Pakej Percutian Dengan Travel Agensi Yang Terpilih


Pakej Percutian  Dengan Travel Agensi Yang Terpilih | Assalamualaikum...Pernah tak korang berangan-angan nak melancong ke luar negara, tetapi tidak tahu bagaimana nak memulakannya, hari ini Cik Ash berpeluang untuk berkongsi dengan satu travel agensi yang dapat membantu korang. Sebelum kita nak pergi melancong ni macam-macam perkara yang perlu kita fikir dulu bila nak travel jauh ni, tambahan pula kalau yang sudah berkeluarga dan mempunyai anak-anak yang masih kecil lagi. Mesti la nak mencari kawasan tempat percutian serta tempat yang ada menyediakan kemudahan yang mencukupi untuk keluarga dan memberi keselesaan dan keselamatan untuk kanak-kanak. Macam-macam kemungkinan yang boleh berlaku kalau tempat yang tidak menyediakan kemudahan seperti tu. 


Pakej Percutian  Dengan Travel Agensi Yang Terpilih
Sebab itu la Cik Ash cadangkan dekat korang yang teringin nak melancong ke luar negara yang ingin membawa keluarga bersama boleh menggunakan travel agensi yang boleh menguruskan untuk kita dan kita hanya mengikut info-info yang disediakannya. Tambahan pula sekarang kita perlu berhati-hati nak memilih travel agensi sebab sekarang ada ramai yang mencari duit dengan yang mudah dengan menyamar menjadi scammer melalui online sebagai travel agensi pelancongan. Cik Ash ada la buat research dekat google ada terbaca satu laman sesawang salah satu daripada travel agensi yang boleh dipercayai adalah ARBA Travel. 

Jom Kenali Apa Itu ARBA Travel 



Sebuah syarikat yang beribu pejabat di IOI Resort City,Putrajaya. Yang penting travel agensi ini telah berdaftar dengan Kementerian Pelancongan (MOTAC) dan mereka mempunyai lesen untuk menawarkan pakej percutian ke luar negara dan dalam negara. Lagi pula ARBA travel ini adalah agensi yang mempunyai Lesen Khas Umrah (LKU). 

Ia juga merupakan syarikat travel agensi yang pertama dari 1.2 juta SME di Malaysia ni sebagai 'Top 30 SME in Malaysia' pada tahun 2017 oleh SME Corp Malaysia. Turut juga memenangi anugerah berprestij.

Mereka mempunyai satu Team ARBA travel yang telah ditubuhkan pada tahun 2014 oleh seorang graduan luar negara, mereka bermula dengan 3 orang kini ARBA travel berkembang lebih kepada 50 orang perkerja sepenuh masa.  

Antara Perbezaan Pakej Percutian ARBA Travel Dengan Yang Lain

1. No tourist  trap - 'Tourist Trap' ialah tempat paksa beli. Selalunya anda akan 'dikurung' di dalam bangunan & terpaksa mendengar ceramah jualan tentang jed,ubat,ginseng,etc. Ia sangat membuang masa dan bukan 'real attraction'. ARBA Travel tidak akan membawa ke tempat tersebut. 

2. Super Jimat, Budget dan Premium - Pilih pakej bersesuaian dengan bajet dan tahap servis yang anda inginkan. Jika anda ingin murah & fleksibel, pilih pakej super jimat. Kalau nakkan servis lengkap dan hotel yang lebih selesa,pilih pakej premium. Dan kalau nak murah dan servis lengkap, pilih pakej budget.

3. Solat dan makanan hala terjaga - Itinerary lawatan disusun supaya menjaga waktu solat. Kami juga teliti memastikan anda dapat menikmati makanan halal yang selera dengan citarasa orang Malaysia. 

4. Berlesen dan dipercayai - Lebih 200 testimoni positif. ARBA travel berdaftar dengan Kementerian Pelancongan, anda selamat dari sebarang penipuan. Rating 4.8/5 star di Facebook. Elak dari berurusan dengan individu tanpa lesen kerana telah banyak penipuan yang berlaku. 

5. Joined tour dan Privete Tour - Jika anda mempunyai bajet lebih atau mempunyai bilangan ahli group yang ramai, anda boleh memilih privete tour. Atau jika anda hanya dua orang, pakej joined tour lebih murah dan sesuai untuk anda. 

6. Hotel di lokasi strategik - Anda akan menginap di lokasi yang mudah untuk anda keluar menikmati night life di waktu malam. Kebiasaanya pakej yang ada di pasarann akan menempatkan anda jauh di luar bandar kerana ingin 'cut cost'.



Macam mana menarik tak pengkongsian yang Cik Ash kongsi ni, Eh hampir terlupa Cik Ash nak bagitaw ARBA Travel merupakan agensi Muslim yang boleh dipercayai. Apa lagi jom la tempah pakej-pakej percutian dengan ARBA Travel ni. Mereka juga turut menawarkan pakej umrah dan servis visa ke Australia dan China dengan harga yang sangat berpatutan. Untuk sebarang maklumat lanjut boleh layari :- 


Website | Facebook | Instagram  


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.cikash.com/2019/09/pakej-percutian-dengan-travel-agensi-yang-terpilih.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Tips Percutian Jimat Dan Berbaloi Dengan Pakej Arba Travel

Tips Percutian Jimat Dan Berbaloi Dengan Pakej Arba Travel

papar berkaitan - pada 29/8/2019 - jumlah : 567 hits
Paling suka travel ke tempat yang tenang macam ni Pemandangan yang mengasyikkan Percutian itu ubat ketenangan Siapa suka pergi travel angkat tangan Yeay kita samalah Orang yang suka bercuti ni dia bukannya apa Suka nak tengok tempat orang n...
Tips Jimat Travel Dengan Beli Tiket Flight Hotel Pakej Di Matta Fair Atau Traveloka Salebration

Tips Jimat Travel Dengan Beli Tiket Flight Hotel Pakej Di Matta Fair Atau Traveloka Salebration

papar berkaitan - pada 3/9/2019 - jumlah : 611 hits
Tips Jimat Travel Dengan Beli Tiket Flight Hotel Pakej Di Matta Fair Atau Traveloka Salebration Salam Hi korang Sihat tak tu Ok guysss kali ni uzu nak share some tips untuk yang mana nak bercuti tapi nak beli flight macam mahal je kan Rasa ...
Hati Tengah Broken Nak Bawa Diri Pergi Bercuti Tapi Tiada Wang Nah Cara Mudah Dapatkan Pakej Percutian Free

Hati Tengah Broken Nak Bawa Diri Pergi Bercuti Tapi Tiada Wang Nah Cara Mudah Dapatkan Pakej Percutian Free

papar berkaitan - pada 10/9/2019 - jumlah : 381 hits
Bila in relationship ni tipulah kalau tiada konflik pergaduhan antara pasangan Sama ada hal besar mahupun kecil pasti pergaduhan itu akan berlaku The post appeared first on
Tips Travel Pilihan Orang Ramai Dengan Arba Travel Tours Pakej Pelancongan Mesra Muslim

Tips Travel Pilihan Orang Ramai Dengan Arba Travel Tours Pakej Pelancongan Mesra Muslim

papar berkaitan - pada 8/9/2019 - jumlah : 1133 hits
Alahaii seronok pula tengok pakej travel yang ditawarkan ARBA Travel Tours dekat Semporna ni Berpeluang island hopping di 6 pulau cantik Rare pula tu Nanti bolehlah snorkeling dan ambil gambar puas puas sambil sambil feeling tengok sunset d...
Airlangga Gelar Silaturahmi Dengan Anggota Dprd Dan Dpr Terpilih Dari Golkar

Airlangga Gelar Silaturahmi Dengan Anggota Dprd Dan Dpr Terpilih Dari Golkar

papar berkaitan - pada 14/9/2019 - jumlah : 148 hits
Untuk mempersiapkan pembekalan lah kepada mereka Kalau Munas ya sesuai dengan schedule ungkapnya
Pengimejan Digital Sijil Perkahwinan Jaip Muncul Agensi Pertama Laksana

Pengimejan Digital Sijil Perkahwinan Jaip Muncul Agensi Pertama Laksana

papar berkaitan - pada 25/8/2019 - jumlah : 249 hits
JOHORTIMES MY Please Subscribe to JohorTimes Youtube https www youtube com channel UCBGyB6bgPwLLTOahiWTGuFQ Facebook https www facebook com johortimes my Twitter https www twitter com JohorTimes Instagram https www instagram com JohorTimes ...
Menitis Air Mata Menonton Drama Insan Terpilih

Menitis Air Mata Menonton Drama Insan Terpilih

papar berkaitan - pada 11/9/2019 - jumlah : 542 hits
Assalamualaikum dan selamat petang Rata rata ramai yang terpanggil untuk kongsikan Drama telefilem Insan Terpilih lakonan Syazwan Zulkifly Jay Iswazir dan Zara Zya pada malam Sabtu lepas Bonde yang berada di Melaka masa tu memang lepak deka...
Jadikan Pengajaran Dalam Drama Insan Terpilih

Jadikan Pengajaran Dalam Drama Insan Terpilih

papar berkaitan - pada 13/9/2019 - jumlah : 1177 hits
Jadikan Pengajaran dalam Drama Insan Terpilih Drama Insan Terpilih yang ditayangkan di TV3 pada minggu lepas adalah KISAH BENAR si Hussien Gila Walaupun umi tak berkesempatan menonton di TV The post appeared first on
Kader Muda Golkar Minta Doa Anak Yatim Agar Airlangga Terpilih Jadi Ketum

Kader Muda Golkar Minta Doa Anak Yatim Agar Airlangga Terpilih Jadi Ketum

papar berkaitan - pada 14/9/2019 - jumlah : 215 hits
Acara ini di buka langsung oleh Wali Kota Tangsel yang juga merupakan Ketua DPD II Partai Golkar Airin Rachmi Diany
Towards More Comprehensive Pension Reform

Big Bucks Top 10 Sellers From Bonhams Spring Stafford Sale

Berebut Kasih

Reaching Out

Kerana Wanita Melintas Penunggang Motosikal Berkuasa Tinggi Maut

Ask Your Idol About Ops Lalang Don T Be A Hypocrite Fahmi To Saddiq

Calon Pn Kuala Kubu Baru Ceo Syarikat Tutup

How Much Longer For Mou On Allocations For Opposition Mps Says Syed Saddiq



Info Dan Sinopsis Restu Drama Melayu Berepisod Platform Online iQIYI Malaysia

10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi


Polis Jerman Sita Bugatti Rare Dalam Siasatan Berkait 1mdb

Jetama Taja Sabah Fc Rm5 Juta Musim Ini

Legoland Malaysia Resort Empowers Teachers And Students To Conquer The Legoland School Challenge 2024

Prk Kkb Pertandingan Parti Atau Pertandingan Kaum

Laporan Bank Dunia Mengeluarkan Isyarat Bahaya Terhadap Sistem Pendidikan Malaysia

Piza Potato Gnocchi Di The Spot By Chinoz Tiada Tandingan