Mismis Minty Leaf Berwajah Baharu Memberi Lebih Kesegaran Bau Mulut


Syarikat pengeluaran produk penjagaan gigi MISMIS semakin diterima oleh pengguna sejak akhir-akhir ini. Kini mereka memperkenalkan pembungkusan baharu untuk ubat kumur Minty Leaf. Bukan hanya pembungkusan sahaja baharu, tetapi kandungan bahan didalam ubat kumur ini juga ditambah baik yang diperkaya oleh bahan-bahan semula jadi dan bahan aktif yang terpilih seperti polifeniltannin dari buah koko yang telah terbukti keberkesanannya bagi mengelakkan pembentukkan bakteria utama di dalam mulut yang menyebabkan nafas berbau dan karies gigi iaitu Streptokus Mutan dan S.Sanguis.
Pembaharuan bungkusan Mismis Minty Leaf ini menekankan bahan utama yang digunakan seperti koko dan daun pudina segar. Bukan itu sahaja, ubat kumut Mismis Minty Leaf ini juga sangat sesuai digunakan bagi menjaga kesihatan mulut dan mengurangkan bau mulut atau halitosis.

Ubat kumur Mismis Minty Leaf ini tidak mengandungi alkohol, dan sesuai digunakan pelbagai peringkat usia. Harga juga telah ditetapkan diseluruh negara sebanyak RM12.90 bagi 250ml.
Ubat Gigi Mismis "Combo 3 in 1 Just For Kids"

Bukan hanya ubat kumur, tetapi Mismis juga memperkenalkan pembungkusan produk terbaharu bagi ubat gigi kanak-kanak iaitu " Ubat gigi Mismis "Combo 3 in 1 Just For Kids". Ubat gigi ini mengandungi 2 Chocolata, Bubble Gummy dan berus gigi kanak-kanak dalam setiap pembelian. 

Bagi ibu bapa yang masih tercari-cari ubat gigi kanak-kanak yang sesuai untuk anak, inilah ubat gigi yang mengandungi 99.9% bahan semula jadi tanpa paraben dan flourida. SLS/SLES dan harga yang ditawarkan amat berpatutan iaitu serendah RM18.90. Ia juga sesuai untuk kanak-kanak yang sudah ada 1 batang gigi.


NFA Technologies Sdn Bhd
NFA Technologies Sdn Bhd telah ditubuhkan pada tahun 2014 sebagai sebuah syarikat pertama yang mengeluarkan dan memasarkan produk penjagaan gigi berasaskan ekstrak Polifenol Koko bersama variasi bahan herba semula jadi seperti ekstrak cengkih, zaitun dan kelapa. Syarikat NFA Technologies Sdn Bhd menyasarkan pasaran komersial di dalam dan di luar negara bagi memenuhi permintaan produk penjagaan gigi yang halal bagi semua umur untuk seisi keluarga. Syarikat ini juga telah bekerjasama dengan Lembaga Koko Malaysia dalam penyelidikan, pemprosesan dan penyelenggaraan untuk menggunakan Polifenol Koko yang berkualiti tinggi sebagai bahan utama daam pembuatan produk penjagaan gigi jenama Mismis. NFA Technologies Sdn Bhd juga mendapat sokongan dari MTDC KPDNHEP dan SME Corp. NFA Technologies Sdn Bhd juga giat berkolaborasi dengan NGO seperti MyCorps dalam usaha menyokong aktiviti Program Penjagaan Kebersihan Diri di Malaysia, Bangladesh, Indonesia, Fiji dan banyak lagi. 

Untuk mengukuhkan lagi kedudukan jenama Mismis di pasaran, Mismis telah diedarkan di klinik pergigian, farmasi, pasar raya di seluruh negara. Produk Mismis juga telah berada di pasaran Brunei dan Maghribi tau. Pelbagai usaha mempromosi dan mewujudkan kesedaran tentang penggunaan bahan semula jadi seperti polifenol koko giat dijalankan bagi meluaskan lagi pasaran jenama Mismis ini.
Produk Mismis Mempunyai Sijil Halal dan Selamat Digunakan


Bagi mereka yang masih ragu-ragu mengenai status halal produk Mismis ni jangan risau, jenama Mismis ini memiliki sijil Halal and Good Manufacturing Practice - GMP (Amalan Pengilangan Baik). Matlamat syarikat ini adalah untuk menjadi syarikat yang maju dan berdaya saing dalam mengeluarkan produk yang bermutu tinggi, justeru setanding dengan produk antarabangsa sebagai syarikat yang kompetitif dan inovatif di Malaysia.


Dimana Boleh Dapatkan Produk Mismis?


Produk penjagaan gigi Mismis boleh didapati di AEON, Lotus, Maslee, farmasi terpilih dan halal mart. Mismis juga boleh didapati secara dalam talian (Online) melalui Watson, Ourshop, Lazada, Eromman, Shopee, Big2Bazaar dan di semua online e-commerce.


Shopee :
https://shopee.com.my/nfatech



Whatsapp :
http:/www.wassap.my/+60192415004



Untuk Maklumat Lanjut


Anda boleh melayari laman web rasmi Mismis di :
https://www.mismis.com.my/



Instagram :
https://www.instagram.com/_makeitsmile/



Facebook :
https://www.facebook.com/mismistoothpaste/




So lepasni korang boleh cari produk Mismis ni dekat pasaraya yang berhampiran. Faiq suka produk ni sebab Produk Penjagaan Gigi Mismis 99.9% dari bahan semulajadi tau. 



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://najmi-faiq.blogspot.com/2022/10/mismis-minty-leaf-berwajah-baru-beri.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Pengguna Kata Barang Pasar Raya Lain Lebih Murah Dari Mydin Boss Mydin Minta Share Resit Pembelian

Pengguna Kata Barang Pasar Raya Lain Lebih Murah Dari Mydin Boss Mydin Minta Share Resit Pembelian

papar berkaitan - pada 6/12/2022 - jumlah : 145 hits
Kenaikan harga barang yang seperti tiada kesudahan amat meresahkan para pengguna Aapatah lagi bagi mereka yang menetap di kawasan bandar yang kos sara hidupnya tinggi Situasi ini bukan sahaja memberi kesan kepada golongan pengguna malah pen...
Harga Telur Ayam Bakal Diumum Lebih Murah Esok Perdana Menteri

Harga Telur Ayam Bakal Diumum Lebih Murah Esok Perdana Menteri

papar berkaitan - pada 6/12/2022 - jumlah : 149 hits
Isu bekalan telur yang berkurangan menjadi bualan di media sosial sejak kebelakangan ini Jika ada dijual pun harganya dikatakan lebih mahal daripada biasa Bagaimana dengan tempat anda Adakah bekalan masih sama atau berkurangan Adakah hargan...
Papar Sisi Lebih Matang Hubungan Cinta Watak Ini Buat Penonton Teruja Tunggu Alchemy Of Souls 2

Papar Sisi Lebih Matang Hubungan Cinta Watak Ini Buat Penonton Teruja Tunggu Alchemy Of Souls 2

papar berkaitan - pada 6/12/2022 - jumlah : 123 hits
Korang dah ready ke nak tengok Alchemy Of Souls musim kedua ARTIKEL BERKAITAN Bagi yang belum mengikut perkembangan drama ini Alchemy Of Souls mengisahkan mengenai drama percintaan bergenre fantasi dan berlatar belakangkan negara fiksyen Da...
Lebih Dari 2 500 Anjing Laut Mati Terdampar Di Rusia

Lebih Dari 2 500 Anjing Laut Mati Terdampar Di Rusia

papar berkaitan - pada 7/12/2022 - jumlah : 92 hits
Lebih dari 2 500 Anjing Laut Mati Terdampar di Rusia Penyebab kematian ribuan anjing laut itu belum diketahui pasti Namun pengujian dan penelitian kini sedang dilakukan
Mahu Tampak Lebih Eksklusif Amp Mewah Ini Tip Untuk Dekorasi Tv Di Ruang Tamu

Mahu Tampak Lebih Eksklusif Amp Mewah Ini Tip Untuk Dekorasi Tv Di Ruang Tamu

papar berkaitan - pada 6/12/2022 - jumlah : 191 hits
Tidak dinafikan ruang tamu adalah merupakan nadi utama bagi sesebuah rumah jadi tidak mustahil ianya adalah satu ruang yang sangat penting dan perlu dititikberatkan Bercakap soal mengenai ruang tamu siapa sahaja yang tidak sukakan ruang tam...
Mudahnya Buat Sendiri Serbuk Perasa Ikan Bilis Untuk Bayi Lebih Murah Jimat

Mudahnya Buat Sendiri Serbuk Perasa Ikan Bilis Untuk Bayi Lebih Murah Jimat

papar berkaitan - pada 5/12/2022 - jumlah : 135 hits
Bila si kecil dan masuk fasa makan ni mummy kena rajin lah sikit masak macam macam nak bagi anak berselera untuk makan kan Tapi tak semestinya anak perlu makan plain sahaja mummy boleh perasakan makanan anak dengan perasa semulajadi menggun...
Pemimpin Umno Yakin Masa Depan Lebih Baik Bersama Ph

Pemimpin Umno Yakin Masa Depan Lebih Baik Bersama Ph

papar berkaitan - pada 5/12/2022 - jumlah : 107 hits
Pemimpin Umno yakin masa depan lebih baik bersama PHPosted By on December 04 2022Masa hadapan Umno dikira lebih cerah bersama Pakatan Harapan berbanding bergabung dengan Perikatan Nasional Aktivis Umno Datuk Lokman Noor Adam berkata demikia...
Kabinet Lantik Kerajaan Stabil Lebih Penting

Kabinet Lantik Kerajaan Stabil Lebih Penting

papar berkaitan - pada 5/12/2022 - jumlah : 126 hits
Kabinet Lantik kerajaan stabil lebih pentingPosted By on December 04 2022Pelantikan kabinet Kerajaan Perpaduan yang dibahas pro dan kontra oleh netizen di ruang maya sejak malam tadi seharusnya tidak melupakan tujuan utama Yang di Pertuan A...
Igp Chief Editor Of English Portal To Be Questioned Over Forest City Casino Claim

8 Tip Tingkatkan Sales Homestay Anda

Cara Memasarkan Homestay Anda

Dapatkan Porsche Design Honor Magic6 Rsr Di Honor Experience Store Terpilih Pada 5 Mei

Overcoming Funding Challenges

Samsung Knox Empowering Consumer Security In The Galaxy A55 5g

Dr Zaliha Terus Kunci Mulut Berkaitan Titah Adendum Minta Rujuk Ulasan Pm

Moisturizer Terbaik 2024 Tekstur Water Based 9 Kebaikan Yang Sesuai Untuk Semua Jenis Kulit



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan


Experience The Bee Heat Ac Difference Experience Superior Comfort

Dua Lelaki Warga Asing Empat Lari 70 Meter Sahaja

Bekas Pemain Import Liga M Antara Ditahan Dalam Op Kutip

Huawei Pura 70 Series

Operator Tidak Berlesen Lupus Sisa Secara Haram Swcorp Negeri Sembilan

Elegan Dalam Minimalis