Kalki 2898 Ad Memberi Pengalaman Unik Kepada Penonton




Ulasan Kalki 2898 AD {4.0/5} & Penilaian Ulasan Pelakon: Prabhas, Amitabh Bachchan, Deepika Padukone

Pengarah: Nag Ashwin
Ulasan Cerita Filem Kalki 2898 AD:
KALKI 2898 AD mengisahkan tentang seorang lelaki luar biasa di masa depan. Tahunnya adalah 2898 AD. Bhairava (Prabhas) adalah pemburu hadiah yang tinggal di bandar terakhir di bumi – Kashi. Semua bandar lain telah lenyap dan penduduk Kashi menjalani kehidupan susah payah. Penduduk elit pula tinggal di tempat bernama ‘Kompleks’. Impian Bhairava adalah untuk mendapat cukup wang untuk mendapatkan tempat di Kompleks. Kompleks diatur oleh seorang komandan bernama Manas (Saswata Chatterjee) dan dia melaporkan kepada Supreme Yaskin (Kamal Haasan). Yaskin telah memulakan ‘Projek K’ dan telah memenjarakan ibu yang sedang mengandung untuk eksperimen. Salah satu ibu tersebut ialah Sumati (Deepika Padukone). Tanpa pengetahuan penduduk Kompleks dan angkatan bersenjata, salah seorang rakan kerjanya ialah Lily (Kavya Ramachandran), seorang pemberontak. Pemberontak ini menentang Kompleks dan tinggal di lokasi rahsia yang bernama Shambala. Keadaan memaksa Lily untuk membawa keluar Sumati dari Kompleks sebelum dia terbunuh. Satu ganjaran diletakkan pada Sumati dan Bhairava berusaha mengejarnya. Tiba-tiba, Ashwatthama (Amitabh Bachchan) dibangkitkan dan dia memutuskan untuk menyelamatkan nyawa Sumati dengan apa cara sekalipun. Apa yang berlaku seterusnya membentuk sisa filem ini.
Ulasan Cerita Filem Kalki 2898 AD:
Cerita Nag Ashwin adalah fantastik dan telah menggabungkan mitos dengan masa depan dengan lancar. Skrinplay Nag Ashwin (skrinplay tambahan oleh Rutham Samar) mempunyai beberapa titik lemah. Namun, beliau mengimbangi dengan bahagian seterusnya yang tegang dan menarik perhatian. Dialog Sai Madhav Burra (dialog tambahan oleh B S Sarwagna Kumar) adalah baik tetapi beberapa dialog ‘Telur Paskah’ menambah kepada unsur humor.
Pengarah Nag Ashwin sangat hebat. Dari awal, adalah jelas bahawa ini adalah usaha yang jujur. Sudut mitologi adalah USP dan ia tidak ditambahkan hanya untuk sekadar mengambil hati. Selain itu, cara ini digabungkan dengan cerita era distopia secara bijak boleh dikatakan luar biasa. Watak-watak dan busur mereka menambah keseronokan dan kegilaan dan apabila mereka semua bersatu, filem ini menjadi semakin mengasyikkan. Cameo yang banyak juga menyumbang kepada kadar hiburan. Bahagian penamat adalah bahagian terbaik dalam perniagaan ini dan dijangkakan banyak sorakan dan tepukan di ketika ini.
Di sisi lain, kecuali bagi adegan pengenalan dan titik pertengahan, separuh pertama adalah lemah. Dunia 2898 AD tidak diterangkan dengan jelas dan oleh itu, penonton mungkin tidak terhubung sepenuhnya dengannya. Tambahan pula, eksperimen Yaskin tidak diterangkan dengan jelas dan ia mungkin membingungkan penonton. Akhir sekali, beberapa adegan dan momen mungkin memberikan perasaan deja vu daripada filem seperti MAD MAX dan BAAHUBALI.
Trailer Kalki 2898 AD – Hindi | Prabhas | Amitabh Bachchan | Kamal Haasan | Deepika Padukone

Ulasan Performa Filem Kalki 2898 AD:
Prabhas berada dalam bentuk terbaik. Beliau hebat dalam adegan aksi tetapi perhatikan beliau dalam urutan lucu. Beliau memainkan peranan dengan yakin. Amitabh Bachchan bersinar dengan cemerlang. Beliau mempunyai watak tindakan mass dan hanya beliau sahaja yang boleh memegang peranan ini. Pelakonan Deepika Padukone menambah kepada filem dan beliau memberikan persembahan yang cemerlang. Kamal Haasan hanya ada dalam dua adegan tetapi melakonkannya dengan cemerlang. Disha Patani (Roxie) kelihatan memukau tetapi perannya dipaksa ke dalam naratif. Kavya Ramachandran dan Saswata Chatterjee memberikan sokongan yang berkesan. Brahmanandam (Rajan) mencecah gelak. Shobana (Mariam) dan Anna Ben (Kyra) meninggalkan kesan yang besar. Anil George (Bani), Pasupathy (Veeran), Ayaz Pasha (Ajju) dan Keya Nair (Raia) adalah saksama. Keerthy Suresh hebat sebagai suara Bujji. Akhir sekali, Mrunal Thakur, S S Rajamouli, Ram Gopal Varma, Vijay Deverakonda, Dulquer Salmaan dan sebagainya sangat baik dalam penampilan istimewa.
Ulasan muzik dan aspek teknikal lain Filem Kalki 2898 AD:
Muzik Santhosh Narayanan sangat lemah. Tidak ada lagu yang memori. Skor latar belakang Santhosh Narayanan adalah hebat.
Perspektif kamera Djordje Stojiljkovic adalah sangat baik, terutamanya dalam adegan kejaran. Reka bentuk produksi Nitin Zihani Choudhary adalah imaginatif. Kostum-kostumnya bergaya dan mempunyai getaran masa depan. VFX sepadan dengan standard global dan tidak kelihatan murahan walaupun dalam satu bingkai. Aksi King Solomon, Andy Long, Peter Heins, Satish, Anbariv dan Nick Powell boleh menjadi lebih menarik tetapi keseluruhannya, mereka menyumbang kepada hiburan dan skala filem. Penyuntingan Kotagiri Venkateswara Rao secara keseluruhannya baik tetapi boleh menjadi lebih lancar dalam beberapa adegan. Adegan perkelahian antara Amitabh Bachchan dan Prabhas, sebagai contoh, terlalu panjang dan berulang-ulang.
Kesimpulan Ulasan Filem Kalki 2898 AD:
Secara keseluruhan, KALKI 2898 AD berdiri sebagai satu spektakel megah yang menggambarkan masa depan seperti belum pernah sebelum ini dalam filem India dan juga menggabungkan mitologi dengan lancar, dengan demikian memberikan pengalaman unik kepada penonton. Di pasaran, ia telah mengambil langkah awal yang pantas dan dengan mulut kata yang positif, ia mempunyai potensi untuk mencapai kejayaan yang mengejutkan.


Source link
The post KALKI 2898 AD memberi pengalaman unik kepada penonton appeared first on Edisi Viral Plus.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://plus.edisiviral.com/kalki-2898-ad-memberi-pengalaman-unik-kepada-penonton/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
No Plans For The Weekend Give Kalki 2898 Ad A Shot

No Plans For The Weekend Give Kalki 2898 Ad A Shot

papar berkaitan - pada 14/7/2024 - jumlah : 147 hits
The Indian movie industry has seen significant growth over the past few years producing films that cater to diverse audiences worldwide One such film currently showing in cinemas is Kalki 2898 AD As soon as it hit theatres on 27 June it cre...
Pengalaman Mengerjakan Umrah Pertama Sendiri Selama 12hari 10malam Part 2

Pengalaman Mengerjakan Umrah Pertama Sendiri Selama 12hari 10malam Part 2

papar berkaitan - pada 13/7/2024 - jumlah : 120 hits
Salam to all readers Memandangkan aku lapang harini jadinya aku continue cerita aku semasa berada di Kota Mekah Yup setibanya di Kota Mekah kami check in bilik hotel terlebih dahulu untuk letak barang persiapkan diri untuk mengerjakan ibada...
Nikmati Pengalaman Bermain Terbaik Dengan Steamdeck Oled Lcd Termasuk 5000 Permainan

Nikmati Pengalaman Bermain Terbaik Dengan Steamdeck Oled Lcd Termasuk 5000 Permainan

papar berkaitan - pada 17/7/2024 - jumlah : 80 hits
Nikmati permainan terbaik dengan Steamdeck OLED LCD Termasuk 5000 permainan dan 22 emulator Dual Boot untuk pengalaman gaming yang lebih lancar Pelbagai pilihan storan 1TB 512GB 256GB 64GB Set lengkap brand new original dari Valve Dapatkan ...
Pemain Badminton Negara Mendapat Tepuk Tangan Berdiri Daripada Penonton Eropah Di Paris 2024

Pemain Badminton Negara Mendapat Tepuk Tangan Berdiri Daripada Penonton Eropah Di Paris 2024

papar berkaitan - pada 30/7/2024 - jumlah : 127 hits
TANPA menyaksikan rakan sebangsa memberi sorakan kepada atlet Olimpik Malaysia tidak bermaksud mereka tidak menerima tepukan tangan untuk persembahan yang dedikasi Pasukan badminton negara dilaporkan menerima tepuk sorak daripada penonton E...
Kelakar Tapi Meski Popular Ini Sebab Penonton Kecewa Dengan Miss Night And Day

Kelakar Tapi Meski Popular Ini Sebab Penonton Kecewa Dengan Miss Night And Day

papar berkaitan - pada 17/7/2024 - jumlah : 84 hits
Ramai rasanya yang seronok menonton Miss Night And Day kan Artikel Berkaitan Baru baru ini peminat drama itu melakukan perbincangan secara besar besaran mengenai babak hero kedua Baek Soo ho yang sepertinya lebih banyak berbanding Choi Jin ...
Tak Nak Kahwin Tapi Tidur Penonton Marah Lihat Babak Ini Dalam Good Partner

Tak Nak Kahwin Tapi Tidur Penonton Marah Lihat Babak Ini Dalam Good Partner

papar berkaitan - pada 22/7/2024 - jumlah : 65 hits
Bukan mudah nak puaskan hati penonton K Drama kan Artikel Berkaitan Terbaru penonton telah meluahkan kekecewaan melihat babak ini di dalam drama Good Partner Ianya ialah di mana Han Yu ri dilihat berbaring di atas katil yang sama dengan Jo ...
Filem Reeza Gtr

Ringgit Opens Slightly Lower Against Us Rises Vs Other Major Currencies

Kl Bird Park

Optimizing Gold Trading With The Moving Average Convergence Divergence Indicator

Expert Malaysians Deeply Involved In Online Scams Human Trafficking

Zus Coffee With Ceo Latte

4 Resipi Sarapan Mudah Boleh Masak Guna Air Fryer Je

Generate Unique Brand Names


echo '';
Biodata 30 Peserta Muzikal Lawak Superstar 2024 Musim 4 Astro Warna

Biodata Ojen Aiwah Usahawan Kunafa Terkenal Personaliti TikTok Dan Penyanyi Lagu Hubb

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Hai Cinta Dengarkanlah Slot Akasia TV3

10 Drama Melayu Terbaru TV3 2024 Best Mesti Tonton Juga Tersedia Online

Biodata Acap S Peserta Muzikal Lawak Superstar 2024 Musim 4 Yang Juga Personaliti Tiktok Live Viral


Business Card Kreatif Menonjolkan Identiti Jenama Anda Dengan Cara Unik

Meningkatkan Penjenamaan Produk Dengan Wrapping Paper Yang Kreatif Dan Menarik

Jana Pendapatan Bersama Al Ard Dan Bantu Ekonomi Para Petani Di Palestine

Bufet Hari Ahad Dengan Harga Bawah Rm100 Di Hotel Lima Bintang Parkroyal Collection Kuala Lumpur

Optimizing Gold Trading With The Moving Average Convergence Divergence Indicator

Cengkih Rempah Berharga Dengan Manfaat Kesihatan