5 Hotel Popular Di Kuantan Untuk Percutian Singkat


Kuantan ialah ibu kota negeri Pahang yang terletak di pantai timur Semenanjung Malaysia. Bandar ini terkenal dengan pantainya yang indah, air terjunnya yang menakjubkan, makanan tempatan yang unik serta kaya dengan budaya Melayu.

Di Kuantan, terdapat banyak tempat menarik untuk dilawati bersama keluarga, rakan-rakan mahupun bersendirian. Bukan itu sahaja, pilihan tempat penginapan yang memenuhi cita rasa pun tidak kurang banyaknya..
Senarai 5 Hotel Popular Di Kuantan Untuk Percutian Singkat
Anda boleh rujuk senarai hotel Kuantan yang telah dikongsikan dibawah untuk memudahkan anda. Jadi, apabila berkunjung ke sini anda tidak perlu pening kepala lagi untuk cari hotel untuk ditempah..
1. Hyatt Regency Kuantan Resort Sekiranya anda mempunyai bajet yang banyak, Hyatt Regency Kuantan Resort adalah pilihan yang terbaik. Harga terendah untuk satu malam bermula RM 518.63 untuk bilik Deluxe. Memang agak mahal namun dengan perkhidmatan dan kemudahan yang disediakan, harga tersebut sangat berbaloi!.

Photo by Ajai Arif on Unsplash
Hotel mewah bertaraf 5 bintang ini terletak di Teluk Cempedak. Ia menawarkan penginapan menarik di hadapan pantai, namun dalam masa yang sama anda boleh bersiar-siar di bandar Kuantan dengan mudah kerana jaraknya yang dekat. .

Kemudahan seperti kolam (untuk dewasa & kanak-kanak), gym, games room dan sebagainya juga disediakan sekiranya anda berhajat untuk luangkan masa di kawasan hotel sahaja.
2. Zenith Kuantan Walaupun bertaraf 5 bintang, hotel Zenith Kuantan ini menawarkan harga bilik yang jauh lebih murah berbanding beberapa hotel 5 bintang yang lain. Bermula dengan harga serendah RM 351 untuk satu malam, hotel ini memang berbaloi untuk dimasukkan ke dalam senarai pilihan anda. .

Hotel ini menawarkan bilik penginapan yang sesuai untuk percutian singkat di tengah-tengah bandar Kuantan. Apabila terletak di tengah-tengah bandar, sudah pasti ia sangat berdekatan dengan pusat beli belah serta pelbagai kemudahan lain seperti kedai makan, pawagam dan pelbagai lagi. Pengangkutan awam pun mudah nak dapat. .

Sekiranya anda bercuti bersama keluarga, anda boleh pilih bilik family suite dan interconnecting room. Ruang setiap bilik memang luas dengan dekorasi yang ringkas tetapi menarik. Anak-anak anda boleh bergerak dengan bebas dan selesa di dalam bilik.
3. Swissbell Kuantan Hotel Swissbell Kuantan ini terletak di Jalan Tanjung Lumpur 1, Kuantan, Pahang Darul Makmur. Dengan harga bermula serendah RM180 untuk satu malam, anda berpeluang untuk menikmati segala kemudahan yang disediakan di hotel ini. .

Bukan itu sahaja, nilai tambah terbesar menginap di hotel ini ialah, pemandangan yang ditawarkan dari tingkap bilik. Anda boleh menempah bilik dengan pemandangan laut ataupun pemandangan bandar Kuantan. Siap boleh nampak Sungai Kuantan lagi. Kalau dapat bilik yang bertuah, anda boleh melihat matahari terbenam menjelang senja dari tingkap bilik sahaja!.

Selain itu, jangan terkejut tau. Bilik-bilik di hotel ini memang luas. Kalau datang bercuti dengan keluarga atau rakan-rakan memang selesa. Kawasan sekitar hotel pun bersih dan staf-staf hotel semua sedia membantu.
4. Mega View Hotel Sekiranya anda mencari hotel dengan harga yang berpatutan dan review yang baik, Mega View Hotel adalah pilihan yang tepat. .

Walaupun hotel ini tidak menyediakan fasiliti umum seperti kolam renang, gym dan sebagainya namun dengan harga bermula RM178 untuk semalam, ia sangat berbaloi untuk pengunjung yang ingin mencari tempat istirahat yang selesa semasa percutian di Kuantan. Dari segi keselesaan bilik, memang tiptop!.

Bukan itu sahaja, hotel ini juga menawarkan sarapan secara buffet dengan pelbagai pilihan makanan tempatan yang menggiurkan. Lokasinya juga sangat strategik kerana terletak di bandar Kuantan sekaligus menjadikan hotel ini pilihan yang sesuai untuk percutian singkat bersama keluarga.
5. Hotel Sentral Kuantan @ Riverview City Centre Bermula dengan harga serendah RM 128 untuk satu malam, Hotel Sentral Kuantan @ Riverview City Centre ini menawarkan anda penginapan dengan lokasi strategik di tengah bandar Kuantan. Memang murah sangat untuk taraf hotel yang terletak tengah bandar!.

Setiap bilik hotel dilengkapi dengan kemudahan asas untuk memastikan keselesaan pengunjung. Dengan dekorasi bilik yang ringkas dan minimalis, ia sangat sesuai untuk pengunjung yang memerlukan tempat untuk berehat dan tidur dengan lena setelah menghabiskan masa sepanjang hari berada diluar hotel atau berjalan-jalan di sekitar bandar Kuantan.

Apa yang menarik di hotel ini adalah terdapat restoran terbuka di tingkat atas hotel yang menawarkan pemandangan bandar serta Sungai Kuantan yang memukau. Anda boleh jadikannya sebagai spot untuk mengambil gambar. Cantik!
Jom Tempah Sekarang!. Rancang perjalanan anda dengan sebaiknya dan buat tempahan awal melalui laman web atau aplikasi Traveloka untuk dapatkan tawaran menarik. Mudah, cepat dan banyak penjimatan yang anda boleh rasai. Jom tempah sekarang!.




Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.hasrulhassan.com/2023/05/hotel-popular-kuantan-percutian-singkat.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Cuti Cuti Malaysia With 50 000 Airasia Free Seats To Popular Domestic Destinations

Cuti Cuti Malaysia With 50 000 Airasia Free Seats To Popular Domestic Destinations

papar berkaitan - pada 4/5/2023 - jumlah : 244 hits
Cuti cuti Malaysia with 50 000 AirAsia FREE SEATS to popular domestic destinations including Langkawi Kuching Kota Kinabalu and more The promotion starts today till 7 May 2023 for the travel period between 8 May and 31 October 2023 Click on...
Himpunan 30 Teka Teki Popular Beserta Jawapannya

Himpunan 30 Teka Teki Popular Beserta Jawapannya

papar berkaitan - pada 4/5/2023 - jumlah : 208 hits
Sebahagian daripada kita suka bertanyakan soalan berbentuk teka teki yang ada kalanya susah tetapi boleh jug menjadi begitu lucu Tiada panduan untuk menjawab soalan teka teki memandangkan jawapannya juga adakalanya mengelirukan dan tidak ma...
Famili Yang Popular

Famili Yang Popular

papar berkaitan - pada 6/5/2023 - jumlah : 276 hits
Astro Ceria Original mempersembahkan drama bersiri FYP Famili Yang Popular bersiaran bermula 24 April setiap Isnin 9 malam di Astro Ceria atau boleh Strim di Astro Go dan On Demand Famili Yang PopularTarikh Tayangan 24 April 2023Waktu Siara...
Yes Sanusi Is Popular Like Mr Bean Mahfuz

Yes Sanusi Is Popular Like Mr Bean Mahfuz

papar berkaitan - pada 8/5/2023 - jumlah : 207 hits
Kedah Pakatan Harapan chairman Datuk Mahfuz Omar admitted to being surprised when he was accused of riding on the popularity of Menteri Besar Datuk Seri Muhammad Sanusi Md Nor NSTP MIKAIL ONGBAYAN LEPAS Kedah Pakatan Harapan chairman Datuk ...
Pantai Pelancongan Paling Popular Kelantan Dah Jadi Lubuk Pembuangan Sampah Apa Dah Jadi

Pantai Pelancongan Paling Popular Kelantan Dah Jadi Lubuk Pembuangan Sampah Apa Dah Jadi

papar berkaitan - pada 9/5/2023 - jumlah : 98 hits
NASUHA RAHMANPusat pelancongan menjadi mercu tanda sebuah negeri sama ada pantai dan tempat perkehlahan air terjun namun apa dah jadi dengan kawasan pantai dengan kehadiran sampah yang berlonggok di sana sini Pantai adalah sebuah lokasi yan...
Drama Hit A Business Proposal Akan Dihasilkan Semula Dengan Pelakon Popular

Drama Hit A Business Proposal Akan Dihasilkan Semula Dengan Pelakon Popular

papar berkaitan - pada 28/4/2023 - jumlah : 186 hits
Mesti ramai kan yang rindu nak tonton gandingan Ahn Hyo seop dan Kim Se jeong dalam drama A Business Proposal ARTIKEL BERKAITAN Terbaru pada 27 April stesen TV Hong Kong telah mengadakan acara yang mengumumkan rancangan akan datang menerusi...
Panduan Percutian Keluarga Destinasi Untuk Kanak Kanak Di Malaysia

Panduan Percutian Keluarga Destinasi Untuk Kanak Kanak Di Malaysia

papar berkaitan - pada 14/5/2023 - jumlah : 263 hits
Panduan Percutian Keluarga Destinasi Untuk Kanak Kanak di Malaysia Meluangkan masa yang berkualiti bersama keluarga adalah satu satunya cara untuk mengisi kebahagiaan dalam kehidupan Terdapat banyak cara untuk melakukan aktiviti bersama kel...
218 Fibonaci

Kecewa Makanan Potluck Sekolah Anak Tak Disentuh Ikutlah Apa Budak Suka Makan Bukan Kita

Guideline Needed For Maintenance Of Old Trees In Kl Ft Minister

Persediaan Awal Haji

5 Tips And Ways That Can Help You To Reduce Body Fat

Wanita Dikenakan Bayaran Rm9 55 Untuk Nasi Putih Dan Telur Goreng Bungkus

Biodata Faisal Halim Pemain Bolasepak Viral Malaysia

Kkb Poll Indian Voters Might Make All The Difference



Biodata Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra Yang Kahwin Bersuamikan Emran Rijal

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri


0138002039 Scammer Maybank Panggilan Palsu

Empat Maut Mpv Dan Kereta Api Berlanggar

Lelaki Ditangkap Curi Kawal 25 000 Akaun Facebook

Anwar Ibrahim Terima Mandat Rakyat

Wanita Terkejut Melihat Bawang Hijau Dijual Pada Harga Rm9 45 Sekilogram

Kuda Putih Sarawak Cable Boleh Jadi Menunggang Sendiri