Namsan Tower Myeongdong Bukchon Hanok Village Seoul

pada 5/1/2016 - jumlah : 553 hits
Assalamualaikum Setelah tiba di Seoul kami pun ke hostel kami untuk meletakkan bagasi Di Seoul tempat penginapan kami ialah di Maru Guest House Seoul station Harga sekitar RM 33 41 semalam Kali ini tidak begitu sukar untuk mencari Guest Hou...

Autumn 2015 Day 9 Part 1 Changdeokgung Palace Bukchon Hanok Village

papar berkaitan - pada 4/1/2016 - jumlah : 412 hits
Assalamualaikum dan salam 2016 Annyeong Haseyo Hari KELIMA di SEOUL Eh harini dah masuk hari ke 9 di Korea Selatan Rasa macam sekejup masa berlalu Harini ke mana kita Ayuh kita ke Changdeokgung Palace Changdeokgung Palace ni merupakan antar...
Yg Entertainment Ewha University Cat S Cafe Itaewon Seoul

papar berkaitan - pada 7/1/2016 - jumlah : 619 hits
Hi semua Ini ialah post sambungan Boleh klik di bawah untuk membaca sebelumnya Nami Island Petite FranceAssalamualaikum Destinasi pertama kami ialah Ewha Women s University Yela alang alang dah sampai korea teringin juga nak tengok universi...
Nami Island Petite France Seoul

papar berkaitan - pada 5/1/2016 - jumlah : 525 hits
Assalamualaikum Hari ini nak share pengalaman saya dari Seoul ke Nami Island dengan menaiki subway sahaja Sesungguhnya cara ini memang antara yang termurah dan termudah di dunia Tapi there are definitely other ways la untuk ke Nami Island f...
Maulid Akbar Malam Mahabbah Rasulullah S A W Bayu Village

papar berkaitan - pada 22/12/2015 - jumlah : 938 hits
Maulid Akbar Malam Mahabbah Rasulullah S A W ini telah diadakan di Bayu Village Jalan Paroi Senawang Majlis yang penuh dengan kerahmatan dan limpahan kasih Nya telah diadakan pada 19 Disember 2015 bersamaan dengan 17 Rabiul Awal 1437H Progr...
Village Hotel Baling Kedah

papar berkaitan - pada 31/12/2015 - jumlah : 1304 hits
Pada hari Jumaat 20 Disember saya sekeluarga telah bertolak dari KL pada pukul 3 35 petang Perjalanan kami ke Kedah mengambil masa 11 jam Tapi saya pasti mesti ramai pernah mengalami kes ini Kami sampai ke Village Hotel Budget pada pukul 11...
First Digi Tower In Setia Alam From Digiwewant4g Twitter Campaign

papar berkaitan - pada 22/12/2015 - jumlah : 446 hits
Just about a month ago Digi Telecommunications Sdn Bhd has launched a You Tweet We Build campaign An innovative DigiWeWant4G Twitter interaction with the customers Setia Alam became the first people s network tower as voted by Malaysians on...
Wow Jom Melawat Sekitar Rumah Mewah Cristiano Ronaldo Di Trump Tower New York

papar berkaitan - pada 24/12/2015 - jumlah : 588 hits
Take A Tour Of Cristiano Ronaldo s 18 5 Million Apartment In Trump TowerCristiano Ronaldo just injected jet fuel into the fiery rumors that he s moving across the pond when his contract with Real Madrid expires in 2018 The New York Post rep...
Tempat Menarik Langkawi Oriental Village

papar berkaitan - pada 29/12/2015 - jumlah : 5630 hits
Salah tempat menarik di langkawi yang orang selalu pi ialah Oriental Village ORIENTAL VILLAGE ialah kawasan beli belah dan aktiviti keluarga lokasi oriental village di kaki Gunung Mat Chinchang tempat yang sama di mana Muzium 3D dan kereta ...
218 Fibonaci

Kecewa Makanan Potluck Sekolah Anak Tak Disentuh Ikutlah Apa Budak Suka Makan Bukan Kita