Buat Duit 4 Angka Dengan Ebook Tulis Sampai Jadi Di Linkedin


 Buat Duit 4 Angka dengan  Ebook : Tulis Sampai Jadi di LinkedIn | Kebelakangan ini dunia dikejutkan dengan isu pandemik iaitu COVID 19. Yang mana ia telah melumpuhkan ekonomi negara. Maka , ramai yang hilang pekerjaan disebabkan isu ini. Oleh sebab ingin meneruskan kehidupan, masing-masing struggle mencari pekerjaan di platform LinkedIn. Iaitu platform social media yang popular kini rancak bagi mereka yang ingin mencari pekerjaan disitu. Dan Syaza Redzuu antara pengasas bagi ebook Tulis Sampai Jadi di LinkedIn. Hits dengan paparan 66 ribu views dalam masa seminggu status berada di wall.



Ebook adalah buku digital atau elektronik yang biasanya mengandungi maklumat atau panduan / tutorial. Buku elektronik ini hanya dapat dibuka dan dibaca melalui alat elektronik seperti komputer, tablet dan telefon pintar.
Era digital ini, sudah tentu, ebook lebih banyak digunakan berbanding buku bercetak. Merujuk kepada pemahaman ebook di atas sebagai buku digital, dari segi penggunaan dan penyimpanan akan lebih praktikal, sehingga banyak orang lebih suka membeli ebook daripada buku cetak.


Karya sulung SR . Tulis Sampai Jadi di linkedin



66 Views di status LinkedIn  SREbook ini antara satu-satunya  karya sulung dari Syaza Redzuu atau lebih dikenali sebagai SR. Beliau telah bukukan hasil status Tulis Sampai Jadi di LinkedIn yang mencecah 66 ribu views dari seluruh dunia. Iya, seluruh dunia membaca status beliau mengenai kesungguhan dirinya untuk mencari peluang bagi menjana pendapatan. Dikala orang lain kehilangan pekerjaan. SR mampu menjana pendapatan sebanyak RM 1800.00 hanya mengambil upah sebagai penulis ebook. Hanya berbekalkan semangat yang tinggi. SR berjaya! Beliau juga mempunyai BIG WHY yang menyokong kuat untuk dia meneruskan lagi usaha buat duit hanya dari rumah.





Oleh sebab status ' Tuhan Jentik Hati Aku ' di status SR kini hits dengan mencecah 66 ribu views. Nampak tak? Betapa hebatnya platform LinkedIn. Sangat besar pengguna LinkedIn di ketika ini. LinkedIn ini juga, adalah platform social media yang popular di kalangan pencari kerja. Dan antara pengguna yang menggunakan platform ini adalah seperti Founder produk, usahawan, orang politik, blogger, penulis dan lain-lain. Dipendekkan cerita satu dunia menggunakan platform LinkdeIn.






Ebook Ghostwriter 101 : Tulis sampai Jadi di LinkedIn

Oleh sebab status "Tuhan Jentik Hati Aku" telah mendapat liputan meluas. Ramai pengguna laman social media LinkedIn seperti excited untuk mengetahui lebih lanjut. Ramai yang meninggalkan komen di status tersebut. Dengan isu yang melanda dunia sekarang, ramai yang terkesan dengan ekonomi. Setiap hari ada pengguna yang memuat naik status bahawa mereka kehilangan pekerjaan disebabkan isu pandemik COVID-19. 


Di kesempatan ini, tercetusnya idea SR  bagi menulis dan menerbitkan sebuah ebook. Beliau terpanggil bagi membantu mereka yang baru sahaja kehilangan pekerjaan dengan menulis dengan lebih serius di LinkedIn. Ini kerana, SR pasti disinilah platform yang betul bagi mereka melempar jala untuk mendapatkan peluang pekerjaan. 



TERBUKTI! LinkedIn mampu menjana pendapatan dengan Menulis.
Kata SR lagi, dia sudah beberapa kali 'pitching prospek' di LinkedIn. Dan, sudah tertulis rezeki nya melalui penulisan. Kali ke- 9 barulah 'pitching' dia menjadi. Beliau telah mendapat job dengan hanya menulis artikel bernilai RM 120 per artikel. Alhamdulillah. Seronok sangat kan? Artikel yang memerlukan dia menulis sebanyak 10 artikel secara bulanan. Cuba anda bayangkan. Di saat orang lain kehilangan pekerjaan, SR mampu membuat duit dengan hanya menulis. 

BIG WHY SR ialah dia takut jika dia akan kehilangan pekerjaannya kelak. Risau di 'Unpaid Leave' katanya lagi. Majikan di tempat kerjanya hanya meminta dia work from home sahaja. Oleh sebab ini lah, dia lakukan sesuatu. Beliau bertindak dengan mencari pendapatan sampingan jika satu hari nanti dia diberhentikan kerja secara tiba-tiba. 

Jadi, Siapa Perlukan e-book Ghostwriter 101 : Tulis Sampai Jadi di LinkedIn?Mereka yang baru kehilangan pekerjaan/dikenakan cuti tanpa gaji.
Mereka yang ingin menambah pendapatan tambahan.
Ghostwriter/Blogger/Influencer.
CEO/Founder Syarikat/Usahawan.
Suri rumah.
Mereka yang minat menulis.
Anda yang sedang membaca status ini.

Memperkenalkan e-Book Ghostwriter 101 : Tulis Sampai Jadi di LinkedIn hasil karya Syaza Redzuu ( SR )Kenapa Wajib Memiliki e-Book Ini?
Berjaya TERJUAL tak sampai 3 JAM selepas launching e-Book dilancarkan.
Bongkar RAHSIA bagaimana memikat bakal ‘client’ di LinkedIn.
Setup Profil LinkedIn sampai ALL-STAR! – Ikut C ara Penulis Setup Profilnya semudah ABC.
DISKAUN 60% e-book sempena launching pertama ini!

Hasil jualan ebook syaza.. refer gambar di bawah.







Presiden Kelab Penulis Muda Malaysia  (KPMM) Hasrul Roslan  memegang buku fizikal Syaza Redzuu yang di cetak . Best Seller 

Ebook Ghostwriter 101 : Tulis Sampai Jadi di LinkedIn telah di cetak kepada buku fizikal. Antara Top Sales di website e-bookmy.com. 

Biodata Penulis ebook Ghostwriter 101 : Tulis Sampai Jadi DI LinkedIn



Bagi mereka berminat nak buat duit dengan ebook Ghostwriter 101 : Tulis Sampai Jadi di Linkedin dapatkan segera di link bawah : 


Beli E-Book di sini https://bit.ly/GW101bySRhttps://bit.ly/GW101bySRhttps://bit.ly/GW101bySR
















Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.ehbelogaku.com/2020/05/buat-duit-dengan-ebook-tulis-sampai-jadi-LinkedIn.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Dari Mana Datangnya Angka 129 Kerusi

Dari Mana Datangnya Angka 129 Kerusi

papar berkaitan - pada 31/5/2020 - jumlah : 280 hits
Kredit FB Has Mat Ikut logik politik Malaysia angka 129 ni sudah pastinya sumbangan dari GPS Tapi Tok Wan komen kata kerja gila klu GPS sokong Atok dan PH kembali Dlm politik semua blh jadi org politik pun gila gila jugak hari ni lain esok ...
Gps Sarawak Dan Ppbm Sabah Sokong Muhyiddin Celah Mana Dapat Angka 129 Tu

Gps Sarawak Dan Ppbm Sabah Sokong Muhyiddin Celah Mana Dapat Angka 129 Tu

papar berkaitan - pada 2/6/2020 - jumlah : 389 hits
Ada pihak dakwa Dr Mahathir sudah ada nombor yang cukup untuk jatuhkan Muhyiddin Yassin Betulkah apa yang didakwa atau hanya sekadar psywar dari team Dr Mahathir GPS Sarawak Sudah Nyatakan Sokongan Kepada MuhyiddinTidak pelik kalau GPS Sara...
Jika Kes Terus Kekal Di Angka Satu Dua Digit Kita Sudah Bersedia Melaksanakan Exit Strategy Dr Noor Hisham

Jika Kes Terus Kekal Di Angka Satu Dua Digit Kita Sudah Bersedia Melaksanakan Exit Strategy Dr Noor Hisham

papar berkaitan - pada 3/6/2020 - jumlah : 243 hits
Sekiranya kes Covid 19 di negara ini kekal mencapai angka dua digit kita sudah bersedia melakukan exit strategy menurut Ketua Pengarah Kesihatan Datuk Dr Noor Hisham Abdullah seperti memetik kenyataan daripada KKM Jelas beliau apabila lebih...
Covid 19 Kes Melebihi Tiga Angka 172 Kes Baharu

Covid 19 Kes Melebihi Tiga Angka 172 Kes Baharu

papar berkaitan - pada 26/5/2020 - jumlah : 351 hits
Ketua Pengarah Kesihatan Datuk Dr Noor Hisham Abdullah berkata daripada 172 kes baharu yang dilaporkan lima adalah kes import yang mendapat jangkitan di luar negara Foto oleh Choo Choy MayPUTRAJAYA 25 Mei Kes positif baharu Covid 19 di Mala...
Kes Positif Covid 19 Di Indonesia Lepasi Angka 20 000 Kes

Kes Positif Covid 19 Di Indonesia Lepasi Angka 20 000 Kes

papar berkaitan - pada 22/5/2020 - jumlah : 410 hits
Kes positif COVID 19 di Indonesia lepasi angka 20 000 kesKes positif COVID 19 di Indonesia kini melepasi angka 20 000 kes dengan berlaku tambahan kes positif baharu tertinggi bagi tempoh 24 jam iaitu 973 kes COVID 19 KES POSITIF COVID 19 DI...
Covid 19 Terkini 24 Mei Kembali Ke Tiga Angka

Covid 19 Terkini 24 Mei Kembali Ke Tiga Angka

papar berkaitan - pada 25/5/2020 - jumlah : 406 hits
Terkini covid19malaysia 25 MeiKes sembuh 34Jumlah kes sembuh 5 979Kes baharu positif 172Jumlah positif 7 417Kes kematian 0Jumlah Kes kematian 115Sebanyak 9 kes dirawat di ICU dan 4 daripadanya memerlukan bantuan alat pernafasan
Kkm Akan Syor Buka Lebih Banyak Sektor Jika Kes Tempatan Covid 19 Kekal 1 Atau 2 Angka

Kkm Akan Syor Buka Lebih Banyak Sektor Jika Kes Tempatan Covid 19 Kekal 1 Atau 2 Angka

papar berkaitan - pada 3/6/2020 - jumlah : 249 hits
Ketua Pengarah Kesihatan Dr Noor Hisham Abdullah PUTRAJAYA Kementerian Kesihatan akan mengesyorkan kepada kerajaan supaya memberi kelonggaran kepada sektor lain seperti sukan dan pendidikan jika kes jangkitan Covid 19 tempatan kekal 1 atau ...
Angka Kdrt Di Semarang Meningkat Akibat Para Suami Kena Phk Hingga Wfh

Angka Kdrt Di Semarang Meningkat Akibat Para Suami Kena Phk Hingga Wfh

papar berkaitan - pada 4/6/2020 - jumlah : 300 hits
Jadi penyebab dominan karena faktor ekonomi terjadi pada suaminya WFH dan ada yang di PHK Itu yang membuat orang stres picu KDRT
Epf Account 3 Can Help Contributors During Emergencies Expert

Work Harder At Communicating Achievements On Reforms Govt Told

Apabila Sang Profesor Datang Melawat

Azmin Pledges To Tell All On May 11

Isn T Akmal S Call To Reject Passport Renewal Based On Bm Fluency A Disservice Amid Looming Kkb Polls

Honor X7b Telefon Pintar 5g Kini Di Kedai Seluruh Negara Pada Rm899

Selepas Menjadi Penumpang Umno Bakal Terkubur Pada Pru16

Utilizing Crowdfunding For Business



10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan


Jadual Dan Keputusan Piala Thomas Piala Uber 2024

Reaching Out

Iddah Wanita Kematian Suami

Berebut Kasih

Tinggi Protein Dan Mikronutrien Ini Manfaat Ikan Susu Untuk Kesihatan

Upiak Hari Raya Duit Tak Ada Chord