Harry Potter Party Anak Anak Datuk Sri Aliff Syukri Datin Sri Shahida


Hello pembaca kesayangan,
Baru-baru ini Misz-ella dan family ke Sugeh Resort Janda Baik, Pahang menghadiri jemputan Harry Potter Party iaitu majlis sambutan harijadi ke enam-enam anak kesayangan Datuk Sri Aliff Syukri dan Datin Sri Shahida.



Bila dapat jemputan, terus bersemangat nak pergi tapi biasalah Misz-ella kan mak-mak fesyen dulu-dulu, suka berjalan bawak anak, menantu, cucu *ehhh .. tipu i belum naik pangkat jadi nenek lagi you alls* maka kita pun planning ..
Di pagi hari 19hb Disember, Misz-ella whatsapp Datin Sri Shahida "Kak Ella datang dengan anak Kak Ella ye" Ida pun jawab "OK kak"
Rasanya Aiman dan Huda lah yang paling bersemangat sekali. Mungkin sebab dah lama tak jalan jauh dan tiap-tiap hari jadual kami hanya Kerja, Kerja dan Kerja maka Aiman cakap "Ma, pukul 9 kita gerak. Kita jalan pelan-pelan"
Dalam kereta Aiman cakap "Ma tak beli apa-apa ke untuk anak-anak tu" "OK jom kita pergi mana-mana shopping mall yang dah bukak untuk beli sesuatu"
Alhamdulillah segalanya dipermudahkan Allah SWT maka dapatlah kami beli sesuatu buat anak-anak yang diraikan ini.

Selepas 'check-in' check suhu badan semua, Misz-ella terus dapatkan Datin Sri Shahida .. say Hello Hello. Ida ni baik, dia tak banyak cakap dia lebih kan senyuman je. Sebenarnya kami dah banyak kali jumpa. Di sebuah majlis anugerah berprestij tahun lepas, masa majlis pelancaran produk AS Legacy dan Misz-ella pernah ke Aliff Syukri Palace di Kota Damansara. Orang kata Ida dan Aliff Syukri ni sombong .. tipu lah tu, Elok je layanan dia masa kami datang rumah dia. Hidang makan minum dan seingat Misz-ella lah, Ida tak pernah tak jawab Whatsapp Misz-ella, walau sibuk macamana pun dia.


Lepas tu kita makan. Ada Spagetthi, roti jala, kuih muih, buah-buahan di meja utama *kerana lapar, Misz-ella lupa nak ambik gambar* Ada jugak apam balik dan paling best adalah Kambing Bakar. Sebelum tu Datuk Sri Aliff Syukri dah cakap "Kak, kambing tu saya bela sendiri. Organic. Akak kena try" lepas tu dia cakap kat Aiman "kau kena makan 3 ekor" .. dan kami pun gelak besar


Lepas tu adalah Majlis memotong kek harijadi yang turut disertai oleh Bonda Rozita, Yatie Sendayu Tinggi dan ibu bapa Datin Sri Shahida. Seronok kita nyanyi lagu Harijadi macam-macam versi. Budak-budak double seronok lah sebab ada games, ada magic show .. 



Harry Potter birthday party *love the decoration and ambiance*

Lepas makan, Misz-ella pergi say Hello to Bonda Rozita. Ya Allah seronoknya borak dengan wanita yang sangat dikagumi ramai ini. Bonda sangat peramah dan sempat berkongsi tips berkaitan dengan kehidupan. Saya follow Bonda Rozita dah lama, dari zaman Sendayu Tinggi lagi, saya baca semua blogpost Bonda. Saya kagum dengan kegigihan dan semangat juang tinggi yang Bonda miliki - besarkan anak, nak cari rezeki untuk bangunkan ekonomi keluarga .. bukan senang, kan tapi itu lah The Power of Woman. Orang kata wanita itu insan yang lemah dan harus dilindungi tapi you don't play-play k .. dengan izin Allah SWT, seorang wanita boleh menjadi luarbiasa kuat dan mampu mengegar dunia. 


Seperti biasa kalau dengan Datuk Sri Aliff Syukri ni ada je idea dia nak buat kita ketawa. Suka tengok 'bonding' antara dua beranak ni .. usik mengusik .. mesra gitu. Aliff Syukri ni memang anak mak, boleh nampak yang dia sayang mak dia walaupun Bonda geram dia suka buat hal tapi kesimpulannya .. kita semua manusia yang tidak sempurna. Masing-masing ada kebaikan dan keburukan. Pandanglah kebaikan, sebarkan lah yang baik-baik .. buruk orang kita simpan untuk diri kita sahajalah.



Sajat kawan baik Datuk Sri Aliff Syukri pun datang dengan mak dan adik dia. Actually majlis ni tak ramai jemputan pun. Kerusi tidak disusun rapat untuk jaga social distancing .. satu meja untuk 6 orang je. Tetamu pun datang berperingkat-peringkat.

Aiman memang peminat Datuk Sri Aliff Syukri. Dia tengok semua video YouTube Terlajak Laris ..meh kita ambik gambar buat kenangan.


Akhirnya, tiba lah masa untuk kami pulang maka kami pun say Goodbye kepada semua. Thank You Ida sentiasa jemput Kak Ella. Kami sekeluarga happy menjadi tetamu di majlis yang sangat cool ini - makanan sedap, layanan dari tuan dan puan rumah sangat awesome .. we can feel loves everywhere dan Sugeh Resort Janda Baik sangat cantik, ada banyak insta-worthy spot, sempat Misz-ella berfotoan sebelum balik but I dont want to share it with you all now. Kita simpan dulu untuk satu blog post khas tentang Sugeh Resort nanti ye.
Sekian. Blog post khas kisah kami menjadi tetamu di Harry Potter Party pada 19 Disember yang lalu buat kenangan hari tua kami. Terima Kasih baca. Bye.















Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://misz-ella.blogspot.com/2020/12/harry-potter-party-anak-anak-datuk-sri.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Datuk Aliff Syukri Mahu Tinggalkan Malaysia Oklah Selamat Jalan Datuk

Datuk Aliff Syukri Mahu Tinggalkan Malaysia Oklah Selamat Jalan Datuk

papar berkaitan - pada 15/12/2020 - jumlah : 261 hits
Yang Berhormat Datuk Seri Aliff Syukri bin Kamarzaman SSAP DIMP merupakan salah seorang anak kepada pengasas pr0duk k0smetik Sendayu Tinggi Rozita binti Ibrahim Beliau dilahirkan di Felda Kechau Kuala Lipis Pahang pada 3 April 1987 dan mula...
Nasihat Tmj Buat Anak Datuk K Buat Netizen Tersentuh

Nasihat Tmj Buat Anak Datuk K Buat Netizen Tersentuh

papar berkaitan - pada 19/12/2020 - jumlah : 363 hits
Nama Tunku Ismail Idris ibni Sultan Ibrahim Ismail atau juga lebih dikenali dengan gelaran TMJ sememangnya tidak asing lagi di kalangan rakyat di Malaysia Aktif di media sosial putera sulung Sultan Johor Sultan Ibrahim Ismail dan
Video Ibu Aliff Syukri Bonda Rozita Menangis Rupanya Ini Yang Dia Lakukan

Video Ibu Aliff Syukri Bonda Rozita Menangis Rupanya Ini Yang Dia Lakukan

papar berkaitan - pada 27/12/2020 - jumlah : 502 hits
Menerusi video yang dimuat naik di Instagramnya semalam Aliff secara rahsia membuat kejutan dengan menghadiahkan sebuah kereta mewah kepada ibunya Rozita Ibrahim Mak jangan menangis Alhamdulillah syurga saya masih sihat sehingga saat ini te...
Alkisahnya Aliff Syukri Dan Wani Comel

Alkisahnya Aliff Syukri Dan Wani Comel

papar berkaitan - pada 12/12/2020 - jumlah : 305 hits
Tiba tiba kita dikejutkan oleh konflik Aliff Syukri dan Wani Comel walhal satu ketika dahulu mereka menjadi perhatian masyarakat Malaysia dengan sebuah kisah penuh inspirasi iaitu kesudian dan kesanggupan Aliff Syukri membantu adik Wani men...
Signature Spells Dalam Harry Potter

Signature Spells Dalam Harry Potter

papar berkaitan - pada 14/12/2020 - jumlah : 146 hits
Ginny punya spell tu punya la ridiculous sampai diorang tukar bila shoot movie https mlstudios my dollahkhair hiburan
Finally Assalamualaikum Sayang Selepas 9 Bulan Terpisah Aliff Aziz Bertemu Bella Astillah Anak Anak

Finally Assalamualaikum Sayang Selepas 9 Bulan Terpisah Aliff Aziz Bertemu Bella Astillah Anak Anak

papar berkaitan - pada 22/12/2020 - jumlah : 292 hits
Setelah sembilan bulan terpisah dek kerana penularan pandemik Covid 19 akhirnya penyanyi dan pelakon Aliff Aziz dapat bertemu isteri dan anak anak Ayden Adrean dan Ara Adreanna Dalam perkongsian video oleh Bella Astillah di Instagram milikn...
Tingkatkan Sistem Imun Anak Anak Dengan Scott S Dha Chewable Gummies Pelbagai Perisa

Tingkatkan Sistem Imun Anak Anak Dengan Scott S Dha Chewable Gummies Pelbagai Perisa

papar berkaitan - pada 15/12/2020 - jumlah : 418 hits
Tingkatkan Sistem Imun Anak Anak Dengan Scott s DHA Chewable Gummies Pelbagai Perisa Assalammualaikum semua Scott s DHA Chewable Gummies kini lebih menarik dengan gabungan pelbagai perisa dalam satu botol Dulu Ruby beli Scott s ni mesti 3 b...
Buya Yahya Ada Apa Dengan Bangsa Ini Ada Orang Tua Tangisi Anak Ditembak Mati Malah Dicaci Maki

Buya Yahya Ada Apa Dengan Bangsa Ini Ada Orang Tua Tangisi Anak Ditembak Mati Malah Dicaci Maki

papar berkaitan - pada 15/12/2020 - jumlah : 202 hits
Pimpinan Pondok Pesantren Al Bahjah Buya Yahya mengaku prihatin terhadap kondisi bangsa yang makin gaduh karena adu domba Ketika enam Laskar Front Pembela Islam tertembak mati oleh aparat polisi dalam tragedi KM 50 Tol Jakarta Cikampek pada...
Selepas 6 Tahun Pemergian Anak Gara Gara Kanser Linda Rafar Terjumpa Diari Yang Mengundang Sebak Netizen

Selepas 6 Tahun Pemergian Anak Gara Gara Kanser Linda Rafar Terjumpa Diari Yang Mengundang Sebak Netizen

papar berkaitan - pada 15/12/2020 - jumlah : 244 hits
loading Pelakon dan usahawan Linda Rafar meluahkan rasa sebak selepas mendedahkan ada terjumpa diari peningalan Allahyarham anaknya Rezaimin Keifli atau lebih mesra dengan panggilan Memen
Pesanan Buat Sang Suami

Hari Pekerja 2024 Sejarah Tema Sambutan

Optimizing Your Twitter Feed Strategies For Positive Content Filtering

There Is An Awakening

Rm232mil Road Project Awarded To Nepturis Witness Tells Wan Saiful Trial

Kisah Bekas Pekerja Kfc Dan Boikot

Parents More Involved In Autistic Children S Learning Post Pandemic

Masih Beraya



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah


Continuous Learning

Maksud Gaji Bersih Gaji Kasar Gaji Pokok Perbezaannya

Pengumuman Gaji Penjawat Awam Naik 15 Peratus Dan Cara Kira Kenaikan Gaji Baharu Penjawat Awam

Hati Bersih Hidup Bahagia

Ai Team Talent Sementara Batch 3

Glamping With The Stars