Adab Akidah Bukan Ilmu Tin Kosong


ADAB AKIDAH ILMU TIN KOSONG
Beriman sahaja tidak cukup jika tidak berADAB. BerADAB sahaja tidak cukup jika tidak berilmu. Berilmu sahaja tidak cukup jika tidak berADAB dan mempersendakan AQIDAH melakukan dosa besar syirik menduakan Allah. 

Orang yang tidak menjaga akhlaknya, tidak dapat menjaga agamanya bermaksud mereka sudah murtad.

JAGA AKHLAK DAN ADAB

Bila adab barai tidak mustahil akidah rakai. Benarlah kata-kata Imam Al-Ghazali rahimahullahu 'anhu ini

Barangsiapa yang tidak dapat menjaga akhlaknya, niscaya dia tidak akan dapat menjaga agamanya".
Mereka yang tidak berakhlak ini zalim sehinggap sanggup buat ritual jumpa leluhur (j*n), panggil seru yang ditaksubkan leluhur menjadikan sesiapa sahaja termasuklah saya sebagai perantara mereka berkomunikasi dengan leluhur j*n, tidak diikut dakyah sesat mereka, akhirnya tuduh, tohmah, fitnah, jenayah cyberbully body shaming (caci-maki, hamun, mencarutkan) akidah, minda, jiwa, keturunan dan akidah saya itu kesemuanya tidak berakhlak tidak beragama. Mereka sudah murtad kerana mereka tidak menjaga akhlak mereka. Benarlah, ghibah dan fitnah amat lazat makanan enak bagi play victim munafiq psikik scammer penunggang agama pendakyah ajaran sesat


Selepas tahun 2021 saya diserang sehenap pelusuk gang psikik scammer penunggang agama kumpulan pendakyah ajaran sesat, memang saya tidak jawab salam pada yang beri salam terus senyap tidak beritahu saya apa hajatnya. Biasanya mereka ini hanya hendak korek rahsia atau cuba provoke saya sahaja


Sebab itu Imam Syafi'iee rahimahullahu'anhu berkata : Orang berilmu tidak semestinya berADAB. Tetapi orang berADAB sudah semestinya berilmu". 
Syeikh Abdul Qadir Al-Jailani berkata:Aku lebih menghargai orang yang beradab daripada berilmu. Kalau hanya berilmu, iblis pun lebih tinggi ilmunya daripada manusia."
Yusuf bin Al Husain berkata:بالأدب تفهم العلم
Dengan mempelajari adab maka engkau akan memahami ilmu”. 
Syaikh Sholeh Al ‘Ushoimi berkata :Dengan memperhatikan adab maka akan mudah meraih ilmu. Sedikit perhatian pada adab, maka ilmu akan disia-siakan.”
Al-Habib Umar bin Hafidz berkata:Orang yang tinggi adab walaupun kekurangan ilmu, masih lebih mulia daripada orang yg banyak ilmu tetapi kekurangan adab".
Ibnul Mubarak -rahimahullah- berkata:Aku mempelajari adab selama 30 tahun, kemudian aku menuntut ilmu selama 20 tahun". Beliau mempelajari adab sebelum mempelajari ilmu. Min Hadith Salaf fi Thalabil Ilmi.
Beliau juga mengatakan,Adab itu 2/3 (dua per tiga) ilmu”. Min Hadith Salaf fi Thalabil Ilmi.

Jika ilmu tinggi, iblis pun tinggi ilmunya. Pernah Allah SWT nobatkan sebagai ketua malaikat. Tetapi sekejapan sahaja Allah SWT melaknat iblis hanya sebab takabbur tidak mahu sujud kepada lembaga Nabi Allah Adam yang Allah ciptakan untuk menjadi khalifah di bumi. Azazil ketua para malaikat yang tinggi ilmunya pun dimurkai Allah SWT disebabkan egonya melangit tinggi, tidak hormat, tidak patuh dan TIDAK BERADAB terhadap perintah Allah SWT supaya tunduk patuh mengakui Nabi Allah Adam A.S sebagai khalifah di muka bumi yang Allah pilih. Sebab itu Azazil sesudah itu digelar Ibl*s. 
Ibl*s dihalau oleh Allah SWT disebabkan takabburnya kepada Allah SWT. Lantas beliau telah bersumpah akan menyesatkan keturunan Nabi Allah Adam A.S disebabkan hasad dengki, ego, sombong dan takabburnya iblis kepada Allah SWT tidak mahu mengakui kekhalifahan Adam A.S. 
Maka jadilah fitnah, mengadu-domba, mempersendakan dan memperlekehkan AKIDAH orang lain sana-sini oleh kuncu-kuncun Iblis sehinggalah ke saat ini. Saya sedikit pun tidak hairanlah dengan tin kosong semua itu. Berkali saya pesan, usah cakap bab adab, bab agama (iman, islam, ehsan), bab seni bela diri, bab hadith, bab motivasi dan bab aqidah jika sendiri pun tidak cakna langsung perkara DOSA BESAR syirik menduakan Allah SWT leluhur j*n diagung-agungkan. Amat menjengkelkan bila mereka sendiri sudah diperbodohkan oleh j*n bangsa ibl*s. Mereka fitnah saya pula sebagai j*n s*t*n ib*is. Sudahlah bodoh tidak bijak berdiplomasi, marah dengan benda tidak nampak, bertambah lagi bodoh sehinggakan tidak dapat membezakan mana hak mana batil mana Islam mana kafir. 😪


BOMOH ILMU HITAM BIADAP GILA ISIM 
Bomoh ilmu hitam biadap guna sihir (air ruqyah, pukau @ hipnosis) memang gila isim. Semuanya ilmu tin kosong. Menyamar perawat Islam. Gila isim akibat akal mereka tidak sampai akibat kuat berhalusinasi dan asyik fitnah orang yang tidak sependapat dengan mereka. Menjadi gila isim akibat  beramal dengan ajaran sesat (sihir, syirik dan khurafat). Tauhid dan adab kosong. Korek rahsia. Rupanya blur dan lembam otak mereka menjadi semakin biul akibat sentiasa bertumang (kuat bergantung) dengan jin bangsa iblis seumur hayat mereka. Seperti contoh Bomoh ilmu hitam laknatullah'alaihim ini
Dari tahun 2020 lagi ramai sudah saya terjumpa bomoh ilmu hitam menyamar perawat Islam.  Ini contohnya. Pada 15/9/2020, terbongkar si gila isim psikik scammer penunggang agama ini Amir Shahmi Md. Ali dan Muhd Nuur Fahmy Nuur Masailan (Fahmy Adam), keduanya bangsat lahanat yang cuba mendakyah saya ajaran sesat menjadikan saya perantara mereka berkomunikasi dengan jin. Itu sebab saya kata, mereka ni ilmu tin kosong.

Kononnya bertauhid tetapi ilmunya tin kosong. Apabila otak sudah mula menjadi caca marba keliru antara murid sendiri dengan yang jin setan yang dimaki-hamunnya setiap hari, semakin gila isim sehingga menjadi takabbur, riyak dan sombong. Biasanya guru ilmu sesat, bomoh ilmu hitam menyamar perawat Islam yang kononnya bertauhid ini, mengajar ilmu menipu, mereka berpura-pura alim di laman sosial. Saya nasihatkan, jaga adab, jangan taksub dan jangan menipu, uish terus meroyan serupa orang kesurupan ketakutan. Fitnah saya bukan-bukan. Inilah sejenis play victim munafik. 
Mereka ini  menipu saya, akhirnya satu demi satu penipuan mereka terbongkar. Mereka sendiri yang mengaku tanpa saya minta. Sudah terbongkar rahsia, menggelabah terus maki-hamun saya dan fitnah saya untuk menutup kebatilan mereka buat.
Maka kesimpulannya ada Tauhid tidak cukup jika TIDAK BERADAB, tetaplah ilmu tin kosong. Ingat ya. TAUHID SAHAJA TIDAK CUKUP JIKA ADAB TIDAK ADA. Sejenis gila isim lapar followers belakanya murid mengharapkan ilmu, kau ajar ilmu songsang. Itu biadap kepada ilmu dan agama Islam namanya. Kamu semua ini memang tidak layak kami suami isteri hormati lagi.


BOMOH ILMU HITAM GUNA SIHIR 
Bomoh menyamar pengamal perubatan Islam ramai guna ayat quran songsang, tunggang-langgang diterbalikkan ayatnya dan kesemua mereka mendakyah ajaran sesat.Contoh ayat quran songsang, ayat gerak ayat quran ditunggang-langgangkan berserta jampi bukan-bukan. Siapa beramal akan jadi panas disebabkan ayat quran songsang diterbalikkan, ditunggang-langgangkan itu telah menjadi berkhodam. Mereka menggunakan sihir melalui air ruqyah, minyak wangi @ minyak pengasih, minyak aura, minyak dagu, pukau @ hipnosis.Mereka menggunakan rawatan kaedah militan. Antara jenis rawatan militan, Rendam dalam kolam air yang ditaksubkan sebagai air zamzam.Kurung dalam cell umpama banduan tidak dibenarkan berjumpa sesiapa selama tempoh tertentu.Semua jenis rawatan berbentuk penderaan fizikal dan mental.Kepit kaki dengan ranting kayu.Cucuk dengan jarum.Ketuk kepala, muka, badan, kaki dengan ranting kayu kononnya untuk bunuh j*n set*n, sehingga bengkak satu badan. Sudah macam syiah nak buang dosa tebus kesalahan, pukul dan cederakan jasad masing-masing. Bomoh sesat ini dinobatkan sebagai pakar tasawwuf JAKIM dan penyebar thoriqat. Ramai taksubkan beliau atas kebolehannya kononnya semua orang berj*n. Padahalnya rawatannya sendiri sudah terpesong dari landasan Islam ruqyah syar'iyyah.Pelatihnya pun aurat tidak tutup dengan sempurna nampak jambulnya. Dari awal lagi aurat yang hadir langsung tidak dijaga.Paling gila isim, wanita period disuruh ikut kuat-kuat si pelatih ilmu tin kosong baca ayat al-quran yang dia sendiri bacaan pun tunggang-langgang tidak bertajwid. Mereka suka seru j*n supaya hadir. Mereka sendiri sebenarnya berkhodam. Ayat Quran bila salah baca dan ditunggang-langgangkan memang akan hadirlah j*n bangsa ibl*s.Kemudian mereka ini taksubkan j*n dan merekalah yang empunya khodam, difitnahnya semua orang lain ada j*n. Itulah gila isim, disebabkan belajar ilmu sesat. Sudahlah sesat, mendakyah ajaran sesat kepada saya dan awam pula. Lagi teruklah gila isimnya. Mereka anggap semua orang yang mereka kendalikan sakit jiwa dan mental problem. Pentaksub macai buta mata-hati tetap menyatakan bomoh-bomoh ilmu hitam pendakyah ajaran sesat ini benar. Benak mata hati yang benar nampak salah dan yang salah dikatakan benar". Suami saya telah berkata.9/10/2022, terbongkar lagi kumpulan ajaran sesat kesepuluh (10) ini diketuai oleh Mohd Fadhil Hussin (Pak Syeikh), Pusat Rawatan Ulul Azmi (klik untuk ke entri blog) dari Perak. Bukan orang lain pun. Bapa saudara suami saya si gila isim makhluk halus dan harta karun. Suami saya tidak mengaku bapa saudara dah pun.Inilah antara rawatan sesat-menyesatkan, memperbodohkan orang ramai, tidak berlandaskan syariat Islam ruqyah syar'iyyah lagi memesongkan akidah. Saya berani tulis semua ini dari pengalaman saya sendiri pernah terjebak dengan kumpulan psikik scammer penunggang agama bomoh ilmu hitam menyamar perawat Islam tetapi hakikatnya mereka sendiri yang berkhodam. Saya pernah saksikan sendiri bagaimana kaedah sesat mereka ini tidak beradab ke atas orang-orang yang mereka kendalikan. Pada mereka, semua orang sakit jiwa dan mental problem. Walhalnya merekalah gila isim (sakit jiwa).Kumpulan ajaran sesat bukan sahaja ada di kalangan ahli seni bela diri silat dan golongan professional. Dalam kalangan bomoh menyamar pengamal perubatan Islam lagilah ramai. Sepuluh (10) kumpulan, yang saya baru tahu.Jika saya tegur dan nasihat jaga adab, jangan taksub, jauhi syirik, jangan menipu dan jangan mencarut saya balik dimaki-hamun difitnah manipulasi perbualan. Cukuplah pengalaman guru sebenar saya. Buat apa kita bergantung dengan makhluk? Kita kan ada Allah. Cukuplah Allah segala-galanya untuk kita." Suami cakap. Alhamdulillah. Suami saya sahabat dunia akhirat saya. Penenang saya di saat saya terluka. Jika mereka tahu siapa saya sebenarnya, saya yakin mereka tidak akan berani menganiaya saya kecuali mereka memang itu kuncu-kuncu ibl*s yang menghambakan diri seumur hayat mereka kepada ibl*s (leluhur j*n).



PSIKIK SCAMMER PENUNGGANG AGAMA
PDRM menyatakan mereka ini psikik scammer penunggang agama kerana,
Contoh gila isim pengkhianat agama, bangsa dan negara.
Contoh gila isim pengkhianat agama, bangsa dan negara. Musuh dalam selimut. PDRM maklumkan pemberontak negara.

Mereka pendakyah ajaran dan amalan kerohanian kebatinan sesat. Pengkhianat agama, bangsa dan negara. Musuh dalam selimut. PDRM maklumkan mereka adalah pemberontak negara.Mereka menjadi gila isim sebab belajar, beramal dan menyebarkan ajaran amalan sesat. Mereka sebenarnya bomoh ilmu hitam guna sihir (air ruqyah, minyak, tablet, pukau @ hipnosis), menyamar sebagai perawat islam untuk menyesatkan, mengelirukan pemikiran umat Islam dan paling bodoh, mereka ingin mencuri tahu perkara khazanah/harta-karun/emas milik alam ghaib. Mereka taksubkan leluhur @ batallion ghaib (j*n). Saya dianiaya dan dizalimi pada tahun 2020, kumpulan ajaran sesat Amir Shahmi Md. Ali dan Muhd Nuur Fahmy Nuur Masailan (Fahmy Adam) jadikan saya perantara mereka berkomunikasi dengan j*n hingga saya termasuk ke alam separanormal selama 3 tahun, menjadi keliru menerima khabar dan cerita dari alam sebelah sana.Hingga tahun 2021, beberapa individu dan kumpulan mengkhianati saya menjadikan saya perantara berkomunikasi dengan j*n.Tahun 2021, kumpulan ajaran sesat ini telah fitnah, tohmah, tuduh, ugut saman, ugut bunuh, jenayah cyberbully, body shaming akidah, minda dan jiwa saya dengan pelbagai tuduhan tidak masuk akal Mukmin Muslim.Alhamdulillah 9/10/2022 Allah SWT jauhkan lagi dari gang munafik psikopat bomoh scammer penunggang agama menyamar perawat islam. Pendakyah ajaran sesat gila isim ini kumpulan ke 10. Setakat ini ada 30 nama termasuk 4 pusat rawatan menyamar perawat Islam.13/11/2022 baru saya sedar selama itu, saya telah disihir (air ruqyah, minyak wangi, senjata tajam, pukau @ hipnosis) bermula dari tahun 2000 lagi.Lagi contoh pengkhianat agama, bangsa dan negara yang BIADAP : You tuber tiktoker terkenal sanggup dibayar untuk MENIPU demi meraih sokongan undi dari follower.di bayar. bkn free2. tik tokers kan. dia ada ckp dlm group tele admin ada org ** suruh buat kerja sikit. kalau free mn nak. tik tok je kerja yg dia ada". Saya terima aduan ini dari bekas adminnya pada 25/11/2022 jam 9:17 pagi.Suami saya larang masuk campur urusan negara ni. Jadi saya hanya mampu kongsikan melalui Blog dan laman-laman sosial saya sahaja. Selebihnya anda fikirkanlah sendiri. Bahayanya gila isim, sanggup buat apa sahaja walaupun menjadi pengkhianat agama, bangsa sendiri dan negara.
Ada orang tak suka. Ada orang suka. Adatlah sebab kita takkan berjaya memenuhi kehendak sesiapa. Menulis untuk kepuasan diri dan membela diri sendiri sebenarnya. Fitnah dimulakan oleh pendengki. Disebarkan oleh sijahil. Dipercayai oleh sidungu. Orang bijak sentiasa semak sebelum percaya". 
Semoga kita semua berADAB AKIDAH BUKAN ILMU TIN KOSONG.

NAMA PENA, Puteri Nur Cahaya @ Cikgu iEta, Penulis berpengalaman social media coach. ANTI scammer, anti provokasi, ajaran sesat dulu, kini dan selama-lamanya.

ARTIKEL BLOGBahagian jahil Dosa besar syirik menduakan Allah 6 perkara ghibah dibolehkan  oleh Imam An-NawawiAqidah bukan perkara mainan Ghibah dan fitnah amat lazat Kau jangan ambil kerja Tuhan Psikik dan Scammer Penunggang Agama Psikopat bomoh scammerAdab akidah bukan ilmu tin kosong 

PERKARA BERKAITAN Bomoh sesat gila isim. Maksud ajaran sesatMunafiqMenghadapi ego pendakyah ajaran sesatKumpulan play victimKisah berondong tuaFakta bomoh pendakyah ajaran sesatRamai sungguh gila isimKumpulan ajaran sesat onlineCiri-ciri bomoh/Individu/Guru silat gila isim. Info ajaran sesatMental healthDituduh anti palestine 🙄Kumpulan ajaran sesat banyak kumpulan.Scammer duit, akidah dan pelaburan? Psikopat bomoh scammer



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.blogieta.com/2022/11/adab-akidah-bukan-ilmu-tin-kosong.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Terkini 34 890 Jawatan Kosong November Disember 2022 Gaji Rm1 500 Hingga Rm8 000 By

Terkini 34 890 Jawatan Kosong November Disember 2022 Gaji Rm1 500 Hingga Rm8 000 By

papar berkaitan - pada 27/11/2022 - jumlah : 98 hits
Terkini 34 890 Jawatan Kosong November Disember 2022 GAJI RM1 500 hingga RM8 000 Terbaik kepada seluruh rakyat Malaysia yang sedang mencari pekerjaan kini sebanyak 34 890 peluang pekerjaan di buka di seluruh Malaysia France kepada anda yang...
Terkini Jawatan Kosong Di Sirim Bulan November Dan Disember 2022 Permohonan Kini Dibuka

Terkini Jawatan Kosong Di Sirim Bulan November Dan Disember 2022 Permohonan Kini Dibuka

papar berkaitan - pada 28/11/2022 - jumlah : 124 hits
Terkini Jawatan Kosong Di SIRIM Bulan November Dan Disember 2022 Permohonan Kini Dibuka Makluman kerja kosong khas kepada rakyat Malaysia Permohonan pekerjaan kini boleh dimohon di laman rasmi jawatan kosong atau laman rasmi jabatan kerajaa...
Kuil Ditinggalkan Kosong Selepas Semua Sami Disahkan Positif Dadah

Kuil Ditinggalkan Kosong Selepas Semua Sami Disahkan Positif Dadah

papar berkaitan - pada 30/11/2022 - jumlah : 87 hits
Foto hiasan sahajaSebuah kuil Buddha di Thailand telah ditinggalkan kosong tanpa sami selepas kesemua mereka gagal melepasi ujian saringan dan disahkan positif dadah menurut seorang pegawai tempatan semalam nbsp Empat sami termasuk seorang ...
Air Kosong Rm500 Show Off Bil Makanan Hampir 1 Juta Salt Bae Dimaki Habis Habisan

Air Kosong Rm500 Show Off Bil Makanan Hampir 1 Juta Salt Bae Dimaki Habis Habisan

papar berkaitan - pada 22/11/2022 - jumlah : 106 hits
Baru baru ini cef selebriti dikenali ramai iaitu Salt Bae teruk dikecam di media sosial serta dianggap gila kerana menayang bil pelanggan cecah harga 614 125 dirham semasa makan di restorannya yang terletak di Abu Dhabi Difahamkan cef yang
Terkini Jawatan Kosong Di Jabatan Kerja Raya Ambilan November 2022 Mohon Segera

Terkini Jawatan Kosong Di Jabatan Kerja Raya Ambilan November 2022 Mohon Segera

papar berkaitan - pada 20/11/2022 - jumlah : 108 hits
Terkini Jawatan Kosong Di Jabatan Kerja Raya Ambilan November 2022 Mohon Segera Info terkini tawaran jawatan kosong yang telah dibuka kepada seluruh rakyat Malaysia bagi tahun 2022 Permohonan jawatan kosong boleh dimohon dengan segera dan h...
Kerja Kosong Muar Tangkak

Kerja Kosong Muar Tangkak

papar berkaitan - pada 17/11/2022 - jumlah : 103 hits
Kerja kosong Muar Tangkak Kami menawarkan kekosongan jawatan di warung cendol Syoknya Ummi di Parit Bunga mukim Kesang Tangkak Johor Ada beberapa posisi yang ditawar Pembuat durian crepe Syoknya Ummi 2 Pembuat cendol dan coconut shake 3 Pen...
Rupanya Buat Pisang Goreng Kosong Pun Sedap Cuma Potong Pisang Goreng Senang Sangat

Rupanya Buat Pisang Goreng Kosong Pun Sedap Cuma Potong Pisang Goreng Senang Sangat

papar berkaitan - pada 18/11/2022 - jumlah : 90 hits
Selalu buat pisang goreng kita guna bancuhan tepung untuk lebih rangup Tapi rupanya nak buat pisang goreng tanpa bancuhan tepung pun boleh saja Malah rasanya tetap sedap
Permohonan Jawatan Kosong Guru Kafa Setiap Negeri 2023

Permohonan Jawatan Kosong Guru Kafa Setiap Negeri 2023

papar berkaitan - pada 3/12/2022 - jumlah : 187 hits
PERMOHONAN JAWATAN KOSONG GURU KAFA SETIAP NEGERI 2023 Kepada anda yang ingin membuat permohonan Guru Kafa semestinya anda melihat tawaran yang disediakan bagi setiap negeri Disini kami akan kongsikan kepada cara semakan dan permohona jawat...
Tolak Rasuah Amp Penyelewengan Netizen Dakwa Anwar Ibrahim Sembang Kosong

Tolak Rasuah Amp Penyelewengan Netizen Dakwa Anwar Ibrahim Sembang Kosong

papar berkaitan - pada 4/12/2022 - jumlah : 77 hits
Tidak dapat dinafikan pelantikan Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi sebagai timbalan perdana menteri I telah mengejutkan ramai pihak memandangkan pemimpin tersebut mempunyai kes mahkamah yang serius Malah ramai yang mempersoalkan mengapa Perdana...
Mujur Anak Anak Tahfiz Tolong Saya Mungkin Mati Ditendang Dan Disepak

The Best Gym Fitness Centre In Kuala Lumpur

Cantik Dan Bertubuh Tinggi Bak Model Ini 6 Potret Sabrina Anak Bungsu Donna Agnesia

Govt To Return Over Rm21 7 Mil 1mdb Linked Monies To Various Entities

Netizen Tergamam Lihat Pernampilan Terbaru Isteri Raja Afiq Yang Tidak Bertudung

Time Is Not On Your Side Kit Siang Tells Govt

The Umno Purge Is Good For Malaysia

Tiktok For Business In 2023



Kahwin Beristerikan Nad Zainal Ini 10 Fakta Biodata Pelakon Ungku Ismail Aziz

5 Kelebihan Terbesar Sewa Rumah Berbanding Miliki Sendiri

Resepi Bubur Jagung Paling Lemak Manis dan Pekat

5 Kesan Buruk Tabiat Suka Menyimpan Barangan Terpakai Hoarder

Drama Projek High Council Sinopsis Setiap Episod 1 Hingga 10 Astro Go Astro Ria


Bahaya Bulu Kucing Untuk Kesihatan Manusia

Sorry Kak Saya Tak Tahu Dia Ada Isteri Isteri Londeh Amp Tampar Pelacur Yang Lakukan Hubungan Intim Dengan Suaminya

Ira Kazar Kini Hamil Datin Fatimah Pesan Jangan Cakap Apa Apa Datuk Yusof Haslam

Pergi Muzium Negara Ajar Anak Anak Tentang Sejarah

Lain Orang Lain Pandangan

Hidup Ringkas Bukan Bermakna Hidup Selekeh Tiada Keinginan Untuk Cemerlang