Lipstick Halal Matte Suede Liquid Lipsticks Dari Orkid Cosmetics


Lipstick merupakan salah satu alat solek yang wajib dimiliki oleh setiap wanita. Bagi sesetengah wanita, mempunyai satu lipstick tidak mencukuipi. Atas sebab ini, wanita rajin membeli lipstic walaupun sudah mempunyai beberapa warna atau rona yang sama.
Tetapi pernahkah korang mengalami masalah memilih lipstick apa yang sesuai dengan warna kulit korang. Mesti pernah bukan! Aku selalu keliru dengan warna lipstick yang dijual, yelah terdapat pelbagai jenis dan manalah kita tahu apa yang sesuai dengan warna kulit kita bukan. Ok ke tidak lipstick warna ini, padan atau tidak dengan warna kulit aku? Jika warna kulit sawo matang macam aku ni, padan dengan warna lipstick apa? Pelbagailah perkara bermain di minda. Akhirnya, dalam banyak-banyak lipstik yang telah dibeli ada juga yang tidak digunakan kerana ia tidak sepadan dengan warna kulit. 


Sehinggalah aku jumpa dengan lipstick Orkid Cosmetics. Sumpah ini adalah lipstick yang paling aku love sangat. Pertama kali aku calit dekat bibir aku terus jatuh cinta wei. Dulu aku memang takut nak pakai segala macam color nude ni. Takut tak sesuai dengan kulit sawo matang aku. Nampak pucat. Tapi aku suka sangat warna nude Orkid Cosmetics ni. Tak nampak pun muka aku pucat, malah berseri-seri. Hehe puji diri sendiri




Kalau korang nak tahu aku 1st time dengar pasal Orkid Cosmetics ni. Orkid Cosmetics adalah jenama tempatan dan ianyanya adalah halal cosmetics yang berkualiti tinggi serta mendapat kelulusan dari JAKIM. Ianya selamat digunakan kerana ianya 100% cruelty free dimana produk ini tidak melakukan experiment ke atas haiwan. Serta sesuai kepada mereka yang Vegan kerana mengunakan bahan berasal dari tumbuh-tumbuhan. 






Color Lipstick Matte Suede Liquid yang aku beli ni sangat cantik. Ada 3 color nude Vibes, Blush dan Dime. Satu color terang iaitu Slay. But I love all of it. 




Aku love sangat dengan tekstur lipstick Orkid Cosmetics ni. Teksturnya sangat ringan, mudah kering dan sama sekali tidak terasa melekit. Kesemua lipstick ini mempunyai Vitamin E yang dapat melembapkan bibir korang dan wuduk friendly.






Lagi satu, mesti korang suka bila dapat lipstick yang long lasting kan. Aku memang dah lama cari lipstick yang tahan lama, gincu yang tak melekat kat cawan dan warna lipstick tidak hilang selepas minum atau makan. Mesti malas nak calit lisptick lagi kan. Ok yang terbaik mengenai gincu Orkid Cosmetics ni adalah, ia benar-benar kekal di bibir korang tau. Don’t worry, gincu ini sama sekali tidak mempunyai rasa atau bau.




Promo!!!
Setiap satu berharga RM49 sangat berpatutan dan berbaloi untuk color yang cantik. Kalau korang berminat nak cuba gincu ni, ada diskaun RM5. Korang boleh guna promo code DARWENARM5. Promo ini valid untuk pembelian pertama sahaja. 



Untuk pembelian RM100 ke atas free shipping for West Malaysia and East Malaysia. Diorang juga ada Worldwide International Shipping via DHL express. Korang boleh beli dekat www.orkidcosmetics.com or can WhatsApp order at +601111637200
Selain itu korang boleh menyemak halaman FB dan IG diorang. 
Sejujurnya, ini adalah jenama tempatan terbaik yang pernah aku cuba. Aku dah tak payah pening kepala untuk cari lipstick lepas ni. MATTE LIQUID LIPSTICK memang benar-benar terbaik!



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.eldarwena.com/2021/06/lipstick-halal-matte-suede-liquid.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
128 Warga Bogor Klaster Halal Bihalal Jalani Tes Usap Antigen

128 Warga Bogor Klaster Halal Bihalal Jalani Tes Usap Antigen

papar berkaitan - pada 28/5/2021 - jumlah : 188 hits
Sebanyak 128 warga Perumnas II Parungpanjang Kabupaten Bogor Jawa Barat yang menjadi klaster penularan Covid 19 dalam kegiatan halal bihalal menjalani tes usap antigen dengan hasil empat orang di antaranya positif
Masih Pandemi Sultan Hb X Akan Gelar Halal Bihalal Virtual Dengan Warga Diy

Masih Pandemi Sultan Hb X Akan Gelar Halal Bihalal Virtual Dengan Warga Diy

papar berkaitan - pada 29/5/2021 - jumlah : 120 hits
Pemerintah Daerah Istimewa Yogyakarta akan menggelar syawalan atau halal bihalal pada bulan Syawal tahun 1442 Hijriah secara virtual pada Senin
Nak Vaksin Halal Jamin Masuk Syurga

Nak Vaksin Halal Jamin Masuk Syurga

papar berkaitan - pada 5/6/2021 - jumlah : 259 hits
Harap pengikut2 tegaq Mak Teh faham Ustaz Zainul Asri dulu Anti vaxxers dah sokong usaha vaksinisasi Statistik Suntikan Vaksin Covid Negeri Kelantan Jelas sekali angka dan bilangan orang yang telah daftar dan disuntik berbanding dengan juml...
Towards More Comprehensive Pension Reform

3 Sebab Kenapa Kashmir Menjadi Pilihan Traveler Malaysia

Polis Jerman Sita Bugatti Rare Dalam Siasatan Berkait 1mdb

Laporan Bank Dunia Mengeluarkan Isyarat Bahaya Terhadap Sistem Pendidikan Malaysia

Should Stakeholders Sue Bloomberg To Prove 2nd Casino Licence Claim For Johor S Forest City Is Sheer Slander

Sungai Muda Sempadan Pulau Pinang Kedah

Jetama Taja Sabah Fc Rm5 Juta Musim Ini

Tak Sekolah



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Leha Leya Lawa Tonton

Info Dan Sinopsis Restu Drama Melayu Berepisod Platform Online iQIYI Malaysia

10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3


Drama Racun Rihanna Lakonan Intan Najuwa Rita Rudaini

Bunga Paling Seram Di Dunia

Logo Autentik Untuk Produk Asli Madu

Ucapan Hari Jadi Ucapan Lawak Untuk Kawan Islamik

Hadiah Hari Guru 40 Idea Hadiah Yang Menarik

Gara Gara Al Bani Menuduh Iamam Bukhari Kafir Karena Takwil