Kena Pulau Sebab Annoying Ayda Sedih Keluarga Sendiri Buat Tak Endah


Korang pernah terbayang tak bangun pagi-pagi Raya, tiba-tiba ada salji turun dekat luar?! Fuhh, kalau macam tu, bukan kita je takut, mak cik-mak cik semua berkumpul buat solat taubat tau! 
Haa, itu lah Ayda Jebat alami bila dia tiba-tiba boleh teleport ke dimensi yang berbeza! Terkejut dia jangan cakaplah, siapa je yang tak terkejut kan? Kalau korang nak tahu apa jadi, korang kena tengok video ni!
Ouh, baru tahu kenapa Ayda kene pulau dengan keluarga sendiri. Biasalah Ayda, kita kalau nak ada keluarga yang sempurna, macam-macam cara kita akan buat betul tak? 
Tahun ni Watsons juga tampilkan selebriti sensasi seperti Catriona Ross, Nazrudin Rahman, Angeline Tan, Ropie, Sabri Yunus, Coex, dan Nadhir Nasar, ‘Dimensi Raya Paling Unik’ akan membuatkan korang terhibur.

Kalau nak tahu betapa riuhnya raya Ayda tahun ni, korang kena tonton 4 video sekuel Watsons sekarang juga. Pasti korang pun tak senang duduk!
Tradisi Tailor Swipe
Keluarga Raya Pak Man 
Adik Jejaka Idaman COEX
Atuk Sembang Kencang Lagi
Hadiah Lumayan Untuk Dimenangi, Ada Diskaun 60% Untuk Item Kedua!
Dah alang-alang tengah cerita tentang iklan Raya Watsons ni, korang mesti tak sabar nak tahu apakah antara promosi eksklusif yang mereka tawarkan untuk Lebaran tahun ni kan?
Jujur kami cakap, dalam banyak-banyak promosi ditawarkan sebelum ni, tahun ni punya paling gempak sampai korang sendiri pun tak akan percaya! Memang Dimensi Raya Paling Unik! 
Kita mulakan dengan promosi paling dinantikan iaitu diskaun sehingga 60% untuk setiap item kedua. Fuhh, rugi sangat kalau korang tak berbelanja dekat Watsons sebab banyak tu potongan! Untuk maklumat lanjut, klik DI SINI.
Menang Tesla, Motor Vespa & Banyak Lagi Hanya Di Watsons!
Ya, korang baca headline tu betul! Korang berpeluang untuk menang semua hadiah lumayan ni hanya di Watsons saja tau! 
Bayangkan pagi-pagi raya, semua sanak saudara tercengang tengok korang bawa balik Tesla. Siapa je yang excited kan?! 
Tapi, semua hadiah ni khas untuk ahli Watsons saja! Kalau korang belum jadi ahli lagi, baik korang daftar sekarang! 
Antara hadiah yang korang berpeluang untuk menang sebagai ahli setia Watsons adalah:
Hadiah Utama: Sebuah kereta Tesla Model-Y  Hadiah Kedua: Sebuah Vespa Bike (3 pemenang) Hadiah saguhati:  Watsons e-Baucar bernilai RM50 (100 pemenang) Baucar RM8, sah untuk produk jenama Watsons saja dengan minima pembelian RM80 dan ke atas (220,000 pemenang) eBaucar RM18, sah untuk minima pembelian RM150 dan ke atas (220,000 pemenang) Amboi, meriah betul hadiah yang Watsons nak bagi ni kan? Kalau korang nak join, senang saja, korang ikut langkah mudah di bawah:
Langkah 1: Daftar sebagai ahli Watsons dengan menggunakan nombor telefon serta email yang betul, dan hantar di laman web rasmi Watsons atau aplikasi Watsons MY
Langkah 2: Belanja minima RM80 menggunakan apa jenis kad Visa di cawangan Watsons atau dalam talian untuk menerima satu (1) kelayakan
Langkah3: Hantarkan penyertaan korang di https://survey.aswatson.net/WISE/index.php/363968/lang-en 
Haa, senangkan? Untuk maklumat lanjut tentang peraduan ini, korang boleh klik DI SINI.
Hadiah Eksklusif Dengan Pembelian
Selain itu, bukan promosilah kalau tak ada Gift With Purchase kan? Untuk tahun ni, barangan yang mereka nak bagi dekat korang pun bukan biasa-biasa tau, branded punya! Antaranya:
NeoFlam Fika Rabbit Cookware Set
Tote Bag Edisi Terhad
Mini FIKA Ceramic Food Storage 200ml
Edisi Terhad Tote Bag dengan minima perbelanjaan RM180 MiniFIKA Ceramic Food Storage 200ml dengan minima RM250  NeoFlam Fika Rabbit Cookware Set dengan minima RM400 Psst, promosi ni layak untuk semua pembeli tak kiralah kalau korang beli dekat mana-mana cawangan Watsons berdekatan atau secara dalam talian. Bestnya!!
Baucar Kecantikan Dan Kesihatan Bernilai Sehingga RM190 Pun Ada!

Nak tahu apa yang lagi best? Korang juga boleh jimat lebih banyak dengan baucar Health and Beauty bernilai RM190 dengan minima perbelanjaan RM80. Pergh, memang inilah masa yang tepat untuk korang restock balik produk penjagaan kulit korang sebab banyak tu diskaun!
Rugi tau kalau tak guna semua baucar ni sebab bayangkan pagi Raya nanti tiba-tiba naik pula masalah kulit. Haa, kan dah susah! Sekurang-kurangnya kalau tebus, boleh cegah awal.
Kalau korang nak tebus baucar Health and Beauty ni, korang KLIK DI SINI. 
Jom Beli Sambil Beramal Dengan Watsons!

Siapa yang selalu bawa balik patung ke kampung tu, jangan lupa untuk dapatkan sekali patung Unik yang comel ni! 
Apa yang bestnya, sekarang Watsons buat diskaun istimewa 20% iaitu berjumlah RM30.88 kalau korang beli mana-mana jenama yang mengambil bahagian dalam promosi ini tau! Purr, ini yang kita mahu!
Psst, ia hanya tersedia di Peruncit kesihatan dan kecantikan O+O No.1 Malaysia, Watsons Malaysia secara kedai fizikal atau dalam talian. Klik DI SINI untuk dapatkan patung Unik!
Alang-alang tu, sebahagian daripada hasil jualan akan disumbangkan kepada Pertubuhan Kebajikan Pusat Jagaan Sri Mesra tau. Jadi, sambil korang beli, sambil korang beramal!
Tandakan Kalendar Untuk Promo Eksklusif Online

Tak sempat ke Watsons sebab sibuk sangat? Jangan risau, sale online pun ada tau. Kami dah kongsi banyak promosi daripada Watsons ni, korang tunggu apa lagi? Cepat rebut peluang keemasan ni sekarang!
Nikmati pengalaman membeli-belah yang menakjubkan pada 28 Mac 2024 dengan tawaran Flash Deals sehingga 70% serta Baucar 1-Hari* juga!
Serta nikmati PENGHANTARAN PERCUMA dengan perbelanjaan minimum RM100 juga*! tertakluk terma.
Maklumat lanjut, layari laman web rasmi Watsons atau ikuti media sosial di Facebook dan Instagram. 
The post Kena Pulau Sebab ‘Annoying’, Ayda Sedih Keluarga Sendiri Buat Tak Endah first appeared on KimchiDaily.my.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://kimchidaily.my/kena-pulau-sebab-annoying-ayda-sedih-keluarga-sendiri-buat-tak-endah/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Perodua Bakal Melancarkan Kenderaan Elektriknya Sendiri Menjelang Akhir 2025

Perodua Bakal Melancarkan Kenderaan Elektriknya Sendiri Menjelang Akhir 2025

papar berkaitan - pada 28/3/2024 - jumlah : 90 hits
Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri sebelum ini mengumumkan bahawa dua pengeluar kereta nasional boleh menghasilkan kenderaan elektrik pertama negara pada tahun 2025 CEO Proton berkata bulan lalu bahawa syarikat itu akan melan...
Saya Utamakan Keluarga Aiman Hakim Ridza Tolak Tawaran Berlakon Selama 6 Bulan Kini Jadi Kontraktor Rumah Pula

Saya Utamakan Keluarga Aiman Hakim Ridza Tolak Tawaran Berlakon Selama 6 Bulan Kini Jadi Kontraktor Rumah Pula

papar berkaitan - pada 8/3/2024 - jumlah : 125 hits
Pelakon kacak sensasi Aiman Hakim Ridza memaklumkan dia kini sedang sibuk menyiapkan rumahnya dan sanggup berehat sementara daripada mana mana tawaran berlakon selama 6 bulan Ujar Aiman dia sendiri kini menjadi kontraktor mengubahsuai rumah...
Surat Usah Jadikan Kementerian Pelancongan Seperti Syarikat Keluarga

Surat Usah Jadikan Kementerian Pelancongan Seperti Syarikat Keluarga

papar berkaitan - pada 8/3/2024 - jumlah : 111 hits
malaysiakini comSURAT Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia ingin menggesa perdana menteri mengambil peduli isu isu memalukan yang berlaku dalam Kementerian Pelancongan Seni dan Budaya yang tular sejak isu pemecatan ketua pengarah penggalak p...
Mohon Bantuan Untuk Keluarga Ini Mereka Perlukan Bantuan Anda Semua

Mohon Bantuan Untuk Keluarga Ini Mereka Perlukan Bantuan Anda Semua

papar berkaitan - pada 10/3/2024 - jumlah : 58 hits
Assalammualaikum W B T Salam Sejahtera Sahabat Khairul Idhham dari Taman Desa Baru Melaka dengan rendah diri memohon bantuan daripada Tuan Puan untuk membantu mengumpul dana kos rawatan anaknya NUR KAYLA AZZAHRA BINTI MOHAMED KHAIRUL IDHHAM...
Luluh Hati Suami Apabila Menyaksikan Sendiri Kecurangan Isteri Dengan Lelaki Lain Di Sebuah Hotel

Luluh Hati Suami Apabila Menyaksikan Sendiri Kecurangan Isteri Dengan Lelaki Lain Di Sebuah Hotel

papar berkaitan - pada 28/3/2024 - jumlah : 84 hits
Hati seorang suami hancur apabila dia secara langsung menyaksikan kecurangan isterinya dengan seorang lelaki di sebuah hotel Lelaki yang dikenali sebagai Rikza Firman Santoso 30 tahun dari Bangkalan Jawa Timur Indonesia pada awalnya mengeko...
Aisyah Hijanah Selamat Bersalin Alif Teega Sambut Sendiri Kelahiran Anak Ke 3

Aisyah Hijanah Selamat Bersalin Alif Teega Sambut Sendiri Kelahiran Anak Ke 3

papar berkaitan - pada 28/3/2024 - jumlah : 58 hits
Usahawan dan pempengaruh terkenal Aisyah Hijanah selamat bersalin anak perempuan apabila berkongsi video sewaktu suaminya Alif Teega sambut sendiri kelahiran anak ketiga mereka sambil dipantau doktor Proses kehamilan amp bersalin lancar Men...
Keh Keh Keh Baca Buku Sendiri

Keh Keh Keh Baca Buku Sendiri

papar berkaitan - pada 24/3/2024 - jumlah : 149 hits
Walaun dungu bila tengok post gambar baca buku punyalah sakit hati itu pun nak dibuat bahan tohmah Lepas tu nak bandingkan dengan Kononnya Hadi baca berbanding DS Anwar Sekali ada orang perasan Rupanya penulis buku yang Hadi baca tu adalah ...
Tak Perlu Bagitahu Seluruh Dunia Terlalu Terbuka Kongsi Hal Peribadi Anak Sendiri Shuib Dibidas Netizen

Tak Perlu Bagitahu Seluruh Dunia Terlalu Terbuka Kongsi Hal Peribadi Anak Sendiri Shuib Dibidas Netizen

papar berkaitan - pada 25/3/2024 - jumlah : 87 hits
Pelawak dan usahawan popular Shuib terima kecaman daripada netizen kerana dianggap terlalu terbuka dengan apa yang dikongsikan di media sosial hingga anak perempuannya yang sudah datang haid juga dirakam dan dimuat naik di media sosial Simp...
Gempar Bekas Ahli T Ara Ini Dibawa Ke Hospital Selepas Cuba Ambil Nyawa Sendiri

Gempar Bekas Ahli T Ara Ini Dibawa Ke Hospital Selepas Cuba Ambil Nyawa Sendiri

papar berkaitan - pada 27/3/2024 - jumlah : 144 hits
Mengejutkan apabila bekas ahli T ARA iaitu Ahreum dikhabarkan cuba mengambil nyawanya sendiri Artikel Berkaitan Menurut laporan eksklusif dari media Korea wanita itu digegaskan ke hospital untuk mendapatkan rawatan selepas cuba membunuh dir...
Buasir Otak Tv Hadiah Hari Guru Ikut Kerja Bapa Be Like

Nepal Haram Produk Rempah Dari India Selepas Hong Kong Singapura

T18c24 Bayi Aina Muntah Susu Beku Macam Keju

Gulai Udang Nenas

Govt To Continue Using E Jamin Bail System

Harris Alif Dari Idola Kecil Ke Selebriti Serba Boleh

Road And Track A Lithe Bmw R80 Restomod By 46works

2 Pegawai Polis Johor Terbunuh Suspek Dikaitkan Dengan Kumpulan Pengganas Jemaah Islamiyah



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Anggun Mikayla Viu Malaysia

Keputusan Markah Mingguan Senarai Lagu Tugasan The Hardest Singing Show Astro Malaysia

Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya


Spring Harbor House By Johnsen Schmaling Architects In Madison Wisconsin

Pengukus Lubang Tepi

Bayaran Balik Ptptn Tarikh Pengecualian Penangguhan

Stay Fashionably Fit With Huawei Fit 3 Now Available From Rm559

Pekerjaan Firma Prop Dalam Mencari Pedagang Terbaik

New Environment