Dengan Ezbuy Kadar Shipping Hanya Rm8 80 Bagi Pembelian Dari Luar Negara



Sebenarnya saya dah lama berangan nak ke luar negara khususnya Negara China nak cari barang murah. Kalau diikutkan banyak benda nak beli sebab kebanyakan peniaga di sini semuanya ambil barang dari sana. Bezanya peniaga ni beli dalam kuantiti yang banyak, bagi kita yang nak beli setakat 1-2 item ni rasa tak berbaloi kalau nak pergi sana. Mana nak bayar tiket kapal terbang, penginapan dan belanja makan minum.
Pelbagai pilihan kategori produk yang disediakan untuk para pelanggan Tapi sekarang ni dengan adanya laman web online yang menyediakan platform jual beli secara dalam talian, semuanya semudah abc dan dihujung jari. Klik klik klik, bayar duit dan tunggu je barang yang dipesan sampai di pintu pejabat atau pintu rumah haha. Salah satu laman web yang menyediakan perkhidmatan order barang terus dari China dan USA ini ialah Ezbuy.
Semudah namanya, “pembelian mudah”, yup ianya memang memudahkan. Cakap apa sahaja barang yang anda mahukan, semuanya ada. Contohnya sekarang ni memang trend pokok hiasan palsu di dalam rumah. Adui teringinnya nak beli untuk hias di ruang tamu.
Keahlian dan Kelebihan Prime Ezbuy menyediakan penghantaran dan perkhidmatan yang terbaik dan berpatutan berbanding perkhidmatan yang lain. Contohnya kalau korang nak enjoy kos penghantaran yang murah dan berbaloi, sangat digalakkan mendaftar sebagai Prime MEMBER SERVICE.
Pilihan di tangan anda untuk penjimatan yang sangat luar biasa. Perbandingan pakej Prime Antara pakej yang disediakan untuk pilihan anda. Setiap pakej ditawarkan dengan kadar penghantaran yang sama iaitu hanya serendah RM8.80 sahaja. Kalau dikira ianya memang murah. Dengan pakej Annual Prime, anda perlu membayar  yuran tahunan sebanyak RM188. Sebaik sahaja ianya diaktifkan untuk jangka masa setahun, korang hanya perlu membayar KOS PENGHANTARAN RM8.80 SAHAJA, TAK KIRA BERAPA KUANTITI, BERAT DAN SAIZ barang yang dipesan untuk setiap pembelian.
Yang kedua ialah pakej Prime Lite, yuran yang akan dikenakan ialah RM99 untuk jangka masa 6 bulan. Tapi kalau korang nak cuba gunakan servis ini untuk 5 hari, kos keahlian untuk trial period sebulan ni hanya akan dicaj RM18.80 sahaja dan waktu tu caj penghantaran akan dicaj sebanyak RM8.80 juga.
Dalam ilustrasi ini korang boleh nampak dengan jelas perbandingan caj penghantaran antara pembelian tanpa Prime dan yang berdaftar sebagai Prime. Dengan Ezbuy Prime, tiada yuran agen, penghantaran yang dipercayai, harga promosi dan caj pada kadar rata iaitu RM8.80 tanpa mengira berat, saiz dan kuantiti. Dalam erti kata lain, yang bezanya yuran keahlian mengikut tempoh masa, tapi caj penghantaran adalah sama pada kadar rata iaitu RM8.80. Faham ya?. Jadi minat tak nak cuba perkhidmatan penghantaran PRIME ini. Best kan? Pada korang yang dah lama teringin nak beli barang dari China, hmm Ezbuy memang dah memudahkan kerja korang semua :).
Tempoh penghantaran Tempoh masa yang diambil dengan keahlian Prime. Tempoh penghantaran adalah dalam tempoh 3 hingga 5 hari untuk penghantaran melalui pengangkutan udara. Manakala untuk item in bulk, berat dan besar, mereka akan menggunakan kapal yang akan mengambil masa 6 hingga 22 hari perjalanan. Item ni termasuklah perabot dan item yang sensitive.
Dalam ilustrasi ini korang nampak dengan jelas kelebihan ahli PRIME. Berbaloi-baloi, setakat nak order almari, sofa tu serius sangat recommended. Caj penghantaran pada kadar murah iaitu RM8.80 sahaja. Orang kata murah, berbaloi dan tak menyesal Prime Wishlist
Dengan menjadi ahli Prime atau membayar langganan tahunan, anda boleh memilih item dari ‘Non Prime’ kepada kategori ‘Prime’. Maknanya, barangan yang tidak tertakluk kepada flat shipping rate RM8.80 juga layak untuk mendapat kadar rata ini apabila kita memasukkan barangan tersebut di dalam list ‘ wishes’ kita selepas ianya di ‘approve’ oleh Ezbuy.
Sokongan dari Perkhidmatan Pelanggan Customer Service sedia membantu Dan yang paling best, setiap pertanyaan anda akan dilayan oleh perkhidmatan pelanggan yang sedia menjawab semua persoalan tentang kemusykilan. Bagus sebab kita akan dapat jawapan secara cepat tanpa menunggu lama. Dan ianya memudahkan proses kita untuk membeli dan seterusnya membuat bayaran.
Klik untuk ——> Daftar Ezbuy Dan untuk korang yang berminat untuk mula membeli barangan dari luar negara dengan penjimatan atas kos penghantaran, bolehlah terus mendaftar di laman web Ezbuy sekarang. Seterusnya korang boleh mendapat baucer tunai RM15 dan 15% diskaun atas kos penghantaran. Jimat kan?
Klik banner untuk promosi lanjut Dan tak lupa juga, Ezbuy akan mengadakan kempen Year End Sales 12.12 dengan pelbagai promosi menarik untuk anda. Jangan berlengah untuk daftar sekarang. Dapatkan pelbagai promosi menarik untuk penjimatan berganda.
(22)
The post Dengan Ezbuy kadar ‘shipping’ hanya RM8.80 bagi pembelian dari luar negara appeared first on Ajumohit.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.ajumohit.com/2018/12/dengan-ezbuy-kadar-shipping-hanya-rm8-80-bagi-pembelian-dari-luar-negara.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Tidak Hanya Pria 4 Negara Ini Mengharuskan Perempuan Ikut Wajib Militer

Tidak Hanya Pria 4 Negara Ini Mengharuskan Perempuan Ikut Wajib Militer

papar berkaitan - pada 9/12/2018 - jumlah : 233 hits
Negara negara yang menghadapi ancaman keamanan besar membutuhkan pasukan dalam jumlah besar pula Oleh karena itu pemerintahnya akan menjadikan warga sipil sebagai bagian dari pasukan cadangan bilamana ada kebutuhan lebih dalam dinas militer
Jerman Diserbu Pekerja Imigran Terampil Dari Luar Negara Uni Eropa

Jerman Diserbu Pekerja Imigran Terampil Dari Luar Negara Uni Eropa

papar berkaitan - pada 25/11/2018 - jumlah : 160 hits
Sekitar 545 000 orang dari negara negara bukan Uni Eropa berimigrasi ke Jerman pada tahun 2017 dimana 7 persennya adalah pekerja terampil
Prabowo Tidak Ada Negara Yang Bisa Hidup Hanya Dari Utang

Prabowo Tidak Ada Negara Yang Bisa Hidup Hanya Dari Utang

papar berkaitan - pada 29/11/2018 - jumlah : 218 hits
Utang perlu dan utang bisa Kalau utang digunakan untuk produksi Ternyata utang kita digunakan untuk impor impor dan merugikan rakyat sendiri kritik Prabowo saat bertemu relawan dan pendukungnya di Gedung Sasana Hinggil Yogyakarta Rabu
Jangan Tertipu Tawaran Kerja Lumayan Petik Buah Di Luar Negara Muhyiddin

Jangan Tertipu Tawaran Kerja Lumayan Petik Buah Di Luar Negara Muhyiddin

papar berkaitan - pada 10/12/2018 - jumlah : 245 hits
PUTRAJAYA Rakyat Malaysia dinasihatkan jangan mudah tertipu dengan tawaran lumayan kerja sambilan seperti memetik buat dan sebagainya di luar negara tegas Menteri Dalam Negeri Tan Sri Muhyiddin Yassin Ini kerana kata beliau sesiapa sahaja y...
Ketua Audit Negara Pula Sahkan Kerajaan Ph Yang Sebenarnya Curi Duit Refund Gst

Ketua Audit Negara Pula Sahkan Kerajaan Ph Yang Sebenarnya Curi Duit Refund Gst

papar berkaitan - pada 6/12/2018 - jumlah : 537 hits
Sebelum ini Ketua Pengarah Kastam sahkan kerajaan PH mencuri duit refund GST dan betapa berbohongnya Lim Guan Eng Terbaru Ketua Audit Negara pula mengesahkan penipuan Lim Guan Eng dan kerajaan PH sebagai pencuri sebenarOgos lalu Jabatan Kas...
Sandi Bangsa Ini Kaya Buat Apa Impor Pertanian Dari Negara Lain

Sandi Bangsa Ini Kaya Buat Apa Impor Pertanian Dari Negara Lain

papar berkaitan - pada 5/12/2018 - jumlah : 196 hits
Menurut Sandi infrastruktur bukan hanya tentang jalan tol maupun gedung gedung tinggi Melainkan irigasi dan infrastruktur yang bisa menyerap tenaga kerja anak negeri
4 Negara Yang Sangat Anti Islam

4 Negara Yang Sangat Anti Islam

papar berkaitan - pada 5/12/2018 - jumlah : 219 hits
Walaupun Malaysia meletakkan Islam sebagai agama rasmi tidak ada banyak sekatan ke atas penganut agama lain untuk mengamalkan agama mereka kecuali beberapa perkara seperti dilarang menyebarkan agama mereka kepada orang Islam atau dilarang m...
Ini Kunci Ekonomi Ri Lebih Stabil Dibandingkan Negara G20 Lain

Ini Kunci Ekonomi Ri Lebih Stabil Dibandingkan Negara G20 Lain

papar berkaitan - pada 5/12/2018 - jumlah : 210 hits
Direktur Jenderal Anggaran Kemenkeu Askolani mengatakan Indonesia memiliki kunci yang tidak dimiliki oleh negara negara anggota G20 lain dalam meningkatkan perekonomian Salah satunya konsumsi rumah tangga di Indonesia mampu tumbuh stabil di...
Singapura Tergeser Ini Negara Dengan Paspor Terkuat Di Dunia

Singapura Tergeser Ini Negara Dengan Paspor Terkuat Di Dunia

papar berkaitan - pada 5/12/2018 - jumlah : 227 hits
Singapura kini tak lagi menjadi negara pemilik paspor terkuat di dunia
Towards More Comprehensive Pension Reform

Makanan Perlis Paling Popular

Polis Jerman Sita Bugatti Rare Dalam Siasatan Berkait 1mdb

Panduan Produk Kesihatan

Tafsir Mimpi Gajah

Kerana Wanita Melintas Penunggang Motosikal Berkuasa Tinggi Maut

Laporan Bank Dunia Mengeluarkan Isyarat Bahaya Terhadap Sistem Pendidikan Malaysia

Sungai Muda Sempadan Pulau Pinang Kedah



Info Dan Sinopsis Restu Drama Melayu Berepisod Platform Online iQIYI Malaysia

10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi


Lyodra Tak Selalu Memiliki Chord

No Campaign Elements In Kkb Hari Raya Open House Selangor Mb Tells Bersih

Should Stakeholders Sue Bloomberg To Prove 2nd Casino Licence Claim For Johor S Forest City Is Sheer Slander

Essential Guide To Safe Well Water Maintenance

Drama Dia Pria Terhebat

Jambu Batu Kandungan Nutrisi Dan Manfaatnya Untuk Kesihatan