Quarters Academy Dan Siuc Meterai Perjanjian Perkongsian Untuk Pembangunanan Professional


Quarters Academy Sdn. Bhd. (Quarters Academy), hari ini memeterai Perjanjian Perkongsian (Perkongsian) dengan Spectrum International University College (SIUC), sebuah institusi akademik terkenal yang diuruskan oleh Spectrum Holdings (M) Sdn. Bhd. (Spectrum Holdings). Perkongsian ini bertujuan untuk meningkatkan kualiti dan kebolehcapaian program latihan profesional dengan menggabungkan metodologi latihan inovatif Quarters Academy dan rangkaian industri yang luas dengan kepakaran akademik dan infrastruktur SIUC. 


Kerjasama itu akan mewujudkan rangka kerja untuk menyampaikan kursus yang dipacu pasaran yang memenuhi keperluan profesional yang berkembang dalam pelbagai bidang. Ia menekankan komitmen kedua-dua Quarters Academy dan SIUC untuk memupuk pembangunan profesional berterusan (CPD). Quarters Academy akan membangunkan, merekrut peserta, dan mengurus penyampaian program latihan profesional, manakala SIUC akan memastikan kualiti, pematuhan dan pensijilan program ini. 


Encik Luis Tee, Pengarah Quarters Academy, berkata, “Kami teruja untuk bekerjasama dengan SIUC untuk menyediakan program latihan profesional yang inovatif dan berkualiti tinggi. Kerjasama ini mencerminkan komitmen kami untuk melengkapkan individu dengan kemahiran yang diperlukan untuk berkembang maju dalam persekitaran kerja yang dinamik hari ini."
 


Pada majlis itu, Quarters Academy dan SIUC memperkenalkan Sijil Profesional dalam Amanah & Penasihat Fidusiari, kursus komprehensif yang direka untuk mendidik pelajar tentang amanah dan undang-undang fidusiari, peraturan dan amalan nasihat di Malaysia. Kurikulum merangkumi topik penting seperti sejarah dan penciptaan amanah, jenis amanah, perancangan harta pusaka, tugas fidusiari, percukaian dan amanah Islam.
 
Encik Siva Sunasundram, Pengarah Eksekutif SIUC, mengulas, “Bekerjasama dengan Quarters Academy sejajar dengan visi kami untuk menyediakan peluang pendidikan inklusif dan peringkat atasan. Kami yakin perkongsian ini akan memberi manfaat besar kepada pelajar kami dan komuniti yang lebih luas.”
 
Turut hadir pada majlis tersebut ialah CHPS GM Consultancy & Academic Sdn. Bhd. (CHPS GM). CHPS GM ialah penyedia program kesihatan dan gaya hidup terkenal yang tertumpu pada pengurusan modal insan dan penjagaan kesihatan pencegahan. Melalui perkongsian strategik dengan syarikat bersekutu tempatan dan antarabangsa, termasuk SIUC, CHPS GM menyampaikan perkhidmatan perundingan dan latihan berkualiti tinggi yang menangani keperluan tenaga kerja yang berkembang hari ini.
 


Dr. Ben Prakasan, Pengasas dan Pengarah Urusan CHPS GM, menambah, “Perkongsian ini menekankan dedikasi kami untuk memupuk pertumbuhan profesional dan menyampaikan penyelesaian nilai tambah dalam pembangunan modal insan. Bersama SIUC, kami berhasrat untuk meningkatkan tahap kecemerlangan pendidikan dan perkaitan industri.”


Tentang  Quarters Academy Sdn. Bhd.Quarters Academy Sdn. Bhd. ialah sebuah institusi utama yang berdedikasi untuk menyampaikan program latihan profesional berkualiti tinggi. Memanfaatkan metodologi inovatif dan rangkaian industri yang mantap, Quarters Academy menumpukan pada melengkapkan individu dengan kemahiran yang diperlukan untuk cemerlang dalam persekitaran kerja yang dinamik hari ini. Melalui kerjasama strategik, termasuk perkongsian baru-baru ini dengan Spectrum International University College, Quarters Academy terus meningkatkan penawarannya untuk memenuhi permintaan yang berkembang dari pelbagai bidang profesional.


Mengenai Spectrum International University College (SIUC)Spectrum International University College (“SIUC”) menawarkan pelbagai program terakreditasi daripada peringkat sijil hingga ke peringkat kedoktoran dalam bidang seperti perniagaan, sains dan teknologi gunaan, hospitaliti dan seni kreatif. Beribu pejabat di Puchong, dengan kampus di Subang Jaya dan Johor Bahru, dan cawangan antarabangsa di Vietnam, Hong Kong, Singapura, Pakistan, dan China, SIUC komited untuk menyediakan pendidikan yang mudah diakses, berpatutan dan berkualiti. Kampus Subang Jaya, terletak di Main Place Mall, menampilkan kemudahan moden dan akses mudah kepada pengangkutan awam, memupuk persekitaran pendidikan yang bertenaga, inklusif dan inovatif.
 
Untuk maklumat lanjut, layari siuc.edu.my.



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.iamfuzy.com/2024/06/quarters-academy-dan-siuc-meterai.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Quarters Academy Announce The Signing Of A Partnership Agreement With Siuc

Quarters Academy Announce The Signing Of A Partnership Agreement With Siuc

papar berkaitan - pada 28/6/2024 - jumlah : 74 hits
Assalamualaikum to all readers Today i just want to share about Quarters Academy Sdn Bhd is pleased to announce the signing of a Partnership Agreement with Spectrum International University College a well renowned academic institution manag...
Quarters Academy Partners With Spectrum International University College For Professional Development

Quarters Academy Partners With Spectrum International University College For Professional Development

papar berkaitan - pada 28/6/2024 - jumlah : 101 hits
Enhancing Market Driven Professional Training Programmes for Continuous Learning and Career Advancement Quarters Academy Sdn Bhd is pleased to announce the signing of a Partnership Agreement with Spectrum International University College a ...
Perkongsian Hadis Bergurau Yang Dibenarkan

Perkongsian Hadis Bergurau Yang Dibenarkan

papar berkaitan - pada 28/6/2024 - jumlah : 74 hits
Assalamualaikum dan selamat sejahtera PERKONGSIAN HADIS Bergurau Yang Dibenarkan Bagi kebanyakan orang suka bergurau dalam setiap detik kehidupan Tak kurang juga yang tidak suka langsung dan tak boleh bergurau Semua itu terpulang kepada pen...
Exim Bank Icbc Malaysia Meterai Mou Galak Guna Yuan China

Exim Bank Icbc Malaysia Meterai Mou Galak Guna Yuan China

papar berkaitan - pada 21/6/2024 - jumlah : 81 hits
MoU dimeterai Exim Bank Malaysia dan ICBC Malaysia perlihat langkah lebih besar dalam meningkatkan kerjasama kewangan antara Malaysia dan China KUALA LUMPUR Export Import Bank of Malaysia Bhd dan Industrial and Commercial Bank of China Bhd ...
The Colours Of Life Perkongsian 1 Hari 1 Hadis Berdusta Untuk Menjadikan Orang Tertawa

The Colours Of Life Perkongsian 1 Hari 1 Hadis Berdusta Untuk Menjadikan Orang Tertawa

papar berkaitan - pada 30/6/2024 - jumlah : 102 hits
The Colours of Life PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS Berdusta Untuk Menjadikan Orang Tertawa Daripada Bahz bin Hakim katanya telah mengkhabarkan kepada ku dari ayahku ia mendengar Rasulullah bersabda Celakalah orang yang berbicara kemudian dia be...
Laws On Caning Make Ratifying Un Convention Hard Says Saifuddin

Unseen Power Of The Administrative State

Selangkah Wallet Semakan Bayaran Ewallet Bingkas Selangor

Makluman Jawatan Kpm Julai 2024 Lepasan Diploma Dan Ijazah

Anthony Loke Nahas Di Genting Highlands Bas Persiaran Tamat Tempoh Permit Dan Lebihi Had Usia

7 Surah Yang Harus Dihafal Sebelum Meninggal Dunia

Bitcoin Bull Market Is Over

Lumping Putih



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dedaun Hijau Di Angin Lalu Slot Megadrama Astro Ria

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Nuh Dan Nayla Slot Akasia TV3

Resepi Nasi Goreng Seafood Paling Mewah dan Terliur Meriah Ramuan Didalamnya

5 Perangai Pemandu Malaysia Yang Buat Memandu Jadi Tak Seronok

Bagaimana Ikan Minum Air Bila Dahaga


Per 1 Juli Kai Ubah Pola Operasional Sejumlah Perjalanan Kereta Api

Heitech Bersedia Menerajui Transformasi Digital Untuk Pertumbuhan Kewangan Yang Mampan

Jelatah Sedap

Berjuang

Lucky Numbers Decoded Learn The Meanings Of Number Pairs With Toll789

Pemandu Terpaksa Tahan Sakit Selama 5 Jam Treler Terbalik Melekat Pada Flyover