Hiburan 6 Sebab Huawei Mate40 Pro Adalah Telefon Pintar Serba Boleh Di Pejabat Anda


Rekaan yang paling hebat di dalam sejarah HUAWEI, HUAWEI Mate40 Pro dilengkapi dengan pelbagai fungsi dan inovasi terkini, sama ada dari segi fotografi, berkaitan dengan kerja atau untuk kegunaan harian di dalam kehidupan serba moden kini. Lebih hebat, HUAWEI Mate40 Pro baru-baru ini telah dinobatkan sebagai smartphone paling “all-rounder” untuk tahun 2020.
Jadi apa yang menyebabkan HUAWEI Mate 40 Pro ini sentiasa satu langkah di hadapan berbanding jenama lain? Jom kita ushar!
?HUAWEI NotepadSalah satu fungsi unik HUAWEI Mate40 Pro ialah kehadiran HUAWEI Notepad yang membolehkan pengesanan tulisan. Tulisan itu kemudiannya boleh diekstrak dan dikongsikan dengan rakan sekerja anda. Makin senang dan makin cepatlah buat kerja selepas ini.
Kolaborasi multi-skrin
Sekiranya anda turut memiliki HUAWEI Matebook, anda boleh menggunakan “Multi-Screen Collaboration” bersama dengan Mate40 Pro untuk memindahkan fail dengan pantas dan membuka 3 aplikasi secara serentak. Anda boleh melakukan panggilan video, periksa dokumen dan melayari laman web sekaligus. Sekiranya komputer riba anda kehabisan bateri, anda juga boleh gunakan fungsi “Smart Multi-Window” di HUAWEI Mate40 Pro. Confirm makin efisien kerja anda.
66W HUAWEI Wired SuperCharge
Mesyuarat “online” dalam masa 10 minit tapi bateri HUAWEI Mate40 Pro anda dah nak habis? Jangan risau kerana telefon pintar ini hadir dengan 66W HUAWEI Wired SuperCharge yang membolehkan anda mengecas telefon pintar anda dalam masa yang singkat. Sambil rehat minum kopi pun dah boleh setel cas. Paling penting, anda tak perlu bayar ekstra untuk mendapatkan pengecas ini kerana ia hadir PERCUMA dengan setiap pembelian. Berbaloi bukan?
Golden Snap 2.0
Ada kalanya kita perlu meng”scan” dokumen untuk dihantar kepada pelanggan tetapi tiada “scanner” di pejabat. Kalau guna telefon pintar lain, pasti akan nampak bayang-bayang yang menyebabkan dokumen kita tak cantik. Dengan fungsi Golden Snap 2.0 di dalam HUAWEI MatePro 40, anda boleh mendapatkan hasil seperti menggunakan “scanner”, sekaligus menyerlahkan professionalism anda ketika bekerja.
HUAWEI MeeTime
Bukan sahaja lebih jelas, lebih terang dan lebih lancar, applikasi HUAWEI MeeTime di dalam Mate40 Pro juga mempunyai fungsi perkongsian skrin. Jadi anda boleh membuat pembentangan dan perbincangan projek dengan lebih jelas, yakin dan bersemangat.
HUAWEI Mobile Service (HMS)
Telah banyak dipertingkatkan mutunya sejak beberapa tahun kebelakangan ini; Huawei Mobile Service (HMS) kini boleh dikatakan setaraf dengan Google. Malah di dalam beberapa kes, HUAWEI menawarkan pelanggan pengalaman dan ganjaran yang lebih menarik.
Terbaru, HUAWEI telah melancarkan sistem pembayaran mereka sendiri iaitu HUAWEI Pay. Kita semua boleh melakukan transaksi dengan selamat hanya dengan satu sentuhan menerusi telefon pintar HUAWEI. Buat masa ini, hanya kredit kad ICBC Union Pay sahaja boleh digunakan. Namun dalam masa terdekat ini, kesemua kad kredit, kad prepaid dan e-wallet daripada bank-bank utama akan turut dimasukkan ke dalam HUAWEI Pay. Makin makin senanglah nak shopping lepas ini.

Selain daripada HUAWEI AppGallery dan HUAWEI Pay, ada juga applikasi baru seperti Petal Maps dan HUAWEI Docs yang memudahkan lagi kehidupan seharian kita. Selaku penguna HUAWEI Mate 40 Pro, anda layak menerima 50GB HUAWEI Mobile Cloud Storage selama 12 bulan secara PERCUMA, 3 bulan akses VIP HUAWEI Video, voucher bernilai RM40 untuk HUAWEI Books dan banyak lagi. Sangat-sangat berbaloi kan?

Last but not least, HUAWEI Mate40 Pro ini berharga RM4,299 dan hadir dengan hadiah percuma bernilai sehingga RM3,300 termasuklah HUAWEI sound X yang berharga RM1,299 (terhad untuk 1,000 unit terawal sahaja). Telefon pintar terhebat HUAWEI ini akan mula dijual secara rasmi pada 12.12 ini menerusi laman web rasmi HUAWEI shop.huawei.com/my, HUAWEI Experience Stores seluruh Malaysia dan juga laman web telco terpilih.
Sesungguhnya satu lagi ke”best”an memiliki produk HUAWEI ialah kewujudan HUAWEI Ecosystem yang membantu kita menjalani kehidupan dengan lebih sempurna. Banyak produk-produk di dalam HUAWEI Ecosystem ini telah dilancarkan di Malaysia antara seperti Huawei Y7a, Gentle Monster Eyewear ll, Freebuds Pro, WATCH GT2 Pro, MateBook 14 dan MatePad T10s. Kalau kesemua ini digabungkan, memang meletop!!




Paling mencuri perhatian ialah HUAWEI Y7a yang menyokong 22.5 Supercharge pada hanya cuma RM799 sahaja. Korang boleh baca lebih lanjut tentang Y7a ini di sini. Memang berbaloi-baloi untuk mendapatkannya.

sumber: beautifulnara.com #superpantas

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://superterkini.blogspot.com/2020/12/hiburan-6-sebab-huawei-mate40-pro.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hiburan Umur Dah 26 Tahun Tapi Masih Dapat Watak Budak Sekolah Daiyan Trisha Mahu Dikenali Sebagai Pelakon Serba Boleh

Hiburan Umur Dah 26 Tahun Tapi Masih Dapat Watak Budak Sekolah Daiyan Trisha Mahu Dikenali Sebagai Pelakon Serba Boleh

papar berkaitan - pada 6/12/2020 - jumlah : 369 hits
Pelakon dan juga penyanyi Daiyan Trisha mengaku dirinya gembira apabila ditawarkan dengan watak pelajar sekolah meskipun usia sudah pun mencecah 26 tahun Tidak merasa janggal Daiyan bakal membawakan watak tersebut menerusi drama siri berjud...
Mingguan Amanz Playstation 5 Huawei Mate 40 Pro Youtuber Popular 2020

Mingguan Amanz Playstation 5 Huawei Mate 40 Pro Youtuber Popular 2020

papar berkaitan - pada 13/12/2020 - jumlah : 244 hits
Minggu ini menyaksikan sejumlah produk baru memasuki pasaran tempatan termasuk antaranya adalah PlayStation 5 Huawei Mate 40 Pro Oppo A15 dan juga siri MacBook baru berasaskan cip M1 Dalam arena perisian kini Adobe telah mengeluarkan kemask...
Hiburan Berhenti Menyanyi Kalau Tak Boleh Dengar Komen Pedas Mas Idayu Tidak Kisah Dibenci Kerana Lantang Beri Kritikan

Hiburan Berhenti Menyanyi Kalau Tak Boleh Dengar Komen Pedas Mas Idayu Tidak Kisah Dibenci Kerana Lantang Beri Kritikan

papar berkaitan - pada 9/12/2020 - jumlah : 328 hits
Penyanyi dangdut terkenal Mas Idayu mengakui bahawa personaliti garang yang dibawanya ketika menjadi juri sesebuah program merupakan caranya tersendiri untuk mengajar seseorang penyanyi baru Mas Idayu yang kini menjadi juri tetap untuk prog...
Huawei Mate 40 Pro Tersenarai Di Sirim Akan Tiba Tidak Lama Lagi

Huawei Mate 40 Pro Tersenarai Di Sirim Akan Tiba Tidak Lama Lagi

papar berkaitan - pada 25/11/2020 - jumlah : 185 hits
Huawei Mate 40 adalah siri peranti mercu terbaru daripada Huawei Peranti telah dilancarkan pada bulan Oktober lepas dan mempunyai spesifikasi yang amat hebat Peranti ini juga merupakan peranti paling berkuasa Huawei yang dijana dengan cip K...
Huawei Telah Mula Menyenaraikan Huawei Mate 40 Pro 5g Di Lazada Pelancaran Makin Hampir

Huawei Telah Mula Menyenaraikan Huawei Mate 40 Pro 5g Di Lazada Pelancaran Makin Hampir

papar berkaitan - pada 1/12/2020 - jumlah : 155 hits
Huawei Malaysia kini telah menyenaraikan telefon pintar terbaru mereka Huawei Mate 40 Pro 5G di Lazada Malaysia sekaligus menandakan ia bakal dilancarkan untuk pasaran tempatan tidak lama lagi Selain daripada penyenaraian di Lazada Huawei j...
Cecair Dalam Kamera Telefon Huawei Berita Techsemut

Cecair Dalam Kamera Telefon Huawei Berita Techsemut

papar berkaitan - pada 1/12/2020 - jumlah : 213 hits
Gergasi teknologi dari China iaitu Huawei dilaporkan akan menggunakan teknologi lensa berasakan cecair pada gajet flagship keluaran syarikat mereka bermula awal tahun hadapan Teknologi baru itu dikatakan sedang dipantau oleh Huawei di China...
Ulasan Huawei Freelace Pro Tws Bertali Tak Mudah Hilang Lagi

Ulasan Huawei Freelace Pro Tws Bertali Tak Mudah Hilang Lagi

papar berkaitan - pada 25/11/2020 - jumlah : 178 hits
Tahukah anda apakah isu terbesar sejak saya mula menggunakan sepasang TWS Pertama ialah kekerapan kehilangan fon telinga apabila ianya terjatuh dan kedua ia terlupa untuk membawanya pejabat kerana saiz pod simpanan yang agak kecil Kesemua i...
Microsoft Mahu Tukarkan Tv Pintar Anda Kepada Xbox Boleh Ke Info Techsemut

Microsoft Mahu Tukarkan Tv Pintar Anda Kepada Xbox Boleh Ke Info Techsemut

papar berkaitan - pada 26/11/2020 - jumlah : 168 hits
Microsoft sedang membangunkan teknologi yang membolehkan TV pintar anda ditukar kepada konsol Xbox Ketua Operasi Xbox Phil Spencer telah mendedahkan satu aplikasi yang dikhaskan untuk Xbox dan ianya boleh digunakan di TV pintar mungkin akan...
Kadir Jasin Warns Pmx Ph Against Falling Into The Trap To Free Najib

Lesson In Economics From Hawkers Rebellion

Pjd Link Cancellation Fahmi Tells Govt Critics To Read Pwd Statement

Is Now A Good Time To Buy Property In 2024

Masverse Unveils Groundbreaking Blockchain Platform

Tiga Lelaki Bakar Anak Kucing Diburu Polis

Dap Leader Unsurprised By Mca S Decision To Not Campaign For Its Candidate

Banjir Besar Dubai 2024 Ustaz Azhar Idrus



Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023


Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal

Legacy Credit Emerges As A Substantial Shareholder In Vci Global

Sempena Mother S Day Enfagrow A Mindpro Menjemput Semua Ibu Ibu Untuk Hasilkan Lagu

Gsk Raya Open House Dan Minggu Imunisasi Sedunia

Power Of Storytelling In Marketing

Lirik Lagu Berharap Kau Kembali Fabio Asher