Santai Di Kl Sentral


Tips Bercuti Dalam KL
Sesiapa kat Malaysia ni especially yang duduk kat area Klang Valley ni mesti kenal KL Sentral kan. Tempat berkumpulnya segala orang yang naik LRT. Kira centre gak la dengan adanya LRT, Komuter dan juga KLIA Transit. Senang citer ramai yang akan ke sini dulu kalau diorang nak tukar-tukar tren atau ramai juga yang bekerja kat sekitar KL sentral ni sebab ada banyak office yang ada. Tempat yang pack macam ni kalau kita yang jauh-jauh ni ada urusan mesti malas nak mengadap naik tren yang sibuk tu kan. Jangan risau aku ada solution, korang cari jer hotel murah-murah yang korang boleh stay kat area berdekatan dengan google cheap Hotels in KL Sentral untuk memudahkan kerja korang.

Salah satu tempat yang korang boleh stay dengan bajet yang rendah tapi selesa ialah My Hotel KL Sentral. As a hotel bajet, My Hotel ternyata offer sesuatu yang di luar expetation. Kemudahan-kemudahan yang disediakan agak lengkap dan berlokasi strategik lagi. Kedai-kedai makan terdapat agak banyak di sekitar hotel. Setiap bilik di hotel ini berlantaikan parket dan lengkap dengan aircond untuk korang tidur mati tak kisah cuaca kat luar. Bilik-bilik juga ada TV satelit sebagai hiburan sewaktu korang berehat-rehat di dalam bilik. Di samping itu, kemudahan untuk membuat air turut tersedia. Bukan itu sahaja, perkhidmatan penukaran matawang, khidmat shuttle ke lapangan terbang dan khidmat penyimpanan bagasi turut ditawarkan oleh hotel yang kecil ini.

Tempat Menarik Sekitar KL Sentral
Antara tempat-tempat penting yang dekat dengan sini ialah Tun Sambathan Monorail Station, KL Sentral dan jugak Royal Museum. Kalau korang nak cari barang untuk shopping Nu Sentral dekat je dalam jarak jalan kaki. So takyah bazir-bazir minyak nak ke mana-mana sebab korang kat center pengangkutan awam dan banyak facilities yang ada. Dekat hotel ni korang kena check in dalam pukul 2. Kalau korang sampai awal boleh jalan-jalan dulu sekitar tu sebab ada shopping complex dan ada banyak tempat makan yang korang boleh try.


Apa yang korang boleh buat kat area sini ialah korang boleh try jalan-jala kat Little India Brickfields tempat umpama korang ada kat dunia lain kat Bangsar. Area Brickfields ni actually tempat rasmi Little India, Malaysia dan ialah tempat neighbourhood yang biasa kat luar KL tetapi baru-baru ini ditukar kepada kawasan yang ada jalan raya besar and ada banyak restoran yang di manage by masyarakat India Malaysia. Kedai-kedai kat sini menjual segala-galanya dari barang-barang tradisional India macam sari, kalung bunga, rempah dan jugak muzik Bollywood, untuk local food macam vadai, thosai (pancake India yang diperbuat dari tepung beras yang ditapai) dan banyak lagi. Sejak transformasi Little India Brickfields telah berubah menjadi salah satu hotspot location untuk tourist bukan sahaja sebab barang-barang yang boleh dapat kat sini tetapi berdekatan dengan stesen KL Sentral.


Tugu Negara, yang terletak kat Lake Gardens, merupakan arca peringatan yang berdiri di atas base marmar yang dikelilingi oleh kolam air dan mata air yang kalau korang tengok dah macam cermin dah. Arca gangsa ni menggambarkan sekumpulan tujuh askar dalam pelbagai pose, masing-masing menandakan satu daripada tujuh sifat: keberanian, kepimpinan, pengorbanan, kekuatan, penderitaan, perpaduan dan kewaspadaan. Selain tu kat sini ada Muzium Negara Malaysia yang terletak berhampiran dengan hujung selatan Taman Tasik, melepasi Galeri Seni Negara, yang ada banyak knowledge tentang sejarah, ekonomi, geografi, seni, kraf dan budaya Malaysia. Dibina pada tahun 1963, muzium ini menghadap Jalan Damansara dan informative setinggi 3 tingkat.


So banyak tempat actually kalau korang stay kat My Hotel KL Sentral ni. Apa lagi, kalau korang nak book My hotel KL Sentral Online hotel booking lagi senang kot-kot korang boleh dapat offer murah daripada walk in. Trust me guys korang better book online. Much cheaper dan berbaloi dengan buat camtu. So nanti kalau ada turun KL Sentral plan nak tido situ korang try la stay kat My Hotel KL Sentral tu k.

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.safurara.com/2019/04/santai-di-kl-sentral.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Raja Muda S Gor Tidak Terlibat Program Santai Teh Tarik 4 Putra Mahkota

Raja Muda S Gor Tidak Terlibat Program Santai Teh Tarik 4 Putra Mahkota

papar berkaitan - pada 28/4/2019 - jumlah : 410 hits
Pejabat Raja Muda Selangor menafikan penglibatan Raja Muda Selangor Tengku Amir Shah dalam program Santai Teh Tarik bersama empat Putra Mahkota yang berlangsung di Mahkota Parade Bandar Hilir Melaka seperti yang tular di media sosial sejak ...
Hotel Sentral Kuantan Hotel Di Tengah Bandar Kuantan

Hotel Sentral Kuantan Hotel Di Tengah Bandar Kuantan

papar berkaitan - pada 17/4/2019 - jumlah : 340 hits
Hotel Sentral Kuantan Hotel di Tengah Bandar Kuantan l Assalamualaikum Ni entri lama tapi sebab eksiden terpadam entri ni last 2 weeks maka Ana publish sekali lagi Huhu Hotel Sentral Kuantan Hotel di Tengah Bandar Kuantan antara hotel yang ...
Tengku Hassanal Nafi Terbabit Program Santai Teh Tarik

Tengku Hassanal Nafi Terbabit Program Santai Teh Tarik

papar berkaitan - pada 29/4/2019 - jumlah : 539 hits
28 April 2019 9 52 PM KUANTAN Pemangku Raja Pahang Tengku Hassanal Ibrahim Alam Shah Al Sultan Abdullah menafikan terbabit dalam program Santai Teh Tarik Bersama 4 Putera Mahkota yan
Singgah Santai Ex Boss

Singgah Santai Ex Boss

papar berkaitan - pada 6/5/2019 - jumlah : 353 hits
Singgah Santai Ex Boss Masa mesyuarat dapat pulut kuning Hari ni last Cik Fuza yang akan bercuti dan bersara pada 1 Jun nanti TQ Cik Fuza Jasa dan bakti selama bekerjasama amat dihargai Keluar meeting dah waktu lunch Farah kata ex boss baru...
8 Karakter Di Drama Korea Ini Bisa Jadi Contoh Bahwa Emansipasi Bukan Cuma Cita Cita Wanita Indonesia

Penyalahgunaan Kuasa Penyakauan Harta Rakyat Oleh Mahathir Wajib Didedahkan

Bersih Slams Hulu Selangor Funds Ahead Of Kuala Kubu Baharu Polls

Wee Barking Up The Wrong Tree

Zus Coffee Ice Green Tea Latte

Let S Be Reasonable Tun M Don T Call The Kettle Black

Isu Buang Beras Sardin Semuanya Sudah Rosak Busuk Bekas Ahli Parlimen Kuala Krau

Membongkar Kejayaan Pembayaran Dan Pemenang Di Wecopytrade Dan Wemastertrade



Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan

Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi

Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia


Lelaki Bunuh Bakar Saudara Sendiri

Filem Reversi

Pucuk Manis Khasiat Dan Kesan Sampingan

Arief Apa Salahku Chord

8 Tanda Tanda Buasir Berdarah Mungkin Sebenarnya Kanser Usus

Afidivit Sokong Tahanan Rumah Najib Razak Ada Kesilapan