Pengambilan Jawatan Uitm Julai 2024 Kelayakan Minima Stam Stpm Dan Diploma


Makluman kekosongan jawatan UITM Julai 2024. Berita baik untuk mereka yang sedang mencari kerjaya dibawah sektor awam. Kini dibuka pengambilan jawatan UITM bagi bulan Julai 2024 yang merupakan jawatan kosong terbuka dibawah sektor Universiti Awam.
Para calon boleh merujuk maklumat lengkap mengenai jawatan UITM Julai 2024 yang diberitahu oleh pihak Universiti Teknologi Mara (UITM) dengan tawaran kerja adalah tetap/kontrak dan dibuka penempatan di UITM cawangan Kelantan.
Maklumat Jawatan UITM Julai 2024 Untuk pengetahuan, Bagi membuat permohonan jawatan UITM Julai 2024, adalah dibuka peluang kerjaya yang boleh dimohon secara atas talian. Kekosongan daripada jawatan minima SPM dengan taraf jawatan kosong adalah kontrak/tetap. Dibawah adalah merupakan maklumat jawatan UITM Julai 2024 yang dibuka :
MaklumatPeneranganJawatan KosongPegawai Eksekutif N29 (PERSONEL MYSTEP)Taraf JawatanTetap/KontrakKelayakan AkademikSTAM/STPM/DIPLOMAPenempatanUiTM cawangan Kelantan Tempoh Permohonan Jawatan UITM Julai 2024 Bagi permhonan jawatan kosong kali ini, jawatan UITM Julai 2024 dibuka bermula 10 Julai dan akan ditutup 25 Julai 2024 bersamaan hari selasa dengan permohonan boleh dilakukan secara atas talian dan perlu menepati syarat yang ditetapkan oleh pihak Universiti Teknologi Mara (UITM).
Calon boleh boleh mengambil peluang mohon segera untuk membuat permohonan dengan segera sebelum tempoh permohonan jawatan tamat.
Syarat Kelayakan Permohonan Jawatan UITM Julai 2024 Untuk anda, boleh membuat permohon berdasarkan rujukan syarat kelayakan mohon kerja yang ditetapkan oleh Universiti Teknologi Mara (UITM):
Warganegara Malaysia Berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan Sijil Tinggi Persekolahan Malaysia atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan Sijil Tinggi Agama Malaysia atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan Sijil Matrikulasi Kementerian Pendidikan Malaysia atau kelayakan yang diiktiraf Diploma dalam bidang berkaitan yang diiktiraf oleh Kerajaan daripada institusi pengajian tinggi tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya Calon bagi lantikan hendaklah memiliki Kepujian (sekurang-kurangnya Gred C) dalam subjek Bahasa Melayu pada peringkat Sijil Pelajaran Malaysia/Sijil Vokasional Malaysia atau kelulusan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan. Rujukan Iklan Jawatan UITM Julai 2024 Sebagi langkah untuk membuat semakan, para calon boleh merujuk maklumat lengkap berkenaan tawaran jawatan kosong rasmi yang dibuka Universiti Teknologi Mara (UITM) ini melalui laman mohon kerja mereka,Mohon Kerja UITM:
Iklan Pengambilan Jawatan UITM Julai 2024 Langkah-Langkah Permohonan Jawatan UITM Permohonan jawatan UITM adalah bagi warganegara Malaysia, Calon dipelawa untuk mereka yang berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan untuk mengisi kekosongan jawatan-jawatan seperti maklumat diatas oleh Universiti Teknologi Mara (UITM).
Perhatian Kepada Pemohon:
Setiap permohonan MESTILAH disertai bersama SALINAN dokumen berikut yang telah DISAHKAN:
Kad Pengenalan Calon, Ibu & Bapa Sijil Kelahiran Calon, Ibu & Bapa Sijil SPM/MCE, HSC/STPM atau setaraf Diploma (Skrol dan Transkrip Akademik Terperinci) Surat Pengiktirafan Kelayakan Akademik Surat Pengesahan Perkhidmatan dari majikan sedia ada / terdahulu untuk mengambil kira pengalaman kerja Salinan Kenyataan Perkhidmatan yang dikemaskini (bagi kakitangan kerajaan/ Badan Berkanun/separa kerajaan yang sedang berkhidmat) dan Laporan Prestasi Tahunan Cara Buat Permohonan Jawatan Universiti Teknologi MARA (UiTM) Cawangan Kelantan dengan ini mempelawa calon-calon Warganegara Malaysia berstatus Bumiputera yang berkelayakan untuk mengisi jawatan Pegawai Eksekutif PERSONAL MySTEP di Universiti Teknologi MARA (UiTM) Cawangan Kelantan Kampus Kota Bharu.
Permohonan hendaklah dibuat dengan mengisi borang permohonan secara atas talian di pautan laman Borang permohonan online UITM. Sila kemukakan Borang Perjawatan UiTM dan salinan permohonan (PDF) melalui pautan Permohonan Kerja UiTM. Borang / dokumen yang tidak lengkap, tidak jelas dan kabur tidak akan diproses. Hanya pemohon – pemohon yang layak dan disenarai pendek akan dipanggil untuk temu duga.  Pemohon-pemohon yang tidak menerima sebarang jawapan selepas tiga (3) bulan dari tarikh tutup iklan adalah dianggap tidak berjaya. Sebarang pertanyaan berkaitan permohonan jawatan boleh merujuk kepada:
Bahagian Pentadbiran
UiTM Cawangan Kelantan
Kampus Kota Bharu
Lembah Sireh
15050 Kota Bharu
Kelantan Darul Naim Emel:
[email protected]
Nombor Telefon:
https://wa.me/097417707 (Whatsapp Business)
https://wa.me/097417711 (Office Number)


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.sistemguruonline.my/2024/07/jawatan-uitm-julai-2024.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Makluman Pengambilan Jawatan Mara Julai 2024

Makluman Pengambilan Jawatan Mara Julai 2024

papar berkaitan - pada 14/7/2024 - jumlah : 207 hits
Makluman Pengambilan Jawatan MARA Julai 2024 Majlis Amanah Rakyat sebuah agensi di bawah Kementerian Kemajuan Desa dan Wilayah mempelawa warganegara Malaysia yang memiliki ciri modal insan berilmu berkeyakinan berintegriti berinovatif berda...
Panduan Dan Cara Semak Keputusan Stpm 23 Julai 2024

Panduan Dan Cara Semak Keputusan Stpm 23 Julai 2024

papar berkaitan - pada 22/7/2024 - jumlah : 176 hits
Majlis Peperiksaan Malaysia dalam kenyataannya berkata sebanyak 41 548 calon telah menduduki peperiksaan STPM pada tahun 2023 yang lalu di 657 buat pusat peperiksaan di seluruh negara Sebanyak 16 387 petugas peperiksaan telah dilantik bagi ...
Pengambilan Jawatan Lppkn Ogos 2024

Pengambilan Jawatan Lppkn Ogos 2024

papar berkaitan - pada 28/7/2024 - jumlah : 87 hits
Makluman kekosongan jawatan LPPKN Ogos 2024 Pengumuman terbaru untuk mereka yang sedang berusaha mendapatkan pekerjaan dibawah sektor Kerajaan Kini dibuka pengambilan jawatan LPPKN bagi bulan Ogos 2024 yang merupakan jawatan kosong terbuka ...
Hebahan Jawatan Kosong Mosti Julai 2024

Hebahan Jawatan Kosong Mosti Julai 2024

papar berkaitan - pada 25/7/2024 - jumlah : 171 hits
Makluman kekosongan jawatan kosong MOSTI Julai 2024 Pengumuman terbaru untuk mereka yang sedang mencari kerjaya dibawah Kementerian Kini dibuka pengambilan jawatan MOSTI bagi bulan Julai 2024 yang merupakan jawatan kosong terbuka dibawah se...
Makluman Jawatan Guru Ganti Julai 2024 Dibawah Ppd Negeri

Makluman Jawatan Guru Ganti Julai 2024 Dibawah Ppd Negeri

papar berkaitan - pada 19/7/2024 - jumlah : 150 hits
Makluman kekosongan Jawatan Guru Ganti Julai 2024 Pejabat Pendidikan Daerah sebuah pejabat urusan di bawah KPM mempelawa warganegara Malaysia yang berminat dalam kerjaya guru untuk mengisi kekosongan jawatan dibawah PPD mengikut negeri Para...
The Hardest Singing Show Siapakah Akan Bergelar Juara Konsert Akhir Pada 13 Julai 2024

The Hardest Singing Show Siapakah Akan Bergelar Juara Konsert Akhir Pada 13 Julai 2024

papar berkaitan - pada 9/7/2024 - jumlah : 196 hits
Dari sembilan penyanyi hebat hanya tinggal enam penyanyi yang melangkah ke final THSS yang akan berlangsung pada 13 Julai ini Siapakah akan bergelar juara The Hardest Singing Show yang akan bersiaran secara langsung di Pusat Konvensyen CIDB...
Mpfl 2024 Senarai Pasukan Jadual Perlawanan Keputusan Terkini Julai

Mpfl 2024 Senarai Pasukan Jadual Perlawanan Keputusan Terkini Julai

papar berkaitan - pada 11/7/2024 - jumlah : 94 hits
MPFL Malaysia Premier Futsal League atau Liga Futsal Premier Malaysia adalah salah satu kejohanan futsal paling dinanti nantikan di Malaysia Sejak diperkenalkan MPFL telah berjaya menarik minat peminat futsal dari seluruh negara sekaligus m...
Analisis Teknikal Pergerakan Harga Intraday Aset Komoditi Minyak Mentah Isnin 22 Julai 2024

Analisis Teknikal Pergerakan Harga Intraday Aset Komoditi Minyak Mentah Isnin 22 Julai 2024

papar berkaitan - pada 22/7/2024 - jumlah : 118 hits
Pada masa ini dalam carta 4 jam aset komoditi Minyak Mentah kelihatan bergerak dalam keadaan mendatar berkisar di mana pergerakannya bergerak sekitar tahap tertentu Ini disahkan oleh pergerakan Purata Bergerak yang bergerak di antara badan ...
Pameran Berjaya Travel Fair 26 28 Julai 2024 10 00 Pagi 9 00 Malam Di Berjaya Times Square

Pameran Berjaya Travel Fair 26 28 Julai 2024 10 00 Pagi 9 00 Malam Di Berjaya Times Square

papar berkaitan - pada 24/7/2024 - jumlah : 114 hits
26 28 July 2024 10 00 AM 9 00 PM Berjaya Times Square Kuala Lumpur The post appeared first on
Ringgit Closes Higher Ahead Of Tonight S Fed Announcement

Mengajar Kaedah Asas Memasak Untuk Anak

Kedah Ceroi

Soalan Lazim Sspa Elaun Cuti Waktu Bekerja Perkhidmatan

Manfaat Susu Ikan Keajaiban Dari Laut Yang Mulai Dikenal

First Look The 2025 Triumph Speed Twin 1200 And Speed Twin 1200 Rs

Purnawirawan Jenderal Israel Kita Kalah Perang

Pas Bantah Tanah Melayu Jadi Milik Bukan Melayu Ibrah Nasib Palestin


echo '';
Biodata Ojen Aiwah Usahawan Kunafa Terkenal Personaliti TikTok Dan Penyanyi Lagu Hubb

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Hai Cinta Dengarkanlah Slot Akasia TV3

10 Drama Melayu Terbaru TV3 2024 Best Mesti Tonton Juga Tersedia Online

Biodata Acap S Peserta Muzikal Lawak Superstar 2024 Musim 4 Yang Juga Personaliti Tiktok Live Viral

Senarai Peserta Muzikal Lawak Superstar 2024 Musim 4 Astro Warna


Sentiasa Mencari Petunjuk Allah

Belajar Jahit Smocking Definisi

Jahit Sendiri Seluar Santai Anak Anak

Pernah Gagal Dalam Beberapa Program Realiti Farhan Mustapha Kini The Grand Champion Gimme The Mic Malaysia

Darul Hana Bridge Waterfront Kuching

Dimensity 9400 Mengatasi Apple A18 Pro Dalam Ujian Geekbench Multi Teras