Jenis Perempuan Yang Lelaki Respect Penuh Hormat


Jenis Perempuan Yang Lelaki Respect Penuh Hormat | Orang lelaki ni, senakal manapun mereka, memang ada sesuatu yang boleh bikin mereka terdiam! Begitu juga dengan perempuan. Bagi pandangan lelaki, perempuan ini ada banyak jenis. Jangan risau dengan bentuk badan kerana lelaki ada pendapat tersendiri dan tidak semua hanya memandang pada zahir semata-mata. Ada saja lelaki yang sukakan perempuan yang bertubuh lebih berisi berbanding bentuk tubuh yang kurus melidi. 

Tak kisah lah perempuan tu tak cantik, gelap, gemuk, hitam manis atau sebagainya, yang pasti bila perempuan tu jenis yang punya sikap boleh lelaki respect, kami akan terima dengan hati yang terbuka. Jika ramai perempuan sukakan lelaki yang kelakar dan lucu, kerana lelaki jenis ini mampu menarik perhatian perempuan terhadap lelaki tersebut. Lelaki juga ada jenis-jenis perempuan yang paling disukai dan dirasakan menarik.  Tak bermakna pandai makeup itu semua lelaki suka dan hormat. Tak makeup tebal pun lelaki suka.
 
Kenapa lelaki suka kacau perempuan? Kenapa lelaki suka buat macam tu? Tak lain dan tak bukan hanya kerana fun, rasa terhibur. Tapi lelaki tak kan kacau perempuan sembarangan. Jika mengacau perempuan yang aggresive itu perkara biasa sekadar untuk fun tetapi untuk mengacau perempuan yang berpakaian sopan dengan tudung liput yang labuh, rasanya sukar sekali.  Bukan sebab si lelaki ni tak boleh kacau tapi disebabkan ini adalah salah satu jenis perempuan yang lelaki respect penuh hormat!
Tak percaya? Kalau tak percaya, boleh tanya mana-mana lelaki yang dikenali. Sebab apa mereka kacau perempuan? Jawapannya kerana itu boleh beri fun. Rasa terhibur. Ini kacau yang 'tidak keterlaluan' maksud abang. Kacau sekadar usik nak kenalan macam tu. Bukannya sampai tahap terus ajak gi jalan walau baru kenal. Yang itu lelaki perangai kasanova! 
Jika perempuan ada jenis menggedik dan pisau cukur, lelaki pun ada dari jenis playboy dan kasanova. Jenis ini dari awal dah boleh detect jadi kalau jumpa tak perlulah nak tunggu lama-lama. 
Jenis Perempuan Yang Lelaki Respect Penuh HormatAntara jenis perempuan yang lelaki respect penuh hormat hingga terasa segan nak bertentang mata ketika berbicara adalah :
#1 - Perempuan Yang Tahu Erti Malu  #2 - Perempuan Yang Menutup Seluruh Auratnya Dengan Baik

#3 - Perempuan Yang Bercakap Dengan Lemah Lembut Dan Sopan 
#4 - Perempuan Yang Menjaga Akhlak Dan Tak Tinggal Solat 
#5 - Perempuan Yang Tahu Hormati Orang Tua 
Dengan lima ciri utama ini, barulah berani dan yakin untuk buka mulut minta mak ayah tolong hantar rombongan masuk meminang.
 
Selain dari itu, ada ramai juga lelaki yang terpikat pada wanita yang bersikap keibuan, lembut, mengambil berat dan penuh kasih sayang.
 Wanita comel yang punya pesonaliti menarik dan ada wajah keibuan juga mampu membuat lelaki menjadi hormat, cair dan jatuh sayang. Wanita jenis ini walau comel tetapi sangat berbeza dengan gadis yang mengada-ngada. 
Orang lelaki jika terjumpa perempuan dari lima kategori di atas ini, memang terus datang rasa respect penuh hormat kerana bagi lelaki wanita seperti ini sangat layak untuk dijadikan isteri. Calon menantu terbaik untuk bawa balik tunjuk depan orang tua.  Selain daripada jenis perempuan yang lelaki respect, sudah tentu ada juga jenis lelaki yang perempuan respect. Berdasarkan bacaan dan jawapan daripada orang lain, antaranya dikhabarkan yang perempuan respect pada lelaki dari jenis yang suka duduk rumah dan pandai dalam menguruskan rumah.  Bagi perempuan, lelaki sebegini sangat beruntung jika dapat dijadikan suami kerana boleh bantu mereka selepas berumah tangga. 
Wanita yang ayu, lemah lembut da sopan antara kriteria-kriteria yang menjadi dambaan lelaki. Namun, tak semua gadis menepati citarasanya. Jadi, buat gadis-gadis di luar sana jangan terkilan jika tak punya sifat perempuan yang paling dihomati oleh kaum lelaki ini.

Masih Belum Jumpa Jodoh? Jangan Risau!
Jodoh itu ditangan Tuhan. Tiba masanya akan datang juga. Walau semua orang nak partner yang perfect, tapi tak semua yang kita nak tu kita boleh dapat. Walau rata-rata lelaki menyukai wanita yang mempunyai bentuk tubuh yang menawan dan mempunyai rupa paras cantik tapi jika tak tahu nak menghormati orang tua, apa gunanya. 
Jangan risau dengan bentuk badan kerana setiap lelaki ada pendapat mereka masing-masing. Tidak semua lelaki terlalu mementingkan kecantikan hingga sanggup terima perempuan yang tak tahu apa itu hormat. Lelaki baik-baik selalunya lebih suka perempuan yang tahu menjaga batas dan pergaulan.

Perempuan perlukan kasih sayang. Lelaki perlukan hormat. Ramai perempuan hari ini yang risau dengan bentuk tubuh sedangkan setelah menjadi isteri dan ibu, ganjaran di dunia dalam bentuk rumahtangga yang bahagia dan pahala untuk di Akhirat kelak adalah perkara yang paling terbaik sekali.
Ciri Ciri Lelaki Baik Yang Perempuan Patut Hormati 
Untuk perempuan pula, antara ciri ciri lelaki yang baik, boleh dihormati dan bagus untuk dijadikan suami adalah :
- Dia tidak ambil kesempatan
- Orangnya penyabar
- Tahu hormat wanita
-  Yang melindungi perempuan 
- Boleh dijadikan contoh pemimpin yang baik pada anak-anak kelak 


Itulah serba sedikit info dan pandangan abang tentang jenis perempuan yang lelaki respect penuh hormat dan ciri-ciri lelaki baik yang perempuan boleh pertimbangkan sebagai suami. Paling penting, bersikap seperti biasa dan buang perangai yang tidak baik kerana lelaki tidak suka perempuan yang plastik atau sengaja buat-buat. 
Jika ada sikap yang kurang baik, ubah dan andainya punya ciri-ciri yang telah dikongsikan tadi, tak mustahil... confirm lelaki terus 'cair' dan tak pelik jika ada yang terus berangan nak buat perempuan itu jadi calon isteri!
Segelintir wanita tidak tahu ciri-ciri yang perlu ada pada mereka dan semoga perkongsian ini dapat memberi sedikit sebanyak gambaran tentang jenis perempuan yang lelaki respect penuh hormat hingga tahap rasa teringin nak buat bini.

Baik kalian seorang lelaki atau perempuan, calon jodoh kalian tersebut haruslah seseorang yang kalian hormati kerana hormat itu adalah salah satu kunci besar untuk mempunyai sebuah rumahtangga yang aman dan bahagia.

InshaAllah.




Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.abangrock.com/2021/01/jenis-perempuan-yang-lelaki-respect.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Letak Dalam Kotak Penuh Gigitan Semut Pemancing Jumpa Bayi Perempuan Dalam Ladang Sawit

Letak Dalam Kotak Penuh Gigitan Semut Pemancing Jumpa Bayi Perempuan Dalam Ladang Sawit

papar berkaitan - pada 7/1/2021 - jumlah : 170 hits
Seorang bayi perempuan dipercayai baru dilahirkan dan menghidap sindrom down ditemukan dalam sebuah ladang kelapa sawit di Kemayan Bera Pahang Ketua Polis Daerah Bera DSP Mansor Samsudin berkata bayi itu ditemukan kira kira 1 45 tengah hari...
Polis Nelayan Rugi Rm13 000 Dakwa Di Tipu Individu Menyamar Sebagai Anak Perempuan

Polis Nelayan Rugi Rm13 000 Dakwa Di Tipu Individu Menyamar Sebagai Anak Perempuan

papar berkaitan - pada 27/12/2020 - jumlah : 235 hits
nbsp KUANTAN nbsp Seorang nelayan berputih mata apabila kerugian RM13 000 selepas mendakwa ditipu individu tidak dikenali yang menyamar sebagai anak perempuannya menerusi panggilan telefon Jumaat lepas Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Komersi...
Bermodal Peralatan Kedokteran Pria Lulusan Sd Tipu Sejumlah Perempuan

Bermodal Peralatan Kedokteran Pria Lulusan Sd Tipu Sejumlah Perempuan

papar berkaitan - pada 28/12/2020 - jumlah : 184 hits
MW merupakan warga biasa Dari ijazahnya MW hanya seorang lulusan Sekolah Dasar
Kadinkes Dki 13 Rsud Sudah Penuh Untuk Covid 19

Kadinkes Dki 13 Rsud Sudah Penuh Untuk Covid 19

papar berkaitan - pada 16/1/2021 - jumlah : 150 hits
Artinya jumlah tempat tidurnya sudah didedikasikan untuk Covid semua
Ditemukan Puluhan Luka Tusuk Pada Mayat Perempuan Pegawai Bank Di Bali

Ditemukan Puluhan Luka Tusuk Pada Mayat Perempuan Pegawai Bank Di Bali

papar berkaitan - pada 28/12/2020 - jumlah : 220 hits
Polisi masih mendalami kasus kematian pegawai bank swasta di Bali Perempuan bernama Ni Putu Widiastuti itu ditemukan mengenaskan di rumahnya Jalan Kerta Negara Desa Ubung Kaja Denpasar Bali Senin sekitar pukul 08 30 WITA
Blok Makam Covid 19 Di Tpu Tegal Alur Penuh

Blok Makam Covid 19 Di Tpu Tegal Alur Penuh

papar berkaitan - pada 14/1/2021 - jumlah : 155 hits
Blok Makam Covid 19 di TPU Tegal Alur Penuh Kepala Satuan Pelaksana TPU Tegal Alur Wawan Wahyudi mengungkapkan blok pemakaman muslim khusus jenazah terpapar Covid 19 telah penuh akibat lahan tidak tersedia
5 Situs Untukmu Yang Mau Belajar Bisnis Penuh Ilmu Bergizi Yang Bisa Diakses Gratis

5 Situs Untukmu Yang Mau Belajar Bisnis Penuh Ilmu Bergizi Yang Bisa Diakses Gratis

papar berkaitan - pada 13/1/2021 - jumlah : 169 hits
Ilmu bisnis nggak harus mahal dan muluk muluk kok di beberapa situs ini pun banyak panduan teknisnya Coba cek deh
Mengaku Pada Media Asing Ada Menteri Yang Jengkel Dan Sebut Presiden Jokowi Penuh Kontradiksi

Mengaku Pada Media Asing Ada Menteri Yang Jengkel Dan Sebut Presiden Jokowi Penuh Kontradiksi

papar berkaitan - pada 14/1/2021 - jumlah : 147 hits
Di tengah pandemi Covid 19 dan pencarian korban kecelakaan pesawat Sriwijaya Air SJ 182 rute Jakarta Pontianak sebuah laporan media asing terkait Presiden Joko Widodo muncul dengan pernyataan yang mengejutkan Laporan Nikkei Asia mencatat ko...
Special Zones Can Help Johor Surpass Other States Economically Says Pm

Melaka Signs Tourism Advertising Deal With Chinese Media Company

Ringgit Closes Higher As Us Dollar Index Declines

Anak Batuk Lama Sangat Jangan Biarkan Kesan Pada Anak Ni Mak Ayah Kena Tahu

Ultimate Guide To Ghibli Park

Tanding Pakaian Janda Kerja Gila 1 Mei Tuntut Naik Gaji

Boycott Gone Sour Malays Returning To Mcdonald S Insulted And Called Dogs Pigs By Fellow Malays

Tips For Achieving Your Saving Goals



Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia

10 Filem Seram Thailand Berhantu Terbaru Mesti Tonton Juga Tersedia Online

10 Drama Thailand Thai Drama Terbaru Best Juga Tersedia Online


Puding Jagung Yang Sedap

Play88 Online Slots The Evolution Of Graphics And Sound Effects

Iltizam Anak Selangor Aka Anas Yawas Pengganti Tawas

Perkhidmatan Senarai Kiosk Kwsp

Wee Barking Up The Wrong Tree

Bersih Slams Hulu Selangor Funds Ahead Of Kuala Kubu Baharu Polls