Jom Serbu Sale 90 Dan Berpeluang Miliki 2 Kereta Baru Hanya Di Mitsui Outlet Park Klia Sepang


Biar betul, diskaun sampai 90%?
Iya betul, korang tak salah baca. Kat Mitsui Outlet Park KLIA Sepang sekarang ni tengah berlangsung Christmas Sale sehingga 90 peratus! Rugi kalau tak pergi. Bukan tu je, korang boleh..
.. Shopping sampai tengah malam Krismas dah nak tiba, tapi hadiah tak beli lagi?
Jangan risau, korang boleh shopping pelbagai hadiah sampai 12 tengah malam pada 20 dan 21 Disember ini dengan diskaun serta tawaran eksklusif produk berjenama di Mitsui Outlet Park KLIA Sepang, antaranya..
Promosi Adidas

Beauty Scents..

Calvin Klein..

Puma..


Menang kereta Bukan satu, tapi DUA buah kereta yang ditawarkan untuk korang! Dengan pembelian sekurangnya RM300, korang berpeluang membawa pulang Toyota Avanza dan Toyota Yaris. Lagi banyak korang berbelanja, lagi tinggi peluang untuk menang.

Pertandingan ni sampai 1 Januari je tau, jadi cepat-cepat serbu Mitsui Outlet Park KLIA Sepang okayy. Mana tahu, kedua-dua kereta tu jadi milik korang nanti, kan?
Pesta kasut di Tropical Plaza, GF Kasut pelengkap fesyen. Kat Mitsui Outlet Park KLIA Sepang ni, korang boleh cari kasut idaman dari jenama Clarks dan Skechers dengan diskaun yang hebat tau.
Bermula 18 Disember hingga 1 Januari akan datang, korang berpeluang dapatkan kasut Skechers dengan diskaun hingga 50%. Nak lagi? Korang boleh dapat diskaun tambahan 5% bila membeli 3 pasang kasut dan tambahan 10% bila korang beli 5 pasang kasut.
Haa.. apa lagi? Ajaklah kawan-kawan serbu kedai ni!






Eh, bukan tu saja. Clarks pun ada buat sale tau dari 24 Disember sampai 5 Januari depan. Korang boleh beli kasut wanita pada harga berpatutan RM160, kasut lelaki pada RM180 dan kasut kanak-kanak pada harga RM60. Berbaloi kan?


Sudahlah harga berpatutan, dapat lagi baucer tunai dengan pembelian RM500 dalam satu transaksi. Ada hadiah misteri lagi pada waktu happy hour. Bestnyaa lah kan.
Anak bosan berjalan? Jangan risau, Outdoor Polar Snow Playland kan ada Bila membeli-belah dengan keluarga, pasti ada babak-babak anak kecil mula bosan. Iyalah, mak ayah masing-masing fokus cari barang idaman masing-masing.
Tapi jangan risau, Mitsui Outlet Park KLIA Sepang dah jangkakan situasi ni. Sebab itu, anak-anak korang boleh main dekat Outdoor Polar Snow Playland.

Main salji sebenar..
Apa yang paling best kat sini, anak-anak korang boleh main salji sebenar tau! Mereka boleh main permainan menarik dan papan gelongsor pada suhu -5 darjah selsius. Tak payah pergi luar negara, pergi je ke Pintu Masuk 4, berhampiran Restoran Gao! Gao! Tiket cuma RM20 sahaja. Sangat berbaloi untuk pengalaman yang menyeronokkan ni.




Pose, snap dan menang baucer RM100 Wah, dengan posing pun boleh menang baucer bernilai RM100? Macam mana tu?
Senang je caranya. Korang ambil je gambar dengan pose paling menarik di Mitsui Park Outlet KLIA Sepang Mirror Light Room, muat naik ke sosial media dengan tanda pagar #MOPPOSE dan anda berpeluang memenangi baucer membeli belah bernilai RM100.

Peraduan hingga 9 Februari 2020. Pastikan pose anda paling menarik untuk jadi antara 20 pemenang tau. Semoga berjaya!
Spin & Win Dengan hanya RM50 satu resit, korang layak sertai Spin & Win dan berpeluang menangi hadiah menarik dari Mitsui Outlet Park KLIA Sepang antaranya baucer membeli belah, bagasi, jam mewah dan banyak lagi!
Tawaran ni bakal menanti korang bermula 23 Disember ini sampai 1 Januari 2020.
Poskad percuma Sapa tak suka barang percuma kan? Menariknya bagi korang yang berkunjung ke Mitsui Outlet Park KLIA Sepang, korang berpeluang mendapat Polar Christmas Postcard apabila berbelanja minimum RM150.
Sudahlah kadnya pun cantik-cantikk.

Jadi apa tunggu lagi, cepat-cepat ajak kawan serbu Mitsui Outlet Park KLIA Sepang minggu depan.
Untuk maklumat lanjut, korang boleh layari Facebook, Instagram dan laman web Mitsui Outlet Park KLIA Sepang. Jangan lepaskan peluang!
The post Jom Serbu! Sale 90% Dan Berpeluang Miliki 2 Kereta Baru, Hanya Di Mitsui Outlet Park KLIA Sepang appeared first on Siakap Keli.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://siakapkeli.my/2019/12/19/jom-serbu-sale-90-dan-berpeluang-miliki-2-kereta-baru-hanya-di-mitsui-outlet-park-klia-sepang/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hanya Miliki 3 Bnnk Sulsel Masuk Urutan Ke 7 Penyalahguna Narkotika

Hanya Miliki 3 Bnnk Sulsel Masuk Urutan Ke 7 Penyalahguna Narkotika

papar berkaitan - pada 19/12/2019 - jumlah : 204 hits
Idris mengungkap menurut amanat UU No 35 tahun 2009 bahwa BNN terdiri dari BNN di tingkat provinsi dan ada di setiap kabupaten kota
Geram Kereta Kena Double Park Lelaki Hadiahkan Kondom Tanda Panas Hati

Geram Kereta Kena Double Park Lelaki Hadiahkan Kondom Tanda Panas Hati

papar berkaitan - pada 6/12/2019 - jumlah : 313 hits
Mungkin hampir semua orang pernah alami insiden kecil seperti ini Malah ada juga segelintir pemandu yang tidak bertanggungjawab sering menghalang parking kereta lain Bermacam macam ragam orang di dalam dunia ini Namun sebagai manusia biasa ...
Hiburan Isteri Baru Da I Farhan Nafi Curi Kereta Kenari Beri Alasan Letak Nombor Plat Palsu

Hiburan Isteri Baru Da I Farhan Nafi Curi Kereta Kenari Beri Alasan Letak Nombor Plat Palsu

papar berkaitan - pada 12/12/2019 - jumlah : 621 hits
Sebelum ini seorang lelaki melalui akaun Facebooknya mendakwa Noorainul Naqim Mohd Radzi 40 an yang baru berkahwin dengan pemenang rancangan program televisyen realiti iaitu Nik Ahmad Farhan Nik Mohamad 29 telah melarikan sebuah kereta Kena...
Baru 23 Tahun Dah Berjaya Pelajar Miliki Syarikat Runner Harga Rm1juta

Baru 23 Tahun Dah Berjaya Pelajar Miliki Syarikat Runner Harga Rm1juta

papar berkaitan - pada 14/12/2019 - jumlah : 312 hits
Sekiranya mahasiswa lain risau tentang pekerjaan sebaik tamat belajar Muhammad Ziyad Mohd Yazid pula sudah memiliki sebuah syarikat GetMove Sdn Bhd yang bernilai RM1 juta Pelajar berumur 23 tahun itu menjalankan perniagaan menguruskan perkh...
Budak Calar 10 Buah Kereta Audi Baru Di Showroom Ibu Bapanya Terpaksa Bayar Ganti Rugi Rm118 331

Budak Calar 10 Buah Kereta Audi Baru Di Showroom Ibu Bapanya Terpaksa Bayar Ganti Rugi Rm118 331

papar berkaitan - pada 11/12/2019 - jumlah : 816 hits
Budak calar 10 buah kereta Audi baru di showroom ibu bapanya terpaksa bayar ganti rugi RM118 331Seorang kanak kanak perempuan berusia tiga tahun mencalar sebanyak 10 buah kereta Audi di bilik pameran dengan menggunakan batu Kejadian itu ber...
Banyak Fitur Baru Harga New Suzuki Baleno Hanya Rp 221 233 Juta

Banyak Fitur Baru Harga New Suzuki Baleno Hanya Rp 221 233 Juta

papar berkaitan - pada 21/12/2019 - jumlah : 206 hits
Suzuki Indomobil Sales meluncurkan New Baleno model hatchback generasi keenam andalannya di kawasan SCBD Jakarta Pusat Jumat petang New Baleno dibanderol Rp 233 5 juta untuk transmisi otomatis dan Rp 221 juta untuk transmisi manual Harga in...
Tahun Baru Azam Baru Jom Mula Bersenam Bersama Huawei Dengan Harga Serendah Rm8 97 Sehari

Tahun Baru Azam Baru Jom Mula Bersenam Bersama Huawei Dengan Harga Serendah Rm8 97 Sehari

papar berkaitan - pada 24/12/2019 - jumlah : 389 hits
Pejam celik pejam celik tahun 2020 bakal tiba tidak lama lagi Biasalah bila tahun baru azam pun mesti baru juga kan Untuk 2020 ini salah satu azam Abang Nara tak lain tak bukan ialah nak BERSENAM Iyerlah berat badan pun dah cecah lebih 80kg...
Sunnah Timbang Rambut Bayi Baru Lahir

Sunnah Timbang Rambut Bayi Baru Lahir

papar berkaitan - pada 12/12/2019 - jumlah : 1787 hits
Cukur Jambul VS Cukur Rambut Penuh Tahniah buat mereka yang baru sahaja menyambut cahayamata yang baru Ini info yang sangat berguna bagi mereka yang ingin timbang rambut bayi yang baru lahir Kiraan timbangan emas bagi rambut bayiSeringkali ...
Aturan Baru Sri Mulyani Pejabat Eselon Iii Tak Boleh Lagi Naik Pesawat Kelas Bisnis

Aturan Baru Sri Mulyani Pejabat Eselon Iii Tak Boleh Lagi Naik Pesawat Kelas Bisnis

papar berkaitan - pada 12/12/2019 - jumlah : 199 hits
Direktur Jenderal Perbendaharaan Negara Kementerian Keuangan Andin Hadiyanto mengatakan perbedaan kedua aturan tersebut adalah eselon III tak lagi boleh terbang menggunakan pesawat kelas bisnis jika penerbangan kurang dari 8 jam
Fungi Wechat Yang Ramai Tak Tahu

Ziana Zain Duta Rasmi Csa Academy

Taman Tema Genting Highland

Di Masjid Muhammadiyah Nurul Yakin Paus Quran Dan Sains By Dr Hm Raki

Asan Lembu The Movie

Hospital Kuala Pilah

Potong Ikan Keluar Api

Ramadan Bazaars 2024 Exploring The Culinary Delights Of Selangor S Ramadan Bazaars



Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo


Mangkuk Correle 2024

Diy Toy For Toddler

Peristiwa Nuzul Al Quran Dan Bekalan Air

Swaylin Bechuanka Nuan Chord

Sanusi Henti Retorik Kxp Tumpu Projek Loji Rawatan Air

Attacks On Govt By Minority Groups Need To Be Curbed Zahid