Mydin Sambut Ulang Tahun Ke 62 Tahun Terus Utuh Bersama Malaysia


Terkenal dengan slogan “Mengapa Bayar Lebih? Belilah Dengan Harga Borong!”, entiti dan nama Mydin Mohamed Holdings Berhad (MYDIN) yang merupakan syarikat pemborong dan peruncit terus kekal utuh dan unggul di negara ini, menyambut ulang tahun ke-62 penubuhannya seusia dengan usia kemerdekaan negara.
Pengarah Urusan Datuk Wira Ameer Ali Mydin berkata, MYDIN yang mula bertapak di Kota Bahru, Kelantan, diasaskan oleh Allahyarham Tuan Mydin Mohamed Ghulam Husein pada tahun 1957. MYDIN yang baharu, meluaskan cawangan pertamanya di Sandakan, Sabah pada 23 Ogos lalu, kini mempunyai 74 cawangan pasar raya.
Dengan konsep perniagaan berteraskan produk halal yang dimiliki anak tempatan, MYDIN kini mempunyai 26 cawangan bertaraf ‘hypermarket’. 17 Emporium, 3 Bazar, 8 Supermarket. 12 My Mart, 5 MYDIN Mart dan 3 cawangan kedai premium Sam’s Groceria.
Memilih tema ‘MYDIN 62 tahun: Utuh Bersama Malaysia’ sebagai tema sambutan ulang tahun syarikat itu kini memiliki lebih 8000 pekerja di seluruh negara.
Sambutan ulang tahun MYDIN ke 62 yang dianjurkan ini sebagai komitmen syarikat dalam menghargai sokongan rakan-rakan penaja sambutan, rakan-rakan pembekal strategik dan usahawan-usahawan tempatan terutamanya Usahawan Kecil dan Sederhana (IKS) serta pelanggan.
Melalui sambutan ini juga pelbagai aktiviti dan promosi menarik dirangka bagi menzahirkan penghargaan syarikat kepada pelanggan dan masyarakat yang kekal memberi sokongan dan menjadikan MYIDN sebagai pilihan utama untuk membeli belah.
Dalam pada itu, MYDIN turut melancarkan video Merdeka pertamanya. Cerita yang berkisahkan cara sambutan kemerdekaan yang mungkin berbeza pada setiap orang namun rasa cinta dan patriotisme terhadap negara sama. Kisah ini diharap dapat memberi perspektif berbeza pada pengisian sambutan kemerdekaan seseorang.
Pelbagai promosi dan aktiviti menarik akan diadakan sepanjang 46 hari sambutan bermula 29 Ogos sehingga 13 Oktober 2019. Antara promosi harga barangan rendah yang akan melibatkan 62 jenis barangan, baucar percuma MYDIN RM5.00 kepada pelanggan warga emas berusia 62 tahun dan pelanggan yang memiliki kad keahlian Meriah, boleh menukar mata ganjaran MYDIN kepada 1 mata ganjaran Air Asia Big Point sekaligus berpeluang menebus mata ganjaran kepada tiket penerbangan.
MYDIN turut bekerjasama dengan rakan kongsi ekslusif dalam taliannya, iaitu Shopee, dalam usaha berterusan untuk menawarkan penjimatan yang lebih besar kepada pelanggannya, MYDIN akan mengadakan Super Brand Day dari 23 September hingga 29 September.
MYDIN kekal positif dan optimis menjadi pasar raya pilihan ramai dan menghargai sokongan berterusan yang diterima terutamanya rakan penaja Platinum, Mamee dan PayNet serta penaja-penaja yang lain.
Mereka juga berharap pemain industri tempatan juga harus bijak memainkan peranan dalam menggerakkan dan merancakkan industri domestik ini selari dengan agenda kerajaan yang memperkenal Dasar Keusahawanan Negara dalam membina ekosistem dan melahirkan lebih ramai usahawan berjaya menjelang tahun 2030.
Sementara itu, dalam sidang media, Ameer Ali berkata syarikatnya mencatatkan peningkatan pendapatan sebanyak 6.7 peratus daripada Januari hingga Julai tahun ini. Beliau menambah, dengan menasihatkan orang ramai agar menghentikan tindakan memboikot barangan tertentu yang disifatkannya sebagai tidak sihat untuk ekonomi dan negara.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://siakapkeli.my/2019/08/30/mydin-sambut-ulang-tahun-ke-62-tahun-terus-utuh-bersama-malaysia/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Rumah Ronald Mcdonald Hctm Ukm Sambut Ulang Tahun Ke 20

Rumah Ronald Mcdonald Hctm Ukm Sambut Ulang Tahun Ke 20

papar berkaitan - pada 28/8/2019 - jumlah : 317 hits
Rumah Ronald McDonald di Hospital Canselor TuankuMuhriz Universiti Kebangsaan Malaysia menyambut ulang tahun yang ke 20 Rumah Ronald McDonald 1300 keluarga telah menginap disini Sejak ia ditubuhkan pada tahun 1999 oleh Persatuan Kebajikan R...
Raffi Ahmad Pernah Dua Kali Kirim Bunga Saat Desy Ratnasari Ulang Tahun

Raffi Ahmad Pernah Dua Kali Kirim Bunga Saat Desy Ratnasari Ulang Tahun

papar berkaitan - pada 25/8/2019 - jumlah : 307 hits
Siapa sangka bila ternyata Raffi Ahmad pernah jatuh cinta kepada Desy Ratnasari Bahkan pada momen ulang tahun Desy Raffi pernah mengirim bunga mawar merah berukuran besar
Rayakan Ulang Tahun Ibu Kedua Dul Maia Estianty Galakan Dia Dari Nyonya Rumah

Rayakan Ulang Tahun Ibu Kedua Dul Maia Estianty Galakan Dia Dari Nyonya Rumah

papar berkaitan - pada 25/8/2019 - jumlah : 184 hits
Maia juga sempat menceritakan kalau dulu waktu Dul masih kecil yang selalu dicari bukan ibu kandungnya melainkan Mbok Tik ini
Pesta Ulang Tahun Di Jembrana Berujung Petaka 1 Pemuda Ditusuk Badik

Pesta Ulang Tahun Di Jembrana Berujung Petaka 1 Pemuda Ditusuk Badik

papar berkaitan - pada 23/8/2019 - jumlah : 160 hits
Putu Ega Diana Putra pemuda Banjar Bale Agung Desa Yehembang Kecamatan Mendoyo Jembrana ditusuk Gusti Ngurah Komang Juli Pramana warga Banjar Palungan Batu Desa Batuagung Penusukan tersebut terjadi usai pesta arak di acara perayaan ulang ta...
Bpjs Kesehatan Terus Defisit Pemerintah Diminta Desain Ulang Sjsn

Bpjs Kesehatan Terus Defisit Pemerintah Diminta Desain Ulang Sjsn

papar berkaitan - pada 22/8/2019 - jumlah : 180 hits
Anggota Komisi XI DPR Mukhamad Misbakhun mengingatkan pemerintah khususnya Menteri Keuangan Sri Mulyani bisa bertindak cekatan ketika Badan Pengelola Jaminan Sosial Kesehatan tekor
Gandeng Inka Perusahaan Asal Malaysia Akan Produksi Ulang Pendingin Kereta

Gandeng Inka Perusahaan Asal Malaysia Akan Produksi Ulang Pendingin Kereta

papar berkaitan - pada 26/8/2019 - jumlah : 223 hits
PT Industri Kereta Api atau INKA bekerja sama dengan perusahaan asal Malaysia yakni Perencana Dingin SDN BHD Kerja sama antara dua negara ini mengambil inisiatif memperoleh lisensi unit AC Air conditioning dari PT INKA yang akan di produksi...
Ulang Tahun Ke 36 Luna Maya Unggah Foto Masa Kecil Nan Menggemaskan

Ulang Tahun Ke 36 Luna Maya Unggah Foto Masa Kecil Nan Menggemaskan

papar berkaitan - pada 26/8/2019 - jumlah : 197 hits
Hari ini usia Luna Maya tepat berusia 36 tahun Pada hari ulang tahunnya Luna mengunggah foto masa kecilnya yang terlihat begitu menggemaskan
Ph Must Safeguard Its Voter Base To Land Second Term For Anwar Says Analyst

Tetaplah Beriadah Di Bulan Ramadan

Honor Pad 9 Tablet Terbaik Untuk Berhibur Dan Kerja Mula Dijual Seluruh Negara Pada 28 Mac

Perumahan Izara Bayu Sutera Kediaman Idaman Tepi Tasik Dengan Ciri Smart Home

8 Resepi Air Balang Viral Di Bazar Ramadhan

Lirik Lagu Raya Mana Nabila Razali

Diet If Yang Berkesan Menurut Pakar

Sesi Tukar Duit Raya Di Maybank



6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo

Biodata Abdul Qawiy Aro Qawiyaro Personaliti TikTok Islamik


Restoran Rebung 2 Di Putrajaya

Effective Email Marketing Strategies

Konsert Melly Friends Kuala Lumpur 2024

Terbukti Pasukan Terengganu Berkualiti

Asan Lembu The Movie

Flavour Mushroom Dadah Baru Kegilaan Remaja Ini Kesan Buruknya