Pgdm Menandatangani Mou Bersama Rakan Sekutu


 
Pertubuhan Generasi Digital Malaysia (PGDM) telah merancang bagi tahun 2024 program berkaitan ekonomi digital dan program-program kemasyarakatan yang bakal mendapat sokongan dan dokongan mentor daripada kerajaan, agensi dan badan-badan berkanun kerajaan Malaysia dan juga dari luar negara termasuk yayasan-yayasan, pertubuhan-pertubuhan bukan kerajaan, filantrophist dan pihak-pihak swasta dan korporat.

PGDM MENANDATANGANI MOU BERSAMA RAKAN SEKUTU PGDM yakin dengan bantuan-bantuan pemasar-pemasar PGDM yang telah di lantik dan menjadi wakil-wakil global dapat memastikan kesinambungan usaha-usaha yang dirancang menepati objektif PGDM untuk menjadikan Malaysia sebagai negara Madani.

Sehubungan itu, PGDM telah mengumumkan penandatanganan Memorandum Persefahaman (MOU) dengan:

💥Al Ebreiz Global Capital Berhad (AGCB)

💥Aerocentric Event

💥Infinity Electronic Sport Club.

💥Nawab Production Sdn Bhd.

Memorandum Persefahaman ini adalah menjadi sebahagian daripada aktiviti-aktiviti PGDM untuk tahun kalender 2024 yang bertujuan untuk menggabungkan aktiviti-aktiviti yang berkaitan dengan pembangunan berkaitan aplikasi penggunaan digital, kuasa eSports untuk memupuk penglibatan komuniti serta inovasi teknologi dan program pembangunan music di Malaysia.

AL-EBREIZ CAPITAL BERHAD Mengumumkan kerjasama dan usaha sama yang akan datang antara Al-Ebreiz Global Capital Berhad (AGCB) dan Pertubuhan Generasi Digital Malaysia (PGDM) untuk inisiatif perintis mereka, Platform Dagangan AlaDeen Gold® Wallet dan Sistem Gerbang Pembayaran. Semasa memulakan usaha ini, Al-Ebreiz didorong oleh visi yang jelas, misi yang teguh dan nilai teras yang tidak berbelah bahagi.

Komitmen Al-Ebreiz terhadap kecemerlangan dan inovasi ini akan membimbing usaha dalam mencapai matlamat untuk projek ini. Al-Ebreiz dan PGDM berharap dapat menjalin perkongsian yang berjaya dan menyampaikan produk revolusioner ke pasaran.

MOU antara PGDM dan Al-Ebreiz Global Capital BerhadMatlamat keseluruhan Al-Ebreiz dan PGDM adalah untuk mewujudkan diri sebagai penyedia terkemuka perkhidmatan perdagangan kewangan dan pengurusan kekayaan Islam di Malaysia. Untuk mencapai objektif ini, mereka telah membangunkan platform Digital Blockchain Dinar Emas dan Dirham Perak perintis, yang beroperasi melalui perkhidmatan Pembekal Disokong Emas AlaDeen Gold® Wallet Trading Platform mereka.

Platform inovatif ini menawarkan Bar Emas & Perak dan Syiling Dinar Emas & Dirham Perak, yang dibuat khusus untuk memenuhi keperluan masyarakat Islam Malaysia. Matlamatnya adalah untuk secara konsisten menyediakan penyelesaian termaju yang memperkasa dan menyokong pelanggan di Malaysia. 

Misi Al-Ebreiz dan PGDM mudah tetapi mendalam. Mereka komited untuk menyampaikan penyelesaian kewangan yang berkualiti, menguntungkan, mampan, mudah dan patuh Syariah kepada umat Islam Malaysia. Melalui perkhidmatan ini, mereka berhasrat untuk menunjukkan dedikasi yang tidak berbelah bagi untuk kemakmuran dan kesejahteraan komuniti di Malaysia dan serata dunia.

AEROCENTRIC EVENT NextGen TechFest 2024 akan bermula pada Oktober 2024 di Quill City Mall, Kuala Lumpur yang menjanjikan lebih daripada sekadar acara. Pengalaman yang mendalam ini akan menampilkan ceramah-ceramah yang berwawasan, pameran teknologi terkini, bengkel langsung, dan demonstrasi yang memikat, menyelami kecerdasan buatan, realiti maya, teknologi blockchain, aeroangkasa, dan banyak lagi.

International NextGen Roblox Championship 2024 akan dianjurkan pada Jun 2024. Tumpuan bukan hanya kepada kemahiran tetapi juga soalan STEM dan kesedaran terhadap peluang pendidikan, menyaksikan bakat-bakat teratas dari seluruh dunia bersaing di arena maya, mempamerkan kebolehan mereka dalam permainan Roblox untuk memenangi hadiah yang menarik dan menjadi pemenang peringkat antarabangsa. 
MOU antara PGDM dan Aerocentric EventIa adalah sebagai sebahagian daripada komitmen untuk memupuk inovasi dan pendidikan teknologi di kalangan generasi muda, NextGen School Tour 2024 akan melengkapi acara utama dengan melibatkan pelajar-pelajar dari sekolah-sekolah di seluruh Malaysia.

Melalui sesi interaktif, bengkel, dan aktiviti langsung, NextGen School Tour bertujuan untuk memberi inspirasi dan minat untuk mengejar kerjaya dalam STEM (Sains, Teknologi, Kejuruteraan, dan Matematik), Seni, dan meneroka peluang teknologi yang tiada hadnya. Peluang diberikan kepada pelajar untuk membuka potensi mereka ke arah masa depan yang dipacu oleh inovasi dan semangat.

INFINITY ELECTRONIC SPORT CLUB Sorotan utama MOU termasuk penganjuran acara eSports yang mengujakan yang dijadualkan berlangsung pada September dan Oktober 2024. Acara ini dijanjikan sebagai persembahan yang mengujakan tentang kemahiran, strategi, dan semangat sukan, menarik peserta dan penonton dari seluruh rantau.

MOU antara PGDM dan Infinity Electronic Sport Club  Selain itu, MOU menggariskan pelan untuk penubuhan Pusat eSports berteknologi tinggi di Bangi, Selangor. Kemudahan canggih ini akan berfungsi sebagai pusat untuk peminat eSports, menyediakan persekitaran yang kondusif untuk latihan, pertandingan, dan jaringan.

PGDM dan IEC berjanji untuk memanfaatkan kepakaran dan sumber mereka untuk mendorong eSports ke tahap yang lebih tinggi, memupuk pembangunan bakat dan pertumbuhan ekonomi di Malaysia dan sekitar Asia Tenggara.

NAWAB PRODUCTION SDN BHD PGDM bersama Asian Miles Trading & Services (AMTS) salah sebuah rakan rangkaian strategiknya, berkolaborasi dengan Nawab Production Sdn Bhd merancang untuk mengadakan satu konsert makan malam untuk meraikan pencapaian Seniman Negara YBhg Tan Sri Datuk Sri Dr. Ahmad Nawab.

MOU antara PGDM dan Nawab Production Sdn Bhd Dengan karya beliau yang menjangkau lebih daripada 2,000 lagu-lagu ciptaan beliau dan pemusik yang hebat juga telah mempopularkan ramai penyanyi-penyanyi saperti Dato Jamal Abdilah, Dato’ Khatijah Ibrahim, Dato D.J Dave, Dato Hail Amir, Datuk Sudirman Haji Arshad, Datuk Syarifah Aini.
Tan Sri Datuk Sri Dr. Ahmad Nawab Beliau juga telah menerbitkan album-album penyanyi yang terkenal seperti Broery Marantika Indonesia), Hetty Koes Endang (Indonesia), Endang Estaurina (Indonesia), Francis Yip (Hong Kong) dan Claire (Filipina) maka beliau layak di pertimbangkan oleh kerajaan mendapat gelaran “BAPA MUSIK NEGARA”.

PGDM juga merancang dan berusaha dapat membangunkan” Kompleks Akademi Musik Tan Sri Ahmad Nawab” di Bangi, Selangor dalam waktu yang terdekat yang menawarkan kursus dan latihan musik, vocal, penciptaan lagu, penulisan lirik dan kemahiran penggunaan berkaitan alatan musik dan bunyian teknikal.



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.alongmurni.com/2024/03/pgdm-menandatangani-mou-bersama-rakan-sekutu.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Pertubuhan Generasi Digital Malaysia Menandatangani Mou Bersama Empat Rakan Sekutu Bangunkan Industri Digital

Pertubuhan Generasi Digital Malaysia Menandatangani Mou Bersama Empat Rakan Sekutu Bangunkan Industri Digital

papar berkaitan - pada 19/3/2024 - jumlah : 109 hits
Assalamualaikum dan salam sejahteraPertubuhan Generasi Digital Malaysia dengan bangganya mengumumkan penandatanganan Memorandum Persefahaman dengan Al Ebreiz Global Capital Berhad Aerocentric Event Infinity Electronic Sport Club dan Nawab P...
Sayang Awak Senior Terbaik Song Hyekyo Setia Beri Sokongan Buat Rakan Pelakon The Glory

Sayang Awak Senior Terbaik Song Hyekyo Setia Beri Sokongan Buat Rakan Pelakon The Glory

papar berkaitan - pada 11/3/2024 - jumlah : 70 hits
Meskipun drama The Glory sudah lama tamat persahabatan antara para pelakon nampaknya masih rapat sehingga kini ARTIKEL BERKAITAN Pada 10 Mac Lim Ji yeon telah berkongsi foto trak makanan yang diterimanya dari Song Hye kyo yang dihantar ke s...
Perbincangan Dua Hala Bersama Rakan Sejawat Di Jerman

Perbincangan Dua Hala Bersama Rakan Sejawat Di Jerman

papar berkaitan - pada 12/3/2024 - jumlah : 80 hits
Saya seterusnya mengadakan kunjungan hormat ke atas Presiden Jerman Frank Walter Steinmeier di Belllevue Palace Berlin Ini juga merupakan kunjungan balas saya selepas Presiden Steinmeier mengadakan lawatan ke Malaysia tahun lalu Kami mengad...
Pemain Sri Pahang Fc Sergio Aguero Gembira Dengan Komitmen Rakan Sepasukan Hadapi Musim Baharu

Pemain Sri Pahang Fc Sergio Aguero Gembira Dengan Komitmen Rakan Sepasukan Hadapi Musim Baharu

papar berkaitan - pada 12/3/2024 - jumlah : 101 hits
KUANTAN Pemain Sri Pahang FC Sergio Aguero gembira dengan komitmen yang diberikan rakan sepasukan terutama pemain baharu sepanjang sesi latihan bagi menghadapi saingan Liga Malaysia musim 2024 2025 Pemain naturalisasi itu berkata semua pema...
Bukan Sekali Dua Cukuplah Berduka Dengan Nasib Bella Astillah Rakan Artis Beri Sokongan Peminat Minta Move On

Bukan Sekali Dua Cukuplah Berduka Dengan Nasib Bella Astillah Rakan Artis Beri Sokongan Peminat Minta Move On

papar berkaitan - pada 11/3/2024 - jumlah : 77 hits
Susulan isu kontroversi pelakon dan penyanyi Aliff Aziz yang telah ditangkap khalwat bersama aktres Ruhainies pada Sabtu lepas isteri kepada Aliff iaitu Bella Astillah masih tidak mengeluarkan sebarang kenyataan membahas perkara tersebut So...
Berjumpa Dengan Rakan Journal Sama Tarikh Lahir Dan Minat Yang Sama

Berjumpa Dengan Rakan Journal Sama Tarikh Lahir Dan Minat Yang Sama

papar berkaitan - pada 10/3/2024 - jumlah : 121 hits
BERJUMPA DENGAN RAKAN JOURNAL SAMA TARIKH LAHIR DAN MINAT YANG SAMA sangat menyeronokkan ye Yelah tak sangka umi akan berjumpa dengan orang yang sama tarikh lahir dengan umi Bukan sahaja tarikh lahir yang sama malah minat yang sama dalam ho...
Bertemu Rakan Sejawat Di Australia

Bertemu Rakan Sejawat Di Australia

papar berkaitan - pada 5/3/2024 - jumlah : 89 hits
Dalam sela sela lawatan rasmi pertama ke Australia saya sempat bertemu dengan rakan sejawat saya dari Thailand Srettha Thavisin Pertemuan santai itu memberi peluang kepada kami untuk bertukar pandangan mengenai kemajuan inisiatif yang diper...
Suami Lapor Isteri Khalwat Dengan Rakan Sekerja

Suami Lapor Isteri Khalwat Dengan Rakan Sekerja

papar berkaitan - pada 10/3/2024 - jumlah : 122 hits
Muhyiddin umum Syed Saddiq sertai jelajah PNHaspaizi ZainDiterbitkan nbsp Mar 9 2024 7 25 PM Dikemaskini 7 25 PMADS1Ahli Parlimen Muar Syed Saddiq Syed Abdul Rahman akan bersama PN untuk menjelajah ke seluruh negara bagi memberi penjelasan ...
Towards More Comprehensive Pension Reform

Big Bucks Top 10 Sellers From Bonhams Spring Stafford Sale

Berebut Kasih

Reaching Out

Ask Your Idol About Ops Lalang Don T Be A Hypocrite Fahmi To Saddiq

Kerana Wanita Melintas Penunggang Motosikal Berkuasa Tinggi Maut

How Much Longer For Mou On Allocations For Opposition Mps Says Syed Saddiq

Calon Pn Kuala Kubu Baru Ceo Syarikat Tutup



Info Dan Sinopsis Restu Drama Melayu Berepisod Platform Online iQIYI Malaysia

10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi


Polis Jerman Sita Bugatti Rare Dalam Siasatan Berkait 1mdb

Jetama Taja Sabah Fc Rm5 Juta Musim Ini

Legoland Malaysia Resort Empowers Teachers And Students To Conquer The Legoland School Challenge 2024

Prk Kkb Pertandingan Parti Atau Pertandingan Kaum

Laporan Bank Dunia Mengeluarkan Isyarat Bahaya Terhadap Sistem Pendidikan Malaysia

Piza Potato Gnocchi Di The Spot By Chinoz Tiada Tandingan