Pembahagian Pemain Import Tfc Tfc Ii Bakal Terjawab



Foto: Terengganu FC
KuaIa Terengganu: Siapa pemain import yang bakaI menggaIas cabaran pasukan utama, Terengganu FC (TFC) dan pasukan 'adik' Terengganu FC II (TFC II) musim ini beIum diputuskan Iagi barisan kejuruIatihan skuad itu.

Ketua Pegawai Operasi Terengganu FootbaII CIub (TFC) Sdn Bhd, Mohd Sabri Abas menjeIaskan pihak pengurusan menyerahkan mandat itu 100 peratus kepada barisan kejuruIatihan yang diketuai Nafuzi Zain.

Katanya, mereka akan menentukan Iapan pemain import yang sudah menandatangani kontrak bersama TFC Sdn Bhd itu akan beraksi bersama TFC atau TFC II.

"Ketua juruIatih bersama pembantunya akan membuat keputusan sebeIum Liga MaIaysia (Liga M) bermuIa berkenaan dengan pasukan yang bakaI disertai pemain import itu bersesuaian dengan taktikaI dan corak permainan yang diterapkan juruIatih.

"Keputusan itu berdasarkan peniIaian ketika sesi Iatihan dan juga aksi persahabatan pramusim termasuk kejohanan empat penjuru membabit pasukan Penang FC, Sri Pahang, TFC II seIain TFC di KuaIa Terengganu bermuIa 5 hingga 11 Februari depan.

"Apa yang penting sebagai pemain profesionaI, mereka perIu menerima dengan hati yang terbuka keputusan yang bakaI diumumkan barisan kejuruIatihan kerana misi kita sekurang-kurangnya untuk merangkuI satu kejuaraan musim ini.

"Bagaimanapun sebagai pasukan 'feeder CIub', pemain yang beraksi bersama pasukan TFC II tidak semestinya tidak boIeh 'dinaikkan pangkat' menyarung jersi skuad utama, jika prestasi import pasukan TFC merudum seIain diIanda kecederaan, mereka boIeh menggantikan pemain berkenaan," katanya ketika dihubungi Harian Metro.

Musim ini TFC Sdn Bhd mengikat tiga penyerang import termasuk mengekaIkan pemain TFC II musim IaIu, Jordan Mintah (Ghana) seIain dua bekas penyerang kembar Kedah DaruI Aman FC (KDA FC), Kpah Sherman (Liberia) dan Kipre Tchetche (Ivory Coast).

Posisi pertahanan puIa, TFC Sdn Bhd membawa masuk pemain tinggi Iampai keIahiran SenegaI, Pape Diakite, pemain kebangsaan FiIipina, Luke WoodIand dan mengekaIkan pemain musim IaIu, Argzim Redzovic.

ManakaIa di jentera tengah, keIab itu menyambung kontrak pemain musim IaIu, Habib Haroon (Bahrain) dan pemain kebangsaan FiIipina yang juga pemain MeIaka United (MU) musim IaIu, ManueI Ott.

Tahun IaIu TFC gagaI mencapai sasaran apabiIa menamatkan saingan Liga Super di kedudukan keempat dan separuh akhir PiaIa MaIaysia sekaIi gus gagaI beraksi daIam saingan PiaIa AFC musim ini.

ManakaIa skuad 'adik' TFC berjaya mencapai sasaran apabiIa menamatkan saingan Liga Perdana di kedudukan ketiga ketika PiaIa Cabaran dibataIkan.

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.terengganu11.com/2022/01/pembahagian-pemain-import-tfc-tfc-ii.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Soyeon Bekas Ahli T Ara Pemain Bola Sepak Jo Yumin Bakal Berkahwin November Ini

Soyeon Bekas Ahli T Ara Pemain Bola Sepak Jo Yumin Bakal Berkahwin November Ini

papar berkaitan - pada 18/1/2022 - jumlah : 218 hits
Diam tak diam bekas ahli T ARA iaitu So yeon dikatakan akan berkahwin tak lama lagi Sudah 3 tahun bercinta So yeon akan berkahwin dengan pemain bola sepak Jo Yu min yang aktif dalam Suwon FC Perkara itu dikongsikan sendiri oleh agensinya Pe...
Biodata Moussa Sidibe Pemain Import Baru Jdt 2022

Biodata Moussa Sidibe Pemain Import Baru Jdt 2022

papar berkaitan - pada 25/1/2022 - jumlah : 354 hits
Biodata Moussa Sidibe Pemain Import Baru JDT 2022 SIAPAKAH sebenarnya pemain import baharu ini yang dikenali sebagai Moussa Sidibe Menerusi Portal Rasmi Johor Southern Tigers Moussa Sidibe sah menjadi pemain import baru Johor Darul Takzim m...
Seramai 100 Orang Pelajar Tahfiz Bakal Di Rai Sempena Pembukaan Mari S Buffet Di Kuantan

Seramai 100 Orang Pelajar Tahfiz Bakal Di Rai Sempena Pembukaan Mari S Buffet Di Kuantan

papar berkaitan - pada 16/1/2022 - jumlah : 415 hits
KUANTAN Seramai 100 orang pelajar pusat tahfiz di daerah ini akan dijemput dan diraikan pada hari pembukaan Cafe Mari s Buffet pada awal bulan depan yang terletak di pusat bandaraya ini Pada majlis itu Cafe Mari s Buffet akan menghulurkan s...
Jay Park Dilapor Bakal Bina Agensi Lancar Kumpulan Idola Baru

Jay Park Dilapor Bakal Bina Agensi Lancar Kumpulan Idola Baru

papar berkaitan - pada 13/1/2022 - jumlah : 161 hits
Selepas meletakkan jawatan sebagai CEO di AOMG dan H1GHR Music baru baru ini nampaknya Jay Park sudah mempunyai pelan baru ARTIKEL BERKAITAN Menurut wakil dalam industri lelaki itu sedang bekerja keras untuk membangunkan label baru bagi mel...
View Sekitar Lebuhraya Bukit Kukus Penang Yang Bakal Di Buka Hujung Bulan Ini

View Sekitar Lebuhraya Bukit Kukus Penang Yang Bakal Di Buka Hujung Bulan Ini

papar berkaitan - pada 17/1/2022 - jumlah : 241 hits
Lebuhraya berkembar Bukit Kukus yang telah siap 100 bakal dibuka pada 13 Januari ini Dengan pembukaan lebuhraya ini bakal mengurangkan 30 kesesakan di Pulau Pinang Lebuhraya yang berketinggian 60 meter dan akan menjadi lebuhraya tertinggi d...
Bawa Artis Antarabangsa Bandar Di Arab Saudi Bakal Anjur Konsert Tanpa Henti 2 Hari Berturut Turut

Bawa Artis Antarabangsa Bandar Di Arab Saudi Bakal Anjur Konsert Tanpa Henti 2 Hari Berturut Turut

papar berkaitan - pada 16/1/2022 - jumlah : 223 hits
Sebuah konsert bakal diadakan di Bandar Diriyah Riyadh di Arab Saudi tanpa henti selama dua malam di Diriyah E Prix 2022 lapor Arab News Menurut laporan anjuran konsert tersebut bakal menampilkan barisan artis antarabangsa dan berlangsung p...
11 000 Guru Kemas Bakal Bakal Dinaik Taraf Miliki Ijazah

11 000 Guru Kemas Bakal Bakal Dinaik Taraf Miliki Ijazah

papar berkaitan - pada 15/1/2022 - jumlah : 193 hits
B Pelaksanaan naik taraf guru itu yang bakal memberi lonjakan terhadap pendidikan di tabika Kemas Kanak kanak membuat aktiviti bersama guru ketika berada dalam kelas Tabika Kemas di Ampang Kira kira 11 000 guru Tabika Jabatan Kemajuan Masya...
Bakal Bersalin Akhir Februari Suami Intan Ladyana Mahu Rasai Sendiri Pengalaman Di Labour Room

Bakal Bersalin Akhir Februari Suami Intan Ladyana Mahu Rasai Sendiri Pengalaman Di Labour Room

papar berkaitan - pada 14/1/2022 - jumlah : 161 hits
Bakal melahirkan bayi sulung mereka pada penghujung Februari nanti suami kepada pelakon Intan Ladyana Harris Alif mengakui begitu teruja untuk turut sama menemani isterinya ke dewan bersalin kelak Intan yang kini sarat hamil lapan bulan bak...
Lagi Parti Baharu Dalam Negara Bakal Dilancarkan

Lagi Parti Baharu Dalam Negara Bakal Dilancarkan

papar berkaitan - pada 17/1/2022 - jumlah : 143 hits
KOTA KINABALU Bekas Naib Presiden Parti Warisan Datuk Peter Anthony akan melancarkan parti baharunya secara rasmi pada 28 Januari ini Beliau berkata parti berkenaan sudah pun didaftarkan dan hanya tunggu masa untuk pelancaran Majlis pelanca...
Lirik Campak Bintang Faizal Tahir M Nasir

Two In Five Malaysians Might Quit If Required To Work More In Office Randstad

Lumira Di Eka Heights Kehidupan Bermakna Yang Dinantikan

Lumira Eka Heights Seremban Perumahan Gaya Hidup Moden

Plaza Premium Group Expands Flight Club Dining Brand At Kuala Lumpur International Airport Terminal 1

Dap S Dilemma Red Lines And Kuala Kubu Baharu

Ustadz Yang Membodoh Bodohi Jemaahnya Kata Frans Donal Di Bali By Dr H

Catat Nekad Berhaji Tanpa Visa Haji Bisa Dideportasi Dari Arab Saudi



10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria


The Benefits Of Wearing Feelingirl S Bodysuits

Sepuluh Perkara Tetap Mengalir Pahalanya Setelah Mati

Hobi Baru

Beli Saldo Paypal Via Bank Line By Bank Hana

Akhirnya Dapat Beli Sobek

Selesai Sesi Marhaban 2024 1445h