Hada Labo Hydrating Water Gel


Hada Labo Hydrating Water Gel yang baru dilancarkan dipertingkatkan dengan 2 Prebiotik, 4 jenis Asid Hyaluronik dan Ekstrak Kaktus untuk menguatkan penghalang kulit, meningkatkan penghidratan dan menenangkan serta melindungi kulit daripada tekanan persekitaran. 

Ciri-ciri Hada Labo Hydrating Water Gel
Ciri-ciri Hada Labo Hydrating Water Gel
- Menenangkan & Antioksidan – mempunyai Ekstrak Kaktus yang kaya dengan anti-oksida untuk meredakan kerengsaan kulit dan melindungi kulit daripada kerosakan radikal bebas.
- Membaiki Penghalang Kulit – dengan 2 Prebiotik untuk membantu menguatkan penghalang kulit dan membaiki kulit yang kering, rosak untuk kulit yang lebih sihat dan kuat.
- Melindungi daripada Cahaya Biru – dengan Carnosine untuk melindungi kulit daripada cahaya biru.
- Menghidrat dan menyuburkan – menggabungkan 4 jenis Asid Hyaluronik (3D HA, HA Saiz Sederhana, Super HA & Nano HA) dan Ceramide untuk mengunci, menambah dan memulihkan kelembapan secara mendalam ke dalam kulit untuk kulit yang lembap dengan sempurna.
- Tekstur gel air yang sangat ringan menyerap serta-merta ke dalam kulit dan menjadikan kulit berasa segar dan terhidrat.
Formula lembut Hada Labo Hydrating Water Gel bebas daripada alkohol, paraben, pewarna, minyak mineral, MIT & Diglycol sesuai untuk semua jenis kulit. Ia disyorkan untuk digunakan selepas pembersihan dan losyen menghidratkan untuk mengunci kelembapan. Produk ini boleh didapati di semua farmasi dan pasar raya utama, serta platform e-dagang.

KEMPEN HADA LABO ‘WE CARE FOR SOCIETY’ MEMBAWA KEGEMBIRAAN KEPADA KOMUNITI TERPINGGIR
Menyokong Usahawan Wanita Berpendapatan Rendah dan Komuniti Miskin. Hada Labo, jenama penjagaan kulit Jepun yang terkenal di bawah Rohto-Mentholatum, terus memberi impak positif dalam kehidupan masyarakat terpinggir melalui kempen 'We Care for Society'. Kini dalam tahun kelima, kempen ini telah meluaskan jangkauannya untuk menyokong komuniti yang lebih luas sambil terus memperkasakan usahawan wanita berpendapatan rendah.

Cheque presentation with Women Of Will (WOW)
L-R: Lakshwin Muruga, Executive Director of Women Of Will (WOW), Lim Mei Yuen, General Manager of Rohto-Mentholatum (M) Sdn. Bhd. and Carrol Tan, Watsons’ Head of Trading 1 at the cheque presentation ceremony for Hada Labo’s We Care For Society 2024.



Dengan kerjasama Women Of Will (WOW) dan Persatuan Kechara Soup Kitchen, dan disokong oleh Watsons Malaysia, 'We Care for Society' dijalan sepanjang bulan Ramadan. Hada Labo bekerjasama dengan WOW untuk melibatkan sekumpulan usahawan wanita berpendapatan rendah dalam pembuatan 1,000 balang biskut kesihatan, disokong dengan sumbangan RM20,000. Selain itu, sumbangan RM30,000 telah disediakan kepada Persatuan Kechara Soup Kitchen untuk menyediakan 2,040 pek makanan untuk individu terpinggir dan gelandangan serta 44 beg barangan runcit untuk keluarga terpinggir. Kuih-muih itu diedarkan bersama makanan yang dibungkus dan barangan runcit kepada mereka yang memerlukan.
Lim Mei Yuen, Pengurus Besar Rohto-Mentholatum (M) Sdn Bhd, berkongsi bahawa kempen yang dimulakan 5 tahun lalu, bertujuan untuk melengkapkan usahawan wanita berpendapatan rendah dengan kemahiran dan pengetahuan penting, membolehkan mereka mencapai kebebasan kewangan dan menyokong keluarga mereka. Menyedari peningkatan kelaziman kemiskinan, Hada Labo menghulurkan sokongannya kepada masyarakat miskin yang bergelut untuk memenuhi keperluan asas mereka, terutamanya makanan.
"Kami amat menghargai sokongan yang tidak berbelah bahagi daripada orang ramai dan rakan kongsi kami, yang telah mengekalkan kempen ini selama 5 tahun. Kami menyasarkan untuk membawa keselesaan dan kegembiraan kepada golongan yang kurang bernasib baik, terutamanya semasa Ramadan, apabila keperluan pemakanan semakin meningkat," kata Lim.
Lakshwin Muruga, Pengarah Eksekutif WOW, menekankan kepentingan bantuan ini hadir tepat pada masanya diberikan kepada usahawan wanita berpendapatan rendah, yang berusaha untuk berdikari daripada segi kewangan, kebergantungan pada kemahiran dan pengetahuan mereka untuk menyara diri dan keluarga mereka. Beliau menekankan bahawa sokongan Hada Labo adalah rangsangan yang ketara untuk wanita ini.
Cheque presentation with Kechara Soup Kitchen Society
L-R: Justin Cheah, Marketing Director of Kechara Soup Kitchen Society, Lim Mei Yuen, General Manager of Rohto-Mentholatum (M) Sdn. Bhd. and Carrol Tan, Watsons’ Head of Trading 1 at the cheque presentation ceremony for Hada Labo’s We Care For Society 2024.



Justin Cheah, Pengarah Pemasaran dari Persatuan Kechara Soup Kitchen, menekankan permintaan bantuan semakin meningkat di kala menghadapi kemerosotan ekonomi. Persatuan Kechara Soup Kitchen sangat bergantung kepada sumbangan makanan untuk membantu golongan yang memerlukan. Oleh itu, pasukannya mengucapkan terima kasih atas tajaan murah hati Hada Labo dan berharap untuk sokongan korporat yang berterusan dalam misi mereka.




Hada Labo Hydrating Water Gel We Care for Society
Semasa kempen 'We Care for Society', dengan setiap pembelian pelembap Hada Labo Hydrating Water Gel dari Watsons RM1 akan disumbangkan untuk tujuan di atas.
Hada Labo Hydrating Water Gel, Penjagaan Kelembapan Penting Buat Anda
Sebagai sebahagian daripada kempen 'We Care for Society', Hada Labo memperkenalkan Hydrating Water Gel, tambahan penting kepada rangkaian penghidratannya.

Untuk maklumat lanjut atau menyokong kempen masa depan, layari www.hadalabo.com.my atau ikuti halaman Facebook mereka: MyHadaLabo.
Falsafah penjagaan kulit Hada Labo:
“SEMPURNA X MUDAH”
Untuk kesempurnaan muktamad dan kesederhanaan muktamad
Hada Labo menggunakan bahan-bahan terbaik, tulen dan sangat berkesan untuk memberikan anda hasil kulit cantik yang terbaik. Diilhamkan oleh kebijaksanaan kecantikan tradisional Jepun, Hada Labo mengamalkan falsafah "tidak lebih tidak kurang" dalam perumusan produknya untuk nisbah ramuan "sempurna" untuk memberikan hasil yang optimum. Bahan tambahan, pewarna, pewangi dan minyak mineral yang tidak perlu yang akan membebankan kulit ditinggalkan. Hanya bahan-bahan penting yang bermanfaat untuk kulit dikekalkan untuk memastikan keberkesanan maksimum - Hanya yang terbaik untuk kulit anda dan tiada yang lain.
Mengenai Mentholatum Company
Syarikat Mentholatum Inc. Ditubuhkan pada tahun 1889 ialah pengilang dan pemasar ubat bukan preskripsi dan produk penjagaan kesihatan. Ibu pejabat berada di Orchard Park, New York, A.S.A dengan operasi di Australia, Afrika Selatan, Kanada, Scotland, Taiwan, Thailand, Malaysia, Hong Kong, Mexico, Korea Selatan, P.R China, India dan Jepun. Pembuatan dijalankan di 26 lokasi di seluruh dunia dan pemasaran/pengedaran di lebih 150 negara. Syarikat itu, yang dipegang secara persendirian selama 99 tahun, telah diperoleh oleh Rohto Pharmaceutical Company Ltd. dari Osaka, Jepun pada tahun 1988. Rohto ialah pemain utama dalam pasaran farmaseutikal Jepun dengan produk terlaris dalam kategori penjagaan mata, topikal dan melegakan perut . Sejak tahun 1889, Syarikat Mentholatum telah berkembang dan maju daripada pembekal kecil sabun dan peralatan mandian menjadi sebuah syarikat antarabangsa, memasarkan ubat proprietari berkualiti di seluruh dunia. Di Amerika Syarikat, dan banyak negara di seluruh dunia, keluarga produk Mentholatum telah memperoleh reputasi untuk kualiti dan nilai. Setiap jenama Mentholatum dijual dengan jaminan kepuasan tanpa syarat.
Jenama di bawah Mentholatum: Lipice, Oxy, Hada Labom Selsun, Sunplay, Rohto Eye Drops, Botanics, Deep Heating Rub, Melano CC and Dermistry+.

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.azlindaalin.com/2024/04/hada-labo-hydrating-water-gel.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hada Labo S We Care For Society Brings Joy To Marginalised Communities

Hada Labo S We Care For Society Brings Joy To Marginalised Communities

papar berkaitan - pada 15/4/2024 - jumlah : 105 hits
HADA LABO S WE CARE FOR SOCIETY BRINGS JOY TO MARGINALISED COMMUNITIESSupported Low Income Women Entrepreneurs and Poverty Stricken CommunitiesHada Labo the renowned Japanese skincare brand under Rohto Mentholatum continues to make a positi...
Johor Orang Asli Turn To Sticks And Stones As Water Supply Woes Persist

Johor Orang Asli Turn To Sticks And Stones As Water Supply Woes Persist

papar berkaitan - pada 11/4/2024 - jumlah : 80 hits
The Orang Asli community of Kampung Orang Asli Selai in Bekok Segamat Johor have resorted to using sticks and stones to mend their pipes and a water catchment dam Speaking to Malaysiakini Johor Orang Asli Action Committee chairperson Achai ...
Well Water Safety Testing Contaminants And Treatment Solutions

Well Water Safety Testing Contaminants And Treatment Solutions

papar berkaitan - pada 9/4/2024 - jumlah : 129 hits
If you rely on a private well for your water supply well water testing is essential to ensure the safety of your drinking water as well as for overall household use Unlike municipal water sources which undergo regular treatment and monitori...
Fakta Fakta Happy Water Narkoba Saset Diseduh Air Dengan Efek Setara Ekstasi

Fakta Fakta Happy Water Narkoba Saset Diseduh Air Dengan Efek Setara Ekstasi

papar berkaitan - pada 6/4/2024 - jumlah : 52 hits
Narkoba happy water berbentuk saset Dalam proses pembuatan seminggu pelaku sudah memproduksi dua ribu sachet happy water
Coway Water Purifiers Certified As Effective In Removing Microplastics

Coway Water Purifiers Certified As Effective In Removing Microplastics

papar berkaitan - pada 5/4/2024 - jumlah : 133 hits
Coway globally has 26 direct flow water purifiers and 3 NanoTrap filters certified by the WQA for meeting NSF ANSI 401 standards Besides Coway globally has 40 Reverse Osmosis water purifiers recognised as effective for microplastic removal ...
Luas Swift Action Prevents Water Disruption Amid Hari Raya Exco

Luas Swift Action Prevents Water Disruption Amid Hari Raya Exco

papar berkaitan - pada 11/4/2024 - jumlah : 129 hits
The swift action of the Lembaga Urus Air Selangor in detecting odour pollution believed to be diesel fuel yesterday succeeded in preventing water supply disruption during the Aidilfitri celebration today State Public Health and Environment ...
Jakoa Says Segamat Orang Asli Receiving Well Water Denies Neglect

Jakoa Says Segamat Orang Asli Receiving Well Water Denies Neglect

papar berkaitan - pada 12/4/2024 - jumlah : 82 hits
The Orang Asli Development Department has confirmed that Kampung Orang Asli Selai in Bekok Segamat has received water supply from tube wells developed by Jakoa It said in a statement that Johor Jakoa is also upgrading the electricity supply...
How To Get Rid Of Iron In Well Water

How To Get Rid Of Iron In Well Water

papar berkaitan - pada 18/4/2024 - jumlah : 93 hits
If you re struggling with rusty looking stains on your sinks a metallic taste in your water or concerns about the safety of your well the culprit is likely excess iron Several proven methods exist to remove iron from your well water includi...
Pm Anwar Meets With Indonesia S Finance Minister For Discussions In Riyadh

Nga Kor Ming S Influence In Dap On The Rise

Gear Up For Standard 1 Registration

Irma Hasmie Enggan Komen Status Perkahwinan Apa Yang Penting Allah Jaga Hati Fikiran Kami

Senarai Cawangan Atm Bank Islam Di Seluruh Negeri Kelantan

Panduan Dan Cara Atasi Sembelit Bagi Dewasa Kanak Kanak Dan Selepas Bersalin

Suami Tukang Masak Dadah Isteri Tolong Edar

Salah Besar Kalau Kembali Kepada Quran Dan Sunnah Saja Tambah Ulil Amri



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Racun Rihanna Slot Samarinda TV3

5 Adaptasi Permainan Video ke TV dan Filem Paling Berjaya Setakat Ini

10 Fakta Biodata Erysha Emyra Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Cinta Untuk Sekali Lagi Astro Ria

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Leha Leya Lawa Tonton

Info Dan Sinopsis Restu Drama Melayu Berepisod Platform Online iQIYI Malaysia


There Is An Awakening

2 Aidilfitri 2024

Optimizing Your Twitter Feed Strategies For Positive Content Filtering

Life Begin At 40

Perubahan Bila Masuk 40an

Adapting To Consumer Behavior