Guardian Global Beauty Sale Menampilkan Trend Kecantikan Dari Seluruh Dunia





Guardian Global Beauty Sale Menampilkan Trend Kecantikan Dari Seluruh Dunia. Assalammualaikum semua! Kecantikan sememangnya perkara yang kita tidak akan ketinggalan untuk mengetahui apa yang sedang hit. Dari nama jenama, jenis produk, warna mekap, tekstur isu kandungan dan hasilnya. Kita akan menyelidik satu persatu dan kemudian akan mencuba untuk mengaplikasikannya pada diri kita. Maka di sini, Guardian Malaysia adalah lokasi yang terbaik untuk kita mencari semua jenama dan produk. Kita boleh meluangkan masa di kedai Guardian lama juga dulu. Sekarang, pada musim PKPB. Jom membeli belah dalam talian!

Guardian Global Beauty Sale Menampilkan Trend Kecantikan Dari Seluruh DuniaSejajar dengan reputasinya sebagai sebuah destinasi kecantikan, Guardian Malaysia telah mara selangkah lagi ke hadapan dengan menampilkan trend kecantikan terkini dari seluruh dunia agar keperluan pelanggan dalam normal baru dapat dipenuhi. 
"Dulu kita boleh berkunjung ke luar negara dan membeli produk-produk kesihatan dan kecantikan terkini yang belum boleh didapati di Malaysia. Namun gaya hidup sebegitu agak mustahil kini akibat daripada pandemik COVID-19," kata Anna Ng, Pengarah Pemasaran Runcit, Guardian Health And Beauty, Malaysia dan Singapura.

Oleh itu, daripada perubahan gaya hidup yang belum pernah kita alami sebelum ini, tercetuslah satu ilham untuk  mengadakan acara yang pertama seumpamanya iaitu Jualan Kecantikan Global (Global Beauty Sale atau GBS) untuk memberikan pelanggan kami akses mudah yang berterusan kepada produk-produk kecantikan terhebat dari seluruh dunia pada nilai yang hebat.
Guardian Global Beauty Sale Bermula Dari 3 November 2020 - 2 Disember 2020Kempen selama sebulan yang bermula pada 3 November sehingga 2 Disember 2020 itu menampilkan pelbagai produk kecantikan yang menjadi trend di seluruh dunia. Seleksi mantap itu mewakili jenama terbaik dari semua jenama global dan mencerminkan komitmen Guardian terhadap kepercayaan yang diberikan kepada kami dalam memastikan pelanggan sentiasa mendapat produk berkualiti tinggi pada nilai hebat.



Inisiatif GBS adalah rentetan kepada pelancaran semula stor utama Guardian yang canggih di Suria KLCC yang mempamerkan produk-produk kesihatan dan kecantikan terkini dan teknologi paparan yang baru. Transformasi stor tersebut dibuat berdasarkan maklum balas daripada pelanggan mengenai keperluan produk, kualiti dan harga. 
Jenama Dan Produk Dari 26 Negara Selain pilihan jenama dan produk yang pelbagai, Guardian juga menawarkan diskaun sehingga 50% kepada para pelanggan sepanjang tempoh ini. Seleksi produk termasuk jenama-jenama kecantikan terkemuka dari Korea dan Jepun, produk kecantikan semula jadi terbaik, jenama-jenama baru di Guardian dan barangan keperluan harian dari 26 negara termasuk Malaysia. 



Sebagai contoh, Guardian mempunyai satu bahagian untuk produk kecantikan terbaik untuk seri kecantikan dari Thailand, untuk penampilan anggun seperti pelakon drama Korea dan untuk rupa wajah cantik setiap hari seperti drama Jepun, solekan yang memberikan korang gaya glam klasik Eropah Barat dan banyak lagi untuk penjagaan peribadi, penjagaan rambut, penjagaan kulit dan keperluan harian.



Keunikan Trend Kecantikan Setiap NegaraApabila sebut tentang trend. Sebut sahaja nama sesuatu negara, kita pasti tahu apa kelebihan negara tersebut. Sama ada dari dunia kecantikan, pelancongan, makanan dan teknologi. Tetapi untuk Guardian Global Beauty Day, jom kita lihat trend dari negara yang Ruby suka ikuti iaitu Korea, Jepun dan Thailand. 
KOREA


JEPUN


THAILAND


Promosi Sepanjang Guardian Global Beauty Day Antara tawaran-tawaran hebat lain di Jualan Kecantikan Global Guardian termasuk:
1. Tawaran BELI 1 PERCUMA 1 untuk lebih 190 produk penjagaan peribadi.
2. Lebih 100 barangan penjagaan kulit ditawarkan pada harga RM11.
3. Nilai HEBAT setiap hari - lebih 1,300 produk keperluan harian dengan potongan harga setiap hari.
4. Dapatkan penimbang Smart Digital Bluetooth PERCUMA dengan pembelian minimum RM220 untuk mana-mana produk Penjagaan Kesihatan dalam satu resit (sementara stok masih ada).
5. Peralatan dapur silikon PERCUMA (set 3 barang) dengan pembelian minimum RM88 untuk mana-mana produk Penjagaan Peribadi dalam satu resit.
6. Kereta Honda Civic BARU untuk dimenangi dalam peraduan SHOP, WAVE & WIN. Hanya belanja minimum RM30 dan bayar menggunakan kad ATM MyDebit anda, ambil gambar slip transaksi, hantarkan gambar anda dan berpeluang memenangi Hadiah Utama berupa sebuah kereta baru.



Jadi, korang tidak perlu terbang mengelilingi dunia untuk mendapatkan produk Kesihatan dan Kecantikan, Guardian bawakan produk-produk terebut dari seluruh dunia kepada korang. Jangan lepaskan peluang hebat ini untuk membeli dan mendapatkan stok barangan keperluan harian, kerana Guardian sentiasa menawarkan kualiti terbaik pada harga terbaik untuk nilai terbaik. 
Sertai Aktiviti Di FB Live Guardian Malaysia, Banyak Promosi Berlangsung.Pada 16 November 2020, Guardian Malaysia akan mengadakan Guardian Live di Facebook rasmi mereka bersempena Guardian Global Beauty Day. Jumpa anda malam ni!



Untuk maklumat lanjut mengenai produk-produk kegemaran anda pada harga diskaun sepanjang Jualan Kecantikan Global ini, sila layari www.guardian.com.my dan #guardianmy

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.ruby.my/2020/11/guardian-global-beauty-sale.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Trend Kecantikan Terkini Dari Seluruh Dunia Kini Di Guardian

Trend Kecantikan Terkini Dari Seluruh Dunia Kini Di Guardian

papar berkaitan - pada 16/11/2020 - jumlah : 337 hits
Hi Korang Sejajar dengan reputasinya sebagai sebuah destinasi kecantikan Guardian Malaysia telah mara selangkah lagi ke hadapan dengan menampilkan trend kecantikan terkini dari seluruh dunia agar keperluan pelanggan dalam normal baru dapat ...
B4u Global Investment Merupakan Syarikat Pelaburan Di Malaysia Beroperasi Seluruh Dunia

B4u Global Investment Merupakan Syarikat Pelaburan Di Malaysia Beroperasi Seluruh Dunia

papar berkaitan - pada 20/11/2020 - jumlah : 426 hits
B4U Global Investment Merupakan Syarikat Pelaburan Di Malaysia Beroperasi Seluruh Dunia B4U Global adalah syarikat investment atau syarikat pelaburan di The post appeared first on
Biden Terima Ucapan Tahniah Seluruh Dunia

Biden Terima Ucapan Tahniah Seluruh Dunia

papar berkaitan - pada 8/11/2020 - jumlah : 284 hits
ANKARA 8 Nov Perdana Menteri Kanada Justin Trudeau pada Sabtu mengucapkan tahniah kepada Joe Biden dan Kamala Harris atas kemenangan menguasai Rumah Putih lapor Agensi Anadolu Tahniah JoeBiden dan KamalaHarris Kita dua negara bersahabat rak...
Youtube Dilapor Hadapi Masalah Untuk Diakses Dipercayai Libatkan Pengguna Seluruh Dunia

Youtube Dilapor Hadapi Masalah Untuk Diakses Dipercayai Libatkan Pengguna Seluruh Dunia

papar berkaitan - pada 12/11/2020 - jumlah : 235 hits
Youtube pada ketika ini sedang menghadapi masalah apabila ia tidak boleh diakses dipercayai di seluruh dunia Perkara itu juga turut disahkan oleh akaun rasmi TeamYouTube di Twitter Mereka kini sedang menyelesaikan isu tersebut If you re hav...
Hal Hal Palsu Yang Benar Benar Merimaskan Kita Bahkan Di Seluruh Dunia

Hal Hal Palsu Yang Benar Benar Merimaskan Kita Bahkan Di Seluruh Dunia

papar berkaitan - pada 17/11/2020 - jumlah : 393 hits
Seiring dengan zaman manusia mempunyai keperluan yang tidak terhingga Mencuba memenuhi keperluan ini dengan perbandingan kualiti kualiti ini dapat diperolehi dari produk asli atau tulen Bercakap mengenai masalah yang tulen kadang kadang dun...
Fakta Yang Berlaku Serentak Selama 5 Saat Di Seluruh Dunia Tanpa Kita Sedari

Fakta Yang Berlaku Serentak Selama 5 Saat Di Seluruh Dunia Tanpa Kita Sedari

papar berkaitan - pada 19/11/2020 - jumlah : 256 hits
Perasan atau tidak banyak perkara unik yang telah berlaku di sekeliling kita mahupun di luar sana Ini ada beberapa fakta menarik apa yang berlaku hanya selama 5 saat sahaja di seluruh dunia 1 Kilat menyambar ke bumi sebanyak 500 kali setiap...
5 Pintu Misteri Yang Tidak Boleh Dibuka Dari Seluruh Dunia

5 Pintu Misteri Yang Tidak Boleh Dibuka Dari Seluruh Dunia

papar berkaitan - pada 13/11/2020 - jumlah : 325 hits
Saluran Infotainment Paling Aktif Di Youtube Video Menarik Pada Setiap Hari Isnin Sehingga Jumaat 2 Video Sehari Laman Sosial Instagram https www instagram com kupikupigox Facebook https www facebook com kupikupigox Twitte
Kajian Tentang Saiz Alat Sulit Lelaki Seluruh Dunia

Kajian Tentang Saiz Alat Sulit Lelaki Seluruh Dunia

papar berkaitan - pada 5/11/2020 - jumlah : 169 hits
Sebelum kita lihat kepada peta dan senarai purata saiz alat sulit lelaki semasa tegang untuk 80 negara di seluruh dunia berikut adalah beberapa penemuan yang ketara Cara yang betul untuk mengukur adalah dari hujung zakar ke bahagian paling ...
Kadir Jasin Warns Pmx Ph Against Falling Into The Trap To Free Najib

Pjd Link Cancellation Fahmi Tells Govt Critics To Read Pwd Statement

Lesson In Economics From Hawkers Rebellion

Is Now A Good Time To Buy Property In 2024

Effective Market Research On A Budget

Masverse Unveils Groundbreaking Blockchain Platform

Pengalaman Menginap Di Grand Court Hotel Teluk Intan Dekat Dengan Menara Condong Teluk Intan

Dap Leader Unsurprised By Mca S Decision To Not Campaign For Its Candidate



8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023

Biodata Dan Umur Adik Tantari Penyanyi Lagu Viral Rindu Hatiku Rindu Pesilat Cilik


Tukar Kanta Mata Untuk Melihat Seni Politik Anwar

Don T Dim Your Dreams Let Integrity Electrical Illuminate Your Vision

Specialization And Excellence Headwater Health S Crna Focus

Ipr Lonjak Pendapatan Peniaga B40

Perintah Berkurung Untuk Kanak Kanak Bawah 13 Tahun

Wee Mca Not A Hypocrite