Sama Sama Co Parent Maryam Fizo Tak Akan Pisahkan Anak Dari Mawar


Perpisahan yang terjadi antara Fizo Omar & Mawar Karim mengejutkan banyak pihak. Benarlah jodoh dan maut ditangan Allah. Namun Fizo menyatakan untuk terus menjadi menjalankan tanggungjawab sebagai bapa kepada Maryam.
Malah dalam temu bual dengan media, Fizo kelihatan sangat tenang menjawab soalan-soalan yang diajukan pihak media.
Beliau juga menyatakan belum ada kepastian tentang penjagaan Wan Maryam tetapi tidak akan memisahkan anak dengan bekas isteri, Mawar.
View this post on Instagram
"Bagi saya ini bukan pengakhiran tapi satu permulaan. Sebagai pasangan ibu bapa yang berpisah, ini adalah satu amanah untuk kami mendidik dan membesarkan anak kami”
A post shared by MHE TV (@mhetv.my) on Jul 9, 2019 at 11:43pm PDT

Manakala Mawar dalam temu bual dengan media menyatakan akan terus menjadi kawan baik dengan Fizo demi anak mereka.
View this post on Instagram
"Selama enam tahun tempoh perkahwinan ini, saya dan Fizo cuba, tapi saya reda…mungkin sampai di sini sahaja”
A post shared by MHE TV (@mhetv.my) on Jul 9, 2019 at 11:39pm PDT

Menerusi Instagram Fizo memuatnaik gambarnya bersama Mawar beserta kapsyen yang menyatakan usaha telah dijalankan sebelum ini dan sepakat untuk berpisah secara baik.

Bekas Naib Juara Hero Remaja 2007/2008 ini turut menyatakan tiada perbalahan yang berlaku dan meneruskan hubungan baik untuk menjadi co-parent kepada anak mereka, Wan Maryam.
IANYA SATU PERMULAAN BUKANNYA PENGAKHIRAN Terima kasih sya nak ucapkan kepada semua yang mendoakan yang baik-baik utk saya dan Mawar. Segala penulisan yang positive dari kawan media dan komen-komen yang positive dari netizen semoga Allah memberkati niat baik korang semua untuk kami.
Apa yang berlaku di antara saya dan Mawar ini adalah dengan izinNYA. Setelah pelbagai usaha dilakukan dan kami bersepakat untuk berpisah dengan cara baik. Sesiapa yang berumah tangga mengharapkan kebahagiaan hingga ke akhir hayat. 

PERANCANGAN ALLAH YANG TERBAIK “Tapi perancangan Allah untuk kita adalah yang terbaik. Saya terima dengan takdir ini dan saya percaya Allah tidak pernah zalim kepada hambaNYA dan setiap apa yang berlaku pasti ada hikmah di sebaliknya dan kita sebagai manusia haruslah memandang ke arah hikmah yang positive dan jangan sesekali bersangka buruk kepada takdirnya.”

STATUS SEBAGAI CO-PARENT KEPADA ZURIAT KAMI “Hari ini, 10 Julai 2019, dengan izin Allah, status kami sebagai suami isteri telah pun berakhir dan bertukar kpd CO- PARENT kepada zuriat kami, Wan Maryam Bt Wan Hafizol iaitu amanah Allah kepada kami untuk menjaga dan mendidiknya.
“Insyallah hubungan baik saya dan Mawar akan berterusan dan saya pasti hikmah disebaliknya kami terus menjaga silaturahim diantara kami dan kelurga akan bertambah erat.”

TIADA PERBALAHAN, PERMULAAN FASA BARU “Pada saya peristiwa ini bukanlah satu pengakhiran, malah ianya adalah satu PERMULAAN fasa baru dlm hidup kami, sebagai CO-PARENT dan sahabat baik. Tiada perbalahan diantara kami dan punca dan sebab yg berlaku ini adalah kerana kelemahan dan kekurangan kami sendiri. Semoga dgn takdir ini kami akan memperbaiki kekurangan masing2 untuk menjadi insan yg lebih baik kelak.
“Saya akan sentiasa doakan yang terbaik untuk Mawar dan keluarga, juga berterima kasih diatas doa dan sokongan daripada anda semua yabg berterusan untuk kebaikan kami.”

View this post on Instagram
IANYA SATU PERMULAAN BUKANNYA PENGAKHIRAN. . Terima kasih sya nk ucapkan kpd smua yg mendoakan yg baik2 utk sya dan Mawar.Segala penulisan yg positive dr kawan media dan komen2 yg positive dr netizen semoga Allah memberkati niat baik korang semua utk kami. . Apa yg berlaku diantara sya dan Mawar ini adalah dgn izinNYA.setelah pelbagai usaha dilakukan, dan kami bersepakat untuk berpisah dgn cara baik.sesiapa yg berumah tangga mengharapkan kebahagiaan hingga ke akhir hayat.Tapi perancangan Allah utk kita adalah yg terbaik.saya terima dgn takdir ini dan sya percaya Allah tidak pernah zalim kpd hambaNYA dan setiap apa yg berlaku pasti ada hikmah di sebaliknya.dan kita sbgai manusia haruslah memandang ke arah hikmah yg positive dan jgn sesekali bersangka buruk kpd takdirnya. . Hari ini, 10 Julai 2019, dgn izin Allah,Status kami sbgai suami isteri telah pun berakhir dan bertukar kpd CO- PARENT kpd zuriat kami, Wan Maryam Bt Wan Hafizol iaitu amanah Allah kpd kami utk menjaga dan mendidiknya.Insyallah hubungan baik sya dan mawar akan berterusan dan sya pasti hikmah disebaliknya kami terus menjaga silaturahim diantara kami dan kelurga akan bertambah erat. . Pada sya peristiwa ini bukanlah satu pengakhiran, malah ianya adalah satu PERMULAAN fasa baru dlm hidup kami, sebagai CO-PARENT dan sahabat baik.tiada perbalahan diantara kami dan punca dan sebab yg berlaku ini adalah kerana kelemahan dan kekurangan kami sendiri.semoga dgn takdir ini kami akan memperbaiki kekurangan masing2 untuk menjadi insan yg lebih baik kelak. . Sya akan sentiasa doakan yg terbaik utk mawar dan keluarga, juga berterima kasih diatas doa dan sokongan daripda anda semua yg berterusan utk kebaikan kami.
A post shared by fizoomar (@fizoomar) on Jul 10, 2019 at 4:29am PDT

Sumber: mhetv & fizoomar
Artikel berkaitan: Fizo Akui Masih Sayang Dan Kasihkan Mawar. Berjanji Sama-Sama Jaga Maryam
The post Sama-Sama Co-Parent Maryam, Fizo Tak Akan Pisahkan Anak Dari Mawar appeared first on Pa&Ma.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.majalahpama.my/sama-sama-co-parent-maryam-fizo-tak-akan-pisahkan-anak-dari-mawar/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Fizo Akui Masih Sayang Dan Kasihkan Mawar Berjanji Sama Sama Jaga Maryam

Fizo Akui Masih Sayang Dan Kasihkan Mawar Berjanji Sama Sama Jaga Maryam

papar berkaitan - pada 11/7/2019 - jumlah : 570 hits
Personaliti yang dikenali ramai Wan Hafizol Wan Omar 34 telah melafazkan cerai selepas Hakim Syarie Che Abdullah Che Hassan membenarkan permohonan cerai yang difailkan oleh Mawar Abdul Karim 30 Beliau kemudian mensabitkan penceraian kali pe...
Ibu Bapa Keluarga Jangan Campur Urusan Rumah Tangga Anak Menantu Inikah Yang Berlaku Pada Fizo Dan Mawar

Ibu Bapa Keluarga Jangan Campur Urusan Rumah Tangga Anak Menantu Inikah Yang Berlaku Pada Fizo Dan Mawar

papar berkaitan - pada 11/7/2019 - jumlah : 1096 hits
Ibu bapa keluarga jangan campur urusan rumah tangga anak menantu Inikah Yang Berlaku Pada Fizo Dan Mawar Berikutan kes penceraian antara pelakon dan usahawan Fizo Omar serta isterinya Mawar Abdul Karim ramai netizen terkejut dan tidak menya...
Terkesan Perpisahan Rakan Wanita Ini Beri Hint Masalah Sebenar Yang Melanda Fizo Mawar

Terkesan Perpisahan Rakan Wanita Ini Beri Hint Masalah Sebenar Yang Melanda Fizo Mawar

papar berkaitan - pada 13/7/2019 - jumlah : 353 hits
Terkesan Perpisahan Rakan Wanita Ini Beri Hint Masalah Sebenar Yang Melanda Fizo MawarTerkesan Perpisahan Rakan Wanita Ini Beri Hint Masalah Sebenar Yang Melanda Fizo Mawar
Fizo Omar Ceraikan Mawar Talak Satu Pagi Tadi

Fizo Omar Ceraikan Mawar Talak Satu Pagi Tadi

papar berkaitan - pada 14/7/2019 - jumlah : 423 hits
Setelah hampir 7 tahun mendirikan rumah tangga pelakon dan usahawan terkenal Fizo Omar akhirnya bercerai talak satu Menurut Mstar Online lafaz cerai talak satu itu dilakukan dihadapan Hakim Syarie Che Abdullah Che Hasan pada jam 10 55 pagi ...
Baru Je Berc3rai Fizo Dan Mawar Mula Kongsi Perasaan

Baru Je Berc3rai Fizo Dan Mawar Mula Kongsi Perasaan

papar berkaitan - pada 12/7/2019 - jumlah : 489 hits
SELEPAS enam tahun melayari bahtera perkahwinan pelakon Fizo Omar reda jodohnya dengan usahawan tudung terkenal Mawar Abd Karim berakhir hari ini Baru je berc3rai Fizo dan Mawar mula kongsi perasaan
Baru Je C3ralkan Mawar Karim Taiak 1 Ini Fakta Menarik Fizo Omar Yang Jarang Didedahkan Kepada Umum

Baru Je C3ralkan Mawar Karim Taiak 1 Ini Fakta Menarik Fizo Omar Yang Jarang Didedahkan Kepada Umum

papar berkaitan - pada 11/7/2019 - jumlah : 535 hits
Akhirnya kisah rumah tangga di antara pelakon dan usahawan Fizo Omar bersama bekas isteri Mawar Abd Karim telah menemui nokhtahnya Baru je C3RAlKAN Mawar Karim TaIak 1 Ini Fakta Menarik Fizo Omar Yang Jarang Didedahkan kepada Umum
Baru Je Dic3ralkan Oleh Fizo Dengan T4iak 1 Ini Biodata Mawar Karim Yang Ramai Tak Tahu

Baru Je Dic3ralkan Oleh Fizo Dengan T4iak 1 Ini Biodata Mawar Karim Yang Ramai Tak Tahu

papar berkaitan - pada 11/7/2019 - jumlah : 476 hits
Bekas isteri Fizo Omar Mawar Abdul Karim menafikan mereka berce3rai disebabkan ego atau harta sebaliknya menyifatkan ia sebagai ruang memperbaiki diri masing masing Baru je diC3RAlKAN oleh Fizo dengan T4Iak 1 Ini Biodata Mawar Karim Yang Ra...
Fizo Omar Menangis Terkenang Detik Mawar Dib3dah

Fizo Omar Menangis Terkenang Detik Mawar Dib3dah

papar berkaitan - pada 14/7/2019 - jumlah : 274 hits
Pelakon Fizo Omar akui episod percerraiannya dengan Mawar Karim adalah satu permulaan dan bukannya pengakhiran dalam hidupnya Fizo Omar menangis terkenang detik Mawar dib3dah
Selepas Bergelar Duda Fizo Dedah Apa Sebenarnya Yang Berlaku Antara Dia Dengan Mawar

Selepas Bergelar Duda Fizo Dedah Apa Sebenarnya Yang Berlaku Antara Dia Dengan Mawar

papar berkaitan - pada 16/7/2019 - jumlah : 287 hits
Ikatan perkahwinan Fizo dan Mawar yang hanya mampu bertahan selama 6 tahun berakhir dengan perpisahan Fizo yang ditemu ramah oleh melodi memberitahu ramai keluarga kawan media dan orang sekeliling semuanya terkejut dengan keputusan yang dia...
Ph Must Safeguard Its Voter Base To Land Second Term For Anwar Says Analyst

Tetaplah Beriadah Di Bulan Ramadan

Perumahan Izara Bayu Sutera Kediaman Idaman Tepi Tasik Dengan Ciri Smart Home

Sesi Tukar Duit Raya Di Maybank

8 Resepi Air Balang Viral Di Bazar Ramadhan

Lirik Lagu Raya Mana Nabila Razali

Diet If Yang Berkesan Menurut Pakar

Fungi Wechat Yang Ramai Tak Tahu



Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo


Ramadan Bazaars 2024 Exploring The Culinary Delights Of Selangor S Ramadan Bazaars

Linkedin Menjadi Mitra Plan Indonesia Buka Peluang Kerja Bagi 400 Pencari Kerja Baru Di Jawa Tengah

5 Hidden Features Of Wordpress Com

Hospital Kuala Pilah

From Gear To Gear Exploring The Mechanics Of Ram And Dodge Transmissions

Satisfy Your Pup S Cravings Exploring The World Of Natural Dog Treats