Cara Buat Duit Dekat Google


Boleh buat duit ke dekat Google? Ya, sudah tentu! Google ni ibarat pasaraya besar di dunia. Orang akan cari macam-macam benda dekat Google. Sudah pasti di situ boleh dapat duit yang banyak.
Cuba bayangkan, pasaraya besar. Cuma di alam maya. Anda nak cari sesuatu barang. Anda akan bukak google.com dan buat carian. Pakcik Google pun tolong cari barang anda. Anda happy jumpa barang.
Kalau anda ada sakit lutut. Anda pergi google.com buat carian “cara ubati sakit lutut”. Pakcik Google pun tolong anda cari untuk anda “ubat sakit lutut”. Masalah anda settle.
Cuba bayangkan pula, anda peniaga. Anda jual tudung. Ada orang cari tudung. Dan Google tolong bagitau orang tu anda jual tudung. Orang pun beli tudung dekat anda. Anda untung. Anda happy.
Macam tulah gambaran salah satu cara nak buat duit dekat Google.
Hari ni saya share 3 cara buat duit di Google.
#1 Kena ada website Pertama sekali apa yang anda perlu ialah website. Kenapa kena ada website? Yelah, jika tiada website, macam mana Google nak berhubung dengan anda? Takkan melalui whatsapp. Sudah tentu Google akan hubungkan anda melalui website.
Cuba anda buat apa-apa carian, sudah pasti nama-nama website yang keluar. Alangkah bagusnya kalau nama yang keluar ialah nama website anda. Sudah pasti website anda ramai orang akan kunjungi.
Dari situ anda sampaikan info kepada bakal pelanggan. Pelanggan faham dan jualan pun terhasil. Anda happy pelanggan happy.
#2 Kena setting SEO Yang kedua ialah kena setting SEO. Apa tu SEO? SEO ialah Search Engine Optimization. Fungsi SEO ini ialah memudahkan Google kenal website anda. Bila Google paparkan website, website anda akan berada di atas. Jadi anda perlu pasangkan keyword yang sesuai pada website anda.
Apabila ramai orang mencari keyword tersebut. Mereka akan berjumpa dengan website anda. Anda perlu mencari keyword yang betul-betul dikehendaki oleh orang ramai.
Apa yang best SEO ini percuma. Anda tidak perlu membayar untuk setting SEO. Anda hanya perlu set pada website anda.
Tapi yang tak bestnya banyak setting perlu dibuat untuk setting SEO ini. Dan masa untuk website naik ke ranking pertama sangat lama. Ada yang mengambil masa berbulan-bulan untuk website berada di ranking teratas.
#3 Setting SEM Yang ketiga ialah setting SEM. SEM ialah Search Engine Marketing. SEM ini ialah perkhidmatan berbayar. Contohnya Google Ads. Anda bayar Google untuk pastikan website anda berada di ranking pertama.
Apa yang bestnya SEM ini, ianya sangat cepat untuk naik ke ranking teratas. Hanya dengan beberapa setting mudah, mungkin ambil masa tak sampai 5 minit website dah naik ke ranking pertama. Sangat-sangat cepat. Dari situ anda akan dapat jualan yang berganda pantas.
Menarik bukan?
Jadi itulah 3 cara untuk buat duit di Google. Iaitu dengan menjadikan website anda sebagai sumber duit. Ada banyak lagi cara lain untuk buat duit dengan Google. Namun jika anda mempraktikkan satu cara ini pun, sudah cukup untuk anda mendapatkan pulangan yang berganda.
Secara ringkasnya, apa yang anda perlu untuk buat duit di Google ialah:
Bina websiteSetting SEO – (hasil agak lambat)Setting SEM (Google Ads) – (hasil sangat cepat) Semoga anda mendapat manfaat dari perkongsian saya kali ini.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://rafiqhasrudin.com/cara-buat-duit-dekat-google/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Cara Buat Duit Setiap Bulan Secara Konsisten Dengan Servis Copytrade Cikgu Roslee

Cara Buat Duit Setiap Bulan Secara Konsisten Dengan Servis Copytrade Cikgu Roslee

papar berkaitan - pada 28/11/2021 - jumlah : 458 hits
Copytrade Bersama Cikgu Roslee Buat Profit 5 20 Setiap Bulan Tanpa Perlu Buat Apa Apa Peluang Untuk ANDA Menjana Pendapatan Pasif Setiap Hari Dari Perdagangan Matawang Walaupun Zero Knowledge Tak Tahu Nak Buat Analisis Pasaran Malas Tengok ...
Ini Apa Yang Saya Belajar Tentang Pengurusan Duit Sendiri Dengan Cara Yang Betul

Ini Apa Yang Saya Belajar Tentang Pengurusan Duit Sendiri Dengan Cara Yang Betul

papar berkaitan - pada 6/12/2021 - jumlah : 259 hits
Masa mula berniaga dahulu saya tak ambil peduli sangat tentang ilmu macam mana nak jaga duit sendiri Dalam terma kewangan anda akan jumpa sebutan dalam Bahasa Inggeris sebagai Personal Finance Kalau nak pakai Bahasa Melayu boleh disebut seb...
Cara Withdraw Duit Tabung Mae Ke Akaun Maybank

Cara Withdraw Duit Tabung Mae Ke Akaun Maybank

papar berkaitan - pada 4/12/2021 - jumlah : 437 hits
Cara Withdraw Duit Tabung Mae ke akaun Maybank Hai pernah tak korang terfikir nak simpan duit untuk kegunaan masa depan tapi tak tau caranya Busyra pilih Mae Maybank tempat paling selamat untuk saving duit kita Macam macam jenis tabung yang...
Bagaimana Cara Buat Duit Pasif Setiap Bulan Hanya Dari Rumah Sahaja

Bagaimana Cara Buat Duit Pasif Setiap Bulan Hanya Dari Rumah Sahaja

papar berkaitan - pada 6/12/2021 - jumlah : 283 hits
Copytrade Bersama Cikgu Roslee Buat Profit 5 20 Setiap Bulan Tanpa Perlu Buat Apa Apa Peluang Untuk ANDA Menjana Pendapatan Pasif Setiap Hari Dari Perdagangan Matawang Walaupun Zero Knowledge Tak Tahu Nak Buat Analisis Pasaran Malas Tengok ...
Cara Masak Tomato Simple Tapi Sedap Macam Dekat Kenduri

Cara Masak Tomato Simple Tapi Sedap Macam Dekat Kenduri

papar berkaitan - pada 29/11/2021 - jumlah : 175 hits
Bila sebut nasi tomato ni mesti terbayang sekali lauk ayam masak merah dan acar nenas Memang gabungan yang lengkap bila buat nasi tomato Kalau anda teringin nak makan nasi tomato yang dimasak sendiri boleh cuba resipi yang dikongsi Hidayati...
Bedung Bayi Buat Teknik Ini Doktor Kongsi Cara Hilangkan Kembung Bayi Newborn

Bedung Bayi Buat Teknik Ini Doktor Kongsi Cara Hilangkan Kembung Bayi Newborn

papar berkaitan - pada 21/11/2021 - jumlah : 253 hits
Pelbagai perkara yang perlu bakal ibu bapa ketahui tentang penjagaan bayi baru lahir kerana ianya sangat penting bagi memastikan proses menjaga bayi dalam pantang lebih mudah Ikuti perkongsian dalam e Workshop Urus Newborn Baby A Z dengan t...
Kumpulan Cara Reset Tws

Kumpulan Cara Reset Tws

papar berkaitan - pada 21/11/2021 - jumlah : 251 hits
Banyak ponsel yang beredar saat ini tidak memiliki jack 3 5mm yang bisa digunakan untuk menyambungkan earphone pada ponsel bisa dibilang cukup merepotkan untuk beberapa orang Walaupun ada beberapa merek ponsel yang di mana menyediakan conve...
Cara Pengubat Hati Sebagaimana Diajarkan Rasulullah S A W

Cara Pengubat Hati Sebagaimana Diajarkan Rasulullah S A W

papar berkaitan - pada 22/11/2021 - jumlah : 192 hits
Cara Pengubat Hati Sebagaimana Diajarkan Rasulullah s a w Pertama Setiap musibah yang berlaku dijanjikan sebagai penghapus dosa bahkan menjadi pahala dan Allah akan menggantikannya dengan sesuatu yang lebih baik Bagaimana untuk menukarkan m...
8 Karakter Di Drama Korea Ini Bisa Jadi Contoh Bahwa Emansipasi Bukan Cuma Cita Cita Wanita Indonesia

Transformation From The Top Down Hajiji S Exemplary Leadership In Sabah

Bukan Ulama Lantikan Politik Sendiri Tu Ular Dalam Semak

La Dolce Vita Cranking The Vespa Gt 200 Up To Eleven

Filem Mustaqim

8 Kelebihan Daun Pudina Untuk Kesihatan Dalaman Dan Luaran

April 18 2024 Pesan Orang Alim

Penyokong Pn Jangan Bongkak Dan Takabbur



Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan

Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi

Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia


Bila Kau Rajin Nak Tolong Kerja Orang

Perjanjian Allah Swt Dengan Kaum Bani Israil

Mushroom Jellyfish House By Ttdesign Vn In Tan Hiep Vietnam

Vanishing Landscape

Dapat Hadiah Hari Jadi

Keyakinan