188 Ebook 10 Poster




10 iklan kreatif terbaik dari oversea yang kita tak akan jumpa di sini?
Big brand belanja ratusan ribu untuk satu kempen menggunakan media seperti poster, papan tanda, iklan tv, iklan Youtube, iklan radio, suratkhabar, majalah dan banyak media lain lagi. Kita Cuma perlu tengok, fahami dan cedok idea mereka untuk mencipta sesuatu yang baru dan boleh di gunapakai mengikut citarasa kita.
Kenapa kita kena ada buku ini? Kerana buku ini memaparkan iklan yang tidak ada di negara kita. Kita perlukan idea baru yang sudah melalui proses brainstorm dan sudah terbukti berkesan. Semua iklan ini sudah melalui proses beberapa puluh jam dan mungkin ratusan jam dari semua pihak professional yang terlibat di dalam pembikinan kempen iklan.
Iklan bergambar adalah versatile. Semua orang yang boleh melihat akan nampak iklan kita dan ianya lebih menusuk jiwa berbanding iklan yang ada banyak tulisan. Minda manusia suka akan benda mudah di fahami. Ini jalan pintas untuk otak manusia membuat keputusan dengan cepat. Manusia ada banyak jenis. Kebanyakan akan buat keputusan membeli dengan emosi berbanding dengan pemikiran kritikal. Orang yang buat keputusan lambat memang ada. Mereka yang jenis ini akan di buru oleh jenis iklan yang memujuk mereka di dalam beberapa siri iklan berbentuk soft selling.

Iklan bercetak mungkin tidak begitu popular seperti iklan digital, tetapi ia masih memainkan peranan penting dalam mempromosikan perniagaan dan produk. Di sini kami menonjolkan 10 iklan bercetak yang menarik perhatian ramai kerana kreativiti dan kesannya yang mendalam. Berikut ialah 10 iklan bercetak paling kreatif dan berbaloi untuk di singkap:
Iklan-iklan ini menonjolkan  
• kreativiti,
• mesej
• misi jenama
• kejelasan
• visual yang memberi kesan
Dari idea ini kita boleh mencipta poster iklan yang unik dan tidak dapat di lupakan oleh prospek.








1. "Mimpi Gila" Nike - Wieden+Kennedy
Iklan bercetak "Dream Crazy" menampilkan Colin Kaepernick, iklan ini mendorong individu untuk mengejar impian mereka, tidak peduli betapa mustahilnya impian tersebut. Designnya yang sederhana, berkesan, dan pesan yang berani menjadikannya salah satu iklan cetak terbaik. Komitmen Nike untuk memperkasakan individu terbukti dalam kempen ini. Iklan ini memberi inspirasikan kepada penonton untuk mengejar impian mereka

 
Iklan asal – jangan copy paste
 
Iklan tiruvasi – Boleh copy paste








2. Coca-Cola "Taste the Feeling - Ogilvy
Kempen cetakan "Taste the Feeling" Coca-Cola mempromosikan misi jenama untuk menyebarkan kebahagiaan melalui produknya. Kempen ini menampilkan orang sebenar yang menikmati Coca-Cola dalam pelbagai detik kehidupan seharian mereka, ia menekankan peranan minuman itu pada masa yang gembira. Iklan itu ringkas, dengan visual yang jelas dan mesej yang menggembirakan. Kempen ini berfungsi sebagai contoh hebat tentang cara jenama boleh mewujudkan hubungan emosi dengan penontonnya melalui pengiklanan bercetak. "Taste the Feeling" memberi inspirasi kepada pengguna untuk mencari kebahagiaan dalam setiap detik hidupnya.


 
Iklan asal – jangan copy paste

 
Iklan tiruvasi – Boleh copy paste

3. Adidas "Original is Never Finished" - Kumpulan WPP
Kempen cetakan "Original is Never Finished" Adidas mempamerkan komitmen jenama untuk melangkaui sempadan dan kekal teguh pada akarnya sebagai jenama yang inovatif dan asli. Kempen ini, yang menampilkan gabungan semula iklan Adidas klasik, di ilhamkan dari kreativiti dan ekspresi diri. Dengan visual dan misi yang jelas dan mesej ini menghantui pengguna, ia merupakan contoh yang bagus tentang cara jenama boleh mencipta hubungan emosi melalui pengiklanan bercetak. "Original is Never Finished" memberi inspirasi kepada pengguna untuk menjadi kreatif dan jujur kepada diri sendiri.

 
Iklan asal – jangan copy paste

 
Iklan tiruvasi – Boleh copy paste





4. "Shot on iPhone" Apple - TBWA
Kempen cetakan "Shot on iPhone" Apple menyerlahkan teknologi kamera jenama itu Menampilkan foto asli yang diambil pada iPhone, iklan tersebut mempamerkan kemampuan iPhone untuk mengambil gambar yang sama kualiti dengan produk yang di hasilkan oleh pengamal profesional. Visual dan mesej yang jelas kepada pengguna. Kempen "Shot on iPhone" ialah contoh yang bagus tentang cara sesebuah jenama boleh berhubung dengan penontonnya melalui pengiklanan bercetak dan memberi inspirasi kepada pengguna untuk merakam detik kehidupan mereka dengan iPhone.


 
Iklan asal – jangan copy paste

 
Iklan tiruvasi – Boleh copy paste


5. Samsung " Microwave Baru Ruang Lebih Luas"
- Cheil, Almaty
Iklan bercetak Samsung menampilkan microwave terbaru mereka dengan ruang yang lebih luas. Iklan tersebut menonjolkan dalaman yang luas dan teknologi memasak yang canggih, menjadikannya ideal untuk keluarga yang suka memasak. Design yang berani dan mesej yang jelas menekankan keselesaan, kecekapan dan kualiti alat ini. Iklan bercetak Samsung menyampaikan manfaat gelombang mikro secara berkesan dan menggalakkan pengguna untuk menaik taraf. Iklan ini wajib dilihat oleh sesiapa sahaja yang mencari microwave baharu dan inspirasi baru untuk ruang dapur.

 
. Iklan asal – jangan copy paste

 
Iklan tiruvasi – Boleh copy paste








6. Mercedes "Lihat Apa Yang Tidak Jelas Di Cermin Pandang Belakang Anda " - Lukas Lindemann
Kempen bercetak ini menampilkan ciri-ciri keselamatan canggih kenderaan Mercedes termasuk kamera pandang belakang mereka. Perbandingan antara imej di dalam dan di luar cermin menyerlahkan iklan ini.
Iklan yang menarik secara visual dan slogan yang merangsang pemikiran memberi kesan yang berkekalan pada khalayak dan menunjukkan komitmen Mercedes terhadap keselamatan.
Kempen ini mesti dilihat oleh mereka yang berada di pasaran untuk kereta baharu atau berminat dalam teknologi automotif.


 
. Iklan asal – jangan copy paste







 
Iklan tiruvasi – Boleh copy paste








7. Beruang, Lebah - Ogilvy
Kempen cetakan "Bear, Lebah" Ogilvy menonjolkan kepentingan memelihara alam sekitar. Iklan yang menggunakan visual yang memukau menampilkan seseorang yang dikelilingi oleh lebah. Iklan ini menyedarkan masyarakat untuk peka terhadap tindakan mereka terhadap alam sekitar. Mesej ini ringkas namun memberikan kesan yang berkekalan dan memberi inspirasi kepada masyarakat untuk mengambil tindakan yang betul pada setiap masa. Kempen ini mesti dilihat oleh sesiapa yang berminat keadaan alam semulajadi.


 
. Iklan asal – jangan copy paste

 

Iklan tiruvasi – Boleh copy paste


8. Nike Invincible 3 - Nike
Iklan ini melancarkan kasut Invincible 3. Nike memaparkan bayangan kapas di tapak kasut mereka. Iklan ini menampilkan kusyen inovatif model itu. Ia menghubungkan dunia fantasi yang suka berimaginasi dan manfaat yang nyata. Gambar di jelmakan seperti bantal bagi menggambarkan rasa empuk lembut, ringan dan keselesaan yang maksima untuk kaki anda. Photoshow, oleh agensi iklan: 3d'esign.

 
. Iklan asal – jangan copy paste

 
Iklan tiruvasi – Boleh copy paste






9. Lapangan Terbang Heathrow - St. Luke's
Lapangan Terbang Heathrow melancarkan kempen untuk menyoroti pelbagai rangkaian destinasi yang boleh diakses terus dari lapangan terbangnya semasa musim ski memuncak. Ia merupakan sebahagian daripada kempen baharu, bermula dengan bermain ski, yang menunjukkan tempat destinasi yang boleh anda terbang dari Heathrow. Kempen profesional bertajuk 'Destinasi' ini diterbitkan di United Kingdom. Ia dicipta untuk jenama: Lapangan Terbang Heathrow, oleh agensi iklan: St. Luke's.
Kempen ini berkaitan dengan industri Pelancongan dan mengandungi 4 aset media.


 
. Iklan asal – jangan copy paste

 

Iklan tiruvasi – Boleh copy paste
10. Membina masa depan, Memulihkan masa lampau
Kempen ini menampilkan hala tuju Syarikat Hassan Allam ke arah membina masa depan. Ia menceritakan bagaimana ia mendapat idea baru untuk bangunan futuristiknya berdasarkan keindahan seni reka masa lampau. Kempen profesional bertajuk 'Membina masa depan, Memulihkan masa lalu' ini diterbitkan di Mesir. Ia dicipta untuk jenama: Hassan Allam, oleh agensi iklan: Influence Communications.


 
. Iklan asal – jangan copy paste

 

Iklan tiruvasi – Boleh copy paste

10 Contoh Poster khas untuk anda tiruvasi dan gunakan :
Di inspirasikan dari contoh iklan antarabangsa di atas.


Nak tempah poster sebegini cantik?
Klik sini :
https://www.wasap.my/60162551085/nak+tempah+poster



Sila hantarkan komen anda di blog kami:
Rahsiaciptaavatar.blogspot.com


Maklumat lanjut pembelian untuk edisi terkini boleh di akses sini :  
kolamiklanhebatsedunia.wordpress,com


Hak Cipta Terpelihara © 2024 Norsanina.
Tidak dibenarkan mengeluar ulang mana-mana bahagian artikel, ilustrasi dan isi kandungan ebook ini dalam apa juga bentuk dan dengan apa juga cara sama ada secara elektronik, fotokopi, mekanik, rakaman atau cara lain sebelum mendapat izin daripada pihak penulis. Kebanyakkan gambar digunakan adalah sekadar hiasan tiada kena mengena dengan artikel atau individu itu sendiri.
Naskah ini dihasilkan untuk memberi idea dan menyalurkan maklumat umum kepada pembaca. Anda mungkin perlu merujuk kepada penasihat atau pengamal profesional untuk sesuatu keputusan yang bersifat khusus untuk diri anda..
Tidak ada jaminan yang diperakukan bahawa maklumat yang terkandung di dalam naskah ini adalah tepat dan lengkap. Pengarang serta penerbitnya dengan ini secara khususnya tidak bertanggungjawap atas apa-apa risiko kehilangan, liabiliti, sama ada secara peribadi atau tidak, yang berlaku akibat penggunaan dan aplikasi kandungan naskah ini, sama ada secara langsung atau tidak langsung.
Strategi yang disebut di dalam naskah ini mungkin tidak sesuai untuk setiap individu dan tidak dijamin dapat menghasilkan kesan tertentu kepada semua pihak.
 


Penting! Terma Dan Syarat Penggunaan
Ebook ini hanya untuk kegunaan individu pembeli sahaja. Tiada Lesen "Private Label Rights" atau "Master Resale Rights" disertakan pada ebook ini.   Oleh itu, anda tidak dibenarkan sama sekali menyalin, mengubah, membuat kelas/seminar menggunakan kandungan ini dan juga tidak dibenarkan menyebarkan ebook ini secara percuma atau menjualnya kembali sama ada dalam bentuk ebook atau bercetak.


https://kolamiklanhebatsedunia.wordpress.com/

https://telagaposter.blogspot.com/

https://rahsiaciptaavatar.blogspot.com/
Servis membuat poster bermula dari RM30
klik link untuk pertanyaan :
https://www.wasap.my/60162551085/nak+tempah+poster

Anda suka ilmu ini, jom ajak kawan join.Kuasai seni mencipta iklan FB dengan 3 langkah mudah, join, baca dan praktis.
90 idea poster untuk anda setiap hari.PERCUMA

https://chat.whatsapp.com/IoS8CTr2cFe8RC2n50k6R7




Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://norsanina.blogspot.com/2024/03/188-ebook-10-poster.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Poster Bantuan Khas Kewangan Rm700 Palsu Kata Jpa

Poster Bantuan Khas Kewangan Rm700 Palsu Kata Jpa

papar berkaitan - pada 20/3/2024 - jumlah : 90 hits
Poster Bantuan Khas Kewangan Tahun 2024 sebanyak RM700 yang tular sejak semalam di media sosial disahkan palsu KUALA LUMPUR Jabatan Perkhidmatan Awam menegaskan poster Bantuan Khas Kewangan Tahun 2024 sebanyak RM700 yang tular di media sosi...
Salam Nuzul Quran Contoh Ucapan Quotes Dan Poster Menarik

Salam Nuzul Quran Contoh Ucapan Quotes Dan Poster Menarik

papar berkaitan - pada 22/3/2024 - jumlah : 87 hits
Salam Nuzul Quran Contoh Ucapan Quotes dan Poster Menarik Setiap tahun umat Islam di seluruh dunia menyambut kedatangan bulan Ramadan dengan penuh kesyukuran dan kegembiraan Bulan Ramadan adalah bulan yang penuh dengan rahmat ampunan dan ke...
Koleksi Poster Dan Ucapan Selamat Hari Raya Aidil Fitri 1444h 2024m

Koleksi Poster Dan Ucapan Selamat Hari Raya Aidil Fitri 1444h 2024m

papar berkaitan - pada 1/4/2024 - jumlah : 191 hits
KOLEKSI POSTER DAN UCAPAN SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI 1444H 2024M Beberapa hari lagi sahaja kita akan menyambut Hari Raya Aidil Fitri untuk tahun 2024 Masih berjinak jinak lagi dalam membuat poster dan ini umi kongsikan koleksi poster dan...
Why Pm Anwar Rafizi Steven Sim Should Be Worried About World Bank S Report On M Sian Education

Drama Framed Lakonan Mimi Lana Meerqeen

Absolute Power Corrupts Absolutely

Mesyuarat Negara Negara Asean Dalam Bidang Sains Dan Teknologi Kuantum

Potensi Pemulihan Ringgit Terancam Jika Data Pekerjaan As Mengejutkan Negatif

Igp Chief Editor Of English Portal To Be Questioned Over Forest City Casino Claim

10 Toner Untuk Kulit Berminyak 2024

Pas Quashing Of Zafrul S Affidavit Raises Concerns About Govt S Integrity



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan


Negeri Sembilan Akan Menaikan Gaji Penjawat Awam

Gaji Mei 2024 Tarikh Pembayaran Gaji Penjawat Awam

Bella Astillah Feat Didi Astillah Bermanja Manja Chord

Perjalanan Mendapat Haji Yang Mabrur

Moto Distracto Steady Garage Customizes The New Honda Motocompacto

Udon Noodle Soup