Jom Kenali Pokok Bunga

Jom Kenali Pokok Bunga

pada 22/5/2015 - jumlah : 1075 hits
Assalammualaikum wbt Kali ni aku nak ajak korang mengenali pokok bunga yang korang selalu tengok sebenarnya ada sesetengah bunga tu aku baru tau namanya sebelum aku meneruskan kerja aku kena kenalpasti dulu nama nama pokok baru la senang na...
Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hobi Curi Pokok Bunga

Hobi Curi Pokok Bunga

papar berkaitan - pada 16/5/2015 - jumlah : 1508 hits
Assalamulaikum dan salam sejahtera Ini bukan pasu tersebut SEGAMAT Seorang lelaki berusia 29 tahun yang juga penganggur mempunyai hobi pelik iaitu mencuri pokok bunga kerana selain terlalu meminati bidang penanaman tanaman berkenaan ia diju...
Pengalaman Saie Menamam Pokok Bunga

Pengalaman Saie Menamam Pokok Bunga

papar berkaitan - pada 12/5/2015 - jumlah : 505 hits
MENANAM POKOK BUNGAAntara hobi saie malam2 saie rajin mengebur tanah n membelek2 pokok bunga saie rase macam petani pula hehehehehehe ore yang cakap gitu kat saie bile saie dok mengebur tanah jaga pokok nim tak susah mana cuma kena pandai p...
Mirosoft Office 2010 Jom Kenali

Mirosoft Office 2010 Jom Kenali

papar berkaitan - pada 16/5/2015 - jumlah : 221 hits
Perkembangan teknologi begitu laju dan luas dari hari ke hari Pelbagai sektor teknologi berkembang dari masa ke semasa bagi memudahkan segala gerak kerja manusia seharian Selain itu teknologi juga merupakan saingan ekonomi yang hebat di zam...
Pokok Di Dalam Rumah

Pokok Di Dalam Rumah

papar berkaitan - pada 19/5/2015 - jumlah : 576 hits
Tidakkah hebat jika mempunyai pokok di dalam rumah anda bagi pecinta alam semulajadi untuk berasa dekat dengan alam semulajadi Sebab itulah mereka bina rumah seperti ini kita tidak perlu memotong pokok yang menghalang untuk mendirikan rumah...
Foto Pokok Kedua Terbesar Didunia Bersaiz Raksasa Berusia 3200 Tahun

Foto Pokok Kedua Terbesar Didunia Bersaiz Raksasa Berusia 3200 Tahun

papar berkaitan - pada 19/5/2015 - jumlah : 909 hits
Pada Disember 2012 jurugambar National Geographic Michael Nick Nichols pergi ke Taman Nasional Sequoia di California untuk mengambil gambar Presiden sebuah pokok Sequoia bersaiz raksasa yang merupakan pokok terbesar kedua di dunia jika diuk...
Kewujudan Pokok Berwarna Pelangi Di Dunia

Kewujudan Pokok Berwarna Pelangi Di Dunia

papar berkaitan - pada 19/5/2015 - jumlah : 570 hits
Mesti ramai tertanya tanya wujud ke pokok pelangi ini atau sengaja orang cat Sebenarnya pokok ini memang wujud dalam dunia ini Pokok pelangi ini dikenali sebagai Eucalyptus Rainbow yang mempunyai pelbagai warna daripada pelangi sebenar Poko...
Anggota Bomba Ini Cuba Menyelamatkan Kucing Di Atas Pokok Akhirya Mereka Pula Dikejutkan

Anggota Bomba Ini Cuba Menyelamatkan Kucing Di Atas Pokok Akhirya Mereka Pula Dikejutkan

papar berkaitan - pada 20/5/2015 - jumlah : 461 hits
Kejadian yang berlaku di Bandar Seri Putra Bangi ini direkodkan oleh sepasang suami isteri yang ingin menuju ke pasar malam Kejadian di mana penduduk meminta pihak Bomba menyelamatkan seekor kucing yang terperangkap di atas pokok Video ters...
Awas Inilah 11 Pokok Yang Menjadi Tempat Tinggal Hantu

Awas Inilah 11 Pokok Yang Menjadi Tempat Tinggal Hantu

papar berkaitan - pada 25/5/2015 - jumlah : 7352 hits
Awas Inilah 11 Pokok Yang Menjadi Tempat Tinggal HantuPokok AraPokok ara yang mirip dengan pokok beringin merupakan tempat tinggal bagi segala macam jenis hantu Pokok KekabuPohon kekabu atau kapuk merupakan pokok yang menjadi tempat tinggal...
Jangan Ambil Pokok Buluh Itu

Jangan Ambil Pokok Buluh Itu

papar berkaitan - pada 24/5/2015 - jumlah : 2435 hits
Pernah dengar tak orang nasihat kalau nak hias rumah tanam pokok pokok hiasan atau bunga bunga jangan main pakkal ambik aja Ambik kat tepi jalan ambik kat tepi hutan tepi sungai Pendek kata benda jumpa bawak balik dan tanam kat depan rumah ...
7 Tips Cara Surirumah Simpan Duit

Inspirational Ideas Of Dining Room Decor That Are Delightful

Ppbm Jangan Angkuh Pemuda Umno

Zahid Hormat Keputusan Umno Sabah Isu Pelantikan Ketua Menteri

Siapa Siffu Azmin

Nota Iring Untuk Najib

Resepi Muffin Blueberry Gebu Mudah Dan Sedap Sukatan Cawan

Tanpa Rela Misha Omar Ost Cinta Sekali Lagi



Biodata Penyanyi Oja Peserta Gegar Vaganza Musim 7 GV7 2020

Resepi Sultana Scone Paling Mudah

Realiti Sebenar Kerjaya Dalam Bidang Pembangunan Videogame

Senarai Lagu Tugasan Konsert Akhir Big Stage 2020 Minggu 8

Keputusan Markah Peserta Konsert Separuh Akhir Big Stage 2020 Minggu 7


What Now After Saturday S Election

Dari Mana Tengku Adnan Dapat Kekayaan Luar Biasa Harakahdaily

Penyelidik Amerika Mula Suntik Vaksin Percubaan Covid 19 Ke Atas Manusia

Lagi 2 000 Warga Rohingya Sertai Himpunan Jemaah Tabligh Di Masjid Sri Petaling Dicari

Semua Isirumah Singapura Dapat 500ml Pembasmi Kuman Percuma

Pembawa Coronavirus Tiada Simptom Namun Masih Boleh Menjangkiti Orang Lain Kajian