Marrybrown Berbaloi Puasa Serendah Rm9 Seorang


Bulan puasa ni adakalanya kita nak gantung kuali makan masakan luar kan. Cik iena nak kongsi promosi berbaloi-baloi untuk anda semua. Sepanjang bulan ramadhan Marrybrown menawarkan menu Berbolai Puasa pada harga cukup berpatutan. Diskaun sehingga 40% tau! Murah sangat harga tau dengan apa yang ditawarkan.




kalau anda bijak membeli anda boleh dapat harga serendah RM9 seorang. yang ni anda perlu tak away di Marrybrown berdekatan lah sebab promosi yang ni buy 1 free one hanya sah untuk take away.



Okay Cik iena kongsi lebih lanjut antara promosi yang ada ya.

Berbaloi Puasa Family Meals Berbaloi Puasa Buy 1 Free 1 (for takeaway only) Berbaloi Puasa Istimewa Ramadan 

1. Berbaloi Puasa Family Meals 
Berbaloi Puasa Family Meals Promosi berbaloi Puasa Family Meal ini ditawarkan untuk tempahan melalui penghantaran dan juga 'take away'. Promosi ini berlangsung dari 27 April sehingga 23 Mei 2020. Terdapat 3 set hidangan yang ditawarkan iaitu:-

Berbaloi A Pada Harga RM24.90Berbaloi B Pada Harga RM49.90Berbaloi C Pada Harga RM79.90



Berbaloi Puasa Family Meals  : Berbaloi A


Berbaloi Puasa Family Meals  : Berbaloi A



4pcs Chicken, 6pcs Chicken Nuggets, 1 French Fries (L), 1 Cheesy Wedges, 2 Coke (R)

Price From RM24.90
net Price RM43



Berbaloi Puasa Family Meals  : Berbaloi B

Berbaloi Puasa Family Meals  : Berbaloi B

5pcs Chicken, 12pcs Chicken Nuggets, 2 Nasi Lemak MB, 2 French Fries (L), 1 Cheesy Wedges, 1 Coke 1.5L

Price From RM49.90
net Price RM75


Berbaloi Puasa Family Meals  : Berbaloi C

Berbaloi Puasa Family Meals  : Berbaloi C

6pcs Chicken, 12pcs Chicken Nuggets, 4 Nasi Lemak MB,  2 French Fries (L), 1 Veggie Salad (L), 1 Cheesy Wedges, 1 Coke 1.5L

Price From RM79.90
net Price RM103.30

Semua harga dikenakan cukai Cukai Jualan dan Perkhidmatan (SST) 6% dan berbeza-beza berdasarkan lokasi dan caj penghantaran.

2. Berbaloi Puasa Buy 1 Free 1 (for takeaway only) 
Berbaloi Puasa Buy 1 Free 1 (for takeaway only)
Promosi Berbaloi Puasa Buy 1 Free 1 menawarkan hidangan yang cukup popular dan sentiasa menjadi pilihan pelanggan Marrybrown. Antaranya seperti Bubur Ayam MB, Cheesy Wedges, 6 pcs Chicken Nuggets, Chicken Sausage Burger dan Mushroom Soup.

Untuk pengetahuan promosi ini terhad kepada 3 penebusan untuk satu transaksi. Hanya ditawarkan untuk pembelian secara "Takeaway" sahaja. Promosi ini berlangsung dari 27 April sehingga 23 May 2020

Berbaloi Puasa Buy 1 Free 1 Cheesy Wedges
Berbaloi Puasa Buy 1 Free 1 Cheesy Wedges
10 pieces Cheesy wedges RM5.90
Berbaloi Puasa Buy 1 Free 1 Chicken Sausage burger 
Berbaloi Puasa Buy 1 Free 1 Chicken Sausage burger

Berbaloi Puasa Buy 1 Free 1 Chicken Nugets
Berbaloi Puasa Buy 1 Free 1 Chicken Nugets 6 pieces Chicken nuggets RM7.506 pieces Chicken nuggets RM13.90
Berbaloi Puasa Buy 1 Free 1 Bubur Ayam
Berbaloi Puasa Buy 1 Free 1 Bubur Ayam Bubur Ayam Single RM6.50
Berbaloi Puasa Buy 1 Free 1 Mushroom Soup 
Berbaloi Puasa Buy 1 Free 1 Mushroom Soup Mushroom Soup RM4Berbaloi Puasa Buy 1 Free 1 French Fries

Berbaloi Puasa Buy 1 Free 1 French Fries
Regular Fries RM3.90Large Fries RM5.20  Semua harga dikenakan cukai Cukai Jualan dan Perkhidmatan (SST) 6%.

Terma dan Syarat  Berbaloi Puasa Buy 1 Free 1Penebusan terhad kepada tiga (3) tawaran untuk setiap transaksi.Tempoh promosi bergantung kepada budi bicara penganjur tanpa sebarang notis pemberitahuan.Penebusan hanya sah di cawangan Marrybrown yang  terpilih sahaja.Menu promosi mungkin berbeza mengikut lokasi.Tidak sah dengan diskaun, tawaran atau promosi yang lain.Sementara stok masih ada.








3. Berbaloi Puasa Istimewa Ramadan 

Promosi Berbaloi Puasa Istimewa Ramadhan hanyalah untuk pembelian melalui penghantaran sahaja. di mana kita akan mendapat 2 set MB Combo Meals hanya daripada harga RM20 sahaja. Antara didalam set promosi Istimewa Ramadhan seperti Nasi Lemak MB Combo x2 @RM20, MB Hotouch Burger Combo x2 @RM20 dan MB Lucky Plate Combo x2 @RM22.

Promosi untuk pembelian penhantaran ini bermula dari 29 April - 23 Mei 2020.

Berbaloi Puasa Istimewa Ramadan



2 Nasi Lemak MB Combo Hanya RM20

2 Nasi Lemak MB Combo Hanya RM20


2 MB HotTouch Burger Combo Hanya RM20
2 MB HotTouch Burger Combo Hanya RM20
2 MB Lucky Plate Combo Hanya RM22
2 MB Lucky Plate Combo Hanya RM22

  Semua harga dikenakan cukai Cukai Jualan dan Perkhidmatan (SST) 6% dan berbeza-beza berdasarkan lokasi dan caj penghantaran.

Terma dan syarat Berbaloi Puasa Istimewa Ramadan:
1. Promosi hanya sah untuk pesanan melalui Foodpanda, GrabFood, MB Delivery, BiteRider dan DeliverEat (https://marrybrown.com/mb-delivery/)
2. Pihak Penganjur berhak untuk melanjut atau menamatkan tempoh promosi pada bila-bila masa tanpa sebarang notis terlebih dahulu.
3. Terhad kepada restoran MB yang terpilih sahaja.
4. Barang promosi atau konfigurasi mungkin berbeza mengikut lokasi.
5. Tidak sah dengan promosi, tawaran, baucar atau diskaun yang lain.
6. Sementara stok masih ada.



Menarikkan promosi Marrybrown ni. Mana yang rumah berdekatan tu Cik iena rasa berbaloi untuk pergi Marrybrown boleh grab dua promosi iaitu  Berbaloi Puasa Family Meals  dan Berbaloi Puasa Buy 1 Free 1. Tapi sebelum pergi marrybrown pastikan anda semak dibawah dahulu adakah Marrybrown yang anda ingin pergi tidak menawarkan perkhidmatan take away ini.

Marrybrown yang tidak menyediakan perkhidmatan take away di Musim PKP
1) MB JPO
2) MB Today's Mall
3) MB Forest City
4) MB Tanjong Balau
5) MB Genting Skyavenue
6) MB Genting Grand
7) MB GPO
8) MB Sunway Lagoon
9) MB IRDKL
10) MB Langkawi Underwater World
11) MB Greentown
12) MB Zoo Taiping
13) MB Afamosa
14) MB Midvalley Southkey
15) MB Kuala Lipis
16) MB Aeon Kulai
17) MB KKIA
18) MB KLIA
19) MB KLIA2
20) MB Toppen
21) MB Bukit Gambir
22) MB Ayer Hitam
23) MB Nilai
24) MB Mydin Meru
25) MB Kipmart Tampoi
26) MB Today's Market
27) MB Teluk Kemang
28) MB Dungun
29) MB Penang Sentral
30) MB Sarikei
31) MB Sibu
32) MB LIA
33) MB Arau
34) MB Bagan Serai



Pembelian Marrybrown Melalui Khidmat Penghantaran
Kalau yang mana rumah jauh tu boleh beli Marrybrown melalui perkhidmatan penghantaran makanan yang tersedia. Terdapat 5 Cara untuk anda membuat pesanan iaitu di

MB DeliiveryFoodpandaGrabfoodBiteriderDeliverEat
Pembelian Marrybrown Melalui Khidmat Penghantaran




Untuk pengetahuan kesemua khidmat penghantaran ini bergantung kepada lokasi anda. Anda boleh semak terlebih dahulu samada ada penghantaran di buat ke kawasan perumahan anda. Dan perlu diingati bahawa kos penghantaran adalah berbeza mengikut kawasan.

Untuk pembelian boleh klik https://marrybrown.com/mb-delivery/



 


 Menarik bukan tawaran daripada Marrybrown. Ada tawaran untuk take away dan juga penghantaran dimana dua-duanya amat berbaloi untuk anda dapatkan. Jangan lupa ya berbuka puasa bersama Marrybrown. Pasti berbaloi-baloi.


Marrybrown berbaloi family meal berbaloi A dan  berbaloi buy 1 free 1 Jadi Pilihan Cik iena
Untuk promosi berbaloi puasa ini Cik iena memilih berbaloi  puasa family deals berbaloi A untuk dua orang makan dan juga yang buy one free one.



Kebetulan hari ni Cik iena shopping groceries di Giant ulu klang dan Village grocer melawati mall jadi Cik iena singgah Marrybrown melawati mall. Jadi dapatlah Cik iena grab promosi istimewa buy 1 free 1 . Untuk buy 1 free 1 Cik iena pilih Chicken Sausage Burger dan Bubur nasi Ayam.

Pengalaman Membeli Makanan di Marrybrown Semasa Perintah Kawalan Pergerakan fasa 4
Ini merupakan pengalaman yang agak menarik. Jarang-jarang sekali keadaan sekitar Melawati mall itu sunyi. Kebiasaannya ramai pengunjung tapi kali ini sunyi. Cuma ada orang yang membeli groceries di Village Grocer dan rider-rider grabfood dan foodpanda.




Di Restoran Marrybrown memang kelihatan agak suram kerana banyak bahagian ditutup, nanti anda boleh lihat dalam vlog yang akan Cik iena upload kemudian. Di sini terdapat dua lorong, satu untuk rider grabfood dan foodpanda dan satu lagi untuk pesanan take away dari pelanggan.

Sebelum membuat pesanan dan melihat menu anda perlu memakai hand sanitizer yang disediakan. Untuk membuat pesanan pula anda tidak perlu ke kaunter, mereka letakkan meja dan disitu diletakkan menu-menu yang ada untuk pilihan anda. Untuk pengetahuan untuk pembelian take away ini hanya tunai sahaja diterima. Semasa ambil pesanan dan bayar juga akan ada staff yang menjadi perantara diantara anda dan juruwang.






Untuk pesanan Cik iena , jumlah keseluruhan cuma RM37.80 sahaja. Banyak juga yang Cik iena pesan sebenarnya. Masa berbuka tak sempat pun habis semua. Simpan untuk sahur sekali. Memang banyak lah untuk dua orang makan tapi Cik iena jenis suka grab promosi yang ada. Promosi buy 1 free 1 tu memang tergoda sangat. Kalau tidak di stopkan oleh adik, Cik iena mungkin pesan banyak lagi.




Secara keseluruhannya Cik iena berpuas hati dengan perkhidmatan di Marrybrown. Pekerja semua memakai mask dan menjaga jarak sosial. Selepas membuat pesanan juga pelanggan di minta duduk dahulu dan perlu pastikan jarak antara pelanggan yang lain jika ada.





Selepas pulang dari melawati mall, setibanya di rumah Cik iena terus mandi.  Lepastu barulah update blog dan ambil gambar. Sebab tu baju lain ya tapi pada hari yang sama sej sebenarnya. Nanti boleh tonton dua vlog cik iena untuk hari ni di Channel youtube Cik iena. seronok berjalan jalan lengang mall kosong.




Untuk Maklumat Lanjut

IG: https://www.instagram.com/marrybrownmy/
FB: https://www.facebook.com/MarrybrownMalaysia/
Website: https://marrybrown.com/
Delivery: https://marrybrown.com/mb-delivery/







Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.ienaeliena.com/2020/05/marrybrown-berbaloi-puasa-serendah-rm9.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Rebut Peluang Berbaloi Puasa Dengan Marrybrown

Rebut Peluang Berbaloi Puasa Dengan Marrybrown

papar berkaitan - pada 7/5/2020 - jumlah : 604 hits
Hi Semua Berbaloi Puasa Dengan Marrybrown minggu lepas Mar sempat order sempena promosi MB Berbaloi Puasa To be honest Mar memang suka makan ayam Marrybrown dari dulu lagi Rasa ayam dia lain dengan brand lain taw Best Tengok Mar order promo...
Berbuka Puasa Dengan Marrybrown Berbaloi Puasa Jimat Dan Berbaloi

Berbuka Puasa Dengan Marrybrown Berbaloi Puasa Jimat Dan Berbaloi

papar berkaitan - pada 5/5/2020 - jumlah : 516 hits
hai assalammualaikumBerbuka Puasa Dengan Marrybrown Berbaloi Puasa Jimat dan Berbaloi Bulan puasa ni sesekali kena gantung kuali jadi kita order makanan yang boleh delivery la Senang tunggu makanan sampai dekat rumah Sesekali nak rehatkan b...
Save More With Marrybrown Berbaloi Puasa Promotion

Save More With Marrybrown Berbaloi Puasa Promotion

papar berkaitan - pada 4/5/2020 - jumlah : 607 hits
Save more with Marrybrown Berbaloi Puasa Promotion It has been the second week of Ramadan and all I ever had was oat wholemeal bread and sandwiches Not that healthy and balanced but at least it s quite decent as a meal Being sick means not ...
Tak Rugi Memang Berbaloi Puasa Berbuka Bersama Marrybrown

Tak Rugi Memang Berbaloi Puasa Berbuka Bersama Marrybrown

papar berkaitan - pada 5/5/2020 - jumlah : 432 hits
Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga kepada semua rakan rakan sekalian Maha nak ucapkan selamat berpuasa kepada umat Islam yang terus kuat menjalani ibadah ini walaupun dalam musim wabak Tapi ketahuilah ba...
Pasti Jimat Dengan Mb Berbaloi Puasa Promotion

Pasti Jimat Dengan Mb Berbaloi Puasa Promotion

papar berkaitan - pada 4/5/2020 - jumlah : 364 hits
Dah masuk Bulan Ramdhan mestilah akan ramailah berkongsi menu masakan untuk dijadikan juadah berbuka bertepatan pula dengan tempoh berkurung ni So lagi giat lah masing masing mereka juadah bagi menaikkan selera Ketika menjamu ahli keluarga ...
Puasa Bermula Esok

Puasa Bermula Esok

papar berkaitan - pada 24/4/2020 - jumlah : 361 hits
KUALA LUMPUR Umat Islam di Malaysia mula berpuasa esok Penyimpan Mohor Besar Raja Raja mengumumkan tarikh itu dalam siaran langsung di televisyen sebentar tadi
Niat Puasa Ramadan Doa Berbuka Puasa Dan Niat Solat Terawih

Niat Puasa Ramadan Doa Berbuka Puasa Dan Niat Solat Terawih

papar berkaitan - pada 24/4/2020 - jumlah : 860 hits
Niat Puasa Ramadan Doa Berbuka Puasa Dan Niat Solat Terawih happy weekend uolls Esok dah mula berpuasa Ibu ibu semua dah bersedia ke Bukan sedia menu berbuka atau sahur yer sebab dalam group masak apa hari ini semua pakat share dah menu ber...
Selamat Menyambut Bulan Ramadan Yang Mulia Ramadhan Malaysia Puasa

Selamat Menyambut Bulan Ramadan Yang Mulia Ramadhan Malaysia Puasa

papar berkaitan - pada 23/4/2020 - jumlah : 864 hits
SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADAN YANG MULIA Gunakan peluang Ramadan kali ini untuk beribadah bersama keluarga di rumah Terus patuhi PKP dan amalkan langkah langkah pencegahan sebaiknya bagi mencegah penularan wabak COVID19 KitaMestiMenang St...
Aku Ceraikan Isteri Ikut Kehendak Dia Sebab Dia Tak Pandai Buat Air Ikut Tekak Keturunan Kami

Nak Rasa Cromboloni Sedap Boleh Ke Flour Crown Jitra

Stop The Drip Stay Warm A Guide To Oil Tank Replacement Services

Harga Kesihatan Memastikan Suplemen Makanan Dilindungi Di Malaysia

Kempen Pn Dijangka Menggila Selepas Usaha Serang Kerajaan Tak Berhasil

Don T Wait For A Leak Proactive Planning For Oil Tank Replacement

Kelantan Kereta Rumah Ditembak Suspek Diburu Polis

Pm Perlu Terus Tekan Untuk Menaikkan Gaji Minima Ke Rm2000



Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia


100 Cawangan Kfc Tutup Dan Akur Kuasa Boikot

Kempen Mari Beli Lokal Ramadan Raya 2024 Kembali Lagi

Antara Pilihan

Hantam Terus Frans Kritik Dr Haji Murariau Dosen Akademi Dakwah Di Riau

Bahagia Ibu Meninggal

Makan Nasi Kandar Di Pelita Gateaway Seremban