Restu Doa Dr Wan Azizah Iringi Hari Pertama Datuk Seri Anwar Mula Tugas Rasmi


Kejayaan suami adalah atas doa dan restu isteri. Walaupun melalui pelbagai dugaan dan cabaran sebelum ini, terbukti Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail tetap setia dan sentiasa berada di belakang suaminya.
Kredit Gambar: BH Online Hari ini (25 November) secara rasmi, Perdana Menteri ke-10 Datuk Seri Anwar Ibrahim memulakan tugas secara rasmi. Sebelum kenderaan yang membawa beliau pergi ke bangunan Perdana Putra, kelihatan Dr Wan Azizah setia menanti di muka pintu untuk mengiringi perjalanan suami tercinta.
Kredit Gambar: BH Online Bila lihat dari gambar yang dikongsikan, nampak dari raut wajah Dr Wan Azizah mengharapkan Anwar boleh melakukan sesuatu yang baik demi kesejahteraan rakyat dan negara Malaysia.
Kredit Gambar: BH Online Menerusi laporan Berita Harian, Anwar Ibrahim tiba di Bangunan Perdana Putra, bagi memulakan tugasnya secara rasmi di Pejabat Perdana Menteri.
Beliau tiba jam 9.52 pagi dengan menaiki kenderaan jenis BMW hitam diiringi beberapa kenderaan pengiring polis. Ketibaan Anwar disambut Ketua Setiausaha Negara, Tan Sri Mohd Zuki Ali.
Kredit: Berita Harian Difahamkan, Anwar dijadualkan memulakan tugasnya pagi ini dan mengimbas kad perakam waktu sebelum memasuki pejabatnya.
Anwar yang juga Ahli Parlimen Tambun sempat menurunkan tingkap kenderaan dan melambai ke arah sekumpulan pengamal media di pintu masuk ke bangunan berkenaan.

Lebih 50 pengamal media termasuk wartawan, jurugambar dan juruvideo pelbagai agensi dan portal media cetak dan elektronik sudah menunggu seawal jam 7 pagi bagi merakam detik sejarah itu.
Anwar yang juga Pengerusi Pakatan Harapan (PH) mengangkat sumpah jawatan sebagai Perdana Menteri ke-10 di hadapan Yang di-Pertuan Agong, Al-Sultan Abdullah Ri’ayatuddin Al-Mustafa Billah Shah, petang 24 November.

Kerajaan Perpaduan Nasional yang dibentuk setakat ini sudah membabitkan penyertaan tiga gabungan utama membabitkan Pakatan Harapan (PH), Barisan Nasional (BN) dan Gabungan Parti Sarawak (GPS).
Kredit: Berita Harian

Jom, join Gathering Ibu Hamil Menawan sekarang! Banyak aktiviti dan hadiah menarik menanti dan penampilan istimewa Pn. Nad Masrom. Klik DAFTAR segera di sini https://toko.ideaktiv.com/product/gathering-mama-hamil-menawan-pama-x-numom/

Untuk lebih banyak info terkini jom sertai Telegram Pa&Ma D Parents (https://t.me/pamadparents) atau channel Telegram Pa&Ma (https://t.me/majalahpama)

 
 
The post Restu & Doa Dr Wan Azizah Iringi Hari Pertama Datuk Seri Anwar Mula Tugas Rasmi appeared first on Pa&Ma.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.majalahpama.my/restu-doa-dr-wan-azizah-iringi-hari-pertama-datuk-seri-anwar-mula-tugas-rasmi/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Anwar Undi Percaya Hari Pertama Persidangan

Anwar Undi Percaya Hari Pertama Persidangan

papar berkaitan - pada 25/11/2022 - jumlah : 233 hits
PH BN GPS teras kerajaan perpaduan uji majoriti di Dewan Rakyat 19 DisemberIrene ChiaKUALA LUMPUR Perdana Menteri Anwar Ibrahim menyanggah sebarang pertikaian mengenai kestabilan kerajaan perpaduan sekarang kerana terasnya adalah tiga gabun...
Cadangan Kabinet Menteri Datuk Seri Anwar Ibrahim 2022

Cadangan Kabinet Menteri Datuk Seri Anwar Ibrahim 2022

papar berkaitan - pada 2/12/2022 - jumlah : 236 hits
Cadangan Penstrukturan Semula Dan Penamaan Calon Calon Menteri Melibatkan Kementerian Kementerian Dan Portfolio Portfolio Di Jabatan Perdana Menteri A Cadangan Penstrukturan Semula Portfolio Perdana Menteri Timbalan Perdana Menteri Timbalan...
Lebih Dua Dekad Berjuang Ini 10 Fakta Tentang Datuk Seri Anwar Ibrahim Perdana Menteri Ke 10 Malaysia

Lebih Dua Dekad Berjuang Ini 10 Fakta Tentang Datuk Seri Anwar Ibrahim Perdana Menteri Ke 10 Malaysia

papar berkaitan - pada 25/11/2022 - jumlah : 313 hits
Teka teki siapa yang bakal dilantik menjadi Perdana Menteri Malaysia Ke 10 berakhir apabila Yang di Pertuan Agong Al Sultan Abdullah Ri ayatuddin Al Mustafa Billah Shah berkenan melantik Pengerusi Pakatan Harapan Datuk Seri Anwar Ibrahim se...
Perdana Menteri Ke 10 Malaysia Datuk Seri Anwar Ibrahim

Perdana Menteri Ke 10 Malaysia Datuk Seri Anwar Ibrahim

papar berkaitan - pada 24/11/2022 - jumlah : 235 hits
Akhirnya terjawab juga Siapakah Perdana Menteri Malaysia Ke 10 selepas 3 hari berakhir Datuk Seri Anwar Ibrahim telah dipilih sebagai Perdana Menteri Malaysia ke 10 harini Perlantikan ahli Parlimen Tambun itu mendapat perkenan Yang di Pertu...
Datuk Seri Anwar Ibrahim Angkat Sumpah Perdana Menteri Ke 10

Datuk Seri Anwar Ibrahim Angkat Sumpah Perdana Menteri Ke 10

papar berkaitan - pada 24/11/2022 - jumlah : 150 hits
courtesy of RTM tv1 video courtesy of MalaysiaGazette Datuk Seri Anwar Ibrahim angkat sumpah Perdana Menteri ke 10 5 petang hari ini
Isnin 28 November Cuti Umum Pm Datuk Seri Anwar Ibrahim

Isnin 28 November Cuti Umum Pm Datuk Seri Anwar Ibrahim

papar berkaitan - pada 25/11/2022 - jumlah : 164 hits
KUALA LUMPUR Perdana Menteri baharu Datuk Seri Anwar Ibrahim mengisytiharkan cuti umum pada Isnin Perkara tersebut dimaklumkan beliau dalam sidang media malam ini Saya sudah bincang dengan Ketua Setiausaha Negara Tan Sri Mohd Zuki Ali denga...
Gempar Surat Wan Azizah Dedah Tabiat Buruk Anwar

Gempar Surat Wan Azizah Dedah Tabiat Buruk Anwar

papar berkaitan - pada 24/11/2022 - jumlah : 69 hits
Misteri sama ada benar atau tidak Datin Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail pernah menulis surat setebal 18 muka surat kepada bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad yang menceritakan tabiat sebenar suaminya Datuk Seri Anwar Ibrahim akhirny...
Fungi Wechat Yang Ramai Tak Tahu

Ziana Zain Duta Rasmi Csa Academy

Hospital Kuala Pilah

Ramadan Bazaars 2024 Exploring The Culinary Delights Of Selangor S Ramadan Bazaars

Saya Dan Rafizi Tiada Isu Peribadi Kata Puad

Hallway Wall Art Mockup For A Sophisticated Look

Doa Agar Amalan Diiterima Allah Sepanjang Bulan Ramadan

Patut Tak Boleh Daftar



5 Masalah Sosial Yang Akan Timbul Akibat Penggunaan Kereta Elektrik

Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru


Data Analytics In Business Decisions

Lirik Lagu Berdamai Ghea Inderawani

Drama Sebiru Hujung Borneo

Iddah Bercerai Panduan Pengiraan Tempoh Iddah Untuk Wanita Bercerai

Tvet Tahfiz Mara Bidang Pengajian Syarat Kemasukan

Den Manjo Feat Eda Ezrin Adik Jando Abe Dudo Raya Chord