Lirik Pengadilan Cinta Dara Ayu

Lirik Pengadilan Cinta Dara Ayu

pada 5/1/2022 - jumlah : 69 hits
untuk apa kau bersumpahbila mengotori bibirmuseandainya dunia iniada pengadilan cintahanya engkau yang akan ku tuntutatas perbuatanmu pada dirikuatas kemunafikanmu pada cintakuuntuk apa kau bersumpahbila mengotori bibirmudulu kau siramideng...
Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Lirik Harapan Cinta Jadi Dusta Andra Respati Gisma Wandira

Lirik Harapan Cinta Jadi Dusta Andra Respati Gisma Wandira

papar berkaitan - pada 7/1/2022 - jumlah : 105 hits
kau berikan ku harapandengan penuh kasih sayangtapi semua hanya di lisandihatiku dusta kau goreskanmaafkan ku tak memilihdirimu mendampingikuku tahu kau menyayangikutapi aku lebih sayang padanyaharusnya kau bilang pada dirikubahwa ku tak pa...
Lirik Vaksin Cinta Bella Nova

Lirik Vaksin Cinta Bella Nova

papar berkaitan - pada 7/1/2022 - jumlah : 77 hits
encus yangaku kangen diencus yangaku rindu diencus yangencus encus dengan vaksin cintadulu aku kau pinang pinangkau pinta pinta pada ayahkudulu aku kau timang timangkau sayang sayang kini semua kemanasayanginikah cinta yang kau janjikaninik...
Lirik Cinta Hati Araf Aziz

Lirik Cinta Hati Araf Aziz

papar berkaitan - pada 2/1/2022 - jumlah : 135 hits
terlanjur ku mencintaimutak terdaya tuk ku menahannyasemua rasa ini hadirsebuah rahsia yang terpendamtak terluahtak bisa tuk ku meluahkanmengertilah cinta hatitiada yang bisa ditangisiwalau ribut melandaku akan tetap di sinibersamamumengert...
Lirik Cinta Dia Bagetu Bulan Triana

Lirik Cinta Dia Bagetu Bulan Triana

papar berkaitan - pada 29/12/2021 - jumlah : 217 hits
percaya cinta ku dia bacabangoh sayang ikau eka kana huangcinta ku dengam dia tanjarukasih sayang ku dia bagetuhandau hamalem santar mangganangbaya ikau santar tabayangmelai pikiran baya ikau kakacintaku dengam kaka apa adanyapercaya cinta ...
Lirik Dilema Cinta Restu Tika Permanita

Lirik Dilema Cinta Restu Tika Permanita

papar berkaitan - pada 29/12/2021 - jumlah : 83 hits
jika cinta tlah tumbuh di hatipilu hati hilang seketikaapalah daya cinta terhalang karena pintaingin rasa hati ku ingkarimenolak rasa melawan hatimanalah mungkin bisa bertahandi pagar duritelah kucoba pertahankanmengingat nasib dirimembunuh...
Lirik Cinta Berakhir Derita Decky Ryan

Lirik Cinta Berakhir Derita Decky Ryan

papar berkaitan - pada 26/12/2021 - jumlah : 82 hits
harus kemana lagi ku bawa deritaharus kemana lagi ku bawa luka iniengkau yang ku sayang pindah ke lain hatibukankah engkau tahu dia sahabatkutiada ku menyangka kan jadi beginicinta yang kita bina berakhir disiniho ooo sedihnya ku terlukahoo...
Lirik Penipu Cinta Ikke Situmeang

Lirik Penipu Cinta Ikke Situmeang

papar berkaitan - pada 29/12/2021 - jumlah : 73 hits
tergoda do au tergoda tu ho itogantengni rupami lambokni hatamimadabu holong auhape laos balikbalik pakkirimonkitertipu do augantengni rupami itotikki marhepeng au itomaccai mesra do hosudah mandi yank sudah makan yank istirahat yanksai nim...
Lirik Jalan Tengah Naura Ayu

Lirik Jalan Tengah Naura Ayu

papar berkaitan - pada 9/1/2022 - jumlah : 77 hits
ku di kiri kau di kanantak searah jalan pulangsudah lama kita tak saling sapaku berharap kau tetap adapertahankan cerita kitajika aku tak lagi sama denganmutak lagi saling merindukuatkanlah jalan tengah yang t lah kita ramurenungkanlah bila...
Lirik Cinta Yang Hebat Tata Janeeta

Lirik Cinta Yang Hebat Tata Janeeta

papar berkaitan - pada 24/12/2021 - jumlah : 81 hits
di dalam lubuk hatikuterlintas sebuah pertanyaaninikah jodohku yang lama kutunggukau teramat baik dan mengerti akukau telah datangmembuatku semakin yakin tentang cintakau seperti bintangyang temani bulantulus memberi tak meminta balasankau ...
Andi Bernadee Tampil Dedahkan Satu Rakaman Dalam Keadaan Macam Ni Sekali Ada Yang Perasan Seolah Olah Makeup

Skandal Lcs Apa Media Indonesia Kata Terhadap Malaysia Bacalah

Majlis Amanah Mara Buka Pengambilan Jawatan Kosong Terkini Gaji Rm2 939 Minima Spm Layak Memohon

Luka Lebam Di Beberapa Bahagian Badan Anak 3 Tahun Maut Dalam Jagaan Pengasuh

Memang Seksi Sangat Peminat Perasan Song Jihyo Suka Berpakaian Jarang

One Day Celebration Of Malaysia Victory With Mardhiyyah Hotel Suites

35 Logo Merdeka Malaysia Dari Tahun 1976 2022 Sekarang

Nenek Painah Disembunyikan Lembaga Besar



7 Cara Teknologi Meragut Privasi Manusia

5 Makanan Tiruan Yang Popular Dalam Hidangan Masyarakat Kita

Pengaruh Bulan Terhadap Tingkahlaku Haiwan

Biodata 10 Fakta Baby Shima Penyanyi Lagu Baby Sayang Gandingan Dato Aliff Syukri

5 Pelakon Wanita Asia Paling Handal Bertarung


Tak Ada Yang Mengenali Putera Mahkota Dubai Menyamar Jadi Orang Awam Jalan Jalan London

Declassified Lcs Report Reveals Estimated Cost Of Project Ballooned To Rm11 145 Billion

Nama Ahmad Dah Bertahun Terima Rasuah Setiap Bulan Beri Anak Bini Makan

Toy Eight Perkenalkan Program Saringan Digital Bantu Saringan Awal Tumbesaran Dan Perkembangan Anak

Outdoor Expo 2022

Drama Cinta Buat Dara Lakonan Riena Diana Syafiq Kyle