Indonesia Bandung Last Day

pada 1/9/2015 - jumlah : 361 hits
Last Day di bandung kitorang tak gi jalan mana mana sebab flight pagi So pagi pagi lagi kitorang da check out dari hotel Hadiah dari Daniel MartogiTibanya kitorang kat airport Bandung tiada apa yang menarik kat sana sehinggalah kitorang tib...

Trip To Bandung Indonesia Day 2

papar berkaitan - pada 1/9/2015 - jumlah : 763 hits
Hari kedua di Bandung bermula dengan tubuh dan minda yang segar sebab cukup tidur Seperti biasa kami sarapan pagi dulu di rumah penginapan Makan mee goreng Rasanya macam mee goreng Seedap Hari kedua kami pergi pula ke satu lagi kawasan pela...
Last Day Of Being 20

papar berkaitan - pada 1/9/2015 - jumlah : 302 hits
esok kalau mengikut kalendar masihi yang Malaysia pakai berakhirlah tahun ke 20 aku dilahirkan ke dunia dan secara officialnya aku akan jadi 21 macam kawan kawan aku yang lain selama ni aku kata aku 21 tapi ikut tahun la mungkin kalau ikut ...
Outstation Kk Last Day Oceanus Waterfront Rose Water Kedai Teddy Bear Murah Gila

papar berkaitan - pada 19/8/2015 - jumlah : 982 hits
Kota Kinabalu Oceanus Waterfront Semput jugak nak menghabiskan entry outstation ni Haha Padahal senang je nak cerita tapi tangan kemain malas nak menaip Lagipun rasa macam tak best lepas ni nak buat entry baru short holiday ke Sandakan tapi...
Krabi Day 2 Island Hopping

papar berkaitan - pada 1/9/2015 - jumlah : 318 hits
Assalam Dah masuk hari kedua di Aonang Hari ni kami akan pergi Island Hopping Btw package ni kami ambil long tail boat sebab bila tengok picture kat blog2 orang macam adventure je long tail ni Jam 8 00pagi kami dah ready tunggu kat bawah ho...
Krabi Day 3 Elephant Trekking

papar berkaitan - pada 1/9/2015 - jumlah : 309 hits
Assalam Hari ni kami akan beraktiviti elephant trekking plak so pagi tu sebelum dorang datang pick up kami pegi breakfast dulu kat restoren muslim kat simpang ke hotel ni Dalam jam 9 00 pagi pick up sampai lepas ambil kami terus gerak ke el...
Scripture For The Day Proverbs 28

papar berkaitan - pada 2/9/2015 - jumlah : 317 hits
Proverbs 28 1The wicked flee when no one pursues But the righteous are bold as a lion 2 Because of the transgression of a land many are its princes But by a man of understanding and knowledge Right will be prolonged 3 A poor man who oppress...
First Day Final Sem

papar berkaitan - pada 2/9/2015 - jumlah : 411 hits
Setiap masa yang berlalu tak boleh kembali semula So hargai laa setiap moment hehehe Bukan setakat moment Orang orang kat sekelliling pun kena hargai Hehehe Orang tersayang terbenci tersuka termenyampah semua kne hargai Hehehehe so sweet la...
Krabi Day 3 Finale

papar berkaitan - pada 1/9/2015 - jumlah : 411 hits
Assalam Sambung lagi kisah Krabi Lepas balik dari elephant trekking tu lepak lepak jap kat Hasna Palace cafe kat simpang nak ke hotel kami Hasna actually ada gak budget accommodation Food dia ok gak la but a bit pricy cafe hotel la katakan ...
Irma Hasmie Enggan Komen Status Perkahwinan Apa Yang Penting Allah Jaga Hati Fikiran Kami

Salah Besar Kalau Kembali Kepada Quran Dan Sunnah Saja Tambah Ulil Amri

Panduan Dan Cara Atasi Sembelit Bagi Dewasa Kanak Kanak Dan Selepas Bersalin

Cheah Liek Hou

Mcmc S Police Report Against Writer Murray Hunter Is High Handed And Has A Chilling Effect On Freedom Of Speech

Keluarga Berang Terima Kiriman Jenazah Individu Lain

Adapting To Consumer Behavior

Kenyataan Wan Rosdy Bakar Semangat Penyokong Pakatan Harapan Di Prk Dun Kuala Kubu Bharu