Jeju Island

pada 19/1/2016 - jumlah : 616 hits
Siap dah booking Jumpa kat sana hihi Alhamdulillah Jumpa jugak tiket untuk pergi Jeju Agak berhempas pulas la proses nak booking ni hihi Actually website dia ok je Laptop saya je yang susah nak view payment Entah macam mana service airline ...

Day 3 Korea Jeju Island

papar berkaitan - pada 21/1/2016 - jumlah : 536 hits
Selepas breakfast kat hotel kami menaiki bas ke Gimpo Airport Fly to Jeju Island ada apa kat sana Jom check it outFlight dari Gimpo ke Jeju Island mengambil masa 1jam Gimpo Airport tak sejuk sangat Erm mungkin Hana dah sebati dengan cuaca s...
Nami Island Petite France Seoul

papar berkaitan - pada 5/1/2016 - jumlah : 519 hits
Assalamualaikum Hari ini nak share pengalaman saya dari Seoul ke Nami Island dengan menaiki subway sahaja Sesungguhnya cara ini memang antara yang termurah dan termudah di dunia Tapi there are definitely other ways la untuk ke Nami Island f...
Australia Philips Island

papar berkaitan - pada 9/1/2016 - jumlah : 673 hits
Sementara nak begerak ke Philips Island kami shopping dulu di Queen Victoria market Sambil sambil menunggu Atul di sini Lihat topik sebelum ini Victoria Market Lebih kurang pukul 12 00 tenghari Atul pun sampai maka bermulah perjalanan kami ...
Day 2 Korea Nami Island Dan Mt Sorak National Park

papar berkaitan - pada 15/1/2016 - jumlah : 625 hits
Turun dari flight Incheon Airport Tak sejuk pun Standart airport Malaysia ja huhu kami diminta untuk keluarkan winter coat Masa tu Hana sempat capai down jacket glove dan wool sock Nak pakai tak terasa sejuk lagi pun Dalam hati tak perlu la...
Percutian Bajet Ke South Island New Zealand

papar berkaitan - pada 17/1/2016 - jumlah : 833 hits
Setelah berhempas pulas rancang bincang cancel kurang ahli tambah ahli maka FINALLY 5 orang sekawan berjaya mengharungi perjalanan selama 13 hari di Melbourne South Island Aminnn Alhamdulillah Budget asal RM3000 tapi bertambah menjadi RM350...
Island Hoping Adli 1st Time Pergi

papar berkaitan - pada 14/1/2016 - jumlah : 313 hits
Hari kedua memang aktiviti kami Island Hoping Nak bawa Adli naik bot ke Pulau Dayang Bunting tengok helang makan dan ke Pulau Beras Basah Kami ambik pakej dekat Sweet Inn je RM30 dewasa dan Adli pulak RM20 Janjinya van akan ambik jam 9 pagi...
Lirik Campak Bintang Faizal Tahir M Nasir

Two In Five Malaysians Might Quit If Required To Work More In Office Randstad

Lumira Di Eka Heights Kehidupan Bermakna Yang Dinantikan

Lumira Eka Heights Seremban Perumahan Gaya Hidup Moden

Plaza Premium Group Expands Flight Club Dining Brand At Kuala Lumpur International Airport Terminal 1

Dap S Dilemma Red Lines And Kuala Kubu Baharu

Ustadz Yang Membodoh Bodohi Jemaahnya Kata Frans Donal Di Bali By Dr H

Catat Nekad Berhaji Tanpa Visa Haji Bisa Dideportasi Dari Arab Saudi

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria