3 5mm Stereo Audio Y Splitter Cable



3.5mm Stereo Audio Y Splitter Cable | Assalammualaikum semua! Hari ini Ruby berkesempatan ingin berkongsi tentang di antara peralatan bantuan sepanjang Ruby mengendalikan kelas dalam talian bersama anak. Pada mulanya kami menggunakan pembesar suara. Kemudian kami bertukar menggunakan 3.5mm Stereo Audio Y Splitter Cable yang boleh menyambungkan kepada dua earphone. Satu adam, satu ibu. Kami mendengar suara guru mengajar sama-sama. Tetapi berlainan earphone. Cara begini dapat memberi ketenangan kepada penghuni rumah yang lain. Hahaha. Sebab suami Ruby juga bekerja dari rumah dan ada conference call. Jadi, kami menghormati kesibukan semua orang termasuk jiran tetangga. Hehehe.
3.5mm Stereo Audio Y Splitter Cable

Ruby beli Y Splitter ni di kedai Mr DIY AU2 Setiawangsa. Sebenarnya, Ruby mencuba nasib je untuk mencari peranti ini. Dah lama mencari, sejak sebelum bernikah dengan suami. Konon nak beli untuk share dengar video presentation semasa buat assignment universiti. Masa dulu, agak susah juga nak mencari. Mana ada online shop macam sekarang kan. Sekarang, anak sudah masuk tahun 1 dan kelas online PdPR. Ruby kena pantau setiap sesi pembelajaran Adam Solihin. Risau jika dia tak faham, dia lambat bertanya. Dia akan tercicir informasi berguna. Walau ia nampak mudah, untuk kanak-kanak. Ia susah ye. Buku skrap PdPR yang Ruby print khas untuk Adam pun banyak subjek telah dikombinasikan. Memang ambil masa untuk selak melalui muka surat atau baca dari tajuk subjek. Memang perlu dibantu. Hehe



RM 2.10 Sahaja!
Ruby masuk MR DIY AU2 Setiawangsa, terus ke bahagian earphone dan headphone. Bahagian telefon pintar punya casing. Tapi tak jumpa Y Splitter. Ruby jalan-jalan ke bahagian elektronik. Baca satu persatu segala peranti. Sebab ia nampak seakan-akan sama! Tapi, ia berbeza kerana ada yang sambungannya untuk iPhone dan type C. 3.5mm Stereo Audio Y Splitter Cable akhirnya Ruby jumpa! RM 2.10 sahaja! 

Memandangkan peranti ini agak mencabar untuk Ruby cari, Ruby beli dua terus. Alaaa RM 2.10 je pon. Jadi, untuk korang yang mencari peranti 3.5mm Stereo Audio Y Splitter Cable. Boleh la cari di MR DIY. Ternyata di MR DIY ada semua keperluan Pengajaran Dan Pembelajaran Di Rumah (PdPR). Cuma belum lagi jual laptop atau tab di sini. Hahaha. Setakat ni, keperluan study station Adam Solihin dah lengkap. Pembesar suara, headphone, tetikus bluetooth, buku latihan, peralatan tulis dan kertas lukisan semua dari MR DIY. Berbaloi-baloi! 
Apa Itu 3.5mm Stereo Audio Y Splitter Cable
Ia adalah pembahagi earphone yang menyambung ke telefon pintar, tablet atau komputer riba anda.  Dengan tambahan "female connector" di hujung aksesori yang bertentangan, kita boleh memasang beberapa pasang earphone supaya anda dan rakan anda dapat mendengar audio yang sama secara serentak dari satu peranti. Sekarang, dah ada macam-macam jenis Y splitter. Tanpa wayar panjang pun ada. Terpulang pada korang nak beli stail yang macam mana. Fungsinya tetap sama. Hehehe. 


Diharap perkongsian ini bermanfaat untuk semua pembaca ruby.my. Terima kasih




Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.ruby.my/2021/01/35mm-stereo-audio-y-splitter-cable.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Netflix Dilaporkan Sedang Menguji Audio Spatial Untuk Airpods Pro Dan Max

Netflix Dilaporkan Sedang Menguji Audio Spatial Untuk Airpods Pro Dan Max

papar berkaitan - pada 15/1/2021 - jumlah : 157 hits
Audio spatial ialah ciri yang setakat ini disokong pada peranti Apple Samsung dan Sony Ciri audio 360 darjah ini menarik tetapi setakat ini sokongannya adalah mengecewakan sehingga sekadar menjadi gajah putih Tetapi menurut laporan laman iP...
Samsung Galaxy Buds Pro Menerima Kemaskini Pertama Yang Fokus Kepada Keseimbangan Audio

Samsung Galaxy Buds Pro Menerima Kemaskini Pertama Yang Fokus Kepada Keseimbangan Audio

papar berkaitan - pada 19/1/2021 - jumlah : 159 hits
Samsung Galaxy Buds Pro adalah TWS terbaru dari Samsung yang dilancarkan bersama sama dengan siri Galaxy S21 Ia hadir dengan pembatalan hingar aktif ciri kalis air IPX7 menyertakan woofer 11mm selain tweeter 6 5mm Disamping itu fon telinga ...
Contoh Soalan Muet Listening Test Lengkap Dengan Audio Dan Jawapan

Contoh Soalan Muet Listening Test Lengkap Dengan Audio Dan Jawapan

papar berkaitan - pada 3/2/2021 - jumlah : 908 hits
Contoh Soalan MUET Listening Test Lengkap Dengan Audio Dan Jawapan l Dalam peperiksaan MUET terdapat empat komponen iaitu speaking reading dan writing termasuk listening Bagi komponen Listening ianya sedikit susah jika dibandingkan dengan k...
Malaysia Weighs Casino Licence To Revive Forest City

High Court Fixes 3 Additional Trial Dates To Complete 1mdb Case

Of Second Rate White People And Malaysia Pushing For Genocide

Sabah Peroleh Rm580 Juta Hasil Jualan Minyak Mentah

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes

Norjuma Didakwa Lima Pertuduhan Mencederakan Tiga Individu Lakukan Khianat

Ministers Hit Out At Us Academic S Safety Claim

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


Masdo Perih Jerih Chord

Apabila Sang Profesor Datang Melawat

Work Harder At Communicating Achievements On Reforms Govt Told

Isn T Akmal S Call To Reject Passport Renewal Based On Bm Fluency A Disservice Amid Looming Kkb Polls

Saat Jenazah Berada Di Liang Lahad

The Evolution Of Adult Entertainment