Cara Dapatkan Kulit Lembap Bermaya Dan Anjal Dengan 3x Hidrasi Set Siri Nuvit Moistloc


Jangan ambil ringan dengan pancaran cahaya matahari pada permukaan kulit kita. Ianya sebenarnya boleh menyebabkan masalah kulit. Jadi, pastikan anda melakukan yang sebaik mungkin untuk menghindarkan muka dari terkena cahaya matahari yang merbahaya.
Kulit muka terlalu terdedah dengan cahaya matahari boleh mengakibatkan penggelupasan. Akibatnya kulit menjadi lebih kasar dan kering. Betul tak?

Faktor persekitaran seperti pencemaran udara, perubahan suhu penghidratan, menyebabkan kulit menjadi sensitif, tidak selesa, kering dan merekah. Jika dibiarkan tanpa penjagaan sepatutnya menyebabkan keadaan kulit menjadi tidak bermaya, kehitaman, jerawat dan jeragat.

Jika korang nak tahu, El selalu keluar waktu lunch untuk rutin ambil anak sekolah. Time tu korang tahulah matahari mencanak. Disebabkan risau sangat dengan kulit El semakin teruk ni akibat terlalu terdedah dengan cahaya matahari, haba dan pencemaran, El telah mencuba satu set skincare yang baru dikeluarkan oleh Nuvit iaitu Siri Moistloc. El tertarik dengan produk ini kerana ianya memberi perlindungan kepada kulit kita yang sentiasa terancam oleh haba bandar dan pencemaran.

SIRI NUVIT MOISTLOC

Berasal dari Taiwan, Siri Moistloc memberikan anda penyelesaian penghidratan serba lengkap dengan menguatkan penghalang kulit anda. Memberikan kulit anda 3x aksi hidrasi kompleks yakni memberikan tekstur kulit anda ringan, memberi kelembapan ultra dan kulit lembap berpanjangan. Dengan Teknologi Aquaporins yang terdapat dalam siri MoistLoc ini dapat mengaktifkan kitaran lembapan pada kulit anda yang dapat meningkatkan kepekatan asid hialuronik dalam epidermis untuk meningkatkan sifat-sifat pengikat air kulit.


Kombinasi ramuan yang unik dan fungsi yang disasarkan untuk lapisan kulit yang berlainan berdasarkan penyelidikan saintifik yang dapat membantu memperbaiki lapisan pelindung kulit serta mengaktifkan peredaran dan mengekalkan kelembapan secara optimum. 
Produk ini efektif dan selamat kerana setiap satu formulasi konsentrasi dengan kombinasi sains dan ekstrak tumbuhan semulajadi. Yang bestnya ia bebas dari paraben, bebas dari bahan wangian dan bebas dari alkohol
5-in-1 Kebaikan Siri Nuvit Moistloc
Yang paling utama, produk Siri Nuvit Moistloc ini menggunakan konsep “Memperbaiki, Menyegarkan dan Memulihkan sebagai asas untuk mengekalkan kelembapan yang berpanjangan. Sesuai untuk semua jenis kulit terutamanya untuk kulit kering. Memberikan kebaikan 5 dalam 1 iaitu:

1) Lapisan pelindung kulit yang sihat
2) Kulit yang lebih anjal dan elastik
3) Kulit yang segar dan lembut
4) Kelembapan yang kekal berpanjangan
5) Mengaktifkan peredaran lembapan

Tiga kesan kelembapan ke atas kulit adalah:

1)     Keremajaan Lembapan yang mencukupi 
Memperkuatkan kulit dari halangan haba dan pencemaran, membaiki kulit lebih bermaya dan menguatkan transformasi kelembapan ke atas kulit muka
2)     Pembaikan Penghalang Kulit yang Sihat
Produk ini mengandungi Viola Tricolor Aquaporins (or wild pansies) di mana ia merangsang sintesis akuakultur (AQP3). Ini meningkatkan kapasiti pengekalan air epidermal untuk penghidratan kulit dan mengurangkan garis halus / kedutan yang disebabkan oleh kulit kering. Sekaligus kulit lebih licin dan bermaya.
  3)     Meningkatkan penghidratan yang tahan lama

Memberikan Multi-layer Hyaluronic Acid (Hyalusphere® PF) ke atas kulit wajah. Hyalusphere ini merupakan molekul tinggi Hyaluronic Acid (HA) dijadikan teknologi dipatenkan eksklusif, Spherulite ™. Hyalusphere® PF membina takungan di lapisan bawah kulit untuk memastikan tahan lama dan kesan ultra-penghidratan

Ia boleh diangkut dari permukaan kulit ke kulit yang lebih mendalam untuk meningkatkan air dan memberi kelembutan untuk tekstur kulit terhidrat dan memastikan kesan kelembapan yang kaya dan tahan lama

Menggunakan 4 langkah untuk mendapatkan kulit yang lembap dan bermaya sepanjang hari.  Nuvit Moistloc Series CeraHA+TM mencipta Kompleks Penghidratan Tindakan Triple Untuk menyasarkan lapisan kulit yang berlainan untuk kesan kelembapan yang tahan lama.

1) Hydrating Double Action Cleansing Milk (Pembersih Muka & Penanggal Solekan 2-dalam-1 yang membersihkan serta menyegarkan)
2-dalam-1 Gentle Cleanser dan Makeup Remover dengan teknologi emulsifikasi yang unik yang melembutkan, membaiki, menghidrat dan melindungi kulit daripada kerosakan dari habuk.


Pastikan kulit anda lembap dan segar dengan menggunakan NUViT's Hydrating Double Action Cleansing Milk yang mengandungi Ceramide and Pollushield TM. Mudah diserap oleh kulit, kesan pelembab formula ini terus di bawah permukaan lapisan untuk siang hari atau bila-bila masa.


Cara Penggunaan:

Sapukan atas kulit yang basah dan urutkan dengan perlahan-lahan. Bersihkan pada waktu pagi dan malam. Bilas dengan teliti dan keringkan tanpa menggosok. Gunakan sebagai pencuci muka setiap hari untuk kulit kering dan normal untuk menanggalkan solekan, kotoran dan menghidrat kulit.


Step 2: Hydrating Toner (Toner yang Memperkuatkan, Membaiki dan Menghidratkan)

Toner yang lembut, segar dan tidak berminyak yang menghidratkan, menyegarkan, melembutkan kulit serta membantu membaiki lapisan pelindung kulit untuk mengekalkan keseimbangan air dan minyak pada kulit


 Cara Penggunaan:
Selepas pembersihan, sapu dengan lembut pada kulit dengan kapas atau tapak tangan. Gunakan dua kali sehari pada waktu pagi dan malam.


Step 3: Hydrating Crystal Serum (Serum yang Mencerah, Memulih dan Melembapkan dengan lebih mendalam)

Pelembab yang mendalam, penghidratan pemulihan dengan Ceramide dan Hyalusphere PF



Cara Penggunaan:

Sebarkan serum tengah muka ke luar selepas penggunaan toner. Urut dengan sekata untuk penyerapan yang lebih baik. Boleh digunakan dua kali sehari, pagi dan malam.

Sesuai untuk semua jenis kulit terutamanya kulit yang kering

Step 4: Hydrating Active Gel (Gel yang Menyegarkan, Menyalurkan Air secara Automatik dan Memberikan Kelembapan yang Berpanjangan)

Penggunaan gel-krim dwi-fungsi yang sesuai digunakan secara ringan pada waktu siang dan sebagai mask pada waktu malam. Mengekalkan kelembapan yang optimum, serta membolehkan kulit kelihatan lebih anjal dan elastik.


Cara Penggunaan:

Sapukan pagi dan petang atas muka yang dibersihkan dengan sepenuhnya. Elakkan bersentuhan dengan mata. Tekstur yang menyegarkan, tidak berminyak serta mudah diserap ke dalam kulit.


Testimoni
El telah mencuba produk ini selama seminggu. Alhamdulilah memang sesuai dengan kulit El yang kering, terdedah dengan cahaya matahari, haba dan pencemaran. Terasa kulit El lembap sepanjang hari. Paling best El suka dengan serum dan gel moistloc ni. Bila apply kat muka terus terasa kulit muka anjal dan licin. 


Kalau korang tengok gambar sebelum, muka El kelihatan tidak bermaya disebabkan terdedah dengan pencemaran dan cahaya matahari. Bila El try Sri Nuvit Moistloc ni selama 1-2 minggu ternyata kulit muka El semakin baik, bermaya, berseri dan anjal.



Di sini El ada share video cara pengguna Siri Moistloc ini. Jangan lupa tonton tau

Korang yang ingin mencuba produk ini bolehlah layari link seperti di bawah ini ok.

Website: http://www.nuvit.com.my/
Facebook: https://www.facebook.com/nuvitmy/



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.eldarwena.com/2019/07/cara-dapatkan-kulit-lembap-bermaya-dan.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Cara Mengatasi Kulit Kering Pada Wajah

Cara Mengatasi Kulit Kering Pada Wajah

papar berkaitan - pada 14/7/2019 - jumlah : 414 hits
Kulit kering adalah tanda tubuh mengalami kekurangan air Wajah selalunya tempat yang paling banyak mengalami masalah kulit kering Ia membuatkan kita rasa tak selesa Kulit jadi gatal bersisik dan cekang Keyakinan diri juga akan semakin menur...
Doa Mustajab Cara Dapatkan Jodoh

Doa Mustajab Cara Dapatkan Jodoh

papar berkaitan - pada 17/7/2019 - jumlah : 234 hits
Masih Single Sis Ini Doa Mustajab Yang Boleh Diamalkan Untuk Cepat Dapat Jodoh Bercakap soal jodoh memang semua inginkan pasangan yang terbaik Dalam usaha mencari tu janganlah lupa untuk berdoa kepada Allah Mudah mudahan dipertemukan dengan...
Cara Atasi Masalah Kulit Jerawat Dengan Cara Yang Selamat Dan Bebas Kesan Sampingan

Cara Atasi Masalah Kulit Jerawat Dengan Cara Yang Selamat Dan Bebas Kesan Sampingan

papar berkaitan - pada 23/7/2019 - jumlah : 571 hits
Cara Atasi Masalah Kulit Berjerawat Secara Semulajadi Dan SelamatBagi anda yang mempunyai muka berjerawat tentunya akan mencari pelbagai cara atau petua untuk menghilangkan jerawat Cara merawat muka berjerawat perlu dilakukan dengan betul a...
Wifi Smart Selangor Percuma Dan Cara Dapatkan Signal

Wifi Smart Selangor Percuma Dan Cara Dapatkan Signal

papar berkaitan - pada 17/7/2019 - jumlah : 732 hits
Wifi Smart Selangor Percuma telah merapatkan jurang digital di Selangor Tapi bagaimana cara untuk sambung ke wifi ini Panduan Kini akan bkongsikan cara connect wifi smart selangor percuma ini The post appeared first on
Dapatkan Rawatan Kulit Bersama Pakar Di Mbh Medispa Yang Kini Telah Dibuka Di Seri Manjung Perak

Dapatkan Rawatan Kulit Bersama Pakar Di Mbh Medispa Yang Kini Telah Dibuka Di Seri Manjung Perak

papar berkaitan - pada 12/7/2019 - jumlah : 843 hits
MBH Medispa Kini Dibuka Di Seri Manjung Perak Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Bila usia menganjak ke angka 30 an Sha sedar bahawa Sha memerlukan penjagaan kulit yang lebih daripada biasa Hal ini disebabkan oleh kawasan tempat kerja Sha ...
Cara Atasi Kulit Kusam Dari Dalam

Cara Atasi Kulit Kusam Dari Dalam

papar berkaitan - pada 23/7/2019 - jumlah : 498 hits
Kulit kusam bukan sahaja menyebabkan penampilan kita nampak kurang menarik Tapi ia juga menyebabkan kira rasa kurang yakin dengan diri sendiri Ketahui cara atasi kulit kusam Jika boleh dapatkan kulit yang cantik berseri bebas cela mengapa m...
Resepi Kulit Tembikai Masak Tumis Air Cara Orang Lama

Resepi Kulit Tembikai Masak Tumis Air Cara Orang Lama

papar berkaitan - pada 16/7/2019 - jumlah : 1298 hits
Resepi Kulit Tembikai Masak Tumis Air Cara Orang LamaBahan bahan
Langkah Demi Langkah Cara Buat Isi Ayam Gulung Kulit Tauhu

Langkah Demi Langkah Cara Buat Isi Ayam Gulung Kulit Tauhu

papar berkaitan - pada 14/7/2019 - jumlah : 1660 hits
Dah lama tak buat isi ayam gulung dengan kulit tauhu arini kita buat yeResepi nye tak de sukatan
Guan Eng Is It Fair Foreign Investors Don T Have To Buy A Single Screw From Local Smes

Ong S Gripe With Dap Justified Says Ex Leader Ronnie Liu

Mayat Wanita Misteri Tiba Tiba Muncul Dalam Kereta

Bekas Pemimpin Kanan Pas Guru Pasti Tak Terasakah Sindiran Tuan Ibrahim

Scramble Egg

Flight School In Van Nuys Offering More Than Just Pilot Training With A View Of The Runway

Banjir Kpdn Kelantan Jamin Bekalan Makanan Cukup

Fokus Pasir Gudang


echo '';
5 Pekerjaan Yang Akan Membuatkan Kita Kenal Sifat Sebenar Manusia

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Andai Tiada Dia Slot Megadrama Astro Ria

Famili Duo 2024 Senarai Peserta Keputusan Markah Lagu Tugasan Cara Undi Format Penjurian Hadiah Dan Segala Info Musim 4

20 Cara Buang Angin Dalam Badan Dan Perut

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Di Hatiku Ada Kamu Viu Malaysia


Kedai Nasi Arab Terengganu Sedap Dan Murah

Resepi Bergedil Kentang

Perang China As M Sia Di Mana Hizbullah Penyelamat

Self Awareness

India Patrika Gate Albert Hall Museum Di Jaipur

Lagu Trending Tik Tok Bawalah Aku Pergi