Cara Puaskan Isteri Dengan Cepat


Cara Puaskan Isteri dengan Cepat. Tahu tak dalam kalangan si isteri, antara topik yang paling kerap dibincangkan adalah cara puaskan isteri? Bagi para isteri, tiada bezanya dengan para suami kerana hal dalam selimut turut dibincangkan sesama mereka.
Ada juga si isteri yang menceritakan pengalaman best dan juga pengalaman tak best dengan rakan-rakan mereka. Jika ada malam yang mereka tidak merasa kepuasan yang sepatutnya, pasti akan dikongsikan dengan rakan mereka.


Cara Puaskan Isteri dengan CepatJatuh lah saham anda kalau perkara tersebut diketahui oleh orang lain. Mungkin anda merasakan cara puaskan isteri memerlukan anda untuk bertahan selama berjam-jam.
Jadi, anda pun cuba kombinasi posisi seks dan juga foreplay untuk memanjangkan lagi tempoh anda bersama dengannya. Tapi percaya tak jika anda melakukan sedemikian, ada kemungkinan juga untuk isteri anda tidak berasa puas?
Memang tak dinafikan bahawa agak sukar untuk anda menguasai skil ini. Jika anda berjaya, sesi selama 15 minit ini akan membuatkan isteri anda kekal merasai nikmatnya walaupun 2 jam sudah berlalu.
Tak percaya yang ia sangat berkesan dan boleh dilakukan?
Dalam satu kajian yang disiarkan didalam Journal of Sexual Medicine, purata masa yang diperlukan oleh wanita untuk mengalami orgasm adalah 13.41 minit.
Jadi, jika anda memerlukan masa yang lebih lama, ia bermaksud cara anda melakukannya adalah salah. Tapi mungkin anda fikir kenapa kena rushing kan?
Hanya disebabkan oleh anda mampu untuk buatkan pasangan anda orgasm dalam masa kurang daripada satu episod drama di Netflix tak bermaksud anda kena buat macam tu kan?


Cara Puaskan Isteri dengan CepatDisinilah kesilapan yang biasa dilakukan oleh lelaki.
Hal ini kerana berdasarkan satu lagi kajian yang disiarkan didalam Journal of Sexual Medicine, pakar terapi seks telah ditanya berapa lama satu sesi harus bertahan.
Menurut kajian yang dilakukan oleh pakar terapi seks tersebut, sesi yang berlangsung diantara 10 ke 30 minit dikatakan terlalu lama.
Tempoh yang ideal adalah sekitar 7 ke 13 minit sahaja.
Dengan cara yang bakal kami kongsikan ini, anda masih ada lebihan 2 minit untuk berikan kenikmatan yang luarbiasa buat pasangan anda.
1. Mulut ke Mulut
Tiga minit pertama daripada 15 minit ini anda patut luangkan untuk mencium pasangan anda.
Kajian yang dilakukan di Lafayette College di Amerika Syarikat mendapati bahawa ciuman mampu mengurangkan paras hormon kortisol didalam badan.
Hormon ini merupakan hormon penyebab stress. Ia juga sekaligus melajukan lagi tempoh untuk anda berdua terangsang.
Kajian daripada saintis di Jerman pula mencadangkan anda untuk melentukkan tengkuk anda ke kanan sewaktu bercium.
Ia akan membuatkan anda kelihatan lebih menarik dan akan membuatkan oxytocin didalam badannya lebih cepat penuh.
Bahan ini akan meningkatkan rasa percaya dan juga membuatkannya menjadi lebih terangsang. Pastikan juga anda bukan sekadar mencium mulutnya.
Menurut William Cane, penulis The Art of Kissing, sebuah survey telah dilakukan terhadap 50,000 orang wanita dan mendapati 96% menyukai “peck” pada bahagian tengkuk adalah satu sesi pemanas badan yang terbaik.
Namun, jangan terlebih dalam melakukannya. Menurut Cane, cukup sekadar sekali sekala menurunkan bibir anda ke tengkuknya untuk memberikan sedikit rangsangan pada kawasan tersebut.
Sekarang, anda perlu melakukan beberapa kerja dalam satu masa. Setiap kali anda mencium tengkuknya, tanggalkan satu pakaian pasangan anda.
Dengan cara ini, anda mampu untuk menyelesaikan sebarang isu berkaitan keyakinan diri pasangan anda terhadap tubuh badannya.
Sebuah kajian yang dilakukan oleh University of Cincinnati menunjukkan jika pasangan anda berasa yakin ketika berbogel, akan lebih mudah untuk dia mengalami orgasm.
Puji setiap inci tubuh pasangan anda setiap kali anda menanggalkan pakaiannya menurut kata seorang psikoterapi, Christine Webber.
Dalam masa kurang tiga minit, anda akan membuatkan pasangan anda menjadi sangat tidak keruan.


Cara Puaskan Isteri dengan Cepat2. Mengusik
Pada masa ini, dirinya dah hampir bogel sepenuhnya dan apa yang anda perlu tinggalkan adalah pakaian dalamnya selama sekitar seminit.
Menurut pakar terapi seks Paula Hall pula, cuba untuk meramas dan menyentuh bahagian buah dada dan farajnya daripada luar pakaian dalam tersebut.
Fokus kepada mengumpul dan membina sensasi tersebut berbanding dengan terus memberikan rangsangan secara terus.
Jangan sesekali terlebih terburu-buru kerana anda akan membuatkan pasangan anda berasa seperti mereka tidak mempunyai masa yang mencukupi untuk menikmati hubungan seksual.
Dengan cara tidak terus membogelkan pasangan anda, dia akan berasa lebih tenang dan akan berasa seperti ada lebih banyak masa untuk bersama.
Kemudian, barulah anda tanggalkan pakaian dalam pasangan anda dan cuba untuk menggunakan sebarang pelincir yang baik kerana ini akan membuatkan pasangan anda lebih teruja dan lebih sensitif.
Kajian yang dilakukan di US Association for Chemical Reception Sciences mendapati bahawa bau buah seperti strawberi mampu untuk menguatkan lagi deria bau.
Gerakkan jari anda perlahan-lahan dalam gerakan circular didalam faraj pasangan anda. Cara puaskan isteri dengan cepat ini merupakan diantara cara terpenting yang anda perlu berikan perhatian.


Cara Puaskan Isteri dengan Cepat3. Gunakan Otot Cinta Anda
Menurut pakar seks di Masters & Johnson Institute, teknik cunnilingus merupakan diantara cara terbaik untuk anda membuatkan wanita mengalami orgasm.
Ia adalah cara merangsang kelentit pasangan anda samada dengan menggunakan lidah atau jari.
Satu lagi cara yang disarankan adalah dengan menggunakan Kivin Method iaitu dengan menggunakan satu tangan, buka faraj pasangan anda.
Kemudian, jilat daripada sisi ke sisi cuma sedikit diatas daripada kelentit pasangan anda. Gunakan jari daripada tangan satu lagi dibahagian sedikit bawah daripada bukaan farajnya.
Bila anda dapat rasa pasangan anda sedikit menggeliat, ia bermaksud anda berada pada tempat yang betul.
4. Mula Masuk
Untuk mencapai orgasm, anda tidak boleh bergantung kepada foreplay semata-mata.
Berdasarkan kajian terkini yang dijalankan oleh Journal of Sexual Medicine mendapati bahawa kadar konsistensi orgasm adalah lebih berkait rapat dengan tempoh anda menjolok berbanding dengan tempoh foreplay.
Dalam kajian lain yang terdapat didalam journal tersebut juga mencatatkan purata masa yang diperlukan untuk klimaks selepas dijolok adalah sekitar 7 minit.
Posisi yang patut anda elakkan untuk menjolok pasangan anda bagi memastikan cara puaskan isteri ini berhasil adalah:
Anda juga boleh gunakan Coital Alignment Technique yang perlu dimulakan dengan posisi missionary dan undur sedikit ke belakang supaya dasar zakar anda berehat pada kelentit pasangan anda.
Sangkut kaki anda pada hujung katil kemudian perlahan-lahan tarik badan anda kedepan dan kebelakang.


Cara Puaskan Isteri dengan CepatCara ini akan membuatkan zakar anda perlahan-lahan mengurut kelentit pasangan anda yang sangat mengghairahkan buatnya dan ia juga akan berikan anda sensasi mengasyikkan yang mudah untuk anda kawal.
Teknik alternatif yang anda boleh lakukan adalah Sensory Overload. .
Merangsang G-spot dan kelentit pada masa yang sama merupakan salah satu daripada cara untuk anda mencapai orgasm dengan cepat.
5. Kekalkan Sehingga Akhir
Pada masa ini, cara puaskan isteri ini akan buatkan pasangan anda mencengkam cadar dan anda jangan pula tersalah anggap yang anda cuma perlukan satu langkah sahaja lagi untuk membuatnya orgasm.
Menurut Dr. Joni Frater, wanita tidak suka apabila anda terlalu kerap menukar dan mengubah teknik dan posisi.
Hal ini kerana ia akan mengganggu tumpuan pasangan dan mengurangkan keghairahan mereka. Pasangan anda kemudiannya perlu menikmati semula semuanya daripada awal.
Takkan anda nak apa yang anda lakukan tadi menjadi sia-sia dan perlu dilakukan dari awal kembali?
Bila anda dah berjaya membuat sesuatu yang memberikan respon positif, anda perlu teruskannya pada kelajuan dan tekanan yang sama juga. Simpan teknik atau cara puaskan isteri anda yang lain untuk masa lain pula.
Jika anda berjaya melakukan cara puaskan isteri dalam 15 minit dengan sebaiknya, tunggulah nanti.Memang isteri anda akan berterusan memintanya daripada anda.
Baca Juga: Posisi Seks Tahan Lama – Lepas Amalkan Ini, Akhirnya Isteri Anda Pun Dapat Mengerang Puas.
Sekian sahaja perkongsian kali ini berkenaan cara puaskan isteri dengan cepat tanpa perlu untuk anda bertahan lama.
Jangan risau kerana cara ini juga mampu untuk melatih stamina dan daya tahan anda ketika melakukan hubungan seksual.
Jangan lupa untuk baca perkongsian kami yang lain juga.


Semoga bermanfaat!


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://beritaomg.blogspot.com/2021/07/cara-puaskan-isteri-dengan-cepat.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Tak Puas Suami Main Cepat Tewas Isteri Puaskan Nafsu Dengan Madu

Tak Puas Suami Main Cepat Tewas Isteri Puaskan Nafsu Dengan Madu

papar berkaitan - pada 9/7/2021 - jumlah : 811 hits
Tak puas Suami main cepat tewas Isteri puaskan nafsu dengan madu Asslamualaikum warga krt sy terpaksa account madu sbb takut sangat aib kluarga bahagia saya ni org lain tahu termasuk mak mil fil ipar duai dan adik bradik sendiri sbb aib ni ...
Suami Pelik Kenapa Isteri Selalu Cepat Marah Periksa Dulu Isteri Cukup Tidur Atau Tidak

Suami Pelik Kenapa Isteri Selalu Cepat Marah Periksa Dulu Isteri Cukup Tidur Atau Tidak

papar berkaitan - pada 17/7/2021 - jumlah : 292 hits
Benarlah kata orang happy wife happy life Kesan dari isteri yang terlampau penat menjadikan isteri kita murung malah tidak dapat menikmati hidupnya dengan baik Bukan hanya isteri bahkan seisi keluarga akan turut merasa kesannya jika orang k...
16 Cara Puaskan Pasangan Anda

16 Cara Puaskan Pasangan Anda

papar berkaitan - pada 14/7/2021 - jumlah : 1094 hits
16 CARA PUASKAN PASANGAN ANDATidak semua wanita boleh pancutkan air puas nikmat dirinya Setiap wanita adalah unik Isteri perlu dipanaskan diberahikan dan dibelai secukupnya Foreplay awal penting Waktu yang terbaik adalah sewaktu isteri seda...
Cara Guna Ninja Packs Pengalaman Sendiri Tak Perlu Beratur Panjang Untuk Pos Barang Servis Penghantaran Pun Cepat

Cara Guna Ninja Packs Pengalaman Sendiri Tak Perlu Beratur Panjang Untuk Pos Barang Servis Penghantaran Pun Cepat

papar berkaitan - pada 20/7/2021 - jumlah : 370 hits
Assalamualaikum Musim pandemik dan pengisytiharan PKP 3 0 sekali lagi sangat sangat membataskan pergerakan rakyat Malaysia Rutin harian banyak berubah segala galanya dibuat secara online tanpa perlu keluar rumah atau pun keluar sekiranya ad...
Untung Jadi Isteri Menteri Cepat Naik Pangkat

Untung Jadi Isteri Menteri Cepat Naik Pangkat

papar berkaitan - pada 1/7/2021 - jumlah : 329 hits
FAZLI RADZITular ucapan tahniah kepada isteri Menteri Kesihatan Datuk Seri Dr Adham Baba yang dilantik sebagai Ketua Pengarah Pelajaran Malaysia Poster dengan imej Datin Nor Zamani Abdol Hamid itu turut dikongsi laman rasmi Facebook Institu...
Cara Cepat Potong Rumput Di Ladang Mangga Harumanis Menggunakan Traktor

Cara Cepat Potong Rumput Di Ladang Mangga Harumanis Menggunakan Traktor

papar berkaitan - pada 7/7/2021 - jumlah : 352 hits
tracktor kubota farmingUntuk tahun ni pengeluaran Harumanis Cikgu Non telah pun sampai ke penghujungnya Terima kasih kepada pelanggan pelanggan semua Untuk yang tidak berkesempatan pada tahun ini Inshallah kita tunggu di musim pada tahun ha...
Siapa Cepat Dia Dapat Ini Cara Mohon Laptop Amp Tablet Percuma Pelajar Sekolah Atau Penuntut Ipt

Siapa Cepat Dia Dapat Ini Cara Mohon Laptop Amp Tablet Percuma Pelajar Sekolah Atau Penuntut Ipt

papar berkaitan - pada 12/7/2021 - jumlah : 238 hits
Pelajar sekolah atau pelajar Institut Pengajian Tinggi yang memerlukan laptop dan tablet boleh mohon laptop dan tablet percuma yang akan diedarkan oleh YB Ir Izham Hashim Exco Insfratruktur dan Pertanian Negeri Selangor Namun anda perlu moh...
Temu Janji Kwsp Online 2021 Cara Tempah Tukar Temu Janji Kwsp

Temu Janji Kwsp Online 2021 Cara Tempah Tukar Temu Janji Kwsp

papar berkaitan - pada 2/7/2021 - jumlah : 363 hits
Temu Janji KWSP Online Untuk makluman anda bermula 1 Julai 2021 kaunter KWSP akan dibuka semula TETAPI anda perlu mohon temu janji di kaunter KWSP secara online terlebih dahulu Ini bagi mengelakkan kesesakan di cawangan KWSP dan juga langka...
Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Wanita Mca Calls On Govt To Tackle Brain Drain Generate Job Opportunities

Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal

Gsk Raya Open House Dan Minggu Imunisasi Sedunia

Malayia S Forex Trading Landscape Opportunities And Challenges

Muda Slams Pro Israel Us Professor S Remark At Local Varsity Talk

The Dab 1a A Limited Edition Electric Production Motorcycle From France

Beli Rak Rempah 3 Tingkat



Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023


Karakteristik Generasi Z Memahami Cara Mereka Mendapatkan Informasi

Pertama Kali Guna Servis Cuci Karpet

Kmum Dakwa Insiden Syarahan Pro Israel Disengajakan

Kronologi Serangan Israel Terhadap Iran

Of Second Rate White People And Malaysia Pushing For Genocide

Malaysia Weighs Casino Licence To Revive Forest City