEJABAT Tun Abdullah Ahmad Badawi akan mengambil tindakan undang undang terhadap pemilik Facebook yang menyebarkan berita palsu berhubung kematian Pak Lah Ia selepas pejabat bekas Perdana Menteri itu menerima satu lagi berita tular mel...
Aku Di Banned Kerana Kerap Komen Di Blog Kujie Com Dalam Satu Masa

Aku Di Banned Kerana Kerap Komen Di Blog Kujie Com Dalam Satu Masa

papar berkaitan - pada 12/11/2021 - jumlah : 119 hits
Tak perasan pun mengenai kes ni sebelum ni dan hanya perasan bila aku takleh nak akses masuk blog Masa tu dok pikir sorang sorang kenapa eh kena banned Hari ni bila blogwalking di blog dan aku komen entri entri di list entri popular minggu ...
Widget Komen Terbanyak Dengan Avatar

Widget Komen Terbanyak Dengan Avatar

papar berkaitan - pada 12/11/2021 - jumlah : 92 hits
Widget ini adalah untuk memaparkan terbanyak diblog Yang menarik tentang widget ini adalah ia mempunyai avatar disamping bilangan komen Pemasangannya adalah bagi menggalakan pengunjung memberi komen pada artikel diblog anda Cara pemasangann...
Saya Juga Terkejut Jun Somin Komen Bawa Watak Penggoda Provokatif Dalam Show Window

Saya Juga Terkejut Jun Somin Komen Bawa Watak Penggoda Provokatif Dalam Show Window

papar berkaitan - pada 12/11/2021 - jumlah : 107 hits
Biasa dengan watak yang lebih naif dan lembut Jun So min membuktikan bakat lakonannya apabila mencabar diri menerusi drama Show Window Membawa watak Yoon Mi ra Jeon So min akan menunjukkan sisi penggodanya apabila jatuh cinta pada suami ora...
Komen Seorang Fan Wujud

Komen Seorang Fan Wujud

papar berkaitan - pada 11/11/2021 - jumlah : 120 hits
Remaja Izzat Izzudin Husin dilaporkan hilang Sabtu lalu telah ditemui di Flat Desa Mutiara Johor Bahru Johor selepas tengah malam tadi Pada ketika entri ini ditulis Izzat dan 2 rakan lelaki dan perempuan sedang dirakamkan kenyataan di Balai...
Politikus Merosakkan Nama Raja Raja Melayu

Pengangguran Hilang Kerja Dan Kerja Luar Bidang

Awak Solat Tak 5 Waktu Jika Tidak Awak Balik Saja

The Hardest Singing Show

Beyond Pregnancy And Weight Loss Maryland Breast Augmentation Solutions

Anwar Mahu Saman Individu Sebar Fitnah Isu Kasino

Jkn Pahang Rampas Produk Ubat Tidak Berdaftar Kosmetik Tiada Notifikasi Bernilai Rm1 Juta

Drama Puaka Cuti Semester Lakonan Mark Adam Zaki Azeman



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah


Jakim Sets Up Special Hotline To Channel Complaints Regarding Insults To Islam

Targeted Tourist Arrival Figures Mostly Hits Or Misses

6 Bulan Sudah Berlalu

Kenapa Media Takut Sebut Gomo Kini Rapat Dengan Mahathir

Di Mana Letaknya Negeri Syam Sekarang

Influencer Marketing For Businesses