Akhirnya Misteri Kehilangan Pelakon Ida Nerina Akhirnya Terjawab Tidak Sangka Kehidupannya Sekarang Begini


Masih ingatkah anda pada kes dakwaan video dan kemalangan Ida Nerina dimana dia jatuh dan mengalami kecederaan di bahagian tulang belakangnya satu ketika dahulu? Apakah yang berlaku kepada beliau selepas bercerai dengan Sharin Blackrose dan di manakah beliau kini?
Semua persoalan tersebut akhirnya terjawab apabila Ida yang kini berkerusi roda bakal menjadi juri program Liga Lawak Superstar (LLS) yang bakal disiarkan secara langsung di TV3 bermula Ahad ini. Turut bergandingan bersamanya ialah Vanida Imran dan Adlin Aman Ramlie.


Bagaimanapun, memandangkan ketidakupayaan Ida bergerak, pihak produksi akan membantu pelakon itu daripada segi pergerakannya.
“Kita tahu, Ida sudah lama tidak melibatkan diri dalam televisyen dan rasanya pasti ramai peminat merindui dia.


“Alhamdulillah, pada mulanya Ida seperti berfikir panjang untuk menerima tawaran ini tetapi akhirnya dia bersetuju untuk beri kerjasama,” kata Afdlin Shauki selaku pengarah dan penerbitnya pada media di majlis pelancaran program LLS di Hotel Empire, Subang jaya, Selangor semalam.



Liga Lawak Superstar melibatkan seramai 16 selebriti itu dibahagikan kepada lapan kumpulan antaranya Kamal Adli, Iqram Dinzly, Syafiq Kyle, Akim Ahmad, Mikael Andre, Sheera Iskandar, Riezman Khuzaimi, Qazeem Nor, Idzham Ismail, Aidil Aziz, Anas Ridzuan, Aman Nassim dan Zalif Sidek.


Ia juga melibatkan pelawak seperti Azlee (Senario), Bell Ngasri, Aziz M. Osman, Ilya, Hamdan, Sathiya, Ropie, Didie Alias dan Farouk Hussein terlibat sebagai mentor kepada peserta.
Kami percaya ramai yang merindui lakonan aktres hebat, Ida Nerina di televisyen mahupun filem. Selepas insiden tragis yang berlaku kepada dirinya, Ida lebih selesa untuk bekerja di belakang tabir.Dengan keadaan dirinya sekarang yang berkerusi roda, Ida seorang wanita yang kuat dan tidak pernah melihat perkara itu sebagai halangan untuk meneruskan kehidupannya.
Tahun lalu, teater arahannya, What’ll Break You/Apocalips telah dipentaskan di Pusat Seni Persembahan Kuala Lumpur (KLPac) dan mendapat sambutan menggalakkan.
Bukan hanya mengarah, Ida juga masih berlakon dan membuat kemunculan istimewa filem terbaru arahan Datin Paduka Shuhaimi Baba, Tanda Putera sebagai Jah Steno selain filemSplit Gravy On Rice.
Hits juga difahamkan ada pihak media yang berminat mahu mengambil gambar terbarunya dalam satu majlis baru-baru ini tetapi dia menolak dengan penuh diplomasi.
Mengenali pelakon yang mula dikenali menerusi filem Selubung ini, dia sememangnya cukup berahsia tentang kehidupan peribadi.
Usahkan pihak media tetapi Ida juga nampaknya meletakkan batasan buat peminat seandainya ada pertanyaan yang difikirkan begitu remeh.
Seperti mana yang ditulis dalam akaun Twitter baru-baru ini, Ida awal-awal lagi memohon maaf kepada pengikut dan peminat seandainya ada soalan yang tidak mahu dijawab.
“Minta maaf semua. Rasanya tidak perlulah anda bertanyakan tentang kehidupan saya sekarang, mengapa lama menyepi dan sebagainya.
“Percayalah, saya tidak akan membalasnya. Kalau mana-mana pihak yang mahu tahu tentang perkembangan terbaru, layari sahaja Facebook dan Twitter. Di sana, saya akan memberitahu segala-galanya. Terima kasih dan sayang semuanya,” kata Ida ringkas.
Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih
Sumber : Beritaterkini.com via mediaohsem
The post Akhirnya Misteri Kehilangan Pelakon Ida Nerina Akhirnya Terjawab, Tidak Sangka Kehidupannya Sekarang Begini appeared first on MFADHLY.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://mfadhly.net/2019/02/26/akhirnya-misteri-kehilangan-pelakon-ida-nerina-akhirnya-terjawab-tidak-sangka-kehidupannya-sekarang-begini/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Teka Teki Pemanggil Misteri Mh370 Terjawab

Teka Teki Pemanggil Misteri Mh370 Terjawab

papar berkaitan - pada 14/2/2019 - jumlah : 414 hits
FMT Reporters KUALA LUMPUR Lelaki yang membuat panggilan misteri selama 45 minit kepada Kapten Zaharie Ahmad Shah beberapa minggu selepas pesawat Malaysia Airlines MH370 hilang dan menimbulkan teori konspirasi adalah sepupunya Bercakap buat...
Perghh Mayat Dalam Peti Sejuk Rungkai Misteri Kehilangan Wanita

Perghh Mayat Dalam Peti Sejuk Rungkai Misteri Kehilangan Wanita

papar berkaitan - pada 19/2/2019 - jumlah : 526 hits
Mayat dalam peti sejuk rungkai misteri kehilangan wanita Penemuan mayat wanita dalam peti sejuk Tribun News CROTIA Seorang wanita di Croatia ditangkap polis kerana didakwa membunuh kakaknya 19 tahun lalu Wanita itu ditahan selepas polis men...
Akhirnya Lelaki Ini Dedahkan Punca Patung Berhala Kenapa Berada Disitu Semuanya Terjawab

Akhirnya Lelaki Ini Dedahkan Punca Patung Berhala Kenapa Berada Disitu Semuanya Terjawab

papar berkaitan - pada 22/2/2019 - jumlah : 794 hits
PATUNG berhala Datuk Gong yang ditemui di Surau Sabilul Huda Taman Pendamar Indah Klang petang semalam dipercayai dicuri dari sebuah rumah berhampiran surau berkenaan Ketua Polis Daerah Klang Selatan Asisten Komisioner Shamsul Amar Ramli be...
26 Tahun Berlalu Wajah Terbaru Pelakon Cilik Cili Padi Memang Tidak Sangka

26 Tahun Berlalu Wajah Terbaru Pelakon Cilik Cili Padi Memang Tidak Sangka

papar berkaitan - pada 4/3/2019 - jumlah : 935 hits
Kalau korang budak budak 90 an mesti ingat lagi drama bersiri remaja Cili Padi yang disiarkan sekitar tahun 1993 Satu ketika dulu rancangan hit ini sangat diminati kerana merupakan satu satunya drama yang menonjolkan kanak kanak sebagai pel...
Dia Sakit Tiada Niat Terjun Jambatan Tolong Jangan Kecam Dia Lagi Misteri Wanita Terjun Jambatan Terjawab

Dia Sakit Tiada Niat Terjun Jambatan Tolong Jangan Kecam Dia Lagi Misteri Wanita Terjun Jambatan Terjawab

papar berkaitan - pada 21/2/2019 - jumlah : 336 hits
Dia Sakit Tiada Niat Terjun Jambatan Tolong Jangan Kecam Dia Lagi Misteri Wanita Terjun Jambatan Terjawab Sebelum ini telah tular apabila seorang wanita tempatan berusia lingkungan 48 tahun telah cuba untuk terjun dari Jambatan Sultan Ismai...
Lain Dulu Lain Sekarang 12 Pelakon Kanak Kanak Ini Sudah Besar Panjang

Lain Dulu Lain Sekarang 12 Pelakon Kanak Kanak Ini Sudah Besar Panjang

papar berkaitan - pada 27/2/2019 - jumlah : 409 hits
Kehadiran pelakon kanak kanak berbakat semangnya amat diperlukan dalam industri baik dalam Malaysia mahupun luar negara Tanpa mereka rasanya tidak lengkap kan sesebuah naskhah itu Yang paling penting kebanyakannya turut mempunyai bakat yang...
Koleksi Fitnah Rafizi Ramli Dari Dulu Sampai Sekarang

Koleksi Fitnah Rafizi Ramli Dari Dulu Sampai Sekarang

papar berkaitan - pada 2/3/2019 - jumlah : 452 hits
NAIB Presiden PKR Rafizi Ramli yang kononnya banyak mendedahkan salahguna kuasa sebaliknya sering kantoi kerana membuat tuduhan tanpa menyemak fakta terlebih dahulu Semalam Ahli Parlimen Pandan itu memalukan dirinya apabila terpaksa meminta...
10 Sebab Anda Kena Mula Melabur Saham Mulai Sekarang Lubuk Duit Untuk Semua

10 Sebab Anda Kena Mula Melabur Saham Mulai Sekarang Lubuk Duit Untuk Semua

papar berkaitan - pada 28/2/2019 - jumlah : 394 hits
10 SEBAB KENAPA SAHAM ADALAH LUBUK DUIT UNTUK SETIAP INDIVIDU DAN KENAPA ANDA PERLU MULA MELABUR SAHAM Sebelum admin nak bercerita panjang pasal pelaburan saham admin nak jelaskan bahawa ini bukan pelaburan forex emas dan sebagainya Pelabur...
Lirik Lagu Rijja Katakan Sekarang

Lirik Lagu Rijja Katakan Sekarang

papar berkaitan - pada 28/2/2019 - jumlah : 212 hits
Lirik Lagu Rijja Katakan Sekarang Lengkap Terbaru Mencinta tapi tak dicinta Merindu tapi tak dirindu Berharap tapi tak diharapkan Menyayang tapi tak disayang Katakan katakan sejujurnya Bila ingin pisah katakan sekarang Ku tak ingin tak jela...
Backstabbing Drama In The Opposition Pas Sabotaging Bersatu By Attacking Chinese Vernacular Schools

Pas Anggap Terlalu Awal Bincang Pertukaran Mb Perlis

Opening Young People S Eyes To Workers Rights

Calon Bersatu Prk Kkb Tidak Dapat Sokongan Parti Pas

Dumbing Down Our Education System Via Politicians And Theocrats

Penyokong Diseru Jalankan Tanggungjawab Sebagai Pemilik Sabah Fc

Bila Duit Nak Masuk

Sayur Kucai Dan Taugeh Untuk Makan Tengah Hari



Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia


Starting Somewhere

Ktm Kenalkan 4 Model Motosikal Duke Sempena Ulangtahun Ke 30

Sambutan Ulang Tahun Ke 30 Dan Pelancaran 4 Model Motosikal Ktm Duke

First Impressions Make A Powerful Impact With A Creative Digital Business Card

Restoran Di Jepun Buang 25 Set Nasi Lemak Kena Tipu Ejen Dari Malaysia

Kumpulan Pro Palestin Kecam Kehadiran Syarikat Bekal Senjata Kepada Israel