Pg Mall Birthday Sale Diskaun Berganda Dengan Penghantaran Percuma Dan Menangi Gold Bar


Sambil scroll dan mencari periuk dan kuali non stick yang menjadi rebutan mak-mak, terus saya ternampak PG Mall Birthday Sale. Alahai macam tau-tau je i nak shopping.
Almaklumlah during PKP ni selalu masak dan cuba resepi baru. Sekali cuba terus menjadi, setakat ni takde lagi menu saya yang masuk group masak tak jadi hari ini . Jadi minat memasak tu terlebih-lebih pula.
Tapi apa PG Mall ni? PG Mall birthday sale
Kalau nak tahu PG Mall ni adalah platform E-Dagang nombor satu di Malaysia. Masuk ni dah 3 tahun mereka beroperasi dari 2017 lagi. Dan yang bangganya ialah adalah satu-satunya e-dagang hakmilik tempatan sepenuhnya.
PG Mall ni konsep dia lain sikit yang dipanggil ConsuMerchant.
Apa tu ConsuMerchant? Ok dia macam ni. Selain kita boleh membeli belah secara online, kita juga boleh menjadi peniaga online dan berniaga di PG Mall. Best kan? Itulah yang nak sangat tu, buat duit online.
Kata nak buat bisnes kan? Inilah caranya.

Dan lebih meyakinkan lagi, PG Mall tersenarai antara platform TOP 3 di Iprice insight report. Yang mana secara purata menerima kunjungan trafik 1,688,500 sebanyak sebulan.
Korang boleh tengok report di atas.
Banyak tu, kalau berniaga online kat sini sedikit sebanyak produk jualan tu kita pun mudah nak dipromosikan. Dengan jumlah traffik yang ramai setiap hari, tak mustahil boleh dapat target jualan yang kita nak.
PG Mall Brthday Sale!
Alahai makin bersemangat i nak beli periuk dan kuali non stick. Bila dah ada Birthday Sale ni mesti ada promo atau diskaun harga kan? Hahaha berbaloilah membeli masa sales macam ni.
Psstttt nak bagitu ni!!
PG Mall Birthday Sale bermula dari 29 June 2020 sehingga 5 Julai 2020. Seminggu tempohnya tu. Dan paling best dah gaji, bolehla sambar kuali dan periuk baru, wuhuuu!!
10% diskaun dengan pembelian minimum RM50. 15% diskaun dengan pembelian minimum RM100. Jimat kan? Ada lagi yang best! Baca kat bawah ni. Sure korang tak teragak-agak nak membeli masa PG Mall Birthday Sale.
Penghantaran PERCUMA Jom shopping di PG Mall, macam-macam ada
Ya penghantaran PERCUMA untuk pembeli baru yang berbelanja minimum RM30. Dan untuk pembeli sedia ada korang hanya perlu berbelanja minimum RM60 sahaja.
Kan jimat tu, mana nak dapat kos penghantaran percuma selain di PG Mall!
Dahla dapat diskaun harga, dapat pulak penghantaran percuma, berapa ajelah yang perlu saya bayar untuk harga periuk non stick tu nanti?
Super Killer Deals serendah 99 sen sahaja. Maka bersedialah untuk merebut super killer deals yang bermula dari serendah 99 sen sahaja. Murah kan? Tak sabar nak shopping dengan harga murah macam ni.
Kalau nak tau apa yang ada di Super Killer deals, jom like dan follow PG Mall sekarang!
Daftar PG Mall dan menangi Gold Bar Selain tu, pada korang yang dah berdaftar dan nak buat duit. Senang sangat. Tak perlu buat pembelian. Hanya perlu daftar dan dapat link atau pautan. Dan promosikan link tu.
Lagi banyak yang mendaftar dengan menggunakan link korang tu lagi bagus. Boleh berpeluang menang cabutan bertuah. Siapa nak bagi kan?
Top referral lucky draw Hadiah pertama : PG Gold 1 gram
Hadiah kedua : C-Wallet bernilai RM100
Hadiah ketiga : C-Wallet bernilai RM50
FB Live Deal setiap hari Bagi yang ada masa, bolehla tonton FB live di PG Mall. Ini tonton bukan kosong-kosong je tau. Kalau tonton FB live boleh berpeluang memenangi CABUTAN BERTUAH.

Setiap hari pun ada. Kalau tak besok, mungkin lusa atau selepas tu rezeki korang dapat cabutan bertuah. Dan hadiahnya ialah Emas seberat 0.5 gram yang bernilai lebih RM200. Wow!!
Menarik kan? Memang sangat menarik. Saya nak kita semua berbelanja dengan harga murah dan berbaloi-baloi. Jadi, jom follow dan like link PG Mall di bawah untuk dapatkan harga diskaun dan promosi terkini.
Website: PG Mall
Instagram: pgmall.my
Facebook: pgmallmalaysia The post PG Mall Birthday Sale, diskaun berganda dengan Penghantaran PERCUMA dan menangi gold bar! appeared first on Ajumohit.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.ajumohit.com/2020/06/pg-mall-birthday-sale-diskaun-berganda-dengan-penghantaran-percuma-dan-menangi-gold-bar.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Pg Mall Birthday Sale 29 Jun 5 Julai 2020 Banyak Diskaun Menarik Menanti

Pg Mall Birthday Sale 29 Jun 5 Julai 2020 Banyak Diskaun Menarik Menanti

papar berkaitan - pada 25/6/2020 - jumlah : 434 hits
PG Mall Birthday Sale 29 June 5 Julai 2020 Banyak Diskaun Menarik Menanti Seperti mana yang korang tau mama ni adalah sejenis orang yang memang suka shopping online Pelbagai platform online shopping mama guna dan yang paling mama suka adala...
Pg Mall Birthday Sale

Pg Mall Birthday Sale

papar berkaitan - pada 25/6/2020 - jumlah : 337 hits
Tahukah anda PG Mall telah diwujudkan sejak tahun 2017 merupakan satu satunya Platform E Commerce tempatan NO 1 di Malaysia Menggunakan consumerchant concept menjadikan PG Mall medium shopping online paling popular PG Mall juga berada di se...
Menangi Gold Bar Dari Cmasa My

Menangi Gold Bar Dari Cmasa My

papar berkaitan - pada 25/6/2020 - jumlah : 464 hits
Menangi GOLD BAR Dari CMASA my Hai korang Yang mana tengah intai pulut dakap biskut kosong roti bun rantai kapal durian bertih jagung dan yang seangkatan dengannya tu Meh la join CH untuk menang GOLD BAR dari CMASA my Bukan apa kalau menang...
Pgmall Platform E Dagang No 1 Malaysia Tawaran Hebat Dan Kod Diskaun Sempena Pgmall Birthday Sale

Pgmall Platform E Dagang No 1 Malaysia Tawaran Hebat Dan Kod Diskaun Sempena Pgmall Birthday Sale

papar berkaitan - pada 26/6/2020 - jumlah : 537 hits
Membeli belah secara online sudah menjadi trend masa kini Mana taknya hanya duduk depan komputer guna smartphone pun dah boleh beli barang tahu tahu barang dah sampai depan rumah Jimat masa jimat minyak kenderaan dan jimat tenaga Tapi kalau...
Peraduan Cmasa My Share Dan Menang Gold Bar

Peraduan Cmasa My Share Dan Menang Gold Bar

papar berkaitan - pada 25/6/2020 - jumlah : 344 hits
Assalamualaikum dan salam ceria Apa khabar semuanya Bertemu lagi disini oklah zaza nak tanya siapa kat sini yang memang gila shopping online Kalau ya sama la macam zaza jugak Adakala dah malas keluar bandar sebab tempat zaza ni ada dua band...
Pg Mall Turns 3 With Birthday Sales

Pg Mall Turns 3 With Birthday Sales

papar berkaitan - pada 25/6/2020 - jumlah : 268 hits
PG Mall Malaysia no 1 E commerce platform is celebrating its 3rd birthday with a birthday sale ever since its establishment in 2017 With ConsuMerchant concept the only local E commerce platform in Malaysia has been ranked top 3 at PG Mall b...
Jom Membeli Belah Di Cmasa Boleh Menang Gold Bar

Jom Membeli Belah Di Cmasa Boleh Menang Gold Bar

papar berkaitan - pada 26/6/2020 - jumlah : 471 hits
Peraduan menang goldbar CMASA MY Membeli belah di CMASA Boleh Menang Gold Bar Pada masa kini aktiviti membeli belah secara online semakin diminati oleh pelbagai lapisan umur Mudah menjimatkan masa dan tenaga Umum mengetahui terdapat pelbaga...
Beli 1 Percuma 1 Beli 10 Percuma 10 Ini Most Wanted Sale Paling Tak Masuk Akal

Beli 1 Percuma 1 Beli 10 Percuma 10 Ini Most Wanted Sale Paling Tak Masuk Akal

papar berkaitan - pada 27/6/2020 - jumlah : 522 hits
Apa yang paling dinanti nantikan dan disukai para wanita selain dari makanan Mestilah promo dari Watsons gais Tiap kali ada promo mesti tak menang tangan crew Watsons dibuatnya dan nampaknya Watsons menggila lagi dengan Most Wanted Sale Buy...
Data Internet Percuma Kepada Pelajar Upnm Dengan Kerjasama Redone

Data Internet Percuma Kepada Pelajar Upnm Dengan Kerjasama Redone

papar berkaitan - pada 21/6/2020 - jumlah : 399 hits
Bagi membantu pelajar bagi meneruskan sesi pembelajaran UPNM dengan kerjasama REDONE akan memberikan data internet percuma bagi tujuan pembelajaran Sebelum ini Kementerian Pengajian Tinggi mengumumkan dimana segala sesi pengajaran dan pembe...
The Evolution Of Adult Entertainment

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

Menambat Selera Rakyat Malaysia Dengan Kebaikan Berasaskan Tumbuhanterbaharu Dari Nestl

Epf Account 3 Can Help Contributors During Emergencies Expert

Work Harder At Communicating Achievements On Reforms Govt Told

Pm Akan Umum Sspa Terbaik Pernah Diperkenalkan Kerajaan

Fahmi Fadzil Perlu Beri Penjelasan Bukan Beri Alasan

Prof As Dakwa Tak Selamat Kunjungi Malaysia Selepas Sebar Propaganda Sokong Zionis



10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan


What Is The Lifespan Of Vinyl Windows And How Can You Prolong It

Brauninhas House By Pablo Lanza Arquitetura In Itu Brazil

Banteras Isu 3r Manivanan Cadang 10 Langkah Percepat Siasatan Polis

Analysis Harapan S Uphill Battle To Defend Kuala Kubu Baharu

Kkb By Election Will Be A Confidence Vote For The Anwar Administration

Azmin Pledges To Tell All On May 11