Cuna Queen Jenama Tudung Labuh Ironless Yang Sangat Special Dan Murah


Cuna Queen - Jenama Tudung Labuh Ironless Yang Sangat Special Dan Murah | Bagi pengemar tudung labuh (macam aku ni), of course daku sangat happy bila ada semakin banyak tudung labuh muslimah di pasaran. Tudung labuh ni ada banyak jenis juga sebenarnya dan memang rambang mata jugalah nak pilih yang mana satu.

Daku ni pula jenis suka pakai apa saja style asalkan labuh maka sering jugalah try tudung labuh muslimah bidang 60 dari banyak jenama. Antara jenama yang paling terbaru daku cuba adalah CunaQueen.



Untuk pengetahuan sebenarnya jenama CunaQueen ni dah lama. Ia ditubuhkan sejak tahun 2014 lagi dengan menyediakan pakaian muslimah masa kini terutamanya membantu muslimah mencari tudung labuh terbaik untuk pelbagai acara. Kepakaran utama CunaQueen ni pula adalah dalam mencipta tudung labuh dengan teknik PERFECT AWNING menggunakan material yang berkualiti tinggi dan mangikut fesyen terkini. CunaQueen juga menyediakan tudung labuh rekaan exclusive yang menepati standard melebihi harga yang ditawarkan. CunaQueen menyediakan berbagai Tudung Labuh Eksklusif yang sangat special.
10 Sebab Mengapa Tudung Labuh CunaQueen Mampu Menarik Perhatianku

Nak tahu kenapa tudung labuh muslimah CunaQueen ini berjaya menarik perhatian aku? Okay kat sini daku akan kongsikan sebab musababnya. At least jika kalian juga sedang dalam misi untuk mencari tubuh labuh muslimah yang best dan special, bolehlah pertimbangkan jenama CunaQueen ni sekali.

Perkongsian ni berdasarkan reviewku sendiri ke atas 3 (tiga) produk di bawah jenama CunaQueen yang telah ku cuba baru-baru ini iaitu Tudung Syria Adwa, Tudung Sarung Safwa, dan juga handsock.

1. Design Yang Unik 

Daku boleh mula tertarik hati dengan tudung labuh muslimah dari jenama CunaQueen ini adalah pada design yang diketengahkan. Bagi aku tudung labuh muslimah dari CubaQueen ini ternyata sangat berbeza berbanding dengan tudung labuh muslimah lain yang pernah daku cuba. Kalau tak percaya kalian boleh lihat sendiri gambaran tudung labuh muslimah yang sedang di pegang oleh model dalam gambar ni. Ini adalah Tudung Syria Adwa dan kenapa ada tali tu? Untuk apa?


Sebenarnya tali ni adalah untuk mudahkan kita pakai tudung dengan terbentuk elok ke muka. Yelah, selalu kan kalau pakai tudung je susah betul nak bagi nampak terbentuk cantik. Tambah-tambah kalau pakai tudung labuh koshibo (tudung bulat). Lagilah susah nak bentuk.... kadang-kadang boleh hilang mood. Sebab itulah tali ni disediakan untuk memudahkan urusan si pemakai.  

Untuk lebih mudah faham, boleh tengok tutorial video kat bawah. Senang kan? Nak pergi kerja ke apa, atak payah lagi perlu duduk lama-lama menghadap kat depan cermin. Jika dukung anak sekalipun, takde masalah tudung herot senget ke apa. 


2. Jahitan Yang Sangat Kemas 

Dari segi mutu jahitan, alhamdulillah.. nampak kemas dan baik. Jahitan di dalam bahagian dalam walau nampak tebal tapi tak ada rasa gatal dan sakit. Jahitan pada bahagian luar pula sangat tidak kelihatan secara keterlaluan. That's perfect!


3. Material Fabrik Yang Amat Selesa Dan Berkualiti

Siapa nak beli tudung kalau material tak bagus kan? Jujur cakap, daku lebih pentingkan kualiti fabrik daripada design. Jika design cantik kain tak okay macamana nak pakai dengan selesa nanti. Untuk semua hijab di bawah jenama CunaQueen, alhamdulilah pemilihan kain dari material high premium Cotton Poly yang sangat selesa, tidak berbulu dan tidak jarang. Bila pakai sejuk dan lembut sangat rasa. Memang best!! Serius


4. Rangkaian Tudung Labuh Berdagu Yang Ohsem

Baik Tudung Syria Adwa mahupun Tudung Sarung Safwa, ke dua-duanya ada tambahan pada bahagian dagu. Part ni memang ramai yang suka kan? Dapatlah di tutup lebihan dagu yang bam bam tu. Dan dapat juga beri efek wajah yang lebih runcing hingga kelihatan lebih cantik. Tak payah pakai krim bagai, beli je tudung labuh berdagu dari CunaQueen, selesai masalah. 

5. Tidak Jarang & Sesuai Digayakan Dalam Apa Jua Majlis
Kebetulan baru-baru ni daku ada jemputan majlis perkahwinan, jadi dapatlah gayakan Tudung Sarung Safwa. Alhamdulillah, selesa sangat walau masa tu cuaca panas. Dan selalunya jika bertudung daku perlu pakai inner untuk elakkan dari ternampak rambut dan supaya tudung terletak kemas di kepala tapi dengan Tudung Sarung Safwa ni daku tak pakai inner pun dah nampak okay. 

Walau tanpa inner, rambut tetap tak kelihatan dan tudung ni juga melekap elok kat kepala mengikut bentuk wajah. Betul-betul tidak jarang (totally opaque), dah macam denim cotton. Untuk tudung sarung Safwa ni, material yang digunakan adalah dari jenis moss crepe. Sama seperti Tudung Syria Adwa juga, ianya sama sekali tidak berbulu dan sangat sejuk selesa ketika di pakai. Lembuttt je.. 
6. Sangat Cantik Dan Tahan Lasak 
Sebagai seorang wanita dan juga ibu, jika nak melawa dengan anak kecil memang agak susah. Bayangkan, kat rumah dah siap cantik-cantik, dah nampak lawa tapi alih-alih belum sampai ke destinasi tujuan dah jadi senget. Iyalah, kena dukung anak kot.. Anak tarik kat situ, tarik kat sini hmmm habis semua.. Tapi dengan tudung sarung instant begini, semua tu dah tak jadi masalah lagi



Tudung labuh muslimah jenis sarung instant begini juga ternyata lebih selamat untuk anak. Tak payah guna sebarang pin macam dulu lagi. Tak perlu juga susah payah nak betulkan tudung selalu tiap kali anak kerjakan. Hehe.. 
7. Ada Pilihan Saiz Dengan Sifat Ready Solat
Tersedia dalam beberapa pilihan size seperti L & XL dan yang daku pakai ni adalah dari size XL. Tudung labuh muslimah begini bukan saja bersifat ready untuk solat malah ianya juga memudahkan ibu yang menyusu badan seperti aku. Rasa lebih yakin nak menyusu bila mengenakan tudung labuh muslimah yang tidak jarang, tidak panas dan lembut begini. 

7. Tidak Perlu Susah Payah Gosok Macam Dulu Lagi (Ironless)
Jika kalian seorang yang selalu sibuk dan malas nak iron tudung selalu, elok sangatlah jika kalian mencuba koleksi pelbagai tudung dari jenama CunaQueen ni. Jika rasa kurang berkenan dengan tudung yang telah ku cuba ni, kalian boleh dapatkan design tudung yang lain. Banyak sebenarnya design tudung labuh muslimah dari pihak CunaQueen ni. 

Kalau tak percaya, ni haa daku kongsikan sedikit antara design lain yang ada di website utama CunaQueen. Tengoklah tu, betapa cantiknya semua ni. Yang pasti, CunaQueen menawarkan tudung labuh muslimah dengan harga yang sangat berpatutan. Tudung labuh berdagu juga ikut di jual dengan harga yang sangat murah. 


8. Sangat Sesuai Untuk Dijadikan Sebagai Hadiah 
Penghantaran selepas pembelian alhamdulillah cepat dan terbaik. Ianya sampai dalam bungkusan plastik dan sangat sesuai juga untuk dijadikan sebagai hadiah. Para suami kat luar sana tu, belilah walau sehelai untuk hadiahkan kat isteri. Bila isteri pakai tudung labuh muslimah begini, bukan saja nampak cantik dan ayu malah dapat tambahkan pahala untuk si suami itu sendiri. Kan bagus tu! 

9. Handsock Juga Ada Untuk Penampilan Yang Lebih Lengkap

Bagi si pengemar tudung labuh muslimah, pastinya handsock juga menjadi kegemaran kan? Kalau nak tahu pihak CunaQueen juga turut menjual handsock (Sarung tangan) yang ada ruffle begini. Jahitan dan fabriknya juga setanding dengan tudung yang dijual.


Paling daku puashati adalah pada bahagian hujungnya. Saat di pakai tidak mudah jatuh ke bawah. Kekal saja dengan elok pada bahagian lengan dari bahagian siku hingga ke pergelangan tangan tanpa masalah. Jika dulu beli handsock biasa asyik melurut jatuh ke bawah saja tapi kini dengan adanya handsock CunaQueen, semuanya dah makin senang.


10. Sangat Bagus Untuk Pemakaian Harian Dan Travel 
Dengan melihat balik pada semua ciri-ciri yang ada pada tudung labuh muslimah dan handsock dari jenama CunaQueen ini, daku dapat katakan yang ianya sangat bagus untuk pemakaian harian dan juga travel. Nak memandu juga tak ada masalah malah rasa selesa sangat dengan memakai tudung dari material lembut dan tidak panas begini. Handsock yang tidak mudah melurut ke bawah turut boleh berfungsi sebagai pelindung lengan dari panas matahari ketika memandu. 



CunaQueen - Antara Jenama Tudung Terbaik Di Pasaran Malaysia
Setiap hijab yang dihasilkan ada keistimewaannya yang tersendiri. Untuk CunaQueen ternyata memang ada banyak keistimewaan yang boleh membuatkan daku rasa jatuh cinta berkali-kali. Sebagai seorang ibu yang perlu sentiasa bergerak aktif setiap hari ternyata jenama CunaQueen sangat sesuai dengan gaya hidup aku ni. 

Material yang berkualiti, kain lembut selesa yang tidak berbulu dan tidak jarang, jahitan kemas, pilihan warna menarik yang banyak, ada pilihan size dengan sifat ready solat, ironless, dan macam-macam lagi. Sangat sesuai bagi Muslimah yang nak cepat bersiap sebab tudung telah sedia labuh depan dan belakang, mudah solat, mudah di bawa ke mana saja

Hmmm macamana daku tak jatuh cinta kalau dah banyak sangat keistimewaannya pada pengguna tubuh labuh muslimah seperti aku ni. 
[Sale] Tudung Labuh Ironless | Harga Bermula RM20‎
Ohya, sebelum terlupa... di website utama CunaQueen seringkali juga di adakan sales jualan murah tau! Pelbagai tudung labuh ironless, mesra solat, mesra travel bermula hanya RM20 sahaja. Flat shipping rate RM8. Up to 70% OFF discount. World wide shipping


Macam-macam promosi akan berjalan dari masa ke semasa so kalau tak nak terlepas peluang ada baiknya follow pihak CunaQueen untuk dapatkan design tudung terkini dengan harga yang sangat best



Tunggu apa lagi tu? Jom sama-sama dapatkan tudung labuh muslimah ekslusif yang cantik, berkualiti dan sangat selesa dari CunaQueen EXCLUSIVE MALAYSIA. 
Alamat Butik: No.4B (Tingkat 2, Melalui pintu lift), Jalan Perak, Presint 15,62050 PUTRAJAYA 
Waktu operasi: Selasa - Ahad (10am - 7pm) link google maps -- > https://goo.gl/maps/1eLvTpZfeEz

Untuk pembelian secara online, boleh terus ke link di bawah ni :Website | Facebook | Instagram | Youtube 



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.sishawa.com/2019/08/cuna-queen-jenama-tudung-labuh-muslimah-ironless.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Unique Gift Ideas To Add To Special Baby Hamper Little Flower Hut

Unique Gift Ideas To Add To Special Baby Hamper Little Flower Hut

papar berkaitan - pada 16/8/2019 - jumlah : 414 hits
Unique Gift Ideas To Add To Special Baby Hamper Little Flower Hut It is nice to give something cute and special to baby and parents on baby shower party A Baby Hamper filled with unique gifts is an ideal gift to give or send on this special...
Rendang Ayam Pencen Pedas Special

Rendang Ayam Pencen Pedas Special

papar berkaitan - pada 18/8/2019 - jumlah : 358 hits
Rendang ni masak hujung minggu lepas tapi nak mengupdate masakan ni kat blog bercinta sangat malas yang amat sangat rasanya Bukannya sibuk setahap mana pun Suri rumah macam aku ni sibuk tu tetap ada tinggal dengan malas dan rajin jer Rendan...
Tomaz Shoes Merdaka Special Campaign

Tomaz Shoes Merdaka Special Campaign

papar berkaitan - pada 22/8/2019 - jumlah : 264 hits
Tomaz Shoes Merdaka Special CampaignCoupon Code TOMAZMERDEKA10 TOMAZMERD
Resepi Bergedil Special

Resepi Bergedil Special

papar berkaitan - pada 23/8/2019 - jumlah : 363 hits
Assalamualaikum semua Siapa suka makan soto konpem suka Macam tak sah gitu makan soto tanpa bergedil Boleh mendatangkan marah sampai mata terjegil Dia punya rasa sodap yakmat Rasa enak kentang bawang goreng telur perghhh dahsyat Boleh ratah...
No Need For More Studies On 40 Special Grant Payment Says Jeffrey

No Need For More Studies On 40 Special Grant Payment Says Jeffrey

papar berkaitan - pada 8/8/2019 - jumlah : 210 hits
Sabah opposition leader Jeffrey Kitingan KOTA KINABALU Sabah opposition leader Jeffrey Kitingan today questioned the need for another round of studies to determine the actual figure for the 40 special grant payment of nett revenue derived f...
Malaysia Plans To Set Up Special Channel To Facilitate More Chinese Investments

Malaysia Plans To Set Up Special Channel To Facilitate More Chinese Investments

papar berkaitan - pada 8/8/2019 - jumlah : 218 hits
Lim Guan Eng 8211 Bernama file photo KUALA LUMPUR Malaysia plans to set up a special channel led by the Finance Ministry to facilitate more investments from China said minister Lim Guan Eng The special channel he said would be able to doubl...
After Chance Encounter Businessperson Questions Lack Of Help For Special Olympians

After Chance Encounter Businessperson Questions Lack Of Help For Special Olympians

papar berkaitan - pada 10/8/2019 - jumlah : 265 hits
A businessperson has raised questions about the alleged lack of government support for Malaysian athletes competing in the Special Olympics R Jeyendran told Malaysiakini he encountered a nine person Malaysian team facing difficulties passin...
Standby Guys Pengurangan Subsidi Petrol Bakal Bermula

Ultimate Guide To Ghibli Park

Anak Batuk Lama Sangat Jangan Biarkan Kesan Pada Anak Ni Mak Ayah Kena Tahu

Reforms Not A Panacea For Weak Ringgit Says Economist

Will The Middle East Conflict Derail Our Economy

Pengasas Pbrs Joseph Kurup Meninggal Dunia

Gugurnya Dosa Waktu Solat

Islamic Studies Expert The Act Of Likening Humans To Dogs For Patronising Mcd S Is Sinful



Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia

10 Filem Seram Thailand Berhantu Terbaru Mesti Tonton Juga Tersedia Online

10 Drama Thailand Thai Drama Terbaru Best Juga Tersedia Online


Honor Malaysia Bakal Lancar Empat Produk Baharu Pada 22 April

Finding Your Inner Peace Buddha Statues And The Path To Mindfulness

Bayi Meninggal Dunia Selepas Diberi Makan Cahaya Matahari

Banjir Besar 5 Negara Ragut Ratusan Nyawa

Transformation From The Top Down Hajiji S Exemplary Leadership In Sabah

Penyokong Pn Jangan Bongkak Dan Takabbur