Clay Body Wash Azyma Care Gel Mandian Dari Tanah Liat Sesuai Untuk Masalah Kulit Badan


hai assalammualaikum

Clay Body Wash Azyma Care - Kita tau tanah liat ni memang elok untuk kulit. Dulu ingat lagi suka main tanah liat, tepek dekat muka. Tapi tu tanah liat yang dikorek dekat tepi parit.. Hahaha. Tapi sekarang tanah liat banyak digunakan dalam bahan kecantikan. Selalunya,  kita dengar penggunaan tanah liat ada dalam produk kosmetik tapi yang nad jumpa ni, tanah liat dalam sabun mandi. Teruja kot, jadi,  nad pun nak cuba pakai. Clay Body Wash keluaran Azyma Care ni merupakan gel mandian yang mengandungi tanah liat dikatakan mampu menghilangkan bau badan dan masalah kulit.


Clay Body Wash Azyma CareProduk ni nampak eksklusif,  sebab satu-satunya sabun badan yang mengandungi tanah liat. Tanah liat pulak tanah liat Koalin Clay...yg sangat baik untuk kulit manusia. Tanah liat ini, adalah dari dasar dalam tanah yg di lombong di Tapah, Negeri Perak. Tanah liat kaolin mempunyai sifat penyerapan semula jadi yang mengurangkan kulit berminyak ke liang-liang.

Azymacare mengandungi tanah liat kaolin asli yg bermutu tinggi khusus untuk penjagaan kesihatan semua jenis kulit. Di samping itu bahan bahan utama lain spt extract  Aloe Vera, Chamomile, cucumber dan lavender oil adalah semuanya natural.


Chamomile - Chamomile secara semulajadi mempromosikan kulit yang terasa lembut, bersih, dan sihat, dan ia juga boleh melegakan keradangan pada kulit.

Lavendar Oil - Aroma kesegaran lavender adalah kesan yang menyenangkan pada tubuh dan secara semula jadi melegakan ketegangan tekanan.

Timun - Mengekalkan penghidratan air dalam kulit dan membantu badan anda membuang toksin secara semulajadi dan mengekalkan kulit yang sihat.

Lidah Buaya - Termasuk beta karotena, vitamin C dan E yang boleh membantu meningkatkan ketegasan semula jadi kulit dan mengekalkan kulit terhidrat.

Body Odour Remover - Clay Bodywash Azymacare mengkhususkan diri dalam menghilangkan bau yang tidak menyenangkan dan kulit berminyak tanpa menggosok kulit sensitif dengan kuat.


Suka tengok botol dia yang cantik dengan warna oren. Botol pulak jenis pump,  jadi senang nak digunakan. Satu pump sahaja dah boleh digunakan untuk satu mandian.


Sesuai Untuk Mengatasi Masalah Bau Badan,  Gatal-Gatal, dan Eczema

Nad dah pakai,  memang best. Badan rasa segar je. Disebabkan bahan ada lavender,  bau dia sedap dan wangi. Bau yang menyenangkan. Ada seharian nad tak pakai deodoran semua,  badan, ketiak tak berbau pun.. Huhu..

Memang elok siapa yang ada masalah bau badan,  atau yang suka bersukan dan buat aktiviti lasak, korang pakai Clay Body Wash Azyma Care.


Nad ada baca feedback orang,  katanya bukan sahaja untuk menghilangkan bau badan, mamlah dapat menyelesaikan masalah gatal2 dan penyakit eczema dan menghilangkan parut-parut lama. Clay Body Wash sesuai untuk semua jenis kulit walaupun kulit sensitif. Bagusnya ia boleh digunakan sebagai shampoo. Paham jela kalau orang lelaki,  suka pakai produk yang all in one.. Hahaha..


Produk Diyakini, Selamat Dan Halal

Jangan risau,  nad pakai sangat selamat. Jadi produk ni memang selamat. Azymacare clay body wash dikilangkan oleh Kilang yg mempunyai international certs dan diiktiraf oleh pengeluar produk personal care antarabangsa. Ada GMP, pengiktirafan Halal Jakim ada ISO (MS Cert Malaysia), dan mendapat U.S. Food and Drug Adminnistration (US FDA)

Azyma clay body wash juga tidak memgandungi bahan2 kimia berbahaya spt paraben, diethanolamin, pewarna tiruan dan lyral.

Paling penting ianya disahkan halal Jakim, dan didaftarkan dengan KKM (NPRA).

Azyma Care Clay body wash boleh dipakai untuk semua jenis kulit, walaupun kulit super sensitif, termasuk kanak2 yg berumur 2 tahun ke atas. Ianya lembut dan PHnya adalah neutral.

Harga RM68/pax (300ml) Harga Promosi RM100/ 2 pax (sehingga stok masih ada) 
Korang kalau nak beli,  boleh hubungi +6019 776 0647/ +603 6732 0647 
atau layari www.azymacare.com
atau wasap terus https://www.wasap.my/+60197760647


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.miszrockers.com/2019/12/clay-body-wash-azyma-care-gel-mandian.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Clay Body Wash Keluaran Azyma Care Membantu Menghilangkan Bau Badan Dan Gatal Kulit

Clay Body Wash Keluaran Azyma Care Membantu Menghilangkan Bau Badan Dan Gatal Kulit

papar berkaitan - pada 6/12/2019 - jumlah : 409 hits
Assalamualaikum Penggunaan tanah liat dalam rawatan kecantikan bukanlah perkara baru sebenarnya Tanah liat telah menjadi bahan utama untuk membuat alat alat kosmetik seperti bedak asas muka bedak lipstick mascara dan lain lain di sesetengah...
Azyma Care Body Wash Hilang Bau Badan

Azyma Care Body Wash Hilang Bau Badan

papar berkaitan - pada 7/12/2019 - jumlah : 428 hits
Hi dears reader apa khabar Hari ini aku nak kongsilan mandian Azyma Care Body Wash yang aku dah cuba selama seminggu lebih Aku puas hati la guna sabun mandi ini dan sekarang memang wajib aku letak satu botol Azyma Care Body Wash kat Asrama ...
Clay Body Wash Dari Azyma Care

Clay Body Wash Dari Azyma Care

papar berkaitan - pada 12/12/2019 - jumlah : 344 hits
Setiap bulan memang berlainan produk body wash yang Ina akan beli bagi kegunaan harian kami seisi keluarga ini Untuk barangan dapur memang tugasan Ina sebagai seorang isteri untuk memilih apa yang terbaik Maklumlah nak pilih khasiat sesuatu...
M3 Body Care Produk Organik Lulusan Kkm Sesuai Untuk Seisi Keluarga

M3 Body Care Produk Organik Lulusan Kkm Sesuai Untuk Seisi Keluarga

papar berkaitan - pada 26/11/2019 - jumlah : 304 hits
Hi Korang Produk produk organik semakin mendapat tempat di hati para pengguna ketika ini ini kerana kita lebih mementing produk produk yang di hasilkan secara alami dan cuba untuk tidak menggunakan berasaskan kimia lagi Jenama M3 Body Care ...
Monyet Terjah Kedai Jual Ubat Mengadu Sakit Badan Luka

Monyet Terjah Kedai Jual Ubat Mengadu Sakit Badan Luka

papar berkaitan - pada 25/11/2019 - jumlah : 920 hits
Seekor monyet menjadi perhatian orang ramai apabila dipercayai pergi ke kedai ubat ubatan untuk mendapatkan bantuan kerana mengalami luka pada badan Melalui satu video yang dimuatnaik oleh Trendup News di Youtube kejadian yang berlaku di Ma...
Kena Rajin Minum Air Putih Selepas Bangun Tidur Kalau Nak Kulit Putih Dan Badan Ramping

Kena Rajin Minum Air Putih Selepas Bangun Tidur Kalau Nak Kulit Putih Dan Badan Ramping

papar berkaitan - pada 26/11/2019 - jumlah : 458 hits
Khasiat air putih bukan sekadar untuk membersihkan tubuh malahan juga sebagai zat yang sangat diperlukan tubuh Salah satu waktu yang paling baik untuk minum air putih adalah pada waktu pagi setelah bangun dari tidur Jangan bagi alasan anda ...
Manfaat Zinc Untuk Masalah Kulit Muka Serta Cara Mengatasi

Manfaat Zinc Untuk Masalah Kulit Muka Serta Cara Mengatasi

papar berkaitan - pada 7/12/2019 - jumlah : 538 hits
Manfaat Zinc untuk Masalah Kulit Muka serta Cara MengatasiManfaat Zinc untuk Masalah Kulit Muka serta Cara Mengatasi Antara masalah kulit muka ialah berjerawat berparut kulit berkedut bintik dan garisan pada kulit Antara makanan tambahan un...
Nurish Organiq 24k Gold Membantu Mengurangkan Masalah Penuaan Pada Kulit Wajah

Nurish Organiq 24k Gold Membantu Mengurangkan Masalah Penuaan Pada Kulit Wajah

papar berkaitan - pada 29/11/2019 - jumlah : 529 hits
Pernah dengar produk Nurish Organiq 24k Gold Skincare anti penuaan ni diformulasikan dengan 100 natural extracts teknologi anti penuaan natural untuk memberikan 5x keberkesanan Bestnya Nurish Organiq 24k Gold ini organik dan tanpa 7 benda i...
Melaka Signs Tourism Advertising Deal With Chinese Media Company

Special Zones Can Help Johor Surpass Other States Economically Says Pm

Ringgit Closes Higher As Us Dollar Index Declines

Anak Batuk Lama Sangat Jangan Biarkan Kesan Pada Anak Ni Mak Ayah Kena Tahu

Ultimate Guide To Ghibli Park

Reforms Not A Panacea For Weak Ringgit Says Economist

Will The Middle East Conflict Derail Our Economy

Tanding Pakaian Janda Kerja Gila 1 Mei Tuntut Naik Gaji



Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia

10 Filem Seram Thailand Berhantu Terbaru Mesti Tonton Juga Tersedia Online

10 Drama Thailand Thai Drama Terbaru Best Juga Tersedia Online


Kuih Lopes

Filem Mustaqim

8 Kelebihan Daun Pudina Untuk Kesihatan Dalaman Dan Luaran

Panduan Menjalankan Sujud Sahwi Dalam Solat Dan Sebab Sebab Perlu Sujud Sahwi

April 18 2024 Pesan Orang Alim

La Dolce Vita Cranking The Vespa Gt 200 Up To Eleven