Keunikan Rx Water Memjadi Penyebab Ramai Menukar Penapis Air Di Rumah


SEDARKAH ANDA ... bahawa air masak yang anda minum mengandungi radikal bebas yang membahayakan kesihatan di samping kuman dan bahan kimia yg sukar dibuang dengan hanya mendidih air?

TAHUKAH ANDA ... bahawa buah-buahan, sayur-sayuran, makanan mentah harian anda disaluti bahan kimia merbahaya yang kekal walaupun dicuci dan dibilas?

MENGAPA KITA PERLUKAN PENAPIS AIR DI RUMAH?

Pernah tengok Prof Muhaya dalam Rancangan Reset Minda? Kalau perasan, Prof Muhaya beberapa kali berpesan - minum air yang ditapis, jangan minum air paip.

Setiap hari kita dan orang yang tersayang sentiasa sibuk dgn pelbagai aktiviti. Dan adakah kita juga sedar bahawa setiap hari hidup kita bergantung pada air? Namun kadang-kadang walaupun kita rasa kita dah jalani hidup sihat, kita dan orang orang tersayang masih tidak terlepas dari penyakit dan kita tertanya Tanya kenapa aku masih sakit sedangkan aku bersenam dan jalani gaya hidup dan pemakanan yang sihat.

Ramai dari kita kita tidak sedar punca kebanyakan penyakit adalah berpunca dari air yang kita minum setiap hari. Mungkin ramai yang tidak sedar bahawa air yang kita guna yang minum, mencuci dan memasak itu datang dari sumber yang tercemar seperti sungai, empangan, tangki air dan sebagainya. Air yang keluar dari paip rumah kita tidak terlepas dari klorin, kuman, najis, karat, keladak dan kimia. Bahan-bahan ini adalah menjadi punca penyakit yang kita alami.

5 KEUNIKAN RX WATER yg boleh membantu Tuan & Cik Puan membuat keputusan untuk membeli atau menukar sistem penapis air di rumah :-



➊ HALAL - Rx Water Memiliki sijil HALAL JAKIM Majlis Fatwa Kebangsaan dan rancangan Ejen Halal di TV Alhijrah pernah membincangkan status HALAL sesebuah penapis air dan mengenai Hukum Penggunaan Peralatan Dan Perhiasan Berasaskan Abu Tulang Haiwan (Bone China).


Sifat kenajisan masih kekal dalam produk bone china dan sifat najis tersebut tidak akan hilang kerana proses istihalah dianggap tidak berlaku.
Sila rujuk lik berikut :-

Sumber : http://www.e-fatwa.gov.my/fatwa-kebangsaan/hukum-penggunaan-peralatan-dan-perhiasan-berasaskan-abu-tulang-haiwan-bone-china

Agen Halal :

http://www.youtube.com/watch?v=hRCynuTGfac

➋ CIPTAAN DOKTOR PERUBATAN ISLAM - Prof Dato Dr Noordin Darus yang juga bekas pengarah Majlis Sukan Negara dan juga bekas penyakit Kanser Darah setelah mengamalkan RxWater dan juga Terapi MiFiRo. .



➌ BERMINERAL, BERALKALI DAN BEROKSIGEN. - Ketika diuji dengan penyakit Kanser Darah, Dr. Noordin mengalami kesan selepas kimoterapi yang lebih ringan selepas pengambilan air zam-zam. Maka tercetus idea utk mengkaji keunikan air zam-zam dan cuba mencipta prototaip penapis air yg bercirikan air zam zam dan terhasillah RxWater.

Video Promo :



➍ MENGGABUNGKAN FUNGSI 2 DALAM 1. Rxwater untuk minuman dan Rxozone berfungsi untuk mencuci ikan, ayam dan sayur-sayuran yang kebanyakan disuntik hormon dan bahan pengawet yang mengakibatkan banyak punca penyakit.

➎ TERBUKTI BERKESAN! - 10 tahun di pasaran dan ramai yang telah mendapat manfaat penyembuhan. Antaranya ialah pesakit kanser, kencing manis, penyakit kulit kronik dan sebagainya. Tiada masalah untuk mendapatkan Katrij baik RxWater lama ataupun baru, hubungi saja kami untuk pesanan.

Sekiranya anda ingin mendapatkan penapis air RX Water, sila tempah sekarang>>KLIK DISINI<<
Fungsi 2 Dalam 1 Rekabentuk Menarik:

1.Rx-Water
- Air bebas kotoran yg bertenaga utk mengembalikan keseimbangan di dalam badan dan sebagai air penawar semulajadi. Disyorkan sebagai minuman harian, mandian badan , cucian muka dan kulit serta memasak.



2. Rx-Ozone Water
- Air padat ozon bertindak 3000x lebih hebat dari klorin
- Menghilangkan kotoran, bahan kimia, racun, bakteria, dan virus
- Menghilangkan bau dan bahan pengawet pada makanan
- Mengekalkan kesegaran makanan
- Pensteril botol bayi dan peralatan dapur



Keistimewaan sistem penapisan air The All New RxWater

Ia memberikan sifat penawar dan gelombang Medan Tenaga GeMaMit (Gelombang Magnetik Mineral Tanah Liat) yang unik pada RxWater sejak hampir 8 tahun yang lalu. Ia adalah kombinasi Air RxWater yang 'Hidup' dan berpenawar dengan sifat keAlkalian & Teknologi FIR yang ditambah secara semulajadi & juga Teknologi Air Ozon yang menjadikannya juga sebagai Food DetoxifierSterilizer yang hebat dengan hanya 'Satu Sentuhan' sahaja pada butang khas Alat penapis ini. atau

Nilai tambah baru yang terdapat pada Sistem terbaharu 'The All-New RxWater' ini adalah:

* Agen Bio-Aktif Bamboo-Qun yang pertama seumpamanya di Dunia dan dipatenkan oleh Worldwellness Network - Ia diadaptasikan dari teknologi zaman Dinasti Ming pada tahun 1428 yang menyimpan air yang diambil dari perigi Diraja dan disimpan di dalam Buluh khas. Zat bio-aktif Buluh adalah 10 kali ganda lebih kuat dari Arang kayu atau Arang Tempurung. Air yang tersimpan ini menjadi begitu bersih & selamat kerana agen bio-aktif Bamboo-Qun ini 'hidup dengan memakan bakteria'. Di samping ianya memberi rasa sedap dan Tenaga FIR semulajadi kepada Air

Sekiranya anda ingin mendapatkan penapis air RX Water, sila tempah sekarang>>KLIK DISINI<<
* Biominex Beads pula mengion & mengalkali Air dan menghasilkan pH air dari 8 ke 8.5 di samping Activated Carbon yang menyerap bau-bauan, warna & bahan toksik seperti Klorin

* Teknologi Crystal Ball mewujudkan Pemindahan Tenaga & pengaktifan penyembuhan semulajadi ( ia sama seperti batu-batuan kristal mahal yang dijual di kedai2 kristal yang mempunyai nilai Terapeutik)

* Rx-Ozon: The All New RxWater bukan sahaja menapis air minuman dan menghasilkan air berkhasiat, tetapi ia juga mampu mengeluarkan air padat Ozon untk membasmi kuman, bakteria, bahan kimia & bau dalam penyediaan makanan dan kegunaan harian. One Touch Technology pada Plat elektronik menggunakan kuasa rendah untuk menghasilkan Ozon pada konsentrasi 0.125-0.255 ppm untuk digabungkan bersama RxWater. Ia merupakan Food Detoxifier & Sterilizer yang hebat

FAKTA

1. Zat bio-aktif Buluh adalah 10 kali ganda lebih kuat dari Arang kayu atau Arang Tempurung. Air yang tersimpan ini menjadi begitu bersih & selamat kerana agen bio-aktif Bamboo-Qun ini 'hidup dengan memakan bakteria'. Di samping ianya memberi rasa sedap dan Tenaga FIR semulajadi kepada Air.

2. Biominex Beads pula mengion & mengalkali Air dan menghasilkan pH air dari 8 ke 8.5 di samping Activated Carbon yang menyerap bau-bauan, warna & bahan toksik seperti Klorin.

3. Teknologi Crystal Ball mewujudkan Pemindahan Tenaga & pengaktifan penyembuhan semulajadi ( ia sama seperti batu-batuan kristal mahal yang dijual di kedai2 kristal yang mempunyai nilai Terapeutik).

4. Air padat Ozon bermanfaat untk membasmi kuman, bakteria, bahan kimia & bau dalam penyediaan makanan dan kegunaan harian.


Sekiranya anda ingin mendapatkan penapis air RX Water, sila tempah sekarang>>KLIK DISINI<<

Terapi Air

Apakah pesanan paling kerap diberikan doktor di klinik dan hospital bagi pesakit?

"Minum air banyak"

Dari masalah biasa seperti demam, selsema, batuk, migrain sehinggalah ke penyakit kronik seperti sakit sendi, jantung malah dalam proses pembedahan - pesakit selalu diingatkan untuk minum air kerap.

Di antara fungsi-fungsi air di dalam tubuh badan:

1. Air merupakan pembawa nutrien, mineral dan glukosa kepada sel-sel tubuh badan. Kekurangan air akan mengurangkan "makanan" kepada sel - jika berlarutan membawa kepada kerosakan sel

2. Air juga membawa kotoran dan toksin keluar dari badan. Bayangkan buah pinggang kita sebagai "loji" memproses toksin - sekiranya pengambilan air mencukupi dan berkualiti, buah pinggang akan berfungsi secara optimum. Buktinya air kencing yang lebih jernih dan tidak berbau. Tetapi sekiranya kekurangan air, buah pinggang terpaksa bekerja lebih masa untuk memproses toksin - kalau berlarutan boleh menyebabkan kegagalan buah pinggang.

3. Air terlibat dalam proses menguraikan makanan-makanan kepada nutrien dan mineral untuk tubuh badan. Kekurangan air akan membantutkan penghadaman, melambatkan proses pengeluaran tenaga dari makanan.

4. Air adalah "penebat" penting bagi sendi, tulang, saraf tunjang, otak dan mata. Ia membantu mengurangkan geseran dan tekanan ke atas organ-organ.

Terlalu banyak lagi untuk disenaraikan. Selain dari itu, mengambil air minuman mencukupi membantu:

- mengawal berat badan
- mengekalkan keanjalan dan kelembutan kulit
- memberi tenaga kepada otot-otot
- membantu otak berfungsi pada kadar yang optimum

Dan banyak lagi.

Sekiranya anda ingin mendapatkan penapis air RX Water, sila tempah sekarang>>KLIK DISINI<<




Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.krissmerah.com/2019/03/keunikan-rx-water-memjadi-penyebab.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+krissmerah+%28Kriss+Merah.com+%28Blogger+Melayu%29%29

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
32 Buah Rumah Atas Air Hangus Dalam Kebakaran

32 Buah Rumah Atas Air Hangus Dalam Kebakaran

papar berkaitan - pada 17/3/2019 - jumlah : 327 hits
Foto Ihsan PembacaSANDAKAN 32 buah rumah atas air hangus dalam kebakaran di kawasan kampung air awal pagi tadi Dalam kenyataan yang dikeluarkan Pusat Gerakan Operasi Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia Sabah berkata pihak mereka menerima ...
Korsleting Jadi Penyebab Rumah Penitipan Abu Jenazah Di Semarang Terbakar

Korsleting Jadi Penyebab Rumah Penitipan Abu Jenazah Di Semarang Terbakar

papar berkaitan - pada 21/3/2019 - jumlah : 173 hits
Polrestabes Semarang memastikan penyebab terbakarnya Tjie Lam Tjay atau penitipan abu jenazah di komplek Tay Kak Sie akibat korsleting listrik Hal ini berdasarkan pemeriksaan tim Laboratorium Forensik Mabes Polri Cabang Semarang
Ini Salah Satu Penyebab Air Susu Ibu Kadang Sulit Keluar

Ini Salah Satu Penyebab Air Susu Ibu Kadang Sulit Keluar

papar berkaitan - pada 10/3/2019 - jumlah : 362 hits
Kurangnya jumlah asi yang dimiliki seorang ibu baru ini ternyata bisa disebabkan oleh kadar zinc atau seng dalam tubuh Dilansir dari Medical Daily sebuah penelitian yang dilakukan di Penn State University menemukan hubungan antara kedua hal...
Penapis Air Terbaik Dan Murah Di Malaysia

Penapis Air Terbaik Dan Murah Di Malaysia

papar berkaitan - pada 21/3/2019 - jumlah : 763 hits
Penapis Air Terbaik Dan Murah Di Malaysia Jika ANDA sedang mencari penapis air terbaik dan murah di Malaysia ini anda harus cari penapis air yang boleh membekalkan air yang sihat mineral dan beralkali ringan Kenapa Admin berkata begitu Seba...
Agen Penapis Air Cuckoo Kulai

Agen Penapis Air Cuckoo Kulai

papar berkaitan - pada 15/3/2019 - jumlah : 549 hits
Agen Penapis Air Cuckoo Kulai Wakil Cuckoo Agen Penapis Air Cuckoo Kulai Sekitarnya Nama saya Zulkifli Bin Harun atau dikenali juga sebagai Paksu Cuckoo 012 7092198 Saya adalah Natural Executive Cuckoo Malaysia sejak Januari 2019 Jika Tuan2...
Pln Catat 24 227 Rumah Masih Mencantol Listrik Dari Tetangga

Pln Catat 24 227 Rumah Masih Mencantol Listrik Dari Tetangga

papar berkaitan - pada 15/3/2019 - jumlah : 218 hits
Direktur Regional Jawa Bagian Barat PT PLN Haryanto WS mengatakan berdasarkan data yang dimiliki PLN saat ini sebanyak 24 227 rumah tangga masih nyalur atau nyantol listrik dari tetangga karena tidak mampu membayar penyambungan listrik di a...
Papa Terbaring Di Rumah Sakit Jessica Iskandar Aku Sayang Papa Mau Lihat Papa Sehat

Papa Terbaring Di Rumah Sakit Jessica Iskandar Aku Sayang Papa Mau Lihat Papa Sehat

papar berkaitan - pada 15/3/2019 - jumlah : 208 hits
Artis Jessica Iskandar sedang dirundung kesedihan Sebabnya sang papa tercinta Hardi Iskandar sedang terbaring lemah di rumah sakit lantaran sakit yang dideritanya
Menikah Di Gedung Vs Rumah Di Mana Pun Nggak Masalah Asal Kamu Mempertimbangkan 7 Hal Ini

Menikah Di Gedung Vs Rumah Di Mana Pun Nggak Masalah Asal Kamu Mempertimbangkan 7 Hal Ini

papar berkaitan - pada 15/3/2019 - jumlah : 185 hits
Masih bingung akan menikah di gedung atau di rumah Hal hal ini perlu kamu pertimbangkan dulu sebelum akhirnya memutuskan
Informasi Rumah Peninju Muhammad Ali Mencari Pemilik Baru

Informasi Rumah Peninju Muhammad Ali Mencari Pemilik Baru

papar berkaitan - pada 15/3/2019 - jumlah : 257 hits
Siapa je tak kenal dengan peninju lagenda yang pernah mencetuskan fenomena satu ketika dahulu Muhammad Ali Satu dunia kenal dengan kehebatan beliau sebagai ahli peninju Muhammad Ali juga mempunyai peminat yang ramai dan sehingga kini masih ...
Lirik Lagu Takyah Sonaone

Unlocking Insights Leveraging The Indonesia Brand Database For Brand Research

Huggies Malaysia Meraikan Ibu Dan Memperkenalkan Lampin Bayi Baharu Mereka Dengan Fun Run

Cabinet To Address Najib S House Arrest Bid With Transparency Urges Zaid

Zaid Urges Cabinet Transparency On Najib House Arrest Bid

Mengenal 11 Istri Nabi Muhammad Sesuai Urutan Pernikahan

Celebrating Mother S Day With Legumes Dining With The Queens

Lirik Lagu Dari Jauh Alyph



Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya

Biodata Zubir Khan Penyanyi Lagu Yennode Macha Macha Macha Pemuda Bertangan Kudung Yang Menginspirasikan

Info Penuh Senarai Peserta Juri Hadiah Cara Undi The Hardest Singing Show Astro Ria Sooka Program Realiti Mingguan Terbaru Malaysia

Info Dan Sinopsis Filem Shaitaan 2024 Remake Filem Vash Kini Di Netflix


Piala Dunia Sepak Takraw 2024 Jadual Perlawanan Negara Terlibat Senarai Pemain Malaysia

Jemson Mekar Chord

Resepi Sotong Dan Fishcake Goreng Pedas

Doa Rasulullah Setiap Pagi

Pandangan Pertama Filem Aksi Komedi Back In Action Lakonan Jamie Foxx Cameron Diaz

36 Hours On Minorca