Inlab Senz Projector Mini Paling Sempoi Untuk Seisi Keluarga


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم  (Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)
Inlab Senz Projector Mini Paling Sempoi Untuk Seisi Keluarga. Kalau kau dengar ja perkataan ‘projector’, terus teringat zaman aku sekolah dulu. Projector ni dulu-dulu hanya guru atau lecturer yang guna untuk share nota kat anak-anak murid kan. Tapi seiring dengan teknologi sekarang, projector bukan lagi hanya digunakan oleh tenaga pengajar. Sekarang ni, projector dah semakin trending menjadi pilihan ramai untuk digunakan di mana sahaja.



Ada banyak sangat pilihan projector di pasaran. Boleh pening kepala nak pilih dan beli yang mana satu. Ia terpulanglah dengan keadaan individu masing-masing, tapi bagi aku faktor pertama yang aku akan pertimbangkan mestilah BAJET, mana aku mampu nak beli yang mahal-mahal.

Kami sekeluarga dah lama tak guna TV tau, TV tu jadi perhiasan saja kat dinding rumah. Any TV cable pun kami tak subscribe. Anak-anak so far ok ja hidup tanpa TV, tapi aku rasa kami dah macam kurang family bonding. Kalau dulu, kami akan lepak bersama depan TV layan rancangan kegemaran anak-anak, tak pun aku dan suami layan tengok movies.

Jadi, aku rasa macam best juga kalau invest beli sebuah projector. Boleh bawa anak-anak lepak tengok movie macam dulu-dulu. Lagi best, projector sekarang dah boleh MIRRORING dengan smartphone, so boleh layan anything online terus ke projector kan. Dan lagi seronok boleh ajak anak-anak sama ada nak layan drama atau movie di dalam atau luar rumah; anywhere and anytime gitu.

Aku nampak satu brand projector ni, namanya Inlab Senz. Pergh, gilalah menggoda betul features yang ada pada projector Inlab Senz ni. Harga dia memang masuk dalam bajet aku weh!

Sebelum aku reveal harga projector ni, aku reveal dulu features Inlab Senz projector ni ok, memang mantap gila.




Features Inlab Senz Projector 

Full high definition 1080P resolution untuk kualiti imej. Eh aku rasa memang padu untuk set home theatre macam kat cinema kan, gambar jelas dan tak pecah. 

Ada Dolby Audio Certified Sound System daripada Senz speaker. Eh mestilah puas hati kan boleh dengar audio yang jelas. Kalau speaker yang ada Dolby certified, mestilah best layan segala bunyi yang jelas.

Dan, 7000 lumens brightness! Ok, ada yang mesti nak tahu ANSI Lumens pula, meh aku convert 7000 lumens equivalent dengan 1000 ANSI Lumens. So, mesti projector ni korang puashati gila kan. Ada yang aku baca, kebanyakkan home projector biasanya tak reach pun sampai 1000 ANSI Lumens. TAPI, Inlab Senz projector boleh reach this brightness level.

Inlab Senz Projector ni juga ada auto & electronic focus + 4 point keystone. So projector ni akan bantu korang untuk auto adjust any distorted image, manakala 4 point keystone akan mudahkan korang adjusting ke 16:9 aspect ratio untuk masalah wall limitation. So pendek kata, Inlab Senz projector ni takkan beri korang masalah screen sizing.

Dan untuk in/out port pula, ada 2 USB, 2 HDMI dan 1x3.5mm headphone jack. 

Ianya sangat muda diakses dengan smartphone, run on Android 9.0 - Wifi - Bluetooth, dan kenapa aku panggil Inlab Senz ni Projector Mini - kerana saiznya yang sangatlah portable 29 CM (L) X 22.1 CM (W) X 9.5 CM (H) -  so pastilah paling sempoi untuk seisi keluarga.

Harga Inlab Senz Projector - Memang kaw-kaw affordable

Masa untuk REVEAL harga Inlab Senz Projector! Buat masa sekarang, Inlab Senz Projector dijual pada harga diskaun iaitu RM989.90. Mak oiiii less than RM1000. Memang sangat affordable kalau korang bandingkan semua features yang ada pada Inlab Senz projector.

Berbanding nak beli smart TV yang 100inch tu boleh cecah sampai RM10K, eh betterlah dapatkan Inlab Senz projector berbanding TV yang mahal-mahal ni, padahal screen size experienced probably Inlab Senz projector boleh provide yang terbaik!    

Satu lagi, yang suka gaming dan nak screen besar, Inlab Senz projector is a gaming device compatible juga, seronokkan.


Where To Buy Inlab Senz Projector

Korang yang memang ada niat nak beli projector, korang grab lah seketul Inlab Senz projector ni, link boleh klik di bawah

Official Website - https://inlab.com.my/products/inlab-senz
Official Shopee - https://shope.ee/8zVy4WmnFZ
Official Lazada - https://s.lazada.com.my/s.fjRBK

Dan korang masukkan Voucher Code INLA0030 untuk dapatkan diskaun sebanyak RM30.00

Ok, tu saja nak share pasal Inlab Senz Projector Mini paling sempoi untuk seisi keluarga. Eh, ada nak hadiahkan aku tak projector ni seketul? Boleh jimat banyak duit aku, ciaciacia.

#inlabmalaysia #inlabsenz


_________________________
Klik Join & Subscribe Channel Telegram di bawah untuk ilmu dan info bermanfaat

Info Ibu Hamil & Bayi | Resepi Viral | Motivasi | Malaysia Blogger Influencer & Content Writer

"Life is not always beautiful and perfect, but as long as you are happy and grateful, life will always be perfect and beautiful"


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.mrspip.com/2023/04/inlab-senz-projector-mini-paling-sempoi.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Inlab Senz Smart Home Cinema Projector

Inlab Senz Smart Home Cinema Projector

papar berkaitan - pada 27/3/2023 - jumlah : 302 hits
Assalamualaikum and Good Morning Dear Readers Bonde wants to share about the excitement about INLAB Senz The Home Cinema Projector Bonde saw a friend using INLAB Senz The Home Cinema Projector relaxing with his family just at home the atmos...
Alami Pengalaman Wayang Di Rumah Dengan Inlab Senz Projector

Alami Pengalaman Wayang Di Rumah Dengan Inlab Senz Projector

papar berkaitan - pada 6/4/2023 - jumlah : 185 hits
Alami Pengalaman Dunia Wayang di Rumah dengan INLAB Senz Projector l Assalamualaikum Siapa suka tengok movie atau layan K drama kita geng Tapi tu lah kadang kadang bila layan dekat tv tu rasa macam tak puas pulak Lagi lagi bila menonton ber...
Jangan Kedekut Dengan Keluarga Insya Allah Semua Urusan Dipermudahkan Nad Zainal

Jangan Kedekut Dengan Keluarga Insya Allah Semua Urusan Dipermudahkan Nad Zainal

papar berkaitan - pada 2/4/2023 - jumlah : 274 hits
Kalau anda mengikuti perkembangan pelakon popular Nad Zainal atau nama sebenarnya Farah Nadia Zainal Abidin pasti mengetahui bahawa kini aktres tersebut sedang bercuti bersama suaminya yang juga merupakan aktor Ungku Ismail dan dua orang an...
Aksi Diduga Satu Keluarga Curi Laptop Di Garut Terekam Kamera Pengawas

Aksi Diduga Satu Keluarga Curi Laptop Di Garut Terekam Kamera Pengawas

papar berkaitan - pada 1/4/2023 - jumlah : 120 hits
Satu keluarga melakukan aksi pencurian laptop senilai belasan juta rupiah di salah satu toko yang ada di Jalan Cimanuk Garut Jawa Barat Aksi pencurian tersebut diketahui terekam kamera pengawas yang ada di toko tersebut
Wajah Anak Anak Semua Comel Bersih Tak Terbakar Ebit Lew Sempat Bantu Keluarga Mangsa

Wajah Anak Anak Semua Comel Bersih Tak Terbakar Ebit Lew Sempat Bantu Keluarga Mangsa

papar berkaitan - pada 31/3/2023 - jumlah : 138 hits
Tak siapa menduga pada awalnya niat si ibu meninggalkan anak anak di rumah untuk keluar membeli juadah berbuka puasa akhirnya bertukar tragedi apabila rumah yang mereka diami terbakar Lebih menyedihkan apabila keempat empat anak kecil ini m...
Aktivis Cadang Bina Ppr 1 000 Kaki Persegi Untuk Keluarga Besar

Aktivis Cadang Bina Ppr 1 000 Kaki Persegi Untuk Keluarga Besar

papar berkaitan - pada 31/3/2023 - jumlah : 200 hits
Kajian Institut Penyelidikan Khazanah mendapati unit PPR seluas 700 kaki persegi tidak lagi boleh diguna pakai bagi saiz isi rumah berbeza PETALING JAYA Seorang aktivis menggesa unit Projek Perumahan Rakyat diluaskan kepada 1 000 kaki perse...
Drama Puaka Cuti Semester Lakonan Mark Adam Zaki Azeman

Konsert Cinta Di Awan Siti Nurhaliza Tambah Lagi Sehari

Lelaki Miang Tanggal Seluar Budak Direman

Dibunuh Kerana Tak Mahu Rujuk Selepas Bercerai Mayat Disumbat Dalam Bagasi

Saya Harap Isu Aliff Aziz Tak Jejaskan Saya Cari Rezeki Di Malaysia Aaron Aziz

Sustainability And Metal Buildings A Data Driven Approach To Eco Friendly Construction

From Dreadful To Delightful Conquering Gear Engagement In Dodge Transmissions

Contoh Inspirasi Poster Ucapan Selamat Hari Pekerja 2024



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah


Sarapan Pagi

Pas Quashing Of Zafrul S Affidavit Raises Concerns About Govt S Integrity

Why Pm Anwar Rafizi Steven Sim Should Be Worried About World Bank S Report On M Sian Education

Prudence

Ceramah Pn Tidak Dapat Sambutan Di Kuala Kubu Baharu Pas Boikot Calon Bersatu Prk Kkb

Rumah Terbuka