Berikutan Kim Yohan Kim Junseo Juga Sah Positif Covid 19


Selain Kim Yo-han dari kumpulan WEi yang telah disahkan positif COVID-19 beberapa hari lepas, rakan ahli kumpulan, Kim Jun-seo juga telah diuji positif untuk COVID-19.

ARTIKEL BERKAITAN Kim Yohan Positif COVID-19, Tayangan Episod Perdana 'School 2021' Ditunda Agensi WEi, OUI Entertainment telah mengeluarkan kenyataan berikut pada 15 November:
Hello. Ini adalah OUI Entertainment.
Kim Jun-seo WEi artis kami, telah disahkan positif COVID-19 hari ini (15 November).
Berikutan diagnosis Kim Yo-han pada 14 November, semua ahli WEi dan kakitangan berkaitan serta-merta menjalani ujian PCR kerana mereka diklasifikasikan sebagai kenalan rapat.
Semua ahli WEi memasuki kuarantin diri dengan memakai pelitup muka serta-merta selepas mendengar diagnosis COVID-19 Kim Yo-han.
Pagi ini (15 November), Jang Dae-hyeon, Kim Dong-han, Yoo Yong-ha, dan Kang Seok-hwa menerima keputusan negatif. Kim Jun-seo mengalami simptom selepas ujiannya pada 14 November, dan dia disahkan positif, menerima diagnosis simptomatik. Gejalanya adalah kecil.
Kim Yo-han dan Kim Jun-seo, yang diuji positif, telah mengambil langkah-langkah yang perlu mengikut arahan pihak berkuasa kesihatan.
Walaupun ahli semua telah dikuarantin sendiri secara individu selepas diuji, mereka pergi untuk ujian bersama-sama, jadi Jang Dae-hyeon, Kim Dong-han, Yoo Yong-ha, dan Kang Seok-hwa dianggap sebagai kenalan rapat dan sedang menjalani kuarantin diri dan langkah-langkah yang perlu mengikut kepada arahan pihak berkuasa kawalan penyakit.
Oleh kerana Kim Dong-han dan Yoo Yong-ha belum menerima dos kedua vaksin atau 14 hari belum berlalu sejak dos kedua, mereka diarahkan untuk kuarantin sendiri selama 10 hari. Jang Dae-hyeon dan Kang Seok-hwa akan diuji semula hari ini, dan jika mereka negatif, mereka akan beralih kepada pemantauan manual.
Akibatnya, semua aktiviti yang dijadualkan WEi telah dihentikan sejak 14 November. Termasuk acara tandatangan peminat luar talian, semua aktiviti yang dijadualkan WEi untuk 10 hari akan datang, yang telah ditetapkan sebagai tempoh kuarantin diri, dibatalkan atau ditangguhkan.
Bagaimanapun, mengenai Kang Seok-hwa, dia tidak akan membintangi rancangan muzikal “Klimt” pada 20 November ini walaupun dia menerima keputusan negatif sekali lagi kerana bimbangkan kesihatan pelakon dan penonton lain.
Kami sekali lagi memohon maaf kerana menimbulkan kebimbangan kepada peminat dan ramai orang lain, dan kami meminta pemahaman anda yang murah hati. Kami akan memberitahu anda sekali lagi pada masa hadapan mengenai kesihatan ahli dan perkara yang berkaitan.
Kami akan mengutamakan kesihatan dan keselamatan artis kami dan akan melakukan yang terbaik untuk pemulihan cepat Kim Yo-han dan Kim Jun-seo.
Selain itu, kami akan bekerjasama secara aktif dengan arahan dan prosedur yang disediakan oleh pihak berkuasa kawalan penyakit.
Terima kasih.

Semoga cepat sembuh keduanya!
Jom ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram dan Telegram KimchiDaily untuk mendapatkan berita Korea paling latest yang sensasi.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://kimchidaily.my/berikutan-kim-yohan-kim-junseo-juga-sah-positif-covid-19/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Jin Goo Dari Drama Descendants Of The Sun Sah Positif Covid 19

Jin Goo Dari Drama Descendants Of The Sun Sah Positif Covid 19

papar berkaitan - pada 3/11/2021 - jumlah : 221 hits
Pelakon Jin Goo telah disahkan positif COVID 19 Pada 2 November agensi Jin Goo mengesahkan bahawa pelakon itu baru baru ini disahkan positif COVID 19 dan sedang menerima rawatan di kemudahan pengasingan Agensi itu menyatakan Bulan lepas dia...
Hiburan Tak Alami Sebarang Simptom Issey Fazlisham Positif Covid 19

Hiburan Tak Alami Sebarang Simptom Issey Fazlisham Positif Covid 19

papar berkaitan - pada 18/11/2021 - jumlah : 162 hits
Penyampai radio dan pelawak baru baru ini memaklumkan yang dirinya telah disahkan positif jangkitan Covid 19 pada 6 November lepas 3 bulan laluPertama Kali Jaga Bayi Issey Panik Tak Tahu Tukar Lampin BayiAdvertisementPerkara tersebut dikong...
Hiburan Mula Mula Tak Nak Kongsi Tapi Fara Fauzana Disahkan Positif Covid 19

Hiburan Mula Mula Tak Nak Kongsi Tapi Fara Fauzana Disahkan Positif Covid 19

papar berkaitan - pada 16/11/2021 - jumlah : 188 hits
Penyampai radio terkenal telah disahkan dijangkiti wabak Covid 19 dan kini sedang menjalani kuarantin di rumah sejak Isnin lalu 4 bulan laluFafau Kembali Fara Fauzana Kini Berkhidmat Di Hot FMAdvertisementFara atau nama lengkapnya Farah Fau...
Fara Fauzana Disahkan Positif Covid 19

Fara Fauzana Disahkan Positif Covid 19

papar berkaitan - pada 15/11/2021 - jumlah : 132 hits
Selepas menjadi kontak rapat dan menjalani kuarantin kendiri sejak Isnin lalu pengacara yang juga penyampai radio Hot FM Fara Fauzana akhirnya disahkan positif covid hari ini Menerusi hantaran yang dimuat naik dalam Instagram miliknya Fara ...
Prn Melaka Seorang Pengundi Di Alor Gajah Positif Covid 19

Prn Melaka Seorang Pengundi Di Alor Gajah Positif Covid 19

papar berkaitan - pada 21/11/2021 - jumlah : 209 hits
Oleh SEORANG pengundi yang keluar mengundi di daerah Alor Gajah sempena Pilihan Raya Negeri Melaka disahkan positif COVID 19 Pengarah Kesihatan Negeri Melaka Dr Rusdi Abd Rahman berkata Pejabat Kesihatan Daerah Alor Gajah telah menerima not...
Hiburan 16 Kakitangan Positif Covid 19 Resort Lima Bintang Di Langkawi Tutup 10 Hari

Hiburan 16 Kakitangan Positif Covid 19 Resort Lima Bintang Di Langkawi Tutup 10 Hari

papar berkaitan - pada 23/11/2021 - jumlah : 190 hits
Sedia maklum penularan kes COVID 19 semakin meningkat terutamanya dikawasan peranginan Kini pusat penginapan lima bintang terpaksa ditutup buat sementara waktu selepas 16 kes positif COVID 19 dikalangan para kakitangan dikesan Mengambil ken...
Rowoon Sah Terajui Drama Fantasi Tomorrow Bersama Kim Heesun

Rowoon Sah Terajui Drama Fantasi Tomorrow Bersama Kim Heesun

papar berkaitan - pada 4/11/2021 - jumlah : 241 hits
Nampaknya Rowoon dah pun disahkan bakal mendampingi Kim Hee sun untuk drama Tomorrow Drama itu menceritakan kisah fantasi di tempat kerja dan menggembara di antara realiti dan juga kehidupan akhirat Apabila dunia selepas kehidupan berada da...
Meski Kontak Rapat Iu Sah Negatif Covid Setelah Hadiri Majlis Kahwin Lee Jihoon

Meski Kontak Rapat Iu Sah Negatif Covid Setelah Hadiri Majlis Kahwin Lee Jihoon

papar berkaitan - pada 11/11/2021 - jumlah : 173 hits
Penyanyi IU baru baru ini membimbangkan peminat selepas dia menghadiri majlis perkahwinan penyanyi Lee Ji hoon Dilaporkan dia pergi menyanyikan lagu untuk Lee Ji hoon dan isterinya Ayane sebagai ucapan tahniah Bagaimanapun apa yang mengejut...
Hiburan Sorok Maklumat Kru Penggambaran Positif Covid 19 Adam Shahz Diminta Tidak Berkokok

Hiburan Sorok Maklumat Kru Penggambaran Positif Covid 19 Adam Shahz Diminta Tidak Berkokok

papar berkaitan - pada 14/11/2021 - jumlah : 229 hits
Pelakon meluahkan rasa berang apabila sebuah syarikat produksi bertindak untuk meneruskan penggambaran meskipun hampir separuh daripada bilangan kru dan pelakon telah disahkan positif COVID 19 10 bulan lalu Cukuplah Menyiksa Saya Lebih 4 Ta...
Reviving Abandoned Housing Projects Is Turning Nightmare To Hope

Let S Be Reasonable Tun M Don T Call The Kettle Black

Zus Coffee Ice Green Tea Latte

Afidivit Sokong Tahanan Rumah Najib Razak Ada Kesilapan

Pra Pesanan Samsung Ai Tv Berpeluang Memenangi Hadiah Bernilai Rm140 000

Membongkar Kejayaan Pembayaran Dan Pemenang Di Wecopytrade Dan Wemastertrade

Fam What Happened To The World Cup Tickets

Perjanjian Allah Swt Dengan Kaum Bani Israil



Biodata Dan Umur Adik Tantari Penyanyi Lagu Viral Rindu Hatiku Rindu Pesilat Cilik

Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan

Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi

Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix


Pak Ngah Balik

Selamat Jalan Ke Negeri Abadi Kak Zah

Cara Membuat Peyek Renyah Dan Tidak Keras Cocok Buat Jualan

Doktor Sahkan Kandungan Dah Tiada Elizabeth Tan Keguguran Sedih Kehilangan

Semua Untuk Allah Diminta Untuk Berhenti Tunggang Agama Daud Kim Umum Tak Jadi Bina Masjid

Kegagalan Madani Part 2