D Aura Cosmetics Memukau Dengan D Aura Perfume Dan D Aura Jelita


 
D AURA COSMETICS MEMUKAU DENGAN

D AURA PERFUME DAN D AURA JELITA

 



Minyak wangi merupakan salah satu aksesori kecantikan diri yang menjadi keperluan setiap orang. Mana tidaknya, minyak wangi akan membuatkan bau badan kita merasa sentiasa harum apabila berada di luar rumah. Bagi AlongMurni (AM), minyak wangi sudah menjadi seperti satu barang aksesori yang penting untuk kecantikan diri kerana AM merasa lebih yakin untuk berjumpa dengan orang ramai.

 

Semestinya perfume jenis Eau de Parfum (EDP) menjadi pilihan AM kerana mempunyai kepekatan minyak wangi yang paling tinggi di antara ketiga-tiga jenis minyak wangi. Malah EDP boleh tahan lebih dari 5 jam baunya. Kepekatan minyak wangi ini adalah 10% hingga 20%.

 

Untuk Edisi kali ini, AM ingin kongsikan 4 panduan bermanfaat untuk membuatkan minyak wangi tahan lebih lama.

 

SIMPAN DI DALAM SUHU BILIK

‘Jangan Simpan Di Dalam Bilik Air, Tempat Lembab Atau Panas’.

Partikel minyak wangi boleh pecah sekaligus menyebabkan minyak wangi tidak tahan lama bila disimpan di tempat panas. Jadi elakkan tempat yang panas seperti tepi tingkap atau peralatan yang panas seperti tempat seterika atau televisyen.

 

SIMPAN MINYAK WANGI DALAM KOTAK

Jangan buang kotak minyak wangi anda. Simpan botol minyak wangi anda di dalam kotak itu supaya ianya selamat dari cahaya matahari dan suhu panas.

 

KETATKAN PENUTUP BOTOL

Jangan biarkan minyak botol tidak ditutup dengan kemas dan rapi.

 

PILIH MINYAK WANGI DALAM BEKAS KECIL

Intensiti aroma minyak wangi akan berkurangan sekiranya botol minyak wangi besar dan ianya troksida dari udara. Jadi botol minyak wangi kecil adalah pilihan terbaik.

 

D AURA PERFUME

 

Untuk pilihan AM memilih untuk menggunakan D Aura Perfume kerana wangian aroma yang padu dan memikat. D Aura Perfume didatangkan dengan 4 pilihan aroma. Uniknya aroma wangian ini diberi nama mengikut nama anak-anak pengasas D Aura Cosmetics yang lebih mesra dipanggil Puan Dina. AM dimaklumkan oleh Puan Dina sendiri bahawa nama perfume iaitu AMANDA, ARISSA, ALISHA danAARON menjadi tanda kasih saying beliau kepada anak-anak dan inginkan anak-anak beliau menerajui perniagaan dan usaha beliau kelak.

 





D Aura Perfume menggunakan formula berkualiti dari Eropah dan bergred EDP. Malahan perfume ini patuh syariah dan mesra wuduk. Semestinya perfume jenis EDP ini tahan lama sehingga 1 hari. Jadi tak perlu risau, bila AM menggunakan perfume D Aura akan kekal wangi bila seharian di pejabat. D Aura Perfume didatangkan dalam saiz botol kecil 30 ml dengan harga RM 68 sebotol.

 

D AURA JELITA

Di samping itu, D Aura Cosmetics ada mengeluarkan D Aura Jelita yang pastinya menjadi pilihan Wanita untuk kekal cantik dan sihat. Produk ini menjadikan Vitamin C, Collagen, Glutathione, Pueraria Mirifica, Astaxanthin, Hyaluronic acid, Pearl, Delima, Honey dan Mixberry sebagai kandungan utama.

 




Bila tengok ada kandungan Astaxanthin ini, AM suka kerana manfaat dari astaxanthin sangat bagus termasuk melawan tekanan oksidatif, memelihara kesehatan kulit, hingga menjaga kesehatan jantung. 

 

Antara kelebihan D Aura Jelita adalah:


Mencerahkan kulit wajah dan badanMemudarkan parut jerawat dan badanMemudarkan parut2 operation & melecurMenutup liang pori di wajahMengurangkan kulit berminyakMerawat kulit yang bermasalah.Merawat kulit keringMerawat tumit merekahMerawat kulit kusam dan eye bagMerawat resedung dan alergiMenguatkan kuku dan rambut.Menegangkan kulit wajah, payudara & pinggul.Membekalkan Vitamin C dan nutrisi dlm badan seharian


























Harga sekotak D Aura Jelita hanya RM 88. Produk ini diiktiraf kandungan dan mempunyai sijil Pengiktirafan. 












Pembelian produk D Aura Cosmetics boleh dibuat di D Aura Spa Salon Muslimah yang terletak di boleh C-3A-G, Putra Walk, Jln PP25, Taman Pinggiran Putra, Sek 2, 43300 Seri Kembangan, Selangor. Pembelian juga boleh dibuat di website

www.dauracosmetics.com

www.wasap.my/601155819845/dauraperfume








Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://alongmurni.blogspot.com/2022/09/D-Aura-Cosmetics-Memukau-Dengan-D-Aura-Perfume-dan-D-Aura-Jelita.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
6 Potret Terbaru Aura Kasih Pasca Bercerai Tetap Cantik Dan Memukau

6 Potret Terbaru Aura Kasih Pasca Bercerai Tetap Cantik Dan Memukau

papar berkaitan - pada 6/9/2022 - jumlah : 135 hits
Aura Kasih resmi bercerai dengan Eryck Amaral pada April 2021 lalu Setahun lebih hidup tanpa pasangan rupanya Aura Kasih masih betah dan menikmati statusnya sebagai single mom dengan satu anak Pesonanya pun masih terlihat cantik dan memukau...
Pemandangan Kampung Memukau Once Upon A Small Town Dipuji Tenang Menghiburkan

Pemandangan Kampung Memukau Once Upon A Small Town Dipuji Tenang Menghiburkan

papar berkaitan - pada 8/9/2022 - jumlah : 161 hits
Siapa mahukan drama tenang pastinya tidak mahu terlepas menonton Once Upon A Small Town di Netflix kini Sinopsis Ia merupakan kisah cinta yang menyembuhkan antara dua watak utama yang melegakan kesakitan antara satu sama lain dalam suasana ...
Perhimpunan Umno Taklimat Presiden Tiada Aura

Perhimpunan Umno Taklimat Presiden Tiada Aura

papar berkaitan - pada 27/8/2022 - jumlah : 167 hits
terkini masalah besar jika umno tidak lagi digeruni dan ucapan presiden umno dihampehkan Setakat ini tidak ada apa apa perubahan Najib belum DIBEBASKAN Parlimen belum dibubarkan Pakmail belum dipecat Tiada maklumat terkini kerana masih dipe...
Potret Terbaru Jessica Mila Dipuji Cantik Netizen Aura Yang Mau Nikah Emang Beda

Potret Terbaru Jessica Mila Dipuji Cantik Netizen Aura Yang Mau Nikah Emang Beda

papar berkaitan - pada 5/9/2022 - jumlah : 131 hits
Nama Jessica Mila menjadi perbincangan hangat dalam beberapa waktu terakhir Hal ini setelah dirinya yang dilamar sang kekasih Yakup Hasibuan belum lama ini Terbaru Jessica Mila kembali menjadi perbincangan lantaran penampilannya yang dipuji...
Cara Memasarkan Homestay Anda

8 Tip Tingkatkan Sales Homestay Anda

Help Shape Ai With Malaysian Values Says Anwar

Dr Zaliha Terus Kunci Mulut Berkaitan Titah Adendum Minta Rujuk Ulasan Pm

Moisturizer Terbaik 2024 Tekstur Water Based 9 Kebaikan Yang Sesuai Untuk Semua Jenis Kulit

Gaji Mei 2024 Tarikh Pembayaran Gaji Penjawat Awam

Friendly Fire Between Umno Youth Head And Bersatu Counterpart Opens A Can Of Worms

Perjalanan Mendapat Haji Yang Mabrur



5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard


Importance Of Drinking Water

The Helical Pearl House By A3 Projects In Ipoh Malaysia

Cops Tracking Down Duo Involved In Pasir Mas Shooting

Issue Warning Not Rm250 000 Fine For First Time No Palm Oil Label Offences Urges Mydin Boss

There Are Many Types Of Indians

Pengalaman Kerja Sambil Belajar