Korea Summer Trip Day 1 Ke Korea Ke Kita

pada 28/8/2015 - jumlah : 711 hits
Hello Anneyoung Haseyo Hehe lepas sebulan baru nak update pasal Korea Trip ni I went to Korea for 4 days and 3 nights a fully sponsored trip by Thanks a lot KyoChon Korea for this great trip and thank you so much for selecting me to enjoy t...

Trip To Bandung Indonesia Day 2

papar berkaitan - pada 1/9/2015 - jumlah : 763 hits
Hari kedua di Bandung bermula dengan tubuh dan minda yang segar sebab cukup tidur Seperti biasa kami sarapan pagi dulu di rumah penginapan Makan mee goreng Rasanya macam mee goreng Seedap Hari kedua kami pergi pula ke satu lagi kawasan pela...
My Dubai Trip With Emirates Teaser Day 1

papar berkaitan - pada 3/9/2015 - jumlah : 344 hits
Assalamualaikum from Dubai United Arab Emirates Its a great to meet my readers again after a while after 7 hours journey from KLIA to Dubai International Airport Terminal 3 Its a long journey but it s the most VVIP trip that I ever had Just...
Japanese Alps Trip 2015 Day 8 Tsukiji Fish Market

papar berkaitan - pada 17/8/2015 - jumlah : 373 hits
Day 8 23 May 2015 Walaupun badan masih penat tapi pagi ni aku gigih jugak utk bangun awal sebab nak gi breakfast fresh seafood kat Tsukiji Fish Market dalam pukul 6 30am aku dah siap2 and menapak ke subway station nak pegi fish market ni ak...
Krabi Day 3 Elephant Trekking

papar berkaitan - pada 1/9/2015 - jumlah : 309 hits
Assalam Hari ni kami akan beraktiviti elephant trekking plak so pagi tu sebelum dorang datang pick up kami pegi breakfast dulu kat restoren muslim kat simpang ke hotel ni Dalam jam 9 00 pagi pick up sampai lepas ambil kami terus gerak ke el...
Krabi Day 3 Finale

papar berkaitan - pada 1/9/2015 - jumlah : 412 hits
Assalam Sambung lagi kisah Krabi Lepas balik dari elephant trekking tu lepak lepak jap kat Hasna Palace cafe kat simpang nak ke hotel kami Hasna actually ada gak budget accommodation Food dia ok gak la but a bit pricy cafe hotel la katakan ...
Krabi Day 2 Island Hopping

papar berkaitan - pada 1/9/2015 - jumlah : 318 hits
Assalam Dah masuk hari kedua di Aonang Hari ni kami akan pergi Island Hopping Btw package ni kami ambil long tail boat sebab bila tengok picture kat blog2 orang macam adventure je long tail ni Jam 8 00pagi kami dah ready tunggu kat bawah ho...
Scripture For The Day Proverbs 28

papar berkaitan - pada 2/9/2015 - jumlah : 318 hits
Proverbs 28 1The wicked flee when no one pursues But the righteous are bold as a lion 2 Because of the transgression of a land many are its princes But by a man of understanding and knowledge Right will be prolonged 3 A poor man who oppress...
First Day Final Sem

papar berkaitan - pada 2/9/2015 - jumlah : 411 hits
Setiap masa yang berlalu tak boleh kembali semula So hargai laa setiap moment hehehe Bukan setakat moment Orang orang kat sekelliling pun kena hargai Hehehe Orang tersayang terbenci tersuka termenyampah semua kne hargai Hehehehe so sweet la...
Half Day At Pulau Kapas

papar berkaitan - pada 1/9/2015 - jumlah : 415 hits
Assalamualaikum wbt Alhamdulillah Ogos sudah meninggalkan kita datang pula September Semoga ia memberi seribu kejayaan dan kekayaan buat kita Semalam wawa ada bagitahu pergi ke Pulau Kapas Hanya setengah hari itupun tak sampai sebenarnya Me...
Biasa Dari Negeri Yang Tak Pernah Lihat Kepesatan Negeri Yang Lebih Maju Dia Nampak Kedai Proses Ayam Ja

Why Pm Anwar Rafizi Steven Sim Should Be Worried About World Bank S Report On M Sian Education

This Five Cylinder Puch Proves There S No Replacement For Displacement

Drama Framed Lakonan Mimi Lana Meerqeen

Adab Tu Kena Ada Walaun Tak Dak Adab Ke Tak Sekolah

Ceramah Pn Tidak Dapat Sambutan Di Kuala Kubu Baharu Pas Boikot Calon Bersatu Prk Kkb

Mesyuarat Negara Negara Asean Dalam Bidang Sains Dan Teknologi Kuantum

Potensi Pemulihan Ringgit Terancam Jika Data Pekerjaan As Mengejutkan Negatif

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria