Produk Penjagaan Rambut Lab11 Full Lift Shampoo Dan Soft Mask


Produk Penjagaan Rambut LAB11 FULL-LIFT Shampoo Dan Soft Mask. Assalammualaikum semua! Hari ini ruby ingin berkongsi tentang produk penjagaan rambut. Kebiasaannya produk penjagaan rambut, ruby akan berkongsi penggunaannya bersama suami. Jadi, kami dapat manfaat dan kebaikan produk bersama. Jika ia tidak serasi, kami akan tukar. Jika serasi, bulan seterusnya kami akan beli lagi. Hehe. Kali ini, produk penjagaan rambut kami cuba LAB11 FULL-LIFT Shampoo dan Soft Mask. Jom ikuti pengalaman ruby dan suami menggunakannya serta informasi menarik tentang LAB11 dan GlobalStory.
Produk Penjagaan Rambut LAB11 FULL-LIFT Shampoo Dan Soft Mask GlobalStory menganjurkan penyelesaian rambut siri barunya yang bernama “Full-Lift Shampoo dan Soft Mask” di bawah jenama dalamannya, LAB11 di Lounge Perniagaan Eco Sky. Jenama LAB11 adalah penciptaan pasukan GlobalStory yang telah menjadi salah satu daripada produk rambut dan kecantikan pemimpin pasaran industri dengan pengalaman selama 18 tahun menerusi 11 cawangan salun HairStory, 1 akademi HairStory, 2 salun SugarNails dan 2 kedai FaceStory.
Dengan visi untuk menanamkan keindahan dan keyakinan pada semua lapisan masyarakat, GlobalStory menyasarkan untuk memimpin LAB11 ke dalam penyediaan pelbagai produk berkualiti tinggi rambut dan produk penyelesaian kecantikan.
Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan dan Pengasas Global Story, Derick Ooi. “LAB11 adalah jenama induk Full Lifting Shampoo dan Soft Mask yang bertujuan untuk menyampaikan tekstur rambut yang diinginkan dengan lebih dari 10 manfaat yang disenaraikan sebagai anti-kerinting, kawalan minyak, pertumbuhan semula rambut, perlindungan kulit kepala, pengukuhan dan lebih banyak lagi dalam penggunaan di salun atau secara harian di rumah. Penyelidikan dan perkembangan produk berterusan pasukan sejak tahun 2016 telah dirumuskan Full Lifting Shampoo dan Soft Mask dengan sinergi ekstrak semulajadi, minyak pati dan 11 jenis asid amino ” kata Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan dan Pengasas Global Story, Derick Ooi.
Full Lifting Shampoo dan Soft Mask adalah produk pertama yang dilancarkan di bawah LAB11 yang tiada pewarna, 100% ekstrak semulajadi dan 100% minyak pati tulen. Bebas dari wangian serta bahan kimia.
LAB11 FULL-LIFT Shampoo Dan Soft Mask Berikut adalah bungkusan produk ini. Penggunaan kotak yang mudah untuk dikitar semula. Kemudian botol yang mempunyai pam. Mudah untuk digunakan ketika membersihkan rambut di bilik mandi. Kandungan Shampoo adalah 300ML, manakala untuk Soft Mask 250ML. Satu set produk ini bernilai RM 158 dan boleh didapati di secara dalam talian di www.lab11international.com

LAB11 FULL-LIFT Shampoo
Mengandungi ekstrak air semulajadi untuk memberikan sejumlah besar sulfur, zink dan magnesium ke rambut anda. Hasilnya adalah akar rambut yang lebih kuat, meningkatkan ketumpatan folikel rambut dan dengan demikian memantapkan rambut agar rambut akan kelihatan lebih penuh. Rambut anda akan berasa lebih ringan selepas mencuci dan kelihatan lebih tebal. Pengalaman kesan mengangkat dan menyegarkan dari minyak kapur tulen, jingga, peppermint dan minyak pati putih dalam syampu dengan mengurut pada kulit kepala semasa mencuci.
LAB11 FULL-LIFT Soft Mask
Penyelesaian selepas shampoo yang sempurna, soft mask ini kaya dengan minyak argan, minyak zaitun dan asid amino. Gunakan soft mask ini selepas mencuci untuk menambah, menghidrat dan menyusun semula hujung bercabang dan rambut patah untuk mengurangkan kerinting dan statik. Ia akan meninggalkan rambut anda berasa terkawal dari akar ke hujung dan ekstrak air semulajadi membantu untuk menguatkan akar rambut dan merapikan batang rambut untuk membuat rambut anda kelihatan lebih penuh. Minyak Morganan Argan tinggi vitamin E, yang boleh meremajakan rambut, melindungi folikel, dan memperbaiki penampilan anda secara keseluruhan.
Isi Kandungan Aktif Isi kandungan produk ini natural dan diantara 7 isi kandungan aktifnya adalah Herba Selada Air (Watercress), Minyak Kacang Jarak (Castor Oil), Minyak Argan (Argan Oil), Pati Minyak Pudina (Peppermint Essential Oil), Pati Minyak Kayu Putih (Eucalyptus Essential Oil), Pati Minyak Limau (Lime Essential Oil) dan Pati Minyak Buah Oren (Sweet Orange Essential Oil).

Selada Air
– Tinggi Vitamin C
– Mengatur rembesan kelenjar sebum
– Membantu mengembalikan baki kulit kepala
– Menguatkan akar rambut untuk mengangkat rambut
– Menggalakkan rambut yang sihat, elastik & gebu Minyak Kastor
– Membantu kulit kepala menyerap nutrien lebih cepat
– Mengurangkan keguguran rambut
– Meningkatkan ketebalan rambut
– Kaya dengan asid lemak Ricinoleic & omega-6
– Melembapkan, rambut gelap dan tebal Minyak Argan
– Menggalakkan Penghidratan
– Memperbaiki hujung struktur
– Mengurangkan rambut serabai
– Meningkatkan pengurusan rambut
– Menyediakan nutrisi, memperbaiki kerosakan dan memulihkan
– Rambut berseri & sihat Minyak Pati Peppermint
– Meningkatkan peredaran darah di sekeliling kulit kepala
– Kurangkan keguguran rambut
– Menggalakkan pertumbuhan rambut
– Menyegarkan rambut dan kulit kepala
– Menghidrat kulit kepala yang kering Minyak Pati Eucalyptus
– Merangsang folikel rambut
– Mengurangkan radang kulit kepala
– Menggalakkan pertumbuhan rambut
– Mencipta persekitaran kulit kepala yang ideal untuk pertumbuhan rambut
– Melegakan dari kulit kepala gatal Minyak Pati Limau
– Cepat mengeluarkan minyak dari rambut
– Melembabkan kulit kepala kulit dari dalam
– Menghilangkan kelemumur
– Menyelesaikan kulit kering & gatal
– Digubal dengan peratusan yang sesuai untuk setiap jenis kulit kepala Mintak Pati Oren
– Menaikkan semangat & mood gembira
– Bahan sesuai untuk melawan kemurungan
– Merangsang pertumbuhan rambut
– Menjadikan rambut anda berkilat
– Mengurangkan kelemumur Manfaat LAB11 FULL-LIFT Shanpoo & Soft Mask
Bebas Pewarna Tambahan Tiada Wangian Bebas Methylisothiazolinone (MIT) / Methylchloroisothiazolinone (CMIT)) 100% Natural 100% Minyak Pati Review Produk Penjagaan Rambut LAB11 FULL-LIFT Pengalaman ruby menggunakan LAB11 FULL-LIFT Shampoo dan Soft Mask sangat menakjubkan. Ruby rasa tenang semasa mandi kerana bau limau manis membantu untuk ruby ambil masa untuk menjaga rambut. Kebiasaannya waktu paling seronok menjaga rambut adalah di salun. Jika di rumah, ruby selalu mandi cepat. Sabun, cuci muka, gosok gigi, shampoo dan siap. Serba pantas.

Tekstur LAB11 FULL-LIFT Shampoo dan Soft Mask ni ringan. Ruby mulakan dengan shampoo, bau limau terus memenuhi suasana bilik mandi. Ambil masa untuk urut kulit kepala dengan jari dan ia sangat menyegarkan. Apabila dibilas dengan air, serta merta rambut lembut dan terurus. Wahh menakjubkan!
Kemudian ruby pakai Soft Mask, gunakan satu kali pam sahaja dan ia mudah disapu ke keseluruhan rambut ruby. Bilas dengan air dan keringkan dengan pengering rambut. Kesan menakjubkan. Rambut lebih ringan, bau rambut wangi dan kulit kepala segar.
Jadi ruby ingin berkongsi dengan anda apakah ulasan ruby untuk produk LAB11 FULL-LIFT Shampoo dan Soft Mask terhadap suami. Sebab ruby berhijab, jadi ambil gambar suami sebagai model. Haha.
Kulit kepala dan keadaan rambut SEBELUM menggunakan LAB 11 Full-Lift Shampoo dan LAB11 Full-Lift Soft Mask. Langkah pertama sebelum menggunakan LAB11 FULL-LIFT Shampoo dan Soft Mask, sikat rambut untuk merangsang dan menggalakkan pengaliran darah yang lancar, kemudian basahkan rambut, gunakan LAB11 FULL-LIFT Shampoo, urut kepala dan rambut anda selama 20 saat. Selepas itu bilas rambut anda dengan air. Air seharusnya suam atau sejuk, jangan sekali-kali terlalu panas. Haba berlebihan boleh menyebabkan rambut anda kering.
Setelah bilas shampoo, gunakan LAB11 FULL-LIFT Soft Mask. Sapu di rambut dan biarkan 2-4 minit. Kemudian bilas rambut anda. Keringkan dengan pengering rambut dan siap!
Kulit kepala dan keadaan rambut SELEPAS menggunakan LAB 11 Full-Lift Shampoo dan LAB11 Full-Lift Soft Mask.
[VIDEO] LAB11 FULL-LIFT Shampoo & Soft Mask Review
www.lab11international.com
www.facebook.com/Lab11international
www.instagram.com/lab11_international The post Produk Penjagaan Rambut LAB11 FULL-LIFT Shampoo Dan Soft Mask appeared first on RUBY - Malaysia Lifestyle Blogger.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://ruby.my/2018/11/lab11-full-lift-shampoo-dan-soft-mask/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Atasi Masalah Rambut Dengan Lab11 Full Lift Shampoo Dan Soft Mask

Atasi Masalah Rambut Dengan Lab11 Full Lift Shampoo Dan Soft Mask

papar berkaitan - pada 13/11/2018 - jumlah : 356 hits
Assalamualaikum Hai Full Lift 11 Shampoo dan Soft Mask Kesihatan dan kecantikan rambut sememangnya amat penting buat seseorang baik lelaki mahupun wanita Rambut yang sihat dapat membuat kita berasa yakin dan selesa dengan diri sendiri Walau...
Lab 11 Full Lift Shampoo Dan Soft Mask 2 Produk Terbaik Bagi Penyelesaian Kepada Masalah Rambut Yang Wajar Dimiliki

Lab 11 Full Lift Shampoo Dan Soft Mask 2 Produk Terbaik Bagi Penyelesaian Kepada Masalah Rambut Yang Wajar Dimiliki

papar berkaitan - pada 10/11/2018 - jumlah : 552 hits
Lab 11 Full Lift Shampoo Dan Soft Mask 2 Produk Terbaik Bagi Penyelesaian Kepada Masalah Rambut Yang Wajar DiMiliki Rambut merupakan aset paling penting bagi setiap dari kita tak kira wanita mahupun lelaki Buat wanita rambut adalah mahkota ...
Lab 11 Full Lift Shampoo Soft Mask Series Jadikan Rambut Lebih Sihat Dan Cantik

Lab 11 Full Lift Shampoo Soft Mask Series Jadikan Rambut Lebih Sihat Dan Cantik

papar berkaitan - pada 5/11/2018 - jumlah : 1099 hits
LAB 11 Full Lift Shampoo Soft Mask Series Jadikan Rambut Lebih Sihat Beralun Rambut diibaratkan sebagai mahkota tak kira lelaki ataupun perempuan tidak kira berhijab mahupun free hair Teruja apabila diperkenalkan dengan rangkaian penjagaan ...
Rambut Lebih Sihat Menawan Dengan Lab11 S Full Lift Product

Rambut Lebih Sihat Menawan Dengan Lab11 S Full Lift Product

papar berkaitan - pada 6/11/2018 - jumlah : 429 hits
Rambut Lebih Sihat Menawan Dengan LAB11 s Full Lift Product Assalamualaikum Orang kata rambut tu mahkota wanita Sebab tu rambut yang sihat dan cantik menjadi idaman para wanita Tapi masalah rambut sering saja menjadi penghalang untuk kekal ...
Rambut Maintain Sihat Lebat Mudah Terurus Dengan Lab 11 Full Lift

Rambut Maintain Sihat Lebat Mudah Terurus Dengan Lab 11 Full Lift

papar berkaitan - pada 7/11/2018 - jumlah : 425 hits
Assalamualaikum hello there Apa asset paling korang sayang selain dari muka handsome cantik Of course la rambut kan Setuju tak dengan BBL Rambut ni ibarat mahkota diri rasa lebih confident bila hang out atau berjumpa orang dengan rambut leb...
Healthier And Fuller Hair With Lab 11 Full Lift Series

Healthier And Fuller Hair With Lab 11 Full Lift Series

papar berkaitan - pada 9/11/2018 - jumlah : 351 hits
As time catches on every living soul will worry about the lines in his her life worry line waist line and the thinning hairline Nope Not me And he is yet to experience the receding hairline haha And now me too The ladies tend to be more cau...
Busybody Peel Of Mask

Busybody Peel Of Mask

papar berkaitan - pada 8/11/2018 - jumlah : 644 hits
BUSYBODY Glowing Whitening Repairing Hampa nak kulit lebih Glowing Nak reduce kulit muka yang berjerawat berminyak Nak dapatkan kulit yang lebih Cerah Kami sangat Recommended hampa untuk try our BEST Peel Of Mask nih Busybody Peel of Mask m...
Tips Cara Mudah Untuk Cuci Rambut Gaya Salun

Tips Cara Mudah Untuk Cuci Rambut Gaya Salun

papar berkaitan - pada 13/11/2018 - jumlah : 477 hits
AssalamualaikumMesti ramai yang rajin ke salun untuk cuci rambut kan Sebab bila cuci di salun rasa best bila dia dok garu garu kepala kita tu kan Bagi Zati memang layan juga lah kalau cuci rambut kat salun tu kadang kadang rasa nak tidur Ta...
15 Gaya Rambut Kece Inilah Alasan Kenapa Jepit Biting Layak Jadi Aset Kecantikanmu

15 Gaya Rambut Kece Inilah Alasan Kenapa Jepit Biting Layak Jadi Aset Kecantikanmu

papar berkaitan - pada 14/11/2018 - jumlah : 175 hits
Harganya super murah cara pakainya gampang gaya rambut yang bisa diciptakan segudaaaaang
Jenis Pelaburan Terbaik Di Malaysia

Kenaikkan Harga Hotel Bajet Bakal Jejaskan Industri Pelancongan Negara

Datin Thalia Terkilan Dengan Sikap Buruk Pembantu Rumahnya

Pm Political Stability Making Malaysia Valued Investment Destination

Honor Lancar Empat Peranti Baharu Honor Pad 9 5g Honor X7b 5g Honor Magicbook X 16 Honor Band 9

Either You Are For The Working Class Or Against It Anwar You Can T Both Run With The Foxes And Hunt With The Hounds

Persatuan Hotel Bajet Sarankan Penggunaan Pekerja Asing Untuk Industri Perhotelan

Kkb Polls Respect Mca S Decision To Boycott Campaign



8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023

Biodata Dan Umur Adik Tantari Penyanyi Lagu Viral Rindu Hatiku Rindu Pesilat Cilik


Banjir Besar Dubai 2024 Ustaz Azhar Idrus

Masverse Unveils Groundbreaking Blockchain Platform

Update Daftar Link 50 Anggota Aktif Komunitas Blogger Pontianak

Time Crunched Car Care How Mobile Washes Save The Day

Semakin Ramai Kanak Kanak Masuk Hospital Akibat Vape E Rokok

Home Detention Najib Keputusan Lembaga Pengampunan Atau Bukan