Ledger Memperkenalkan Ledger Flex Dompet Kripto Keras Sederhana Untuk Penggunaan Sederhana




Ledger, sebuah startup Perancis yang terkenal dengan dompet kripto keras yang selamat, telah melancarkan peranti baharu, Ledger Flex. Kini boleh didapati dengan harga $249, dompet keras yang kecil ini mempunyai paparan E-Ink untuk merentas antara muka dan meluluskan transaksi dengan sekali ketuk.
Seperti semua dompet Ledger lain, Ledger Flex dibina di sekitar elemen selamat di mana kunci peribadi dompet anda disimpan dengan selamat. Ini bermakna walaupun komputer atau telefon anda disusupi, aset kripto anda selamat kerana mereka tidak boleh meninggalkan dompet anda tanpa kunci peribadi.
Alternatifnya adalah dengan menyimpan aset anda di bursa kripto pusat, seperti Binance, Coinbase atau Kraken. Dalam kes itu, mereka menyimpan kripto anda. Ia lebih mudah digunakan, tetapi bursa boleh disusupi atau lenyap dengan sekelip mata. Kita telah melihatnya dengan FTX, Mt. Gox dan bursa lain yang tidak terbilang, besar dan kecil.
Pelanggan Ledger menguruskan dompet mereka menggunakan aplikasi rakan sekerja syarikat, Ledger Live. Aplikasi ini boleh didapati di komputer atau telefon bimbit. Ia membolehkan anda mengakses kunci awam anda, menyambung dengan pelbagai perkhidmatan web3 dan memulakan transaksi. Peranti Ledger juga serasi dengan beberapa dompet perisian pihak ketiga jika anda ingin menambah lapisan keselamatan tambahan kepada dompet sedia ada anda.
Apabila anda ingin menghantar aset kripto kepada orang lain atau dompet lain yang anda miliki, butir-butir transaksi akan dipaparkan pada dompet Ledger anda dengan jumlah dan penerima. Selepas menyemak dua kali bahawa segala sesuatunya kelihatan betul, anda boleh meluluskan transaksi pada peranti Ledger secara langsung. Jika anda kehilangan peranti keras, anda boleh mendapatkan semula kripto yang disimpan dalam dompet menggunakan frasa pemulihan rahsia.
Dompet asal Ledger adalah dompet keras berbentuk seperti kunci USB dengan skrin hitam-putih kecil dan dua butang fizikal. Syarikat masih menjual dompet dalam format tersebut dengan Ledger Nano S Plus dan Ledger Nano X. Nano X boleh disambungkan dengan telefon anda menggunakan Bluetooth jadi lebih mudah digunakan dengan Ledger Live di telefon bimbit.
Tetapi syarikat ingin membina sesuatu yang lebih mudah digunakan, iaitu dengan menambah skrin sentuh. Itulah sebabnya Ledger membina Ledger Stax, dompet kripto mewah yang direka dengan kerjasama Tony Fadell. Ia mempunyai paparan E-Ink yang melengkung, yang telah mencipta cabaran industri dan menyebabkan beberapa kelewatan – syarikat kini sedang memproses pra-pesanan bagi peranti tersebut. Ledger Stax juga mahal kerana harganya $399.
Ledger Flex direka sebagai versi yang lebih murah berbanding Ledger Stax dengan beberapa pengorbanan. Perbezaan yang paling ketara ialah ia mempunyai skrin E-Ink rata, iaitu lebih mudah untuk dibuat secara besar-besaran.
Selain itu, skrin sedikit lebih kecil, badan peranti diperbuat daripada plastik dengan bahagian aluminium di bahagian bawah peranti yang berfungsi sebagai aksen. Terdapat butang fizikal pada peranti yang berfungsi sebagai butang tidur/bangun dan port USB-C untuk mengecasnya.
Sama seperti di Ledger Stax, skrin sentuh berinteraksi secara langsung dengan elemen selamat dalam peranti. Ledger Stax juga boleh menggantikan YubiKey kerana pelanggan juga boleh menggunakannya sebagai kunci keselamatan untuk autentikasi dua faktor. Di telefon, berkat kemampuan NFC yang terbina, anda boleh mengetuk peranti Ledger untuk menggunakannya sebagai kunci keselamatan. Namun, anda perlu menggunakan kabel USB untuk penggunaan di laptop.
Berbeza dengan Stax, tidak ada pengumuman pra yang panjang untuk Flex – yang dihantar mulai hari ini. Harga pertengahan-nya bermakna ia terletak dalam rangkaian Ledger di bawah Stax, $150 lebih murah daripada dompet premium lengkung, tetapi di atas Nano X dan Nano S Plus Ledger, yang tetap tersedia (masing-masing berharga $149 dan $79).



Source link
The post Ledger memperkenalkan Ledger Flex, dompet kripto keras sederhana untuk penggunaan sederhana. appeared first on Edisi Viral Plus.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://plus.edisiviral.com/ledger-memperkenalkan-ledger-flex-dompet-kripto-keras-sederhana-untuk-penggunaan-sederhana/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Dah Tegur Lelaki Tetap Keras Kepala Bawa Anjing Masuk Premis Makanan

Dah Tegur Lelaki Tetap Keras Kepala Bawa Anjing Masuk Premis Makanan

papar berkaitan - pada 23/7/2024 - jumlah : 97 hits
Tindakan seorang lelaki keras kepala bawa anjing masuk ke premis makanan meski telah ditegur secara baik telah menarik perhatian ramai di media sosial baru baru ini Menerusi hantaran dimuat naik pengguna TikTok Shafiz2994 dilihat seorang pe...
Video Sindiran Keras Ribka Pdip Anak Tukang Kayu Jadi Presiden Sekarang Songong

Video Sindiran Keras Ribka Pdip Anak Tukang Kayu Jadi Presiden Sekarang Songong

papar berkaitan - pada 23/7/2024 - jumlah : 93 hits
Ribka mengatakan reformasi telah membawa banyak perubahan dalam wajah perpolitikan Tanah Air
Saya Nak Orang Lee Kwangsoo Kongsi Usaha Keras Bawa Watak Lelaki Jahat Dalam Drama Baru

Saya Nak Orang Lee Kwangsoo Kongsi Usaha Keras Bawa Watak Lelaki Jahat Dalam Drama Baru

papar berkaitan - pada 24/7/2024 - jumlah : 72 hits
Tak lama lagi Lee Kwang soo akan membuat transformasi lakonan untuk drama barunya Artikel Berkaitan Terbaru sesi sidang media untuk drama No Way Out The Roulette telah berlangsung dan dihadiri para pelakon seperti Cho Jin woong Kim Moo yeol...
Video Kader Nu Zainul Maarif Respons Pertemuan Dengan Presiden Israel Keras Sebut Jihad

Video Kader Nu Zainul Maarif Respons Pertemuan Dengan Presiden Israel Keras Sebut Jihad

papar berkaitan - pada 19/7/2024 - jumlah : 75 hits
Pengurus Wilayah Nahdlatul Ulama DKI Jakarta telah menjatuhkan sanksi berupaya penghentian kepengurusan kadernya Zainul Maarif
Video Keras Prabowo Pidato Berapi Api Depan Jenderal Tni Polri Marah Indonesia Direndahkan

Video Keras Prabowo Pidato Berapi Api Depan Jenderal Tni Polri Marah Indonesia Direndahkan

papar berkaitan - pada 13/7/2024 - jumlah : 93 hits
Menteri Pertahanan sekaligus Presiden Terpilih Prabowo Subianto menghadiri pembekalan kepada calon perwira remaja TNI Polri pada Jumat 12 Juli 2024
Bpom Belum Atur Penggunaan Natrium Dehidroasetat Pada Makanan Ini Alasannya

Bpom Belum Atur Penggunaan Natrium Dehidroasetat Pada Makanan Ini Alasannya

papar berkaitan - pada 25/7/2024 - jumlah : 79 hits
Plt Deputi Bidang Pengawasan Pangan Olahan BPOM Ema Setyawati mengungkapkan alasannya
Kpai Sebut Penggunaan Internet Di Kalangan Anak Sangat Tinggi

Kpai Sebut Penggunaan Internet Di Kalangan Anak Sangat Tinggi

papar berkaitan - pada 26/7/2024 - jumlah : 70 hits
KPAI memiliki fokus utama untuk memastikan terselenggaranya perlindungan anak di ranah daring
Mylot Pengenalan Cara Penggunaan Aplikasi

Mylot Pengenalan Cara Penggunaan Aplikasi

papar berkaitan - pada 26/7/2024 - jumlah : 82 hits
Jabatan Ukur dan Pemetaan Malaysia telah mewujudkan satu aplikasi yang dinamakan sebagai MyLot bagi membantu orang awam untuk mengetahui kedudukan tanah hak milik mereka Untuk mengetahui lebih lagi tentang aplikasi ini dan cara penggunaanny...
Transforming Malaysia S Healthcare Financing System

Twinboss The Story Of Irwann Cheng S Twin Engine Yamaha Rxz

Bulan Malaysia Sihat Sejahtera 2024 Tarikh Senarai Aktiviti

Legoland Nagoya Travel Guide

Happy168 Happy168 Asia 29 2567 Happy168 168 Top 35 By Princess

Hyatt Alila Bangsar Kuala Lumpur Best Hotel Ever

Linkin Park The Emptiness Machine Chord

Autism Walkathon Melaka 2024


echo '';
Hamba Laut Masalah Perhambaan Asia Tenggara Yang Meruncing

Biodata Bella Khan Bella Khann Personaliti TikTok Founder Produk Vigorous Hair Tonic

Bagaimana Perkongsian Ilmiah Media Sosial Buatkan Kita Semakin Kurang Cerdik

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Pinjaman Syurga Slot Akasia TV3

Kini Kembali Ini Butiran Info Gegar Vaganza 2024 Musim 11


Mengapa Hadi Tidak Bekerjasama Dengan Anwar

Lunch Spicy Buttermilk Chicken Rice Di Bite N Sip Alor Setar

Sedapnya Makan Pizza Wagyu By Chef Jofliam

Budoxe The Dark Knight

Kedah Air Melimpah Di Kedah Empat Kampung Dilanda Banjir Kilat

Budak Didakwa Bawa Ipad Pada 1941