Ramai Mesej Saya Hendak Tahu Macam Macam Perkara


RAMAI MESEJ SAYA HENDAK TAHU MACAM-MACAM PERKARA.
 Hendak tahu alam ghaib, hal penyakit, hal peribadi, masalah aniexty, hyperdepresstension, halunisasi, gangguan makhluk ghaib, slipped disc, masalah rumah tangga dan macam-macam lagi. Saya faham mereka sakit dan stress. Tapi hidup mesti berdisiplin dan berADAB.


Ini antara peserta life coaching online saya.
Lagi testimoni boleh lihat di SINI

Ada juga yang tidak beradab hendak membandingkan ilmu dia ada dengan apa saya ada. Jadi, saya tidak layan. Dan saya suka beritahu terlebih dahulu saya ni bukan Perawat, bukan Guru Silat dan bukan Guru ilmu kebatinan. Lalu,
SAYA MINTA ISI BORANG.
 Jangan risau. Isi sahaja. Saya bukan seperti coach gila isim hacker yang sanggup curi nombor fhone orang lain guna taktik hackers. Saya punya database sahaja sudah ada lebih 100k nombor telefon dan email ya. Ada yang percuma dan ada juga dapat dari penyertaan program-program marketing. Ada yang menipu beri nombor telefon sahaja. Ada juga link kepada akaun dia dan sedut semua database yang ada. Ini kerja Coach hackers terkutuk!

 Dulu saya tak pandai. Saya belajar. Tak sangka belajar dengan Coach gila isim hackers, Doktor Perawat DAN Motivator Consultant, Tok Batin yang ada jin khodam syaithon. ieewww andai boleh flash back, tak mahu saya berguru dengan mereka yang mana akhirnya mereka aniaya, fitnah, tohmah, scam  saya dan ada yang ajak orang ramai pulau saya sebab saya minta JAUHI SYIRIK.
 Bila dah pandai saya tidak ajar ilmu-ilmu keji itu. Dan maaf saya tidak menjual database. HARAM jual maklumat orang tau.

BERADAB
  Hati mudah terguris. Sama-samalah jaga hati dan perasaan ya. Ada masa bergurau, berguraulah. Ada masa serius, seriuslah.
  Begitu juga jika kita belajar dan berguru dengan sesiapa. Belajar ucapkan terima kasih kepada mereka walaupun ilmu diberi itu sedikit sahaja. BerADABlah dengan Guru. Tapi kalau Guru tu ajar ilmu menipu malahan biadap seperti Guru-guru saya tu, belasah sebarkan kebiadaban mereka. Ha, bila sudah ditegur tidak mendengar? Sebaliknya ugut, tohmah pula kita? Ha sebar. Biar orang ramai tahu penipuan dan kebiadaban mereka semua. Usah dibuat main dengan kita ni ya?

CONTOH MAKHLUK TIDAK BERADABHIDUP USAH JADI JAHIL MURAKKAB


KENAPA PERLU ISI BORANG?
  Isi borang tu bertujuan untuk sistem pemfailan dan rekod saya. Mestilah ada mahar orang putih sebut fees, yang perlu dibayar. Ingat saya ni welfare tiada kerja buat lain menghadap peserta saya sahaja? Ingat bil elektrik, bil handphone dan unifi saya bayar guna tisu, kertas atau air liur? Ilmu pengetahuan dan penyelesaian masalah hendak. Bayar fees tak hendak? Banyak lawa muka? 
 Alah isi borang tu seperti hendak masuk sekolah hendak masuk universiti juga lah. Apa susah? Isi sahaja apa saya kehendaki. Fees biasanya mampu bayar dan bergantung apa anda hendak belajar dan apa yang ingin diketahui. Fees berkaitan Social Media semua fix ikut silibus dikehendaki. Life Coaching sahaja bergantung  siapa diri anda dan apa masalah anda. Bukan sesuka hati tau saya hendak letakkan fees itu. 
 Saya banyak buat perkongsian percuma. Manfaatkanlah. Tidak mampu bayar? Ada kaedahnya. Saya faham PKP ni ramai susah. Ada yang dibuang kerja dan ada yang jadi gelandangan. 🥺

SIAPA Puteri Nur Cahaya @ Cikgu iEta tu?
 Ada yang pertikai saya ni siapa? Sudah pastilah saya ni Suri Rumah sepenuh masa. Suami saya baca facebook saya. Sambilan isi masa lapang, berniaga, Freelance Blogger dan Social Media Expert Coach. Saya juga Speaker Digital Marketing.

DARI MANA MEREKA JUMPA SAYA KAN? 
Alhamdulillah masih dijumpai di BLOG

Ada yang jumpa saya di Blog saya dan ada juga yang jumpa saya sebab saya rajin menyibuk komen di posting orang. Hobi saya pun memang suka menyibuk. Tapi kalau asyik mengumpat orang dan mencarut, gambar pula tengkorak atau kucing, saya unfriend teruslah ya. Ini antara mereka yang menghubungi saya untuk Life Coaching


Saya tahu apa masalah beliau tetapi selagi tidak isi borang untuk filing saya, selagi itu saya abaikan sahaja. Disiplin dan ADAB wajib dijaga.
Ini antara conversation yang menghubungi saya. Memang saya minta isi borang. Sekali lagi, berdisiplin dan berADAB dengan saya. InShaaAllah saya sumbangkan servis bantu sebaiknya. Saya bukan welfare dan saya membantu ini pun sekadar sambilan dan isi masa lapang sahaja. Samalah seperti berniaga dan Social Media Expert Coach tu. Bukan semua ini keutamaan dan punca rezeki saya
[04/06, 9:52 am] +60 13-932 ×××2: Salam. Sy sakit tulang belakang kering air bendalir disc. Tlantar sakit. Bolehkh cg ieta berikn pnduan? Tkasih
Saya wan ma***ti s**i bt wan ah***s dari kemaman terengganu nak tanya/nak belajar tentang petua sembuh sakit slip disc.

[04/06, 12:27 pm] @PuteriNurCahaya @ Cikgu iEta : Salam. Sebelum tu, boleh saya tahu dari mana dapat nombor saya


[04/06, 12:34 pm] +60 13-932 ×××2:Dari BLOGSaya sakit, perlu bmbingn puan
[04/06, 1:01 pm] Sila isi borang ini dahulu ya [************] terima kasih. 😊
Senyap terus. Info dan bimbingan hendak. Disiplin dan Adab tiada. Maaflah ya.
JAGA ADAB, JANGAN TAKSUB, JAUHI SYIRIK, JANGAN MENIPU dan JANGAN MENCARUT.
  Semasa saya sakit kronik slipped disc dahulu, minda dan jari saya tidak sakit. Saya banyak kongsikan info percuma. Sampai sekarang saya suka kongsi info percuma. Orang sahaja ramai tidak faham dan salah faham dengan saya. Saya bukan welfare. Isi borang dan ikutlah sahaja arahan. Kan senang? 

 Saya suka menulis kebenaran dan saya pantang betul dengan penipuan (scammer), perkara syirik, khurafat dan kesesatan. Saya hampir hilang nyawa disebabkan perbuatan-perbuatan syirik Guru-Guru saya dan saya diugut oleh Pastor Malaysia Gerakan Missionary Kristian bila saya dapat kesan kerja syirik dan perbuatan-perbuatan scammer mereka.
 Kawan-kawan, hidup mesti jujur dan berani. Jika ada lima.(5) orang tidak suka dengan kita. Abaikan sahaja mereka. Jika kita difitnah seperti saya pernah difitnah tu, lawan. Cuma ada stepnyalah nak melawan tu. Yang penting berani melawan.
 FIGHT! Be a fighter don't be a looser! 💪🏻
₱₱₱₱₱₱₱₱₱₱₱₱₱₱₱₱₱₱₱₱¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶©®KITA INI UMMAT AKHIR ZAMAN?₱₱₱₱₱₱₱₱₱₱₱₱₱₱₱₱₱₱₱₱¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶©®


Mereka diam bisukan Alim Ulamak ikut bekerja untuk mereka. Mereka PAKSA semua SYIRIK terima bulat-bulat kesyirikan mereka buat selama-lamanya


Perkara syirik jangan buat main-main. Ia melibatkan aqidah dan maruah. Amalan sia-sia sahaja. 40 hari tahu amalan tidak diterima jika berterusan melakukan pekerjaan dan perkara-perkara syirik. 



Sebab itulah datok nenek moyang kita dahulu berperang. Mereka mempertahankan aqidah dan tanah air kita ni dari dijajah. Ramai hari ni tidak mahu, tidak berminat dan malas mengetahui sejarah


Malahan masih percaya kepada  sejarah yang kebanyakannya telah diputar-belitkan oleh penjajah yahudi laknatullah. Lihat sahajalah sejarah Kota Melaka dijarah? Hendak tunggu dajjal keluar baru hendak kaji siasatkah? Masa itu hendak menyesal memang sudah terlambatlah. 

Kecuali pengikut-pengikut, kuncu-kuncu (tentera-tentera) Dajjal. Memang mereka semua menanti ketibaannya. Sama seperti kita ummat Islam menanti ketibaan Imam Mahdi


Tahukah anda, baru-baru ini di Mexico lubang besar telah kelihatan. Tahun 2020 saya dapat tahu, Dajjal berada di sana. Tahun ini sudah tentulah sudah bergerak jauh lagi dianya. 3/6 baru ini saya mendapat khabar dari Dajjal sendiri siapa kuncu-kuncu (tentera-tentera) Dajjal. Di luar negara, 13 orang Ulamak telah meninggal dunia. Allah tarik seorang demi seorang Alim Ulamak dahulu tau? 

Yang tinggal, kita. Kita ni sudah bersedia hendak berperang? Fitnah Dajjal semakin bertambah bukan semakin berkurang. Ulamak dan Penceramah-penceramah Islam pun semakin ditekan. Atau kita masih leka lagi dengan segala macam hiburan? Masih tidak percaya lagi dengan kenyataan bahawasanya KITA INI UMMAT AKHIR ZAMAN? Tepuk dada, tanyalah Iman


Yang masih berhutang tu, bawa-bawalah bayar. Tak bayar hutang tergantung ruh tu bila mati nanti tahu? RAMAI MESEJ SAYA HENDAK TAHU MACAM-MACAM PERKARA. Minta isi borang pendaftaran senyap terus sahaja. Maaf sekali lagi saya bukan welfare ya. Apa saya kongsi percuma tu bacalah. Tapi jangan copy paste (plagiat = mencuri) pula. Haram tu. 😊🙏🏻

Puteri Nur Cahaya @ Cikgu iEta
Suri Rumah Sepenuh Masa. Freelance Blogger isi masa lapang, berniaga dan Social Media Expert Coach & Speaker Digital Marketing.


MINIGRAM

Puisi iEtaMinda NiagaKisah Cikgu iEta Panji Alam NusantaraSocial Media Expert CoachWEBLOG





You TubeBlogiEta.comRahsiaSocialMedia.Blogspot.comPanjiAlamNusantara.Blogspot.com
ARTIKEL BERKAITAN

DOSA BESAR SYIRIK MENDUAKAN ALLAHAPA ITU SYIRIK?AQIDAH BUKAN PERKARA MAINAN!10 KELEBIHAN KALIMAH THOIYYIBAHCONTOH JAHIL MURAKKAB MAINKAN AQIDAHJAWABAN UNTUK JAHIL MURAKKABBETULKAH SLIPPED DISC TIADA HARAPAN SEMBUH?

ANTARA  AKTIVITI SEBELUM PKP BERMULA TAHUN 2017 SELEPAS SEMBUH SAKIT SLIPPED DISC SEHINGGA 2021
Life CoachingGroup CoachingPersonal CoachingKursusSeminarJemputan Motivasi Lagi video boleh tonton di you tube saya ya.







Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.blogieta.com/2021/06/ramai-mesej-saya-hendak-tahu-macam.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Ada Pula Yang Perasan Cara Menaip Mesej Ibu Neelofa Seakan Dengan Ini Warganet Siap Siasat Perkara Sebenar

Ada Pula Yang Perasan Cara Menaip Mesej Ibu Neelofa Seakan Dengan Ini Warganet Siap Siasat Perkara Sebenar

papar berkaitan - pada 1/6/2021 - jumlah : 167 hits
Yup memang aku pon tergolong dalam spesis dua titik selepas ayat memang ni akan jadi habit out of control kalau taip posting wasap mesej hahahaha
Terkini Rakyat Digalakkan Pakai Pelitup Muka Tambahan Rupanya Sebab Ini Dr Noor Hisham Galakkan Rakyat Buat Macam Ni

Terkini Rakyat Digalakkan Pakai Pelitup Muka Tambahan Rupanya Sebab Ini Dr Noor Hisham Galakkan Rakyat Buat Macam Ni

papar berkaitan - pada 26/5/2021 - jumlah : 301 hits
Bagi meminimumkan risiko dijangkiti Covid 19 orang ramai digalakkan untuk memakai pelitup muka tambahan sebanyak selapis lagi lapor Harian Metro
Jangan Lupa Sibuk Macam Mana Pun Jom Sama Sama Kita Berdoa Jauhkan Dengan Covid19

Jangan Lupa Sibuk Macam Mana Pun Jom Sama Sama Kita Berdoa Jauhkan Dengan Covid19

papar berkaitan - pada 26/5/2021 - jumlah : 240 hits
Wabak penyakit yang melanda negara telah memberi seribu satu hikmah buat seluruh Umat Islam di Malaysia
Hiburan Tak Elok Berdiri Macam Tu Ain Edruce Ditegur Tak Jaga Pantang Dengan Betul

Hiburan Tak Elok Berdiri Macam Tu Ain Edruce Ditegur Tak Jaga Pantang Dengan Betul

papar berkaitan - pada 26/5/2021 - jumlah : 288 hits
Pelakon dan pengacara Ain Edruce beberapa hari lalu telah selamat menimang cahaya mata sulung selepas berbelas jam bertarung nyawa Bayi perempuan seberat 2 79 kilogram itu dilahirkan secara normal di sebuah pusat perubatan di Subang Jaya Pe...
Viral Set Beautywise Rejuvenating Pakai Confirm Wajah Putih Amp Berkilat Macam Kaca

Viral Set Beautywise Rejuvenating Pakai Confirm Wajah Putih Amp Berkilat Macam Kaca

papar berkaitan - pada 26/5/2021 - jumlah : 283 hits
Sudah 2021 pun masih ada orang yang pakai produk timbang kilo Ya masih ada lagi Baru baru ini pula penulis ternampak satu posting mengenai produk timbang kilo iaitu set BeautyWise Rejuvenating di Twitter Sangat menakutkan apabila melihat ha...
5 Perkara Penting Dalam Kenyataan Media Kkm 11 Jun 2021

5 Perkara Penting Dalam Kenyataan Media Kkm 11 Jun 2021

papar berkaitan - pada 11/6/2021 - jumlah : 196 hits
Ini lima perkara penting yang dinyatakan Ketua Pengarah Kesihatan Tan Sri Datuk Dr Noor Hisham Abdullah dalam kenyataan media hari ini berkaitan perkembangan terkini jangkitan COVID 19 di Malaysia SUBSCRIBE now Astro Awani https www youtube...
Homemade Yee Mee Sizzling Sedap Macam Kat Restoran

Homemade Yee Mee Sizzling Sedap Macam Kat Restoran

papar berkaitan - pada 24/5/2021 - jumlah : 364 hits
Nak makan Yee Mee Sizzling tak perlu makan di luar kalau boleh buat sendiri di rumah Takda hot plate pun bukan masalah boleh je buat guna kuali biasa rasas sama je yang penting rajin dengan tidak je Tak percaya anda boleh cuba buatnya sendi...
Minum Jus Saderi Setiap Pagi Badan Kamu Akan Langsing Macam Miranda Kerr

Minum Jus Saderi Setiap Pagi Badan Kamu Akan Langsing Macam Miranda Kerr

papar berkaitan - pada 26/5/2021 - jumlah : 176 hits
Mungkin anda pernah melihat celeryjuice memenuhi ruang Instagram Tertanya juga penulis apakah hype tentang jus saderi ini sehingga ramai mengamalkannya Miranda Kerr mendedahkan dia mengambil jus sederi setiap pagi untuk kesihatan luaran dan...
Towards More Comprehensive Pension Reform

Big Bucks Top 10 Sellers From Bonhams Spring Stafford Sale

Berebut Kasih

Reaching Out

Kerana Wanita Melintas Penunggang Motosikal Berkuasa Tinggi Maut

Ask Your Idol About Ops Lalang Don T Be A Hypocrite Fahmi To Saddiq

Calon Pn Kuala Kubu Baru Ceo Syarikat Tutup

How Much Longer For Mou On Allocations For Opposition Mps Says Syed Saddiq



Info Dan Sinopsis Restu Drama Melayu Berepisod Platform Online iQIYI Malaysia

10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi


Polis Jerman Sita Bugatti Rare Dalam Siasatan Berkait 1mdb

Jetama Taja Sabah Fc Rm5 Juta Musim Ini

Legoland Malaysia Resort Empowers Teachers And Students To Conquer The Legoland School Challenge 2024

Prk Kkb Pertandingan Parti Atau Pertandingan Kaum

Laporan Bank Dunia Mengeluarkan Isyarat Bahaya Terhadap Sistem Pendidikan Malaysia

Piza Potato Gnocchi Di The Spot By Chinoz Tiada Tandingan