Hiburan Sudah Dua Tahun Berkahwin Ziela Jalil Jelas Tiada Niat Sembunyi Status Sebagai Isteri Kedua


Baru-baru ini kecoh di laman media sosial mengenai cerita seorang penerbit terkenal yang sudah pun berkahwin dan menjadi isteri kedua sejak dua tahun lepas. Tak lama kemudian, seorang gadis mengulang ciap berita tersebut dan mengakui bahawa Datuk Ziela Jalil ialah ibu tirinya.
Selepas pendedahan tersebut, penerbit wanita itu menjelaskan bahawa dia tiada niat menyimpan perkahwinan dan merahsiakan status sebagai isteri kedua daripada orang ramai. Katanya, dia hanya menantikan masa yang sesuai untuk mengumumkannya selain mahu menjaga hati pelbagai pihak.
“Sebenarnya, saya sudah lama memasang niat berkongsi berita gembira kepada rakan media. Cuma, saya menanti masa yang sesuai untuk berbuat demikian. Sebagai isteri kedua, saya perlu menjaga hati banyak pihak terutama keluarga isteri pertama.
AdvertisementSumber : Berita Harian Sejujurnya Ziela berasa sedikit terkejut dan ralat apabila gadis berkenaan menyampaikan terlebih dahulu berita ini untuk tatapan semua menerusi laman media sosial. Namun, dia melihat daripada sudut pandangan positif dan menganggap bahawa ia adalah petanda untuk berkongsi kisah ini secara umum.
Malah wanita itu mengatakan bahawa dia berpendapat bahawa gadis itu sudah bersedia untuk berhadapan dengan banyak kemungkinan serta persepsi measyarakat apabila cerita ini diketahui oleh umum.
Tambah Ziela, dia bertanggungjawab untuk menceritakan mengenai perkara sebenar supaya pelbagai spekulasi yang timbul dapat ditutup mengenai kisah ini.
“Kalau ikutkan suami, dia tidak mahu perkara ini dipanjangkan. Tetapi sebagai selebriti, saya percaya lambat laun orang akan tahu juga dan saya rasa bertanggungjawab untuk meletakkan titik noktah terhadap perkara ini. Justeru, saya perlu bersikap jujur untuk menjelaskan segala-galanya.
Ziela mendedahkan bahawa suamianya ialah Datuk Syed Osman Al Habshee iaitu Pengerusi Masjid Ibnu Mas’ud. Mereka mengambil keputusan menikah selepas hanya lima minggu berkenalan, pada tarikh 17 Februari 2019.
AdvertisementMalah wanita itu turut cuba merahsiakan perkahwinan tersebut daripada anak-anaknya kerana tidak mahu melukakan hati mereka dan selain membuatkan mereka merasa seolah-olah Ziela sudah melupakan bapa mereka. Namun dia menjelaskan bahawa dua lelaki ini adalah orang berbeza dan tiada siapa mampu menggantikan tempat bapa mereka.
“Mungkin sudah tersurat jodoh saya dan satu ujian buat saya. Mungkin sebelum ini saya sering mengatakan yang tidak akan berkahwin lagi, namun siapalah saya untuk menidakkan ketentuan Ilahi.”

Jelas Ziela lagi, dia tertarik dengan lelaki berusia 54 tahun itu kerana sifat terbukanya yang boleh menerima dirinya yang masih belum mampu melupakan Allahyarham suami.
“Bukan mudah untuk saya buat keputusan kembali bergelar isteri. Jika ikutkan, saya boleh sahaja menamatkan zaman saya selepas kematian suami lebih sedekad lalu. Waktu itu usia saya lewat 30-an. Tetapi, saya lebih selesa hidup bersendirian.
Advertisement Penerbit wanita itu turut menepis tanggapan bahawa dia mengahwini Osman kerana harta bahkan menjelaskan bahawa lelaki itu hanyalah orang biasa dan bukannya hartawan. Disebabkan sering menjadi tempat mengadu dan memahami bahawa Ziela masih lagi hidup ditemani kenangan bersama Allahyarham bekas suami, wanita itu yakin bahawa lelaki itu adalah calon yang tepat buatnya.
Semoga Ziela dan suami bahagia dalam perkahwinan ini.
The post Sudah Dua Tahun Berkahwin, Ziela Jalil Jelas Tiada Niat Sembunyi Status Sebagai Isteri Kedua first appeared on Beautifulnara - Gosip Artis Malaysia Terkini.

sumber: beautifulnara.com #superpantas

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://superterkini.blogspot.com/2021/01/hiburan-sudah-dua-tahun-berkahwin-ziela.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Saya Anggap Ia Takdir Didakwa Sudah 2 Tahun Jadi Isteri Kedua Ziela Jalil Akhirnya Bersuara

Saya Anggap Ia Takdir Didakwa Sudah 2 Tahun Jadi Isteri Kedua Ziela Jalil Akhirnya Bersuara

papar berkaitan - pada 4/1/2021 - jumlah : 601 hits
Tiada angin tiada rebut tiba tiba sahaja nama penerbit dan pelakon terkenal Datuk Ziela Jalil kembali hangat diperkatakan Ia susulan ciapan di laman Twitter oleh seorang wanita yang mendakwa dan mendedahkan dia sudah berkahwin dan menjadi i...
Ya Saya Isteri Kedua Ziela Jalil

Ya Saya Isteri Kedua Ziela Jalil

papar berkaitan - pada 4/1/2021 - jumlah : 295 hits
Datuk Syed Osman Al Habshee dan Ziela Jalil KUALA KULUMPUR Sejak semalam hangat diperkatakan di media sosial mengenai penerbit dan pelakon terkenal Datuk Ziela Jalil apabila ada netizen mendakwa dia sudah pun mendirikan rumah tangga dengan ...
Kami Terima Keluarga Dia Gadis Dakwa Ziela Jalil Isteri Kedua Bapanya

Kami Terima Keluarga Dia Gadis Dakwa Ziela Jalil Isteri Kedua Bapanya

papar berkaitan - pada 3/1/2021 - jumlah : 520 hits
Seorang gadis di laman sosial Twitter yang menggunakan nama lolaalhabshee mendakwa pelakon dan penerbit Datuk Ziela Jalil telah mendirikan rumah tangga dengan bapanya Perkara itu dikongsi selepas sebuah portal menerbitkan satu artikel menda...
Ziela Jadi No Dua Kali Kedua Ini Wajah Madu Ziela Jalil Yang Jelita

Ziela Jadi No Dua Kali Kedua Ini Wajah Madu Ziela Jalil Yang Jelita

papar berkaitan - pada 4/1/2021 - jumlah : 2563 hits
loading Kuala Lumpur Tiada angin tiada rebut tiba tiba sahaja nama penerbit dan pelakon terkenal Datuk Ziela Jalil kembali hangat diperkatakan
Hiburan Sudah Dua Tahun Bergelar Isteri Muda Penerbit Terkenal Sembunyikan Perkahwinan Daripada Umum

Hiburan Sudah Dua Tahun Bergelar Isteri Muda Penerbit Terkenal Sembunyikan Perkahwinan Daripada Umum

papar berkaitan - pada 2/1/2021 - jumlah : 504 hits
Hari ini seorang pelakon dan penerbit drama terkemuka Malaysia tahun 80 an telah dihimpit kontroversi di media sosial apabila dia didakwa oleh beberapa sumber dan kiriman mengatakan personaliti itu sebenarnya sudah bergelar isteri kedua sel...
Video Isu Isteri Kedua Ziela Jalil Selisih Faham Dengan Anak Tiri Ini Jawapan Saya

Video Isu Isteri Kedua Ziela Jalil Selisih Faham Dengan Anak Tiri Ini Jawapan Saya

papar berkaitan - pada 10/1/2021 - jumlah : 681 hits
Penerbit terkenal Datuk Ziela Jalil telah tampil memperjelaskan situasi sebenar antara dirinya dan juga anak tiri yang dikenali sebagai Najwa
Hiburan Isteri Hamil Lima Bulan Penyanyi Tajul Ariff Bakal Timang Cahaya Mata Kedua Di Usia 23 Tahun

Hiburan Isteri Hamil Lima Bulan Penyanyi Tajul Ariff Bakal Timang Cahaya Mata Kedua Di Usia 23 Tahun

papar berkaitan - pada 6/1/2021 - jumlah : 307 hits
Penyanyi Tajul Ariff mengumumkan bahawa dia bakal menimang cahaya mata kedua di mana isterinya kini Nurul Shamieza Eddie kini sedang hamil lima bulan Sumber Instagram Tajul Pasangan ini berkongsikan berita gembira tersebut di laman Instagra...
Hiburan Urusan Mencari Bapa Sebagai Wali Dipermudahkan Balkiysh Semundur Khan Bergelar Isteri Sekali Lagi

Hiburan Urusan Mencari Bapa Sebagai Wali Dipermudahkan Balkiysh Semundur Khan Bergelar Isteri Sekali Lagi

papar berkaitan - pada 28/12/2020 - jumlah : 357 hits
Jika sebelum ini pelakon Balkisyh Semundur Khan sedang giat mencari bapa kandungnya kerana urusan wali perkahwinan dia kini sudah selamat bergelar isteri kepada lelaki pilihan hatinya iaitu Mohd Nazri Zakaria yang juga seorang duda pada pet...
8 Karakter Di Drama Korea Ini Bisa Jadi Contoh Bahwa Emansipasi Bukan Cuma Cita Cita Wanita Indonesia

Transformation From The Top Down Hajiji S Exemplary Leadership In Sabah

Bukan Ulama Lantikan Politik Sendiri Tu Ular Dalam Semak

La Dolce Vita Cranking The Vespa Gt 200 Up To Eleven

Filem Mustaqim

8 Kelebihan Daun Pudina Untuk Kesihatan Dalaman Dan Luaran

April 18 2024 Pesan Orang Alim

Wee Barking Up The Wrong Tree



Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan

Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi

Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia


Let S Be Reasonable Tun M Don T Call The Kettle Black

Agriculture And Food Security Ministry Rice Thrown At Temerloh Dumpsite Spoilt Unsafe For Consumption

Membongkar Kejayaan Pembayaran Dan Pemenang Di Wecopytrade Dan Wemastertrade

Kaswi Gula Melaka

Effective Networking In Business

Doa Masuk Pasar Baca Doa Ini Apabila Pergi Ke Pasar